Het juiste hemd voor de juiste prijs

goede prijs, snelle levering!

makkelijke website, snel geleverd, goede prijs!

Snel en compleet geleverd.

Niet optimaal

Veel damesartikelen zijn niet voorradig, bijv. de dames tops in maat XS. Wel mooie, goede artikelen.

wel op de site, niet leverbaar

shirts stonden op de site om te bestellen, bestelling gedaan, betaald en paar dagen later bericht dat shirts niet te leveren zijn. Haal ze dan van de site af!

Beste H.Woudenberg, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw artikel niet meer op voorraad was. We doen er alles aan om onze site zorgvuldig up to date te houden. Onze excuses voor deze overlast. Team Berden Lieke

Snelle en correcte levering

Makkelijke website Snelle levering Artikelen correct

Duidelijk en transparant

Snelle levering, heldere communicatie

Snelle levering, heldere communicatie

Keurig en snel geleverd

Duidelijke communicatie met verzending in track en tracé, en mooie shirt

Gewoon perfect

Goede kwaliteit en correct geleverd.

Makkelijk te bestellen, correct geleverd. Goede shirts.

Prima webwinkel

Mijn eerste bestelling bij alanred-plaza Snelle levering en fijne t-shirtjes

Draag ze al tientallen jaren, ik geef ze een negen

Draag ze al tientallen jaren, ik geef ze een 9 evenals Alanred-Plaza

Uitstekend besteld volgende dag in huis

lang moeten wachten op bestelling (witte shirts.....)

Geen al te positieve ervaring. Ik wacht inmiddels meer dan een week op mijn bestelling.

Beste Niels, Wij vinden het vervelend dat de levertijd langer duurt dan normaal. De bestelling is bij onze leverancier nabesteld en verwachten wij iedere moment te kunnen versturen. Wij zullen nog persoonlijk contact met je opnemen betreft de levertijd. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Duidelijke website en goede en snelle bezorging. Helemaal top!!

Hoge kosten retourzending

De levering was snel daar ben ik tevreden over. Ik vind de product info op de website niet voldoende hierdoor had ik niet het product dat ik verwachtte. Retour sturen van een bestelling van €25,- kost uiteindelijk ook nog eens €5,75.

Snelle levering, ondanks de kerstdagen

Ondanks dat ik mijn bestelling tijdens de kerstdagen heb geplaatst was de levering direct na het weekend binnen

Schnell und gut

Alles Bestens

Uitstekende snelle service

Ondanks de feestdagen snelle levering. Bestellen was gemakkelijk. Werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Het bestelde product was exact zoals aangegeven.

vriendelijk en snel

Ons eerste contact met Alanred-Plaza was heel vriendelijk en de vragen werden prompt beantwoord. Wij zullen zeker opnieuw deze site raadplegen voor ondergoed en aanverwante artikelen van ALanred

Alles soepel verlopen

Alles soepel afgehandeld

scherpe prijs voor een kwaliteitsproduct

Ik kende deze t-shirts al, ze bevallen heel goed, en deze webwinkel had de beste prijs.

Prima t shirts

Al jaren fan van de Alan Red t shirts