Mooie t shirt lekker lang

Goede kwaliteit

Prima pasvorm en lekker lang

meer dan prima

snel en goed geleverd, alle maten voorradig

Vlotte en nette bezorging

Ik had verkeerde maat besteld, heel makkelijk terugsturen en nieuwe weer heel snel gestuurd. Aanbevelingswaardig!

vlot en correct

Vlotte en correcte aflevering. Dat DHL er en rotzooien van maakt kunnen zij niet helpen.

Snel en efficient

Product goed te vinden, niet moeilijk om te bestellen, snel thuis.

PRIMA

PRIMA

Heel fijn contact gehad

Goede begeleiding

Klasse

Klasse

Prima product, dito levering

Fijne T-shirts van hoge kwaliteit. Goede prijs. Punctueel levering. Aanrader.

Prima materiaal

Goede shirt en vlotte verzending.

Mooie t-shirts

Mooie t-shirts , goede pasvorm.

Duidelijke website met goede kwaliteit tshirts

Tevreden over snelle levering van goede en betaalbare tshirts van Alan Eed

Nooit pakket ontvangen. Klacht verstuurd

Zeer slecht

Beste Micheline, Wij vinden het erg vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Volgens de traceercode is het pakket bezorgd bij een afleverpunt. Je hebt al contact met onze klantenservice opgenomen en wij zijn dit aan het onderzoeken en zullen dit netjes met je oplossen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Alan red plaza

Slechte ervaring met DHL

Komen niet op gemelde dag (!) Laat staan opgestelde tijd. Andere bezorger overwegen!

Ik voel me belazerd.

Ik bestelde twee keer Alan Red T-Shirt Virginia 2-Pack, kleur blauwe jeans. Ik kreeg geleverd twee keer Alan Red T-Shirt Virginia 2-Pack, kleur wit. Omdat wit niet blauw is teruggestuurd, maar blijkbaar heb ik het toch fout gedaan want 5,75 euro minder terugontvangen dan betaald.

Beste meneer, mevrouw, Wat vervelend dat je de verkeerde kleur hebt ontvangen. We raden altijd aan indien er iets niet goed verloopt onze klantenservice hiervan op de hoogte te stellen. Zo kunnen we kijken naar een passende oplossing. We zullen daarom nu ook achteraf alsnog de retourkosten in mindering brengen en crediteren. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Alan red plaza

Fijne shirts

Zooo snel geleverd!

Ondanks de drukte van de feestdagen , supersnel geleverd, nl de volgende dag! Chapeau!

Bestelling niet ontvangen omdat DHL deze ongevraagd retour stuurde. Goed opgelost door Alenred-Plaza.

Goede kwaliteit, plezierige website en snelle levering!

Zeer goed.

De t- shirts zijn wat mijn man wilde.

Erg goed en snel ontvangen

Hetzelfde als boven

Uistekend

Een zeer goede service en zeer snelle levering, prima! En goede kwaliteit