Wordt altijd goed en vakkundig geholpen

Nooit geen problemen gehad. Altijd snel verzonden.

Absoluut fantastisch

Met regelmaat bestel ik bij Dampstarter, eigenlijk altijd zonder problemen. De laatste keer ontbrak 1 Collin in een gesloten verpakking van 10, gereclameerd en zonder veel poespas bij de volgende bestelling nageleefd (zoals overeengekomen). Kan absoluut niks negatiefs zeggen.

Goede en snelle verzending

Altijd TOP!

Ik ben al een aantal jaren klant, en kan alleen maar als positief beoordelen. Snelle levering, als er een product niet op voorraad is wordt je gebeld en gevraagd of er een alternatief kan komen. Enige verbetering is de website, deze is wat traag via de zoekmachine. Maar verder ben ik een tevreden klant en blijf hier zeker hopelijk nog lang bestellen.

Is super goed

Top winkel met en super eigenaar die super snel helpt en probleempjes makkelijk verhelpt ,ben al geruime tijd klant en ben super tevreden daarom in absolute aanrader

Goede Ervaring

Bestelling snel afgehandeld en verzonden!

UItstekend

Besteld, snel verzonden en aangekomen. Er waren coils vergeten in mijn bestelling maar na een kort en fijn gesprek met Jan was dit snel en netjes opgelost door deze na te sturen. Goede service, en de lemon sherbet van double drip die je bij ze kan kopen is heerlijk! Mijn nieuwe favo smaak. Ik zal zeker vaker bij ze bestellen!

Goede geregeld!

Ik kom normaal in de winkel, maar ook online is het goed geregeld. Netjes verpakt en geleverd! Dankjewel!

Klantgericht

Altijd vriendelijk en meedenkend in contact ondanks dat het de branche momenteel op een niet gelijkwaardige wijze (gokken, blowen, suikerverslaving.alcohol Ed) moeilijk wordt gemaakt.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

Veel keuze en snelle levering voor een goede prijs

Groot assortiment met artikelen voor een goede prijs. De bestelling werd dezelfde dag verzonden dus ik kon de volgende dag weer lekker dampen. Aanrader!

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

Super handig bestellen zonder account

Fijne website en overzichtelijke bestelmogelijkheden. Snel geleverd ( ik had 10 liquids besteld ) als brievenbus pakje

Professioneel advies

Prettige ongedwongen sfeer en een ruime voorraad.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

Prima, makkelijk besteld, snel en correct geleverd

Oké

Nette afhandeling van verkeerde levering (kleur) . Persoonlijk benaderd en niet door een of andere klantenservice.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

Correct geleverd en goede service

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

Uitstekende levering en snel!!

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

10 sterren ze zijn waard bestelling op tijd en als er wat mis gaat word het heel goed opgelost

TOP!!!

Super goed geholpen in de winkel, we waren beginners en dan is het heel goed om eerst je even goed voor te laten lichten. Online bestellen gaat ook prima ondanks dat post.nl het de eerste keer even af liet weten. Maar communicatie van Jan was perfect en alles kwam goed. Zijn erg blij en beide inmiddels van het gewone roken af. Het is nu ook wel leuk om met de diverse smaakjes te experimenteren. Kortom een aanrader!

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

snelle levering van mijn bestelling

mijn bestelling werd snel geleverd. werd goed op de hoogte gehouden over voortgang hiervan

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

Prima service en snelle levering.tevens goede uitleg bij nieuwe producten. Een echte aanrader voor vape spullen.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

Snel verzonden en goede service

Heb hier een bestelling gedaan. Werd gebeld door de eigenaar dat 1 product niet op voorraad was. (Was uitverkocht) Hij gaf de optie ander product kiezen of wachten op de bestelde product. Dat heb ik als zeer prettig ervaren en vind de service echt top. Met alles word je op de hoogte gesteld.

Altijd uitstekend

Ik bestel nu al jaren bij hun mijn vloeistof en soms onderdelen etc. Altijd een snelle reactie, verwerking en levering. Als het al een dag later bezorgd wordt is Post.nl de schuldige!

Perfecte betrouwbare website

Je kunt hier met een gerust hart bestellen. En ze geven een prima service. Als je een vraag over een product hebt dan kun je gerust bellen met je vraag. Verder snelle levering.

Is prima verlopen

Bestelling is heel snel verzonden! Netjes alle updates van de verzending gehad en de bestelling was binnen 24 uur binnen.

Over Dampstarter

Dampstarter Verkoopt E-sigaretten en accessoires. Van Starter kits en tanks tot RDA's en Mods. Ook veel soorten E-liquids zitten in het assortiment. U kunt voor elk e-sigaret product bij ons terecht in onze e-sigaret winkel in IJsselstein of op onze Website.