snelle bestelling en levering

zeer goed

Ik ben erg tevreden.

Goede ervaring. Goede prijs, snel geleverd.

Makkelijk in line te bestellen en snelle levering

Artikel niet ontvangen

Ik kon op de vastgestelde tijd het pakket niet in ontvangst nemen wegens een crematieplechtigheid waarbij ik aanwezig moest zijn. Hoewel DHL liet weten het pakket te hebben bezorgd (JVGL06223119000556321450 van Berden Fashion Webshop is woensdag 30 maart om 13.02 bij je thuisbezorgd), heb ik helaas niets ontvangen.

Beste meneer, mevrouw, Dat is inderdaad begrijpelijk dat u het pakket niet aan kon nemen. Echter zien wij dat uw pakket bij de buren is bezorgd. U kunt altijd even contact opnemen met onze klantenservice indien u het pakket niet heeft gevonden, zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Alan Red plaza

Goede kwaliteit, prijs en snelle afhandeling

Assortiment te klein/slecht inzichtelijk

Het is erg lastig om op grond van de omschrijvingen het gewenste model te zoeken. Volgens mij is het aanbod kleiner/minder gevarieerd dan enkele jaren geleden. Als je de juiste vindt is het wel kwalitatief goed spul.

mijn evaring met alanred -plaza nl is prima en heel netjes geweest een 10

zeer goed

Kwaliteit van Alan Red

Goede prijs en de kwaliteit van Alan Red.

Zoals altijd een snelle afhandeling

Altijd goed

Op tijd geleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding en op tijd geleverd

Snel, mooi, goede kwaliteit en prima gepriijst

Goed product

Zeer snelle levering

Al jaren gebruik ik Alan Red t-shirts tot volle tevredenheid. Nu 6 stuks besteld tegen zeer goede prijs en ze werden super snel geleverd.

Uitstekende afwikkeling

Perinatale kwaliteit en snel geleverd.

Nog even wachten Met dit oordeel

Ik dacht voor de vakantie even drie nieuwe t shirts aan te schaffen Ik heb wel de maat L besteld maar ik heb niet de extra lange versie. Het lijken wel korte jurkjes. Ik heb de verpakking en het retourbiljet reeds weggegooid en de shirts thuis gelaten. Jammer. Anders maar weer in de winkel kopen.

Fijne t-shirts en snelle levering! Prima webshop.

Fijne t-shirts en snelle levering! Prima webshop.

Prettige verzorging bestelling

Snel bezorgd Alan Red is mijn merk prima kwaliteit

Alles netjes geleverd

Alles netjes en snel geleverd

Goed snel prims

Blij met AlanRed, hier in Zwijndrecht niet meer te krijgen. Gr Koos

Alles correct afgehandeld

Prima bevonden

oke!

Klacht werd perfect opgelost

Communicatie in het begin teleurstellend. Na telefonisch kontakt perfect opgelost.

Beste Paul, We vinden het jammer om te horen dat de communicatie niet vlekkeloos is verlopen. Echter zijn we wel blij om te horen dat u alsnog tevreden bent en goed geholpen door onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Alan red plaza

Het kost iets meer, maar dan heb je topkwaliteit.

Snel en op tijd geleverd, goede kwaliteit