zeer goed

wij zijn al jaren klant bij dampstarter naar volle tevredenheid zeer goede producten en hele goede service.

Snel en goed product!!

Werd snel geleverd en is een uitstekend product!!

Goed en snel

Alles snel en goed geleverd. Bestel al jaren bij Dampstarter.

Niet goed

Heb switch zero besteld krijg de gewone apple ice........wil hier dus een compensatie hiervior aub

Wij hebben contact gehad met deze klant en de klacht opgelost.

Prima zaak, vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Altijd snelle en accurate levering.

Snel

Snelle levering en niet duur.

Super snel

Super snelle levering

Product altijd op voorraad en snel geleverd.

Duidelijke website en een goede prijs. Daarbij ben ik erg blij met de snelle levering als brievenbuspakketje via post nl.

Goed geholpen!

Er was iets misgegaan met mijn bestelling, na 1 belletje gelijk geregeld en de volgende dag in huis. Super service!

Snelle levering,prima producten. Handtekening vereist bij aflevering had van mij niet gehoeven.

Wordt altijd goed en vakkundig geholpen

Nooit geen problemen gehad. Altijd snel verzonden.

Absoluut fantastisch

Met regelmaat bestel ik bij Dampstarter, eigenlijk altijd zonder problemen. De laatste keer ontbrak 1 Collin in een gesloten verpakking van 10, gereclameerd en zonder veel poespas bij de volgende bestelling nageleefd (zoals overeengekomen). Kan absoluut niks negatiefs zeggen.

Goede en snelle verzending

Altijd TOP!

Ik ben al een aantal jaren klant, en kan alleen maar als positief beoordelen. Snelle levering, als er een product niet op voorraad is wordt je gebeld en gevraagd of er een alternatief kan komen. Enige verbetering is de website, deze is wat traag via de zoekmachine. Maar verder ben ik een tevreden klant en blijf hier zeker hopelijk nog lang bestellen.

Is super goed

Top winkel met en super eigenaar die super snel helpt en probleempjes makkelijk verhelpt ,ben al geruime tijd klant en ben super tevreden daarom in absolute aanrader

Goede Ervaring

Bestelling snel afgehandeld en verzonden!

UItstekend

Besteld, snel verzonden en aangekomen. Er waren coils vergeten in mijn bestelling maar na een kort en fijn gesprek met Jan was dit snel en netjes opgelost door deze na te sturen. Goede service, en de lemon sherbet van double drip die je bij ze kan kopen is heerlijk! Mijn nieuwe favo smaak. Ik zal zeker vaker bij ze bestellen!

Goede geregeld!

Ik kom normaal in de winkel, maar ook online is het goed geregeld. Netjes verpakt en geleverd! Dankjewel!

Klantgericht

Altijd vriendelijk en meedenkend in contact ondanks dat het de branche momenteel op een niet gelijkwaardige wijze (gokken, blowen, suikerverslaving.alcohol Ed) moeilijk wordt gemaakt.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

Veel keuze en snelle levering voor een goede prijs

Groot assortiment met artikelen voor een goede prijs. De bestelling werd dezelfde dag verzonden dus ik kon de volgende dag weer lekker dampen. Aanrader!

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

Super handig bestellen zonder account

Fijne website en overzichtelijke bestelmogelijkheden. Snel geleverd ( ik had 10 liquids besteld ) als brievenbus pakje

Professioneel advies

Prettige ongedwongen sfeer en een ruime voorraad.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

Prima, makkelijk besteld, snel en correct geleverd

Oké

Nette afhandeling van verkeerde levering (kleur) . Persoonlijk benaderd en niet door een of andere klantenservice.

Over Dampstarter

Dampstarter Verkoopt E-sigaretten en accessoires. Van Starter kits en tanks tot RDA's en Mods. Ook veel soorten E-liquids zitten in het assortiment. U kunt voor elk e-sigaret product bij ons terecht in onze e-sigaret winkel in IJsselstein of op onze Website.