levertijd

heel goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima website, snelle levering en vakkundig advies in de winkel.

Zoals de titel al zegt: Prima website, snelle levering en vakkundig advies in de winkel. Vandaag bestellen is volgende werkdag in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alert en vriendelijk team !

zeer snel en betrouwbaar !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed en snel.... Netjes!!

Goed en snel.... Netjes!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service,vandaag besteld en morgen in huis

Goede service,vandaag besteld morgen in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte service en goede communicatie

De USB stekker van mijn week oude K1000 kwam los te zitten, waardoor de pijp niet meer op te laden was. Dampstarter stuurde onmiddellijk een nieuwe pijpkop op. Perfect.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

Volgende dag in huis. In verband met een over de datum aroma (wat natuurlijk niets uitmaakt) extra aroma's gekregen. Helemaal top! Ik zal ook zeker de winkel eens binnenlopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

Tegen avond besteld, volgende werkdag ik huis!! Breed assortiment: na lang zoeken, hier de wegwerp sig gevonden. Ook nog tegen een mooie lage prijs! Inmiddels ook sig getest: TOP! Ik heb mijn adres gevonden. Positieve reacties mogen ook wel vermeld worden!!!!

Zou t echt niet weten

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

Goed bedrijf, koop al jaren mijn spullen bij dampstater!

Kan geen verbeterpunt bedenken, als er iets mist of niet klopt word het meteen opgelost.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

Zeer alert en klantvriendelijk toen ik niet juist bestelde maar wel de betaling had gedaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

Goede snelle service en snelle levering zoals ze zeggen

Nvt

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

Goede en duidelijke website, prettig in gebruik. Scherpe prijzen, goede prijs/ kwaliteit verhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

Service: TOP! Producten: TOP! Prijzen: TOP! Vriendelijk: TOP! Altijd bereid om te helpen: TOP! Kortom......... Heel tevreden en blij met deze webshop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

snel en zonder verzendkosten prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

Hebben de q 16 besteld na testen batterij bleek deze niet te werken en niet op voorraad kregen een mailtje het het een dag later bezorgt zou worden

??

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

Grote sortering, goede prijs\kwaliteit verhouding, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

Voor de vape diy'er is er een flink uitgebreid en compleet assortiment voor super scherpe prijzen. En een mooie, overzichtelijke site

Er is relatief weinig keus in de webshop. Alles wat je nodig hebt is er wel maar k zou graag wat meer verschillende producten zien. En het duurde heel erg lang voor dat mn bestelling binnen kwam. (4 werkdagen)

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

Uitgebreide voorraad en zeer hulpvaardig. Had per ongeluk een verkeerd item besteld. Een telefoontje en mijn fout werd gecorrigeerd waardoor ik toch alle zaken thuis kreeg. Ben zeer tevreden en kom zeker terug als ik weer wat nodig heb.

Nog niets kunnen ontdekken

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

Heel snel met de bestellingen en nooit problemen gehad.

N.VT., ze doen wat er van ze gevraagd wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle verzending en goede prijzen! Zijn nu ook een echte winkel in IJsselstein geopend en is ook een bezoekje waard.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede produkten en zeer goede service. Als een zending soms door POSTNL niet word geleverd, doen ze bij Dampstarter niet moeilijk en sturen ze dezelfde bestelling zonder extra kosten weer op. Verder kon ik in de webshop de 30ml lege flesjes niet vinden en had dit aan gegeven in het opmerkingenveld bij mijn laatste bestelling. Vind ik 3x 30ml lege flesjes in de doos. Helemaal top. Ik kan dampstarter ten zeerste aanraden om je e-liquid en hardware aan te schaffen. Ik ben een zeer tevreden klant voor bijna een jaar nu.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De enige(!!) In NL met mijn favoriet aroma (FA - lime, cold pressed) dus gelijk een paar besteld.

Assortiment qua aroma's wat vergroten

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Pluspunten

snel reageren en behulpzaam

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima service door Jan, krijg gelijk antwoord op mijn vragen en bezorging was perfect. Jan is verder heel vriendelijk en een goed zakenman.

Jan werkt nu vanuit zijn woning. U zou Jan een beter verkoopruimte kunnen geven zodat mocht het voorkomen zoals bij mij gebeurt is hij zijn klanten in een betere omgeving kan ontvangen. nogmaals Jan is een aanwinst voor Uw bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Dank u voor de goede beoordeling! Daarom gaat onze stenen winkel ook open rond 12 April op de Clinckhoeff 10A in IJsselstein. (hou de website in de gaten) We zijn hard aan het werk om de winkel in orde te brengen! Dan kan Jan :-) inderdaad beter zijn klanten ontvangen. Groet Jan

Over Dampstarter

Filter op Taal