Snelle levering en goede prijs top!

Snelle levering en goed product

uit de kunst

hele goede ervaring

Prima snelle service, complete voorraad

Prima snelle service, complete voorraad

Zeer te vreden!

Uitstekend service. Goede advies ontvangen via Whatsapp en bezorging is inderdaad binnen 24 uur. Zeer fijn dat er geen bezorgkosten zijn. Kan vaak bestellen ondanks kleine hoeveelheid.

Prima levering, beste prijs

Prima levering, werd geleverd op zaterdag dus dat is wel een plus punt. Alleen was het doosje waar mijn coils in zaten iets ingedeukt maar dit is waarschijnlijk te verwijten aan de post nl

Helemaal niks mis mee, alles zo als afgesproken

Snelle bezorging

's Middags besteld, de volgende dag bezorgd. Top!

Klein probleem met bestelde artikelen, direct opgelost

Ik had spuiten met botte naalden besteld, maar ontving spuiten met scherpe naalden. Onmiddellijk botte naalden toegestuurd gekregen, volgende dag in de brievenbus. Ook als er iets mis gaat kun je er dus op vertrouwen dat alles vlot wordt opgelost.

Perfect!

Piekervaring. Goed, snel en gratis verzenden.

Perfecte service snelle kevering

Goede service, 10 minuten voor sluiting online besteld volgende dag keurig geleverd ,top!!

goede service

verkeerde item ontvangen gratis de goede ontvangen de andere mocht ik houden.

Keurige en snelle afhandeling

Doorgaan zo

Betrouwbaar en goed

Altijd keurige levering en niet te beroerd om te helpen of adviseren. Vroeg bij een bestelling of er toevallig nog 30ml flesjes waren en kreeg er gewoon 2 gratis bij de bestelling. erg klantvriendelijk en goede liquids. Dikke pluim

Snelle levering top assortiment

Snelle levering en kwalitatief hoogwaardige spullen.

Snel, lekker makkelijk en voordelig!

Ik bestel alles per whatsapp. volgende dag in huis en prima advies Aanbevelen?! ZEKUUURRR

Een goed product

Valt weinig te vertellen, gewoon een goede vervanger, een goed product

Fantastsche

Super snel geleverd,prima. verpakt. Iemand die weet waar hij over praat en super goede uitleg. Echt een prima dampshop.

Goed en snel geleverd!

Prettig, snel verstuurd.

Altijd top!

Altijd een hele snelle verwerking van mijn bestellingen, snelle levering, makkelijk te volgen en mocht er een keertje iets niet op voorraad zijn, wordt het zsm nageleverd.

picobello

vandaag besteld morgen binnen

goed goedkoop en snel

ik kijk nu alweer voor andere produkten

Super snelle service!

Precies op tijd geleverd, perfect.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Goed assortiment. Snelle verzending. Helaas moest ik gebruik maken van de garantie, maar dit is direct binnen 24 uur opgelost! Dus ook: top service!

snel en accuraat

vind je niet snel je coil, dan is 1 e mail genoeg om je bestelling alsnog de volgende dag in huis te hebben

Over Dampstarter

Dampstarter Verkoopt E-sigaretten en accessoires. Van Starter kits en tanks tot RDA's en Mods. Ook veel soorten E-liquids zitten in het assortiment. U kunt voor elk e-sigaret product bij ons terecht in onze e-sigaret winkel in IJsselstein of op onze Website.