Geweldig klantvriendelijk.

Mail dat levering gedeeltelijk vertraagd was met 14 dagen. Contact opgenomen en resultaat dat alsnog de gehele bestelling keurig op tijd werd geleverd.

Eerste keer en gelijk prima

Kwaliteit valt tegen

Van 1 de twee t-shirts gaat de onderkant meteen los, garen rafelt er helemaal uit!

Slecht

Maak niet waar wat is beloofd Niet na 2 werkdagen maar na 5 werkdagen pas bezorgd.

Beste Pim, Hartelijk dank voor je beoordeling. We proberen onze pakketen tussen de 1 a 3 werkdagen te versturen. Tussen de duur van je bestelling en levering heeft het weekend gezeten, vandaar heeft het helaas iets langer geduurd dan normaal. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Alanred Plaza Lieke

Alles net aangekomen en de juiste spullen.

Snel, adequaat en kwaliteit!

Prima prijs,snelle verzending

Mijn favoriete shirts voor een nette prijs en snel verzonden.

Snel in huis

Zitten top en blijven ok

Zie boven

Makkelijk bestellen en supersnel geleverd. Echt top!!

Snel en verzorgd

Wel even zoeken naar de website en naar WELK shirt maar eenmaal besteld , super snel en netjes

Zoals het moet

Snelle verzending, correcte website, concurrerende prijs

Netjes en op tijd

Prima,

Prima sneller service!!

Snelle bezorging

Had slechte ervaring met Alan red.

Na goede ervaringen met Alan red nu een slechte. Twee T-shirts besteld waarvan een een vlekje had. De twee shirts, maat M, hadden een behoorlijk groot verschil in nek opening. Geen on-line bestelling meer met T-shirts van Alan red.

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u deze ervaring bij ons heeft gehad. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat u het volledige aankoopbedrag reeds heeft retour ontvangen. We doen ons uiterste best om dit in de toekomst te voorkomen. Team Alanred Plaza Lieke

Uitstekende service en prima product

Prima geregeld

Klantenservice is goed bereikbaar

top

NVT

Precies waar ik naar zocht

Zie boven; e.e.a. op tijd aangekomen

Toppie

Toppie

Oke

Cfm bestelling, korte levertijd Helaas geen T-shirts met 2-4% elastan in het assortiment

Keurig en netjes verpakt, verzorgd

Snel reactie

Prima geregeld

Bestelling vlot geleverd en altijd goede kwaliteit