Kim heeft mijn dochter geweldig geholpen na een traumatische ervaring! De pruiken zijn super en de begeleiding was top! Ik ben je eeuwig dankbaar voor de glimlach die jij mijn dochter hebt bezorgd! Xxx claudia

De service is uitstekend en ik ben erg te spreken over de kwaliteit van het haar. Ik koop mijn haar alleen nog maar hier!

Lieve dame, die echt haar best doet. En daarnaast kwaliteit levert waar je u tegen zegt

Ben al jaren vaste klant bij Kim. Vanaf de oude collectie tot de nieuwe collectie aan toe, heb ik zeker wel al 10x een aankoop gedaan. Ik ben altijd tevreden geweest. Mocht er iets mis zijn, werd dat altijd gecompenseerd. Fijn om te zien dat het niet alleen om het geld draait bij haar, ik merk echt dat ze mij tevreden wilt zien. Respect daarvoor, je komt het niet vaak tegen. Zeker niet in de haarbranche!

Waaaauw!! Wat een top service!

Ik ben 3 maanden geleden bij Kim geweest en het enigste wat ik kan zeggen is dat ze top service en top kwaliteit geeft! Ze is bereidt om alles voor je te kijken zodat jij tevreden bent met je wig! Ik heb 3 maanden geleden dus een wig gehaald en 2 maanden geleden hetzelfde. 3 weken geleden ongeveer weer een wig en ik kan alleen maar zeggen dat de kwaliteit die zij biedt nergens anders te vinden is! Ze is daarbij ook dag en nacht te bereiken, althans ik heb nooit lang hoeven wachten op een bericht. Mijn wig had zoooo weinig haar uitval dat ze aan mij een vast klantje heeft! Thanks voor alles kim xx

Emma

Goede service, snel geholpen. Wat ik fijn vond is dat ze na de aankoop ook uitgebreid te tijd nam om mij te helpen, aangezien dit mijn eerste wig was. Kwaliteit is goed, ik heb raw indian natural straight en na een halfjaar is het haar nog steeds super zacht. Elke keer wanneer ik het was, lijkt de wig weer nieuw. Zelfs complimenten van mijn kapper gehad, super

Ik vraag me echt af waar deze goeie recensies vandaan komen

Ik hou er helemaal niet van om recensies achter te laten maar ik zou echt niet willen dat onwetende vrouwen hun geld hier aan uitgeven denkende dat ze iets goed zullen ontvangenen. Ik betaalde 300 euro online op de website en kreeg vervolgens een whatsappje dat de prijzen waren verandert omdat de kwaliteit van het haar beter was geworden en dat ik daarom 100 euro extra moest betalen. Dit heb ik ondanks dat ik het raar vond toch gedaan vervolgens ontvang ik het haar en klit het als geen ander daarnaast had ik gevraagd om extra banen, deze vielen er allemaal uit. IK VIND NOGSTEEDS LOS HANGENDE BANEN IN DE WIG. Dit probeer ik nu zelf optelossen door het er weer intenaaien. Ik heb letterlijk niks anders gedaan dan het haar borstelen als ik de deur uit ga. Zonde van mijn geld deze wig valt letterlijk uit elkaar. Hopelijk help ik iemand hiermee en bespaar ik ze de moeite.

Geweldig en meer dan tevreden!

Ik ben zo blij met me haar! Goeie kwaliteit... heb in me 13 jaar verschillende soorten wigs op Weavs gehad ... maar dit was boven me verwachting... en het kleur is precies zoals ik het wou! En het voelt echt heerlijk vol dik lang ... je hebt een vaste klant erbij! UP TOO THE NEXT WIG! Dankjewel voor je goeie service ❤️ Er zijn weinig die het goed kunnen... nogmaals bedankt!!! Vooral voor iemand die een wig verslaving heeft🤣🤣🤣

Pluspunten

Goed haar nice

Pluspunten

Echt ontzettend klantvriendelijk, en professioneel . Ik bestel nu ruim 2 jaar bij dit bedrijf en deze producten blijven echt het langst het mooist . Ook vind ik het toch het fijnst zaken te doen met aardige mensen, want die gun je het ook meer.

NVT.

Pluspunten

Erg vriendelijk en helpt goed.

Jammer dat het (voor mij) zo ver weg is

Pluspunten

Betrouwbaarheid

Zou leuk zijn als de wig tevens bevestigd zou kunnen worden. Hogere haardikte zou ook mooi zijn al is dat nu al dikker dan voorheen.

Pluspunten

Geweldig service, goed kwaliteit van haar. Kim heeft me heel goed verder geholpen.

Pluspunten

De wigcis van zeer goeie kwaliteit. Alleen wel erg weinig korte babyhaartjes en hij is iets te groot maar dat komt door de vorm van mijn hoofd.

Meer babyhaartjes

Pluspunten

De beste klanten service die er is in ned naar mijn mening

Zal misschien wel kunnen helpen met meer keuze aan produkten op voorraad

Pluspunten

Goede service, prachtig kwaliteit!

Pluspunten

Top haar! Zacht en vol zeker een aanrader vooral RAW hair

Misschien voor in de toekomst pruiken in kleur 613?

Pluspunten

Fijn dat Kim zo eerlijk is over haar producten. Na een lange chat, ben ik erachter gekomen dat raw hair toch beter voor mij is. Gelukkig zijn er nu ook raw hair wigs beschikbaar en die heb ik direct besteld. Het haar is super zacht, zelf na het blonderen! Ik heb kleur #60 bereikt en alsnog geen last van klitten. Eindelijk een goed product, na veel slechte ervaringen. Chapeau!

Pluspunten

Raw vietnamese besteld, TOP kwaliteit !

Ga zo door!

Pluspunten

De wigs zijn erg mooi!! Niet van echt te onderscheiden. Kwaliteit is top en daarnaast krijg je nog echt een topservice. Al met al geweldig

Een salon!!

Pluspunten

Zeer vriendelijk.

Pluspunten

Alles top!!

Pluspunten

Klantvriendelijk

Levertijd

Pluspunten

het haar is echt prachtig ben er heel erg blij mee! zal zeker nog een keer bestellen!

Pluspunten

Het haar is prachtig. Vooral de silk top is erg mooi en niet van hoofdhuid te onderscheiden. Ook de overgang van silk top naar de lace rand is bijna onzichtbaar. Verder ben ik netjes op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Omdat de bestelling iets langer duurde dan verwacht, heb ik zelfs een shampoo en treatment gratis gekregen! Ik zal hier zeker vaker bestellen!