Aankoop niet ontvangen

Helaas heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen

retour sturen is erg duur voor zo'n kleine bestelling!!

retourbeleid moet anders!!

Goede koop.

mooie shirts voor weinig wacht op volgende aanbieding.

Op tijd volgens afspraak geleverd

Geweldige shirts

Goede website en snelle levering. Ben zeer tevreden.

Goed,snelle levering,prima

Perfect zalige t-schirts

T-schirts zitten zalig waarvoor dank

Geweldig product

Goede kwaliteit en snelle service wij hebben al jaren goede ervaringen met shirts van alan red

goede keus, goede prijs

Breng meer kleur in je leven

De t-shirts zijn van zeer goede kwaliteit, door mij gekocht omdat ze van 100% katoen gemaakt zijn. Wat ik mis zijn de kleuren, eerder waren er veel meer kleuren. Dus willen jullie een 10, bereidt je assortiment uit

Slecht

Spullen na een week nog niet ontvangen

Beste Ton, Wij zien dat wij je order gelijk de dag erna hebben ingepakt. Echter wordt dit niet in het weekend opgehaald door de post en is dit pas na twee dagen opgehaald door de post. Helaas kan het daardoor iets langer hebben geduurd voordat je de bestelling ontvangt. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Alan red plaza

Product goed verzending matig

Door mij bestelde t-shirts werden snel geleverd dus dat zit wel goed. Uit ervaring weet ik ook dat het product van goede kwaliteit is. Echter had ik zelf het verkeerde t-shirt besteld mijn fout uiteraard, echter zat er geen retourticket in de verpakking. Dus pakket aangeboden bij DHL point en zelf de kosten betaald en zo staat het ook omschreven in de uitleg. Maar tot mijn verbazing worden er ook nog eens verzendkosten afgetrokken van het retourbedrag. Dat is dubbel op mijn inziens en onterecht.

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik zie inderdaad dat dit per ongeluk in rekening is gebracht. Onze excuses hiervoor. We hebben dit voor u opgelost. Met vriendelijke groet, Team Berden

snelle bestelling en levering

zeer goed

Ik ben erg tevreden.

Goede ervaring. Goede prijs, snel geleverd.

Makkelijk in line te bestellen en snelle levering

Artikel niet ontvangen

Ik kon op de vastgestelde tijd het pakket niet in ontvangst nemen wegens een crematieplechtigheid waarbij ik aanwezig moest zijn. Hoewel DHL liet weten het pakket te hebben bezorgd (JVGL06223119000556321450 van Berden Fashion Webshop is woensdag 30 maart om 13.02 bij je thuisbezorgd), heb ik helaas niets ontvangen.

Beste meneer, mevrouw, Dat is inderdaad begrijpelijk dat u het pakket niet aan kon nemen. Echter zien wij dat uw pakket bij de buren is bezorgd. U kunt altijd even contact opnemen met onze klantenservice indien u het pakket niet heeft gevonden, zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Alan Red plaza

Goede kwaliteit, prijs en snelle afhandeling

Assortiment te klein/slecht inzichtelijk

Het is erg lastig om op grond van de omschrijvingen het gewenste model te zoeken. Volgens mij is het aanbod kleiner/minder gevarieerd dan enkele jaren geleden. Als je de juiste vindt is het wel kwalitatief goed spul.

mijn evaring met alanred -plaza nl is prima en heel netjes geweest een 10

zeer goed

Kwaliteit van Alan Red

Goede prijs en de kwaliteit van Alan Red.

Zoals altijd een snelle afhandeling

Altijd goed

Op tijd geleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding en op tijd geleverd

Snel, mooi, goede kwaliteit en prima gepriijst

Goed product

Zeer snelle levering

Al jaren gebruik ik Alan Red t-shirts tot volle tevredenheid. Nu 6 stuks besteld tegen zeer goede prijs en ze werden super snel geleverd.