Snel, kwalitatief en vriendelijk

Ik heb een Geek Vape Aegis X besteld en ook een 4-bay oplader voor de batterijen. De oplader was net uitverkocht dus ik werd gebeld. Omdat ik op de motor zat kon ik niet opnemen dus toen ik terug belde wisten ze me te benoemen bij naam (meestal bij andere bedrijven weten ze niet eens wie er belt) en hadden ze uitgelegd dat de oplader die ik had gekocht net is uitverkocht (laatste in de winkel was verkocht) en gingen ze me upgraden naar een betere omdat anders ik te lang moest wachten tot er weer voorraad zou zijn. Dit vind ik persoonlijk erg netjes. Daarbij boden ze mij nog een gratis stekker aan maar omdat ik er thuis al 10000 heb liggen was dit niet nodig. Al met al werd alles goed, netjes en snel afgehandeld en 1 dag later had ik alles in huis :) De oplader doet het fantastisch en de Mod ook! Dit maakt me erg blij en wekt ook vertrouwen op in dit bedrijf. Ik heb in het verleden wat vape spullen ergens anders gekocht waar ik klantenservice maar niet te pakken kreeg en uiteindelijk mijn spullen pas 2 weken later in huis had. Sindsdien koop ik nog alleen maar spullen bij bedrijven zoals Dampstarter waar dingen fatsoenlijk worden afgehandeld in plaats van die paar euros proberen te besparen en uiteindelijk lang moeten wachten :)

Prima Shop

Prima Shop, zeer aan te raden.

Super snelle service en hele goede uitleg.

Dit is nog een zaak waar ze alle tijd voor je nemen en die echt verstand van zaken heeft.kan je goed uitleggen hoe en wat. Erg blij mee.

goede spullen en snel verzonden

Ik bestel a jaren bij Dampstarter en heb nog nooit te klagen gehad. Soms wel eens een voorraad foutje, maar altijs super snel opgelost of nagezonden.

Snelle levering en goede service

Levering de volgende dag, en bij vragen kun je ze altijd bellen.

dampstarter heeft uitstekende service en goede spullen.

wat dampstarter belooft komt hij na.

Fijne webshop!

Fijne webshop met veel en diverse damp gerelateerde producten.

Goed en snel bezorgd

Goed en snel bezorgd

Zeer tevreden, een top bedrijfje en snelle service!

Na vele webshops achter de rug te hebben gehad waar de meeste service beroerd was ben ik dankzij een goede vriend hier gekomen nu een aantal maanden veder mag ik als trotse klant wel zeggen dat ik hier met plezier mijn maandelijkse benodigdheden haal en ben zeer tevreden! Altijd goede ervaringen gehad en de service is top zeker een aanrader!

Groote keuze, snelle levering.

Dit bedrijf is helemaal top, snelle levering , als je contact maak over iets of je heb vragen ....geen punt , je krijg snel antwoord . Ja ik zou iedereen aanbevelen bij de dampstarter te kopen , en dat doe ik ook Ik raad veel mensen aan daar te kopen

Levering

Snelle levering de volgende dag al in huis

Super service!

Snelle reactie op vragen, persoonlijke service die verder gaat! Ondanks dat Dampstarter absoluut niets kon doen aan de enorme vertraging bij PostNL in deze tijd, waren ze ongelofelijk aardig om extra juice te sturen ter compensatie! Dikke duim omhoog, hier ga ik vaker bestellen!

Top top

Snel en top kwaliteit 👍🏾👍🏻

Super snelle levering!

Super snelle levering, vrijdag avond besteld zaterdag middag in huis!

Top, een verdiende 10

Slaapt die goser nou nooit ? Je hoeft maar te bellen en Jan regelt het voor je.... Als het op dat moment niet lukt, dan belt hij je terug en legt hij ‘t uit. ( hij is ook maar afhankelijk van de leverancier ) ik bestel al 4 jaar bij hem. Trouw, eerlijk en geduldig. Zo steek deze maar in je zak. Grt. Amsterdamse damper

Ik slaap af en toe Dank u voor de goede beoordeling!

Altijd volgende dag in de bus. En als er iets mis gaat door de post en je belt sturen ze zonder wat te zeggen gelijk nog een op. Top bedrijf

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Veel keuze.s niet duur en snelle levering 👌

Ik misten een onderdeel bij mijn bestelling, na 1 telefoontje wert het meteen opgestuurd en de volgende dag had ik het al binnen super servers👍🏻

Erg tevreden.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Snelle levering, en duidelijke site!

Top, ga zo door! Ik ben een tevreden klant.

Altijd goed

Mijn ervaring is altijd goed. Ik heb ook wel eens gebeld als ik er niet uitkwam en werd toen vriendelijk geholpen door Jan

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

ook voor kleine dingen die je geen verzendkosten gewoon super

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

De ene dag besteld de volgende dag in huis!😁

Komt zijn afspraken na.

Snel en adequaat geholpen. Ging super

Over Dampstarter

Dampstarter Verkoopt E-sigaretten en accessoires. Van Starter kits en tanks tot RDA's en Mods. Ook veel soorten E-liquids zitten in het assortiment. U kunt voor elk e-sigaret product bij ons terecht in onze e-sigaret winkel in IJsselstein of op onze Website.