Zoals altijd goede en snelle service.

Zoals gewoonlijk is de service top, netjes verpakt en snelle verzending. Ben niet voor niets hier al jaren klant.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

Goede service , snelle levering vandaag besteld morgen in huis , klantvriendelijk

Beste, Dank u voor de goede beoordeling

Zeer goed en nog betere service

Eerste ervaring met dampstarter, maar hier gaan vervolg bestellingen van ontstaan. Sbelle verzending en zeer vriendelijk. Service waar menig bedrijf nog een puntje an kan zuigen

Service met smile!

Pakketje besteld via internetshop, echter postbode meldde een aflevering terwijl ik niets had ontvangen (ik was thuis, maar postbode was niet geweest). Gebeld met de dampstarter en deze ondernam vrijwel meteen actie. Daarna pakketje afgeleverd bij een droppoint en kon ik het alsnog in ontvangst nemen. Van de 2 mods die ik had besteld, bleek eentje 'defect' (althans led scherm gaf zeer weinig licht). Na bellen werd er een nieuwe verstuurd. Service waar menig bedrijf nog voorbeeld aan kan nemen.

Snel verzonden

Bestel altijd bij Dampstarter en het wordt altijd snel afgehandeld en verzonden.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Goede service, verzending en prettige eigenaar

Ik bestel hier pas vanaf 2019 toen ik over ben gegaan van roken naar dampen. Bestel altijd min 1 x per maand. Het is altijd snel verzonden. In die 2 jaar tijd is er 2 x bij mij niets ontvangen terwijl het wel degelijk verstuurd is door de eigenaar. Het lag aan post.nl. Gelukkig deed de eigenaar niet moeilijk daarover en stuurde de bestelling nog een keer op zonder moeilijk over te doen. Gelukkig kwam die wel aan. Dat is pas service van de eigenaar. Ga zo door met snelle verzending en service. Ik raad ook iedereen aan om bij jou te bestellen.

Prima winkel en webshop

In de winkel wordt ik altijd goed geholpen en de bestelde artikelen zijn keurig verpakt de volgende dag in huis.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Fijn dat t ook door de brievenbus bezorgd kan worden

Gewoon snelle bezorging en vertrouwd! Zijn ook gemakkelijk bereikbaar ....

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Een prettig weekend webshop , snelle levering !

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Wij kopen er altijd en altijd is alles goed geregeld en zeer goede producten erg tevreden.

Supersnelle levering

Groot assortiment makkelijk betalen en snelle levering.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Makkelijke e-sigaret, ben er blij mee.

Leuke en makkelijke e-sigaret. Ben er blij mee.

Perfecte service

Dampstarter staat altijd voor je klaar. Vriendelijkheid staat vooraan, een echte aanrader!

Goede Ervaring

Snel verzonden en snel ontvangen. Wel wat vertraging bij Postnl maar daar kan Dampstarter niets aan doen!

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Niet de juiste kleur maar wel een tegemoet komen erbij terug gekregen.

Keurig geholpen en gebeld na de bestelling.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Best price and fast service as always.

Very happy and very satisfied with the product quality, the competitive prices and shipping speed. Thank you.

goed en snel geleverd

Alles is altijd prma in orde!

Keurig geleverd

De vrijdag na hemelvaart een pijp besteld. Volgens de informatie de volgende dag binnen. Helaas, een keurig bericht dat het dinsdag wordt. Ach ja, zal met de hemelvaart te maken hebben dus even geduld en dinsdag maar thuiswerken. Vervolgens blijkt er maandag wat bij de buren afgegeven te zijn. En jawel! Daar was de pijp al. Al met al een prima ervaring, ondanks de verwarring omtrent de leverdatum!

uitstekend!

snelle reactie, direct verzonden

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Product zoals omschreven en erg goede service

Super goed

Snelle levering en goed advies en altijd goed berijkbaar als je vragen hebt met ander woorden super goed

Supersnel geleverd

Besteld en de volgende dag binnen.

Super!!

Snelle levering, zelden een product niet op voorraad, veel keuze. Ga vooral zo door. Alleen jammer dat je geen foto's meer kan zien, maar dat ligt uiteraard niet aan Dampstarter.

Gewoon goed.

Snel antwoord, snelle levering, juiste levering. Gewoon geweldige service.

Beste, Dank u voor de goede beoordeling!

Mooie duidelijke site en snelle levering.

Over Dampstarter

Dampstarter Verkoopt E-sigaretten en accessoires. Van Starter kits en tanks tot RDA's en Mods. Ook veel soorten E-liquids zitten in het assortiment. U kunt voor elk e-sigaret product bij ons terecht in onze e-sigaret winkel in IJsselstein of op onze Website.