Product zoals omschreven en erg goede service

Super goed

Snelle levering en goed advies en altijd goed berijkbaar als je vragen hebt met ander woorden super goed

Supersnel geleverd

Besteld en de volgende dag binnen.

Super!!

Snelle levering, zelden een product niet op voorraad, veel keuze. Ga vooral zo door. Alleen jammer dat je geen foto's meer kan zien, maar dat ligt uiteraard niet aan Dampstarter.

Gewoon goed.

Snel antwoord, snelle levering, juiste levering. Gewoon geweldige service.

Mooie duidelijke site en snelle levering.

snelle levering en goede service

De online bestellingen voldoen aan de verwachting: je wordt op de hoogte gehouden van het bestel en verzendtraject en de bestellingen worden snel verzonden. Heel fijn!

hele goede service

wij worden altijd goed zeer vriendelijk geholpen en ze hebben top producten een zeer net bedrijf.

Zeer vlotte afwikkeling van mijn online bestellingen. Service van Jan staat op hoog niveau

Altijd Goed afgehandeld!

Nooit geen problemen gehad. Bestel hier al jaren. Als je vragen hebt gewoon bellen wordt altijd netjes geholpen.

Snel geleverd. Gewoon betrouwbaar.

Mijn bestelling netjes afgehandeld. Betaling zonder problemen. Snel geleverd. Ze belden mij na het plaatsen van mijn bestelling dat de kleur die ik had gekozen, niet leverbaar was en of ik een andere kleur wilde kiezen of niet. Andere kleur kiezen, vond ik prima en toen kreeg ik nog wat korting ook. Dus nette afhandeling.

Ik ben erg tevreden met de webshop. De winkel heeft een breed scala aan vape producten voor lage prijzen. Bestellingen komen ook zeer snel binnen.

Top geregeld

Besteld en de volgende dag in huis

Zeer goede service

Betrouwbaar bedrijf en ook telefonisch bereikbaar als je een vraag hebt voor Jan.

Super goed geholpen,besteld en de volgende dag in huis helemaal top.

We hebben eerst telf contact gehad over wat n goede keuze zou zijn.Supervriendelijk en goed advies gekregen.We blijven hier bestellen tot de winkels weer open mogen iig.

Elke keer weer fantastisch!

Snelle verwerking, levering etc. Gewoon top.

Topservice

Geweldige service

Snelle service en levering u

Snelle levering. Netjes verpakt

Erg goede service en snel in reageren

Vlotte afhandeling, prettige klantenservice

Besteld via de duidelijke website, snelle bevestiging en levering. Ook de nalevering van een schaars artikel netje verzorgd.

Prima service!

Ook in deze coronatijd prima service.

Nooit problemen

Goede snelle levering! Als er iets niet op voorraad is word je netjes gebeld en krijg je iets vervangends aangeboden!

Levert altijd op tijd

Goed assortiment, redelijke prijzen, en levert als afgesproken.

Al jaren klant, steeds op tijd de juiste bestellingen gekregen.

Prima betrouwbare leverancier

Over Dampstarter

Dampstarter Verkoopt E-sigaretten en accessoires. Van Starter kits en tanks tot RDA's en Mods. Ook veel soorten E-liquids zitten in het assortiment. U kunt voor elk e-sigaret product bij ons terecht in onze e-sigaret winkel in IJsselstein of op onze Website.