Fijn dat t ook door de brievenbus bezorgd kan worden

Gewoon snelle bezorging en vertrouwd! Zijn ook gemakkelijk bereikbaar ....

Een prettig weekend webshop , snelle levering !

Wij kopen er altijd en altijd is alles goed geregeld en zeer goede producten erg tevreden.

Supersnelle levering

Groot assortiment makkelijk betalen en snelle levering.

Makkelijke e-sigaret, ben er blij mee.

Leuke en makkelijke e-sigaret. Ben er blij mee.

Perfecte service

Dampstarter staat altijd voor je klaar. Vriendelijkheid staat vooraan, een echte aanrader!

Goede Ervaring

Snel verzonden en snel ontvangen. Wel wat vertraging bij Postnl maar daar kan Dampstarter niets aan doen!

Niet de juiste kleur maar wel een tegemoet komen erbij terug gekregen.

Keurig geholpen en gebeld na de bestelling.

Best price and fast service as always.

Very happy and very satisfied with the product quality, the competitive prices and shipping speed. Thank you.

goed en snel geleverd

Alles is altijd prma in orde!

Keurig geleverd

De vrijdag na hemelvaart een pijp besteld. Volgens de informatie de volgende dag binnen. Helaas, een keurig bericht dat het dinsdag wordt. Ach ja, zal met de hemelvaart te maken hebben dus even geduld en dinsdag maar thuiswerken. Vervolgens blijkt er maandag wat bij de buren afgegeven te zijn. En jawel! Daar was de pijp al. Al met al een prima ervaring, ondanks de verwarring omtrent de leverdatum!

uitstekend!

snelle reactie, direct verzonden

Product zoals omschreven en erg goede service

Super goed

Snelle levering en goed advies en altijd goed berijkbaar als je vragen hebt met ander woorden super goed

Supersnel geleverd

Besteld en de volgende dag binnen.

Super!!

Snelle levering, zelden een product niet op voorraad, veel keuze. Ga vooral zo door. Alleen jammer dat je geen foto's meer kan zien, maar dat ligt uiteraard niet aan Dampstarter.

Gewoon goed.

Snel antwoord, snelle levering, juiste levering. Gewoon geweldige service.

Mooie duidelijke site en snelle levering.

snelle levering en goede service

De online bestellingen voldoen aan de verwachting: je wordt op de hoogte gehouden van het bestel en verzendtraject en de bestellingen worden snel verzonden. Heel fijn!

hele goede service

wij worden altijd goed zeer vriendelijk geholpen en ze hebben top producten een zeer net bedrijf.

Zeer vlotte afwikkeling van mijn online bestellingen. Service van Jan staat op hoog niveau

Altijd Goed afgehandeld!

Nooit geen problemen gehad. Bestel hier al jaren. Als je vragen hebt gewoon bellen wordt altijd netjes geholpen.

Snel geleverd. Gewoon betrouwbaar.

Mijn bestelling netjes afgehandeld. Betaling zonder problemen. Snel geleverd. Ze belden mij na het plaatsen van mijn bestelling dat de kleur die ik had gekozen, niet leverbaar was en of ik een andere kleur wilde kiezen of niet. Andere kleur kiezen, vond ik prima en toen kreeg ik nog wat korting ook. Dus nette afhandeling.

Ik ben erg tevreden met de webshop. De winkel heeft een breed scala aan vape producten voor lage prijzen. Bestellingen komen ook zeer snel binnen.

Top geregeld

Besteld en de volgende dag in huis

Over Dampstarter

Dampstarter Verkoopt E-sigaretten en accessoires. Van Starter kits en tanks tot RDA's en Mods. Ook veel soorten E-liquids zitten in het assortiment. U kunt voor elk e-sigaret product bij ons terecht in onze e-sigaret winkel in IJsselstein of op onze Website.