Zeer tevreden met de snelle levertijd maar ook zeker met de panty. Heb een panty besteld met een hold up effect, erg mooi en sexy tegelijk.

Snelle levering en mooi verpakt!

Zeer goede ervaring. Door de gratis verzending is de prijs/kwaliteit verhouding helemaal goed. Tevens ruime keuze.

Goed advies, snelle levering, ruime keuze

Prettig telefonisch contact en goed advies

Snelle levering en fijn gratis verzenden. Panty viel tegen

ik had gehoopt op een panty die niet na 1 x dragen stuk ging. En omdat de panty dat wel beloofde viel het tegen, omdat hij wel na 1 keer dragen stuk was. Met name bij de voeten en tenen. Voor 1x dragen vond ik hem ook erg duur (12 euro) de levering was wel super snel en fijn dat het verzenden niets kost. Het is een fijn stofje. Anders dan gewone panty's en het zit in het begin een beetje gek qua kleurverdeling maar dat hersteld wel en het ziet er dan wel mooi uit.

Panty gelijk kapot

Helaas toen ik de panty aan wilde doen trok ik deze gelijk kapot. Ik trek vaker een panty aan dus ik weet dat ik dit voorzichtig en met beleid moet doen. Deze panty is dus niet aan mij besteed . Veel te kwetsbaar. Ik had er twee besteld. De ander gaat dus retour. Jammer 10 euro weggegooid... Verzending was snel en verpakking was prima.

Snel accuraat en heerlijk diskreet

Als je op tijd, dat is voor ongeveer 16:00 uur besteld heb je de hele bestelling, mits op voorraad natuurlijk, de volgende dag al in huis en kun je heerlijk genieten van de super kwaliteit die je aan trekt.

Snel geleverd, alles in orde, kousen wel snel stuk

Ik heb de Kunert anti-rits kousen gekocht. Het klopt, de kousen zijn super zacht en blijven na 2 dagen dragen erg egaal. Je hoeft niet super voorzichtig te zijn als je ze terug omhoog trekt na een toiletbezoek en s morgens bij het aandoen. ECHTER! Omdat de tenen ook gewoon transparant zijn en niet verstevigd, zat ik er al na 1 dag door... voordeel was wel dat ze niet verder ritsten...

Levering keurig op tijd. Ruime keuze aan panty's. Vooral keuze zomer panty's is prima.

Ik heb een aantal pantys besteld in de grootste maat. De eerste die ik aantrok kon ik niet aan terwijl ik maat 42 van kleding heb. De andere weet ik nog niet, maar ik ben tot op heden niet tevreden.

Alles is goed geregeld.

Ik had de optie over het hoofd gezien waar ik kon aangeven dat mijn bestelling naar een postNL punt gebracht moest worden. Direct na mijn bestelling heb ik per mail contact gezocht. Het werd netjes en snel geregeld en mijn bestelling is alsnog naar een postNL punt verstuurd. Super!

Pluspunten

Ruime keuze in Panty's Snelle Levering

Geen

Pluspunten

tevreden over dit bedrijf!

Pluspunten

Overzichtelijke site, snelle levering, goede communicatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelleclevering

Verplichte 25 cent voor de plastic verpakking. Klant vraagt niet om die verpakking

Pluspunten

Goede omschrijving van het soort panty dat je koopt.

Geen

Pluspunten

Grote keus in Panty's Snelle Levering

Pluspunten

Snelheid/correctheid en goede prijs

Pluspunten

Ik heb alleen maar complimenten, ik ben zeer content met de Pantyspecialist.

Pluspunten

Wederom een snelle bezorging en goede kwaliteit van de panty's

Pluspunten

Uitgebreid assortiment met duidelijke uitleg. Snelle levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Geen retour mogelijkheid. Ik heb blijkbaar per ongeluk kniekousen besteld ipv een paar panty’s (getsie) Die draag ik nooit! Ik zocht naar een retour- formulier maar dat was er niet!

Beste Annette, Bedankt voor uw beoordeling. Bijgaand de link naar onze pagina "retourneren" (https://www.pantyspecialist.nl/retourneren). U vindt deze link ook op de site onderaan elke pagina. Hierbij staat aangegeven hoe u de bestelling kunt retourneren. Het gebruiken van een extra retour-formulier vinden wij vanuit service overwegingen minder klantvriendelijk. We vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Pluspunten

Tot op heden alles perfect nagekomen