Prima verzorgd

Mijn bestelling werd keurig verpakt en snel geleverd.

Snelle service, vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Jammer dat de collectie van Alanred niet aangevuld wordt, er was nog één exemplaar in mijn maat en kleur van winter T-shirt (Laura).

ontezeetnde goede service

kwaliteit van het artikel is buiten gewoon goed

alles goed geregeld

Snel en correct geleverd!

O.K.

Super ervaring

Snelle levering, goede service

snelle en goede levering

snel en goed

Mooi t-shirt,maar Krimpt in de was.

Wasvoorschrift gevolgd, 40 graden en niet in de droger. Toch is het shirt in de lengte ruim 7 cm. Gekrompen.

Zeer goede webshop, perfect.

Ik shop al jaren hier mijn t-shirts. Altijd perfect geregeld en geleverd.

Perfecte Service

Zeer goede site, ruime keuzen en snelle levering

Goede, fijne T-shirts en snel geleverd

Slecht

Op vrijdag 2 juli, heren T-shirts besteld en betaald. Op maandag 5 juli een PostNL track & tracenummer ontvangen met de melding "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt. Inmiddels 7 juli nog niets ontvangen. Geprobeerd te bellen maar krijg een bandje te horen dat de telefonistes in gesprek zijn maar je komt nooit aan de beurt. Dan maar een e-mail gestuurd maar ook hier blijft het 'oorverdovend' stil. Op 8 juli nog maar eens geprobeerd te bellen maar ook dan wordt het bandje afgedraaid. Wat is er aan de hand met dit bedrijf dat zij niet bereikbaar zijn ?. Ik vrees dat ik ben opgelicht.

Beste mevrouw Groenheijden, Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u ons niet telefonisch heeft kunnen bereiken. Dit komt waarschijnlijk door de enorme drukte excuses hiervoor. Er is inmiddels al contact met u opgenomen via de mail. Met vriendelijke groeten, Team Berden Lieke

Oké

Snelle afhandeling Prima kwaliteit

Retour sturen eigen kosten.

Product niet naar wens. Terug gestuurd naar een antwoordnummer. Belachelijk dat er €6,50 in mindering wordt gebracht voor retour. Voor mij geen 2e keer hier bestellen.

Goede service en nooit problemen met levering etc. Producten zijn goed en goedkoper dan in de winkel.

Niet best

Ik kocht kort na elkaar dezelfde T shirts. De prijs van de tweede bestelling was hoger. Op de verpakking van de tweede zending zat n sticker met dezelfde prijs als van de eerste zending. Ik ben dus gewoon afgezet. Nu snap ik waarom er geen verzendkosten in rekening worden gebracht

Beste Hans, Wij vinden het jammer om te vernemen dat je dit gevoel bij ons krijgt. Dit kan te maken hebben maar een oudere en nieuwere versie van het artikel. Echter zullen we nog persoonlijk contact met je opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Vindt het wel vreemd dat ik 32,50 moet betalen en op de shirts die ik besteld had staat 3 voor 28,00 euro. Er waren geen verzendkosten dus dat kan het niet zijn.

Beste Jacqueline, We hebben gekeken naar je bestelling en zien dat je de prijs van €29,95 betaald hebt. dit is ook kloppend. Echter zien wij niets terug van €32,50. Wellicht zou je contact met onze klantenservice kunnen opnemen dan kunnen we dit nakijken. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Snel en accuraat

top shirts

goede pasvorm snelle levering

Dik tevreden

Vlot geleverd voldoet aan verwachting

Correct en volgens afspraak

Mijn eerste ervaring, een echte aanrader. Hier bestel ik vaker!

Snelle levering na bestelling

Zeer snelle levering na bestelling. Goede prijs

Grote klasse

Grote klasse