Goede kwaliteit haar en hele goede service

Ik heb mijn haar hier gekocht en het is echt van topkwaliteit! De eigenaresse is ook super vriendelijk en heeft mij echt heel goed geholpen. Ik raad dan ook iedereen dit bedrijf aan!

Heb 3 keer bestel

Heb 3 keer haar bij jou gekocht nooit klachten alleen maar goeie kwaliteit. Laatst had ik zelf een vriendin naar jou gestuurd ze vond ook kwaliteit prima .

Ik ben echt tevreden . Super service .

Bestel al jaren bij Mibella hair, altijd tevreden.

Ik bestel al jaren bij Mibella hair altijd tevreden. Heb vele soorten haren getest maar zei heeft tot nu echt het beste haar.

In 1 woord super ! Mibella levert super kwaliteit haar heb al jaren een prachtige pruik van haar. En wat ik ook fijn vind is dat ze altijd meedenkt voor een oplossing als iets niet naar wens is. Ook is ze altijd bereikbaar, zoveel mensen die zo betrouwbaar zijn kom je echt niet tegen. Dikke 10 ga zo door!!

A1 quality

Kim is super behulpzaam en het haar is van uitstekende kwaliteit. Ik heb een raw Indian pruik bij haar aangeschaft en het haar is super zacht en glanzend, zelfs na het verven. Ik heb ook die Moroccan curly bundles, die draag ik al een jaar bijna elke dag en ze zijn nog in perfecte staat! Voor kwaliteit, moet je bij Mibella Hair zijn!

Super tevreden!

Top service! Altijd goed geholpen bij vragen. Dit is mijn tweede bestelling en nog steeds super tevreden over het haar. Top kwaliteit.

Ik heb een hele goede ervaring bij Mibella hair

Ik heb een hele positieve ervaring bij Mibella ik vind dat ze dingen goed oppakt en de kwaliteit van het haar is mooi!

Super haar

Vorig jaar kocht ik mijn eerste bundels bij Mibella. Ik was zelf nog aan het twijfelen welke lengte ik het best kon nemen en Mibella heeft mij via de telefoon erg goed geholpen. En wat was ik blij met haar advies want de lengte was perfect. Het haar wordt super snel geleverd, handig als je het met spoed nodig hebt. Het haar is dik zacht en heeft prachtige volle punten. Ik heb mijn haar geverfd en het is nog steeds geweldige kwaliteit. De banen zijn plat dus ook super geschikt voor het opvullen van je eigen haar. Super kwaliteit met een goede prijs!

Service and quality 10/10

My curls were poppin and from great quality! Het haar is zo zacht en makkelijk in de omgang. Zelfs mijn hairstyliste vond mijn krullen geweldig en fijn om mee te werken.

Top kwaliteit haar. Goede en snelle service. Klantvriendelijk en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Prachtig haar!

Kim weet wat ze doet en verkoopt kwalitatief hoogwaardig haar. Ik heb heel lang mijn haar ergens anders gehaald maar de kwaliteit was niks en was super duur. Sinds ik bij Mibella bestel heb ik geen stress meer om mijn haar. Thank you <3

Top !

Mijn ervaring is altijd top en snel geweest !

Professioneel en klantgericht!

De haren van mi bella zijn van top kwaliteit! Daarnaast is Kim altijd professioneel en klantgericht. Haar klantenservice is fantastisch! Vandaag besteld is ook echt morgen in huis! Super tevreden met zowel het haar als het bedrijf in zijn geheel.

The best!!

Het haar is goed kwaliteit!! En het blijft lang goed Snelle service! En communicatie met Mibella Hair is top! Als er iets is ze bespreekt alless netjes HELEMAAL TOP! Ik ben zeer tevreden!!

Ik ben al 3 jaar klant bij Mibella en ik ben zeer tevreden. Niet alleen de kwaliteit van het haar is super goed en kan je lang mee, ook is de communicatie top en is mijn haar altijd optijd binnen. Toen ik een last minute gelegenheid had en een appje stuurde werd m’n haar dezelfde dag verstuurd. Ik heb in de tussen tijd bij meerdere shops besteld om te vergelijken en ben er zeker van dat ik meer dan goed zit bij Mibella. Dankjewel Mibella.

Alles is helder en duidelijk. Zeer klant gericht.

Ik ben een zeer tevreden klant van Mibella. Ik ga nu voor mijn 2e wig. Kimberley verkoopt goede kwaliteit haar en service staat bij haar hoog in de vaandel. Een jong dynamische entrepreneur met veel dromen.

Goede kwaliteit

Het haar valt niet uit en is van goede kwaliteit. Daarnaast is Mibella altijd bereikbaar wat superfijn is als je vragen hebt.

Super tevreden

Ik ben al een aantal jaren klant bij Mibella hair, ze heeft me nooit teleurgesteld. Ik heb altijd snelle service gehad en de haren zijn van goeie kwaliteit. Ik krijg er altijd positieve reacties op. Ik heb pruiken en bundels, closures, frontals en verschillende stijlen gekocht. Zoals krullend of stijl of extreem lang, ben zeker verkocht.

De beste die ik heb Meegemaakt

Vriendelijk / topper Bewust van klanten die wigs gebruiken voor een medische reden Modebewust Eerlijk advies Klant is koning Mibella heb ik leren kennen vanaf het begin. We hadden gelijk een band. Nooit eerder had iemand me begrepen met mijn onzekerheid (alopecia). Zij denkt oprecht met me mee en dat zie je niet veel in dit vak. Haar prijzen zijn ook niet schrikbarend als je het vergelijkt met andere haarinstituten. Dikke respect voor mibella. Ik ga nergens anders meer heen. Aanrader dus!

Top bedrijf!

Ik heb mijn bestelling snel binnen en het product is van goede kwaliteit! Touda

Super tevreden

Ik ben zo tevreden over Mibella het haar is TOP Ik heb bundels kincky curly gehaald. Matcht super mooi met mij haar. Verder is de eigenaresse super vriendelijk en behulpzaam!

Kwalitatief haar

Ik ben meer dan tevreden over de service en de kwaliteit van Mibella. Service staat ten alle tijden centraal!

Mijn ervaring met Mibella hair is altijd top geweest. Het haar gebruik ik nu al 4 maanden en zietber nogsteeds uit als nieuw, mooie glans erin en lekker vol. Ik ben verkocht!!!

Super !

Altijd tevreden geweest, ik heb 3 jaar gelden een pruik bij haar gekocht en die is nu nog steeds moooi vol.. Na een tijdje weer bundels gehaald en weer super tevreden !