Oplichters

Betaald maar niets ontvangen. Reageren niet meer

bende oplichters

na 4 weken nog steeds niets ontvangen,ook niet bereikbaar.....foute boel !!!!!

Oplichters

Totaal niet te bereiken, en pas na een claim van PayPal en dreigen met de Geschillencommissie kreeg ik (maanden later) zonder aankondiging een melding dat het bij PostNL lag. Ik heb het direct teruggestuurd (want al elders besteld) en een e-mail gestuurd dat ik de retourbetaling spoedig wens te ontvangen. Natuurlijk weer geen antwoord. Dan maar weer verder met dreigen en claims indienen, hopelijk zie ik ooit mijn geld nog terug. Als je een goede shop zoekt: lockpickwebwinkel.nl. Die leveren direct (via DHL) en hebben wel een bereikbare klantenservice. Bestel hier nooit, wat een klotebedrijf!

Betaald, maar niks ontvangen

Heb iets besteld, meteen via Ideal betaald maar na anderhalf maand nog niets mogen ontvangen

Oplichters!

Betaald, zogenaamd track en trace code gekregen maar niks ontvangen! Niet bereikbaar via mail of telefoon

Oplichters, koop hier niets!

Betaalde spullen nooit afgeleverd, geen enkele vorm van contact mogelijk. Webshop Keurmerk draagt bij aan vals gevoel voor veiligheid. Ze gebruiken het logo, staan niet op de waarschuwingenlijst van Webshop keurmerk. Mooie vorm van zakendoen, vooral goed voor verdienmodel lockpickshop en Webshop keurmerk, waardeloos voor de consument.

Oplichters

Hier laatst wat gekocht, toen een track en trace code gekregen maar het pakketje is nooit aan postnl gegeven. Op emails zijn ze opgehouden met reageren. KOOP HIER NIETS

OPLICHTERS

2 weken geleden een order geplaatst, netjes betaald. Order is echter nooit verzonden geweest... Contact formulier op de website -> geen antwoord Zelf een mail naar [email protected] gestuurd -> geen antwoord Telefonisch contact -> voicemail dat ze aan het verhuizen zijn Lijkt er dus op dat ik opgelicht ben! Als je op de link "webshop keurmerk" klikt onderaan hun website, zal je zien dat ze daar dus niet meer aangesloten zijn...

Oplichters

Krijgt niks verstuurd wel betalen Niet bereikbaar

Ware Bedriegers!!!

In september 2019 iets gekocht en betaald. We zijn mei 2020 en nog altijd niks ontvangen. Op de meeste mails antwoorden ze niet en als ze antwoorden is het is onderweg ... lange weg ... tussen België en Nederland! Bellen lukt ook niet want ze zijn zogezegd aan het verhuizen. We hebben ons centen al terug gevraagd maar die krijgen we uiteraard ook niet want ze reageren er niet op! Het zijn afzetters ...KOOP HIER NIET!!!

oplichters

Laten je betalen, maar leveren niets en reageren vervolgens ook niet op contactverzoeken of klachten.

Bestelling nooit ontvangen, beantwoord geen emails en neemt niet op.

Tijdje terug iets besteld. Niks ontvangen, wel een betalings bevestiging en order bevestiging maar verder niks gehoord. Meerdere malen gemaild en gebeld. Emails worden niet beantwoord en de telefoon gaat direct naar een automatische voicemail

Pas op: oplichters - niet bestellen!

Bij lockpickshop.nl een bestelling geplaatst en tot mijn grote spijt niet goed naar reviews van de winkel gekeken. Ze leveren niet én reageren niet. helemaal niks. Mijn vermoeden is dat alle positieve reviews hier fake reviews zijn.

Opgelicht, betaald maar nooit iets ontvangen

Beantwoorden geen emails, zijn niet bereikbaar. Oppassen voor deze oplichters.

Oplichters.Pas op!!

Oplichters, pas op!! Wel betaald. Track Trace gekregen, maar pakketje is nooit verstuurd. Telefonisch niet te bereiken, voicemail met een smoes. Geen email wordt beantwoord. Kortom, Oplichters!!!

Oplichterspraktijken

Pakket besteld, deze is aangemeld bij Postnl maar nooit door Postnl ontvangen. Meerdere malen telefonisch contact proberen op te nemen maar je krijgt alleen maar een loopband waarbij gezegd wordt dat er momenteel niemand bereikbaar is. Op emails worden ook niet gereageerd. Na wat onderzoek blijkt dat er ook meerdere webshops onder dit bedrijf staan waarbij maar 1 man in dienst is. Ook via google reviews meerdere zelfde klachten, wel een postnl T&T maar nooit pakket ontvangen. Ben er ook heilig van overtuigd dat bijna alle reviews hieronder nep reviews zijn. BESTEL HIER NIKS!

STELLETJE OPLICHTERS!!!!!!

Betaald maar nooit wat ontvangen. Ook geen contact met ze te krijgen.

Slecht

Geen contact mee te krijgen, zowel op mail als telefonisch niet te bereiken. Bedrijf staat ook niet meer ingeschreven bij de KVK. Is ook niet aangesloten bij de webshop keurmerk. Kortom dubieus

Slecht, niet te bereiken

2 weken geleden heb ik een bestelling geplaatst, kreeg netjes een mail dat het verstuurd was met een track & trace code erbij. Echter geeft PostNL aan niks ontvangen te hebben van Lockpickshop. Naar aanleiding hiervan 2 keer via de mail contact gezocht en geen reactie, proberen te bellen maar telefonisch ook niet te bereiken. Het is erg vervelend dat ze niet eens de moeite nemen om ook maar een reactie te geven.

Goede ervaring

Goede ervaring met het bestellen van meerdere producten bij deze webshop. Zeker een aanrader.

Really good webshop

Really good webshop, nice products.

Goede Service

Guter Webshop

Netter Laden mit nettem Personal. Ich werde hier sicher öfter bestellen!

Leuke winkel, top personeel

Aardig persoon en een leuke winkel. Zeker een aanrader!

Uitgebreid Assortiment

Uitgebreid assortiment en topservice!