Betrouwbaar en behulpzaam

Ik kom al jaren bij Dampstarter.nl omdat Jan (de eigenaar) grote kennis van zaken heeft en zo'n beetje overal alles van weet. Niet duurder dan anderen, en als ik in een opwelling iets wil kopen dan hoef ik geen dagen te wachten. Je kan het zo gek niet bedenken of hij heeft het in voorraad. Zo niet dan kan hij het snel bestellen, meestal al de volgende dag in huis. De winkel is de hele week van ma-za open en ik woon in een naburig stadje, dus ik kan altijd snel even halen wat ik nodig heb. Vervelend dat de regering het dampen zo tegenwerkt, maar met winkels zoals Dampstarter op 10 minuten afstand heb ik daar zelf geen last van.

Mijn orders worden altijd snel en vriendelijk afgehandeld. In de winkel en online.

Super fijn!

Snelle levering. En goede kwaliteit!!!

Super snel

Makkelijk bestellen via de website en de volgende dag geleverd. Prima service!

Verstand van zaken, veel keus, super snel geleverd

Top zaak

Goed en snel geregeld en spullen zijn super

Grandioos!

Bestel maandelijks mijn vloeistof en af en toe vape-onderdelen. Altijd snelle afhandeling en levering. Gewoon top.

Heb 3 wegwerp e sigaretten besteld, binnen 24 uur binnen en betaalbaar.

Goed betrouwbaar en snel

Zie headline

Voldoende keuze, snelle service, nette verpakkingen

Ruime keuzemogelijkheden, snelle bezorgservice en netjes verpakt. Top.

Upends vape Bestelt en snel geleverd

Ben heel tevreden

Makkelijk bestellen,leveringen gaan super,in een woord top.......

Vlotte service, denkt mee als post nl het weer te druk heeft

Toppie Jan

Er was 1 verkeerd artikel geleverd. Deze mag ik houden en de juiste wordt alsnog toegezonden.

zeer goed

wij zijn al jaren klant bij dampstarter naar volle tevredenheid zeer goede producten en hele goede service.

Snel en goed product!!

Werd snel geleverd en is een uitstekend product!!

Goed en snel

Alles snel en goed geleverd. Bestel al jaren bij Dampstarter.

Niet goed

Heb switch zero besteld krijg de gewone apple ice........wil hier dus een compensatie hiervior aub

Wij hebben contact gehad met deze klant en de klacht opgelost.

Prima zaak, vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Altijd snelle en accurate levering.

Snel

Snelle levering en niet duur.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

Super snel

Super snelle levering

Product altijd op voorraad en snel geleverd.

Duidelijke website en een goede prijs. Daarbij ben ik erg blij met de snelle levering als brievenbuspakketje via post nl.

Goed geholpen!

Er was iets misgegaan met mijn bestelling, na 1 belletje gelijk geregeld en de volgende dag in huis. Super service!

Snelle levering,prima producten. Handtekening vereist bij aflevering had van mij niet gehoeven.

Over Dampstarter

Dampstarter Verkoopt E-sigaretten en accessoires. Van Starter kits en tanks tot RDA's en Mods. Ook veel soorten E-liquids zitten in het assortiment. U kunt voor elk e-sigaret product bij ons terecht in onze e-sigaret winkel in IJsselstein of op onze Website.