prima service, snelle levering

prima service, snelle levering

Prima site, snelle levering

Een overzichtelijke manier van bestellen. Duidelijke site. Goed en snel bezorgd.

Goed verpakt en snel verstuurd

Prima ervaring. Makkelijk kiezen, bevestigingsmail, mail met verzendgegevens en snel verstuurd.

Aanbod matcht niet met bestelling

De ene bestelling die ik heb gedaan werd ongewenst in 3 bezorgingen gesplitst. 3 pakketjes en letterlijk 18 e-mails van track en trace van 3 verschillende partijen later, zit ik met 5 dozen met elk 2 shirts die matchen met het soort t-shirt wat ik besteld had (Derby) en 3 dozen met het type Ottowa waar ik niet om gevraagd heb. De opsplitsing in 3 pakketjes zorgde er ook voor dat ik niet voor elk pakketje een afhaalpunt kon kiezen. Ook kon dit niet vooraf, mede aangezien welke bezorgdienst zou gaan leveren niet op de website bij de bestelling inzichtelijk was...al met al geen beste 1e indruk

Beste Nick, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat je bestelling in meerdere delen is geleverd en dat dit verwarring heeft veroorzaakt. Wij doen ons best om alle artikelen uit één vestiging op te sturen, maar helaas is dit niet altijd mogelijk. Mocht er iets niet naar wens zijn en retour komen, dan mag dit uiteraard wel in één verpakking terug. Aangezien je meerdere mails hebt ontvangen, begrijpen wij dat dit niet altijd even overzichtelijk is. In dit geval mag je ons in het vervolg contacteren, zodat we met je mee kunnen kijken. Wij nemen nog persoonlijk contact met je op aangezien je aangeeft dat er iets verkeerds is geleverd. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Uitstekend!

Het juiste product uitgezocht en besteld. Keurig op de hoogte gehouden van het gehele proces. Prima!

Prima kwaliteit!

Snelle levering!

Weer snel en prima geleverd!

T-shirts weer aangevuld. Laat de zomer maar komen!

Goede productkwaliteit, uitstekende logistiek!

Uitstekend!

Mooie shirts voor een nette prijs.

Mooie shirts voor een nette prijs. Zouden wel iets sneller geleverd mogen worden.

Thirts L besteld krijg maat M binnen.

Echt balen . Bestel op tijd voor vaderdag twee thirts maat L. Op alle mailtjes en bestellijsten staat maat L. En wat scherts mijn verbazing er zit maat M in. En dan is er in t weekend niemand bereikbaar. Weg leuk kado. En zie het het dan maar weer goedkomen. Kan maandag pas weer bellen. Zitten aan de andere kant van Nederland. Heel jammer.

Klantvriendelijk, duidelijke website en snelle bezorging.

Zeer tevreden!

Goed en snel

Goed, snel en duidelijk

Foute bestelling, ondermaatse klantenservice.

Shirts maat M besteld. Maat S gekregen. Ik krijg geen reden voor de fout en mag het zelf oplossen. Ondermaats. Ik ga liever naar een winkel dan een postkantoor..

Echt heel goed. Niets op aan te merken.

Prima artikelen, snelle 3n betrouwbare service.

Gemakkelijk bestellen en betalen

Goede ervaring met bestellen en gemakkelijk afrekenen. De snelheid van leveren is niet erg lang, maar mag wat mij betreft best wat korter.

Trage verzending

Werd gemeld dat goederen 28 mei geleverd zouden worden maar kwamen 31mei.

perfect !!!!

perfect !!!!!

Pluspunten

Pluspunten

Super snelle levering!

Pluspunten

Snelle levering goede producten

Nvt

Pluspunten

Heel blij om weer alanred T-shirts te kunnen kopen, kocht ze jarenlang bij van Tilburg mode,hun nieuwe merk bevalt niet. perfect geregeld en snel geleverd!

Pluspunten

Prima levering.

Pluspunten

Snelle verzending

N.v.t.

Pluspunten

Product en levering prima in orde