Verstand van zaken, veel keus, super snel geleverd

Top zaak

Goed en snel geregeld en spullen zijn super

Grandioos!

Bestel maandelijks mijn vloeistof en af en toe vape-onderdelen. Altijd snelle afhandeling en levering. Gewoon top.

Heb 3 wegwerp e sigaretten besteld, binnen 24 uur binnen en betaalbaar.

Goed betrouwbaar en snel

Zie headline

Voldoende keuze, snelle service, nette verpakkingen

Ruime keuzemogelijkheden, snelle bezorgservice en netjes verpakt. Top.

Upends vape Bestelt en snel geleverd

Ben heel tevreden

Makkelijk bestellen,leveringen gaan super,in een woord top.......

Vlotte service, denkt mee als post nl het weer te druk heeft

Toppie Jan

Er was 1 verkeerd artikel geleverd. Deze mag ik houden en de juiste wordt alsnog toegezonden.

zeer goed

wij zijn al jaren klant bij dampstarter naar volle tevredenheid zeer goede producten en hele goede service.

Snel en goed product!!

Werd snel geleverd en is een uitstekend product!!

Goed en snel

Alles snel en goed geleverd. Bestel al jaren bij Dampstarter.

Niet goed

Heb switch zero besteld krijg de gewone apple ice........wil hier dus een compensatie hiervior aub

Wij hebben contact gehad met deze klant en de klacht opgelost.

Prima zaak, vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Altijd snelle en accurate levering.

Snel

Snelle levering en niet duur.

Super snel

Super snelle levering

Product altijd op voorraad en snel geleverd.

Duidelijke website en een goede prijs. Daarbij ben ik erg blij met de snelle levering als brievenbuspakketje via post nl.

Goed geholpen!

Er was iets misgegaan met mijn bestelling, na 1 belletje gelijk geregeld en de volgende dag in huis. Super service!

Snelle levering,prima producten. Handtekening vereist bij aflevering had van mij niet gehoeven.

Wordt altijd goed en vakkundig geholpen

Nooit geen problemen gehad. Altijd snel verzonden.

Absoluut fantastisch

Met regelmaat bestel ik bij Dampstarter, eigenlijk altijd zonder problemen. De laatste keer ontbrak 1 Collin in een gesloten verpakking van 10, gereclameerd en zonder veel poespas bij de volgende bestelling nageleefd (zoals overeengekomen). Kan absoluut niks negatiefs zeggen.

Goede en snelle verzending

Altijd TOP!

Ik ben al een aantal jaren klant, en kan alleen maar als positief beoordelen. Snelle levering, als er een product niet op voorraad is wordt je gebeld en gevraagd of er een alternatief kan komen. Enige verbetering is de website, deze is wat traag via de zoekmachine. Maar verder ben ik een tevreden klant en blijf hier zeker hopelijk nog lang bestellen.

Is super goed

Top winkel met en super eigenaar die super snel helpt en probleempjes makkelijk verhelpt ,ben al geruime tijd klant en ben super tevreden daarom in absolute aanrader

Over Dampstarter

Dampstarter Verkoopt E-sigaretten en accessoires. Van Starter kits en tanks tot RDA's en Mods. Ook veel soorten E-liquids zitten in het assortiment. U kunt voor elk e-sigaret product bij ons terecht in onze e-sigaret winkel in IJsselstein of op onze Website.