Pluspunten

Goed haar nice

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Echt ontzettend klantvriendelijk, en professioneel . Ik bestel nu ruim 2 jaar bij dit bedrijf en deze producten blijven echt het langst het mooist . Ook vind ik het toch het fijnst zaken te doen met aardige mensen, want die gun je het ook meer.

NVT.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg vriendelijk en helpt goed.

Jammer dat het (voor mij) zo ver weg is

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Betrouwbaarheid

Zou leuk zijn als de wig tevens bevestigd zou kunnen worden. Hogere haardikte zou ook mooi zijn al is dat nu al dikker dan voorheen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldig service, goed kwaliteit van haar. Kim heeft me heel goed verder geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De wigcis van zeer goeie kwaliteit. Alleen wel erg weinig korte babyhaartjes en hij is iets te groot maar dat komt door de vorm van mijn hoofd.

Meer babyhaartjes

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De beste klanten service die er is in ned naar mijn mening

Zal misschien wel kunnen helpen met meer keuze aan produkten op voorraad

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, prachtig kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top haar! Zacht en vol zeker een aanrader vooral RAW hair

Misschien voor in de toekomst pruiken in kleur 613?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijn dat Kim zo eerlijk is over haar producten. Na een lange chat, ben ik erachter gekomen dat raw hair toch beter voor mij is. Gelukkig zijn er nu ook raw hair wigs beschikbaar en die heb ik direct besteld. Het haar is super zacht, zelf na het blonderen! Ik heb kleur #60 bereikt en alsnog geen last van klitten. Eindelijk een goed product, na veel slechte ervaringen. Chapeau!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Raw vietnamese besteld, TOP kwaliteit !

Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De wigs zijn erg mooi!! Niet van echt te onderscheiden. Kwaliteit is top en daarnaast krijg je nog echt een topservice. Al met al geweldig

Een salon!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles top!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk

Levertijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

het haar is echt prachtig ben er heel erg blij mee! zal zeker nog een keer bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het haar is prachtig. Vooral de silk top is erg mooi en niet van hoofdhuid te onderscheiden. Ook de overgang van silk top naar de lace rand is bijna onzichtbaar. Verder ben ik netjes op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Omdat de bestelling iets langer duurde dan verwacht, heb ik zelfs een shampoo en treatment gratis gekregen! Ik zal hier zeker vaker bestellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb voor het eerst een lace wig besteld en had hierdoor erg veel vragen. Al mijn vragen werden netjes beantwoorde zelfs vragen waarbij ik zelf dacht dat mogelijk overbodig waren. Kimberley is erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn lace wig was snel klaar en werd tevens snel geleverd. Nadat het geleverd was werd ik nog gecontacteerd of Het naar wens was en of ik nog vragen had, geweldig! Het haar is prachtig en ruikt heerlijk. Ik ben erg tevreden en zal voortaan alleen bij Mibellahair mijn haren bestellen. Echt een geweldige service.

Ga gewoon zo door, geweldige service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Professionele eigenaar. Uitstekende klantenservice en het haar is van erg goede kwaliteit. Dit is mijn favoriete haarwerk tot nu toe! (En ik draag al een aantal jaren lacewigs)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gister mn haar binnen gekregen, echt super blij ermee! Het kwam ten eerste mooi netjes verpakt, en het haar is zo zacht en het ruikt super lekker. Kim is ook echt klantvriendelijk en helpt haar klanten goed. Ze beantwoord elke vraag en houd je op de hoogte van alles over je bestelling. Ik ga zeker vaker bestellen bij kim!

Geen verbeterpunten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer tevreden. Heb de raw vietnamese bundels aangeschaft, ze zijn mooi dik van structuur. Prachtig! Na veel miskopen gehad te hebben, heb ik eindelijk toch een mooi adresje voor mijn weave. Vaste klant vanaf nu xx

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ik krijg altijd binnen een uur antwoord, en als ik laat minute iets wil hebben word er meteen aan gewerkt! Ook qua verzenden of ophalen komt mibellahair mij altijd tegemoet. Het haar is ook altijd perfect! Helemaal TOP!

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie wigs en goede kwaliteit! Duidelijke antwoorden bij vragen en denkt met je mee. Dus ook als je nog weinig tot geen ervaring hebt met wigs raad ik zeker aan om met Mibella contact op te nemen!

Filter op Taal