Gemakkelijk besteld en veel producten

Ik ben tevreden over deze website en zal hier de volgende keer weer bestellen.

Pakket onvangen

Eerst effe de reviews gelezen, daarna getwijfeld maar toch de proef op de som genomen. Nadat ik mijn bestelling heb gedaan kreeg ik een ontvangstbevestiging. Een paar dagen later mijn bestelling op de mat gekregen.

Goede kwaliteit

Ik ben tevreden

Spullen snel en onbeschadigd ontvangen

Voor het eerst een bestelling geplaats en ik heb geen kritiekpunten gevonden.

Helder en duidelijke klantenservice en producten

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst en heb van te voren gebeld voor wat advies. Ik kreeg een aardig persoon aan de lijn, die alle tijd had om alles rustig uit te leggen. Ik heb hierdoor meer vertrouwen gehad en het nam weg van enkele twijfels die ik had.,

Redelijk tevreden

Nadat ik heb besteld kreeg ik een ontvangstbevestiging. Ik heb keurig gewacht maar duurde iets lager dan was afgesproken. Nadat ik had gebeld ben ik geholpen door een keurige jongeman en die vertelde mij dat er helaas wat vertraging is bij de postbezorging. Een dag later heb ik mijn pakket ontvangen en ik was blij met de kwaliteit, maar ik heb begrip voor de situatie.

OPLICHTER - Bestelling gedaan, niks ontvangen en geen contact.

Begin juni 2020 een bestelling gedaan ter waarde van €500,-. Na de bestelling niks meer gehoord, geen verzendbewijs, niks. Na meerdere keren te hebben gemaild en gebeld kregen we echter nog steeds geen gehoor. 3 maanden verder kwamen we erachter wie de eigenaar van deze webshop is. Het duurde niet lang om erachter te komen wie de eigenaar was via Facebook en Instagram. Uiteindelijk na dreigen met aangifte bij de politie heeft hij het geld teruggestort. Ik raad dan ook iedereen aan die is opgelicht door de medewerker, via deze weg hun geld terug te krijgen. Overigens heeft hij nooit aangetoond dat hij iets heeft verzonden. Aan de aantal negatieve reviews te zien is hij al maanden bezig met het selectief niet versturen van zijn bestellingen.

tools are fine lock is pretty bad

the tools are fine not the best but good enough the lock is totally made from plastic and breakes after some use and the price is pretty hefty for what u get

Goed en snel

Ik bestelde en ik kreeg het snel en in goede staat binnen.

geen enkele ster

Gewoon schandalig Eerst een mail met bevestiging bestelling en ordernummer, en nog een mail met betalingsbevestiging. En dan begint het: wachten op paket dat na 3 dagen zeker zou moeten aankomen, zoniet gelieve te verwittigen. Na 3 emails en 2 weken wachten geen reactie. Dan maar gebeld: eindeloos rinkelen en de stem verwittigd dat de telefoon enkel voor andere zaken dan bestellingen dient. Geen persoonlijk contact gekregen. Op de site nodigen ze uit om bij problemen te telefoneren!!!!! Geen reactie, geen contact, niets meer van gehoord. Geld kwijt. Voor het eerst in vele jaren... .

onbetrouwbaar

"Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL" nu al 3 weken en geen enkele reactie op mail

Wel betaald, Niks geleverd, nul reacties vanuit lockpickshop.

PAS OP, BLIJF HIER WEG!!!! Check de KVK en er opent een wereld van schimmige bedrijfjes.

Ordered over a week ago, haven't received my package yet

Despite receiving a track & trace code, the package was never delivered. Replied to their email, no response yet.

Late verzending geen respons op correspondentie

lockpick setje besteld 3 dagen later verzonden. hier een mail over proberen te sturen kwam terug als bounce. formulier op website werkt zo lijkt het wel maar totaal geen reactie op gehad. telofonisch totaal niet te berijken dik 20 min in de wacht gestaan. KOOP HIIER NIETS....!!!!

Ordered two weeks ago still no package

I have written two emails and still have not had a reply.

Binnen 12 uur al geleverd

Binnen 12 uur al geleverd

Bestel hier niets !!!

Bestelling gedaan voor 16.00 uur. Zou dezelfde dag verstuurd worden. Niks ontvangen en ook geen reactie op mail. Stelletje oplichters!!

Slecht

Reageert nergens op. Product na 1 week wel ontvangen.

Wij bestellen altijd hier

Gisteren besteld en vandaag ontvangen. Alles netjes verpakt, gewoon originele producten van goede lockpick merken. Ons gezin besteld al jaren hier dus ook nu weer gewoon tevreden.

Leuke hobby voor al dat thuis zitten

groot aanbod

Snel geleverd en goede kwaliteit

Goede producten tegen een scherpe prijs

Perfect en snel geleverd

Kut, niets ontvangen en na meerdere keren mailen geen contact.

Ik had een kleine bestelling gedaan. Na een week heb ik nog niets ontvangen en stuur ik ze een email, geen reactie op de email. Dan stuur ik ze nogmaals een email, weer geen reactie. Heel vreemd. ik vraag me af wat hier fout is gegaan. Zijn het echt oplichters of zit er iets anders mis?

Oplichters

Opgelicht moet met ze alle langsgaan om de tent een goed te verbouwen......

Na een maand nog niks ontvangen

op 13-6 besteld en betaald, op 8-7 nog niets ontvangen. Ook geen reactie op mail.