Alles correct afgehandeld

Prima bevonden

oke!

Klacht werd perfect opgelost

Communicatie in het begin teleurstellend. Na telefonisch kontakt perfect opgelost.

Beste Paul, We vinden het jammer om te horen dat de communicatie niet vlekkeloos is verlopen. Echter zijn we wel blij om te horen dat u alsnog tevreden bent en goed geholpen door onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Alan red plaza

Het kost iets meer, maar dan heb je topkwaliteit.

Snel en op tijd geleverd, goede kwaliteit

Geweldig zittende shirts.

We gaan de volgende shirts weer bestellen.

was allemaal perfect gegaan, geheel volgens afspraak.

was allemaal perfect gegaan, geheel volgens afspraak.

Matig

Pakje werd niet thuis bezorgd

snel en correct geleverd. Kwaliteit is zoals verwacht gewoon goed.

Prima materiaal ,ik ben er al jaren tevreden over

Prima,altijd goed snel binnen is eigenlijk altijd goed

Hele mooie T-shirts besteld

Ik zocht naar mooie(re) witte T-shirts dan die ik al had. Na lang zoeken vond ik die op VD.nl. van het merk Alan Red. Even later op de site van Alan Red gekeken en daar waren dezelfde T-shirts nog voordeliger !! Meteen besteld en ze zijn prachtig en zitten geweldig. Ik overweeg zelfs om nog een 3-pack bij te bestellen.

Kwaliteit perfect en snelle levering.

Gebruik de T shirts al jaren . Daar tegenwoordig waarschijnlijk bij ieder huishouden de was wordt gedroogd middels een droger zou het wenselijk zijn de hemden langer te leveren als nu het geval is. Na enkele maanden is de lengte zeker 20 cm gekrompen. Dus maak maar een duurdere uitvoering die na enkele maanden krimpt tot de huidige lengtemaat. Met groet. DICK

Gewoon perfect!

Snel geleverd mooie shirts

Niet echt enthousiast

Niet echt enthousiast, omdat er geen retour en of andere papieren bij de zending is verpakt, mijn vrouw heeft maat L besteld dit had moeten zijn M, via de digitaler weg kwamen wij er achter hoe wij het zeer omslachtig retour konden sturen, wij zijn 70 plus, dus het moet echt Gemakkelijk kunnen, we houden deze maar, maar echt enthousiast zijn we dus niet.

Top snelle leveren top shirts

Bestellen was eenvoudig en de zending was erg snel . Verpakking was netjes Niets te mopperen dus

bestellen en verder geen omkijken meer want je weet dat het in orde is

ervarinfg was al goed en is dat nog steeds

snelle en correcte levering.

snelle en correcte levering.

Zoals het hoort

Gewoon uitstekend. Dezelfde kwaliteit als Alan Red T- shirts.

Goed geleverde producten.

Een correcte informatie betreffende de levering .

Prima tee shirt; hals lijkt goed aan te sluiten

Ik wordt voor de 2e keer om een beoordeling gevraagd. Het lijkt me zinvoller om dat voor een tee shirt te doen na een paar keer wassen.

Zoals steeds.......top

Uitstekende kwaliteit en levering

Besteld, betaald en binnen 2 dagen binnen

op zich goed

product zelf valt tegen helaas