Supper!!!

Na jaren dat ik weer haren heb mogen bestellen ben ik terecht gekomen bij mibellahair. Service en contact is geweldig. En dit is al mijn 2e bestelling up naar de 3e. Ik zal zeggen blijf zo door gaan. I love it!!!

Na jaren meerdere bestellingen te hebben gedaan ben ik nog steeds enorm tevreden. De service is goed en ze reageert snel op al mijn vragen. Het haar is van top kwaliteit, ik kan er erg lang mee doen en ik gebruik het dagelijks.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden met mijn bundels van Mibella. Goeie service en haar wat erg lang mooi blijft.

Hi Che, Hartelijk bedankt voor je review en graag tot ziens! Vriendelijke groet, Team Mibella

Uitstekend!

Ik had voorheen altijd slechte ervaringen met het bestellen van haarbundels bij andere boutiques in Nederland, tot ik terecht kwam bij Mibellahair! Binnen 1 werkdag werd het haar geleverd. Helaas was ik niet thuis op het moment van leveren, maar ik heb het uiteindelijk zonder gezeik kunnen ophalen bij 1 van de PostNL punten. Na ontvangst heb ik het haar direct gewassen en geföhnd. En oh.. wat is het haar mooi vol tot aan de punten!! Zeker om aan te bevelen aan andere!

Super!!!

De haartjes zijn super! Vallen praktisch niet uit en blijven maanden mooi. De communicatie is erg fijn, Kom je er niet uit even een app en je krijgt vrijwel meteen bericht terug. Kort om super super super!!!

Mooi haar en snelle service!

Ik wil Mibella bedanken voor haar snelle service en fantastische kwaliteit haar die ze levert. Ook had ze veel geduld de juiste structuur haar voor mij te vinden. Dank je wel!

your the best

ik zat in stress, bn morgen jarig en geen haar. Mibella i called , you delevired!!! You save the day. En die kwaliteit, BAZIGGG DEBORAH

Super profecioneel, snelle reactie ben echt super tevreden, Top

The best

Ik bestel al bij Kim sinds 2016-2017 6 jaar verder en ik bestel nergens anders. In deze bijna 6 jaar ben ik steeds 100% tevreden geweest, en niet alleen over het haar. Dit ook over de verzending, het contact met haar zelf en hoe ontzettend bereikbaar ze is. De 5 sterren zijn dubbel en dik verdiend !!

Mooi haar van kwaliteit!

Ik ben erg blij met m’n aankoop! Dit is 1 van de weinige plekken die de kleur jet black verkoopt, dus Mibellahair had bij mij al een streepje voor. Ik gebruik 2 bundels al voor de 3e keer en heb 1 bundel nieuw. Het verschil met de nieuwe is niet te zien/te voelen en de shedding is minimaal. De jet black raw Vietnamese straight is mooi haar met volle punten dat het geld zeker waard is. De eigenaresse is een vriendelijke dame die de tijd voor je neemt en weet wat goede service is.

Ik heb al een aantal keer besteld bij Mibella hair en ik ben elke keer weer tevreden! Het haar is van goede kwaliteit en gaat lang mee.

Topp!

Ik had last minute haar nodig, appte rond 23:00 en de volgende dag kon ik het ophalen. Goeie service zoals ik altijd gewend ben bij Mibella Hair. Het haar is goeie kwaliteit en zal zeker weer bestellen in de toekomst

Mijn bestelling heb ik de 2de dag in huis gehad. Service is goed en dat haar is van goede kwaliteit. Verlies geen haar bij het uitkammen.

Heb zojuist mijn tweede pruik besteld. Ben super tevreden met de kwaliteit van het haar, blijft na elke wasbeurt heel zacht heb er niks op aan te merken!

Mooi haar van goede kwaliteit

Ik heb altijd de U Part Wig Raw Indian Hair Kinky Straight of de losse banen kinky straight. Het haar gaat lang mee, zeker een half jaar tot een jaar. Ik verf het meestal ook. Ik heb veel haar gehad, maar met dit haar ben ik heel erg tevreden. Kim is ook hartstikke behulpzaam en klantgericht.

Heb mijn haar nu 2 maanden in en nog steeds ziet het en voelt als nieuw. Top kwaliteit en service. Zeker een aanrader je haar hier te kopen!!

Ik heb meerdere wigs van Mibella. Het haar is top en de service ook. Kan alleen maar positieve dingen melden over deze winkel en de eigenaresse. Ze is eerlijk. Ook als dat betekent dat je niet iets bij haar zal kopen. Een verademing in de wereld van wigs.

Geweldige haar en zeer goede service!

Mibella hair is naar mijn mening het enige Nederlandse bedrijf dat echt goed haar verkoopt en goede service levert. Ik heb in het verleden haar bij diverse bedrijven gekocht en die waren toch echt slecht. Haar kopen is gewoon een investering en het haar van Mibella gaat jaren mee (ook met goede verzorging uiteraard). Ben blij dat ik via mond tot mond reclame bij Mibella terecht ben gekomen en nu mooi dit haar kan rocken zonder met 1 kam of borstel op straat te lopen. Het haar is zijdezacht, klit niet en gaat dus lang mee. Zeer tevreden dus!

Beste haar kwaliteit!

Al meerdere keren besteld bij Mibella! Van blond tot donker, allemaal super kwaliteit wat ook erg lang mooi blijft!

Wil je kwaliteit van haar moet je bij Mibella Hair zijn.

Mibella Hair is zeer goed haar en je kan het vaak hergebruiken naar mijn mening en valt minder snel uit.

Denkt mee, neemt de tijd en super kwaliteit

Top kwaliteitsproducten. Ben na vele jaren nog steeds tevreden. De eigenaresse staat altijd klaar voor het beantwoorden van vragen en beschikt over de juiste expertise. Ik raad Mibella Hair aan iedereen aan!

Toppie!

Dit is mijn tweede bestelling (raw Vietnamese virgen hair)bij mibella in 2 maanden tijd, haar is van top kwaliteit ,ben zeer tevreden. Je krijgt kwaliteit voor je geld en de bundels zijn lekker vol, pluist niet, kortom een aanrader!

Zeer positief!

Toen ik op zoek was naar double drawn bundles kon Mibella mij daarbij helpen. Tijdens het bieden van hulp heeft zij oplossingsgericht gehandeld! Toen ik vervolgens aangaf op zoek te zijn naar iets anders dan wat ze had opgestuurd, regelde zij dit heel spoedig en had ik op gegeven moment 4 bundles binnen, terwijl ik er 2 had betaald. Dit allemaal op vertrouwen van Mibella haar kant. Zeer professioneel. Uiteraard zijn de niet gewenste bundles teruggestuurd. Daarnaast zijn de bundles makkelijk in onderhoud en van goede kwaliteit.

Nice customer service and hair.