Ook opgelicht

Zoals anderen al hebben aangegeven ben ik ook opgelicht. Het bedrijf reageert niet op emails of belletjes. €70 verloren. Hoe dit bedrijf nog opereert is een raadsel. Doe absoluut geen zaken met ze.

Nieuwe eigenaren hebben m'n probleem netjes opgelost!

Helaas was ook ik in zee gegaan met de webshop. Gelukkig hebben de nieuwe eigenaren mij een mailtje gestuurd, en stonden ze garant voor de verkeerde levering. Ze hebben zelf een nieuwe bestelling toegestuurd en een klein extraatje

Niets hier bestellen, begrijp niet dat deze oplichting door kan gaan.

Schoften, voor € 243,00 besteld, niets ontvangen, reageren nergens op.

Wel betaald, niets ontvangen

doe aangifte

Ik ben ook voor 90 euro het schip in gegaan. Gelukkig via PayPal. Dus geld komt terug d.m.v. een geopende "probleemmelding" en/of "kwestie" omtrent de transactie. Doe aangifte... des te eerder hij uit de lucht gehaald wordt: (politie) https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/aangifte-van-internetoplichting-niets-ontvangen.html (autoriteit consument en markt) https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

Vuile oplichters, hoerenzonen, binnenkort aanslag op hun moeders

het zijn oplichters, ik ga binnenkort een aanslag op hun

Oplichters

Vorige week bestelling geplaatst en zou dezelfde dag worden verzonden. Op vragen via de email reageren ze niet en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Op de website staat een keurmerk voor Webshops maar bij controle bleek dat ze niet geregistreerd zijn bij het keurmerk!!! Dit riekt naar oplichting!

Lees de reviews hier, het zijn waarschijnlijk oplichters

Heb vorige week een bestelling geplaatst. Zou binnen twee dagen verzonden worden. Sindsdien niks gehoord. Mail gestuurd, geen antwoord. Gebeld, 20 minuten in de wachtrij geluisterd naar 'u wordt spoedig geholpen', en het opgegeven. Hier niet bestellen, waarschijnlijk zijn het oplichters.

Vieze vuile oplichters,trap er niet in. Ik ben mijn geld kwijt

Bestelling betaald maar nooit gekregen,op mails en telefonisch contakt nooit n reaktie. Ik ga t melden bij de politie en ga zelf ook zeker es even kijken daar en mijn spullen eisen! Vuile oplichters dus. Pas op!!!

Top verkoper!

Kwalitatieve spullen en snel geleverd! Ga zeker nog vaker bestellen hier!

De bestelling is snel geleverd en ik ben blij met de Lockpick spullen.

Oplichters

Bestelling nooit ontvangen en niet bereikbaar. Oplichters!

Als het kon 0 sterren

1 woord oplichters, pakket zou blijkbaar afgeleverd zijn bij postnl, deze hebben niks ontvangen. Diefstal. 12 telefoons, nooit antwoord. 6 mails onbeantwoord. De eerste dag dat ik ooit op vakantie in de buurt ben spring ik zeker en vast even binnen voor een heerlijk gesprek. Sukkels.

Oplichters

Besteld betaald nooit ontvangen, geen reactie s op e mails telefonisch niet te bereiken ik ga politie aangifte doen ben klaar ermee

Oplichters

Aub hier niet bestellen. Besteld maar nooit ontvangen. Via e-mail en telefoon ze reageren niet.

Het zijn Oplichters!!

Zijn oplichters!!! Ze melden de bezorging aan bij PostNL, maar leveren het pakket vervolgens niet bij de PostNL bezorger. Je krijgt wel een trackandtrace code, maar die blijft altijd op de status "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt" staan. aangifte bij de politie gedaan

Oplichter

Ook ik ben opgelicht door dit bedrijf. Voor de anderen: de medewerker is de wieg waar en oplichter.

Zeer slecht nooit bestellen

Horlogeset bestelt en betaald nooit ontvangen Vaak gemaild nooit op gereageerd Bij bellen sta je meer dan een uur in de wacht Toen maar afgebroken Oplichting

Oplichting

Geen contact mee te krijgen. Mijn bestelling nooit ontvangen. Voor het eerst in mijn leven opgelicht. Leermoment.

oplichters

geloof de goede reviews maar niet... je krijgt niks en aangifte doen helpt niet want het bedrag is vaak te klein voor de politie om actie te ondernemen

Oplichters

Ik wacht bijna een jaar op mijn bestelling. Ze zijn ook niet te berijken.

Oplichters

Besteld betaald maar niks leveren Oplichters!!!

Snel en voordelig

Normaal schrijf ik nooit reviews maar bij dit bedrijf ben ik zo goed geholpen, erg klantvriendelijk :) Bedankt voor de service jongens!

Mijn zoon heeft hier vaak spullen besteld en ik heb na enige tijd besloten om ook effe te spieken. Er zitten best wel leuke spullen tussen en heb wat moois gevonden. Het pakketje is ontvangen en de kwaliteit is goed.

Mijn eerste bestelling

Veel aanbod en ik heb duidelijk mijn product kunnen bekijken. Een positieve ervaring rijker.