Prima t shirts

Al jaren fan van de Alan Red t shirts

Alles zoals verwacht

Perfect passende t-shirts

Goede kwaliteit en snelle levering

Pijnloze bestelervaring, scherpe prijzen en snelle levering

Ben erg tevreden met de aankoop via Alanbred-plaza.nl

goed antwoord op per mail gestelde vraag

Prima. Snelle en correcte levering

Prima.

Topkwaliteit

Ik was op zoek naar t-shirts met een mooie boord en kwam bij Alanred terecht. Ik bestelde een setje van drie Virginia t-shirts en was echt blij verrast door de kwaliteit. Heel zacht katoen: gekamd katoen, ik heb het opgezocht, maar dat is de reden dat de stof zo zacht en luxe aanvoelt. Pasvorm L is prima voor mijn maat 52 met buikje. Het boord is mooi en kantelt niet. Het t-shirt is ook lekker lang. Ben ik dus tevreden? Nou en of: ik heb meteen nog drie setjes besteld (ze waren in de aanbieding)!

Ben heel tevreden met mijn t shirtjes prachtige kwaliteit zal hier zeker weer bestellen

Ben heel tevreden met mijn bestelling Zal zeker weer bestellen Ben heel tevreden met mijn aan koop

mooie t-shirts, snelle levering

Alanred staat voor mooie kwaliteit t-shirts. Verzorgd verpakt en snel geleverd.

Overzichtelijk website en vlotte toezending

Was/ben op zoek naar ouder model dames top (Lisi). Hier gevonden. Blij mee. Jammer dat ik er niet meer kan bestellen in maat M. Op=op?!

Producten voor een prima prijs

Voordelige kwaliteits T-shirts die op tijd werden geleverd

Top service Top prijs Top product

Prima afhandeling, zeer snel!

Binnen 2dagen bestelling in huis! Prima TShirts, elk jaar nieuwe en goeie prijs, zeer belangrijk!!

Mijn bestelling is na 1 week nog niet bezorgd

Daarom kan ik geen oordeel vormen.

prima!

Snelle verwerking en de medewerker van de klantenservice zeer behulpzaam.

Prima service!

Bestel al jaren hier mijn T-shirts. Prima pasvorm en kwaliteit. Makkelijk besteld en snel in huis. Goede after sales en communicatie omtrent de verzending en levering.

Uitstekend product en snelle service!

Al jaren bestel ik de t-shirts en al jaren een tevreden klant!

Vlotte afhandeling

prima service, snelle levering

prima service, snelle levering

Prima site, snelle levering

Een overzichtelijke manier van bestellen. Duidelijke site. Goed en snel bezorgd.

Goed verpakt en snel verstuurd

Prima ervaring. Makkelijk kiezen, bevestigingsmail, mail met verzendgegevens en snel verstuurd.

Aanbod matcht niet met bestelling

De ene bestelling die ik heb gedaan werd ongewenst in 3 bezorgingen gesplitst. 3 pakketjes en letterlijk 18 e-mails van track en trace van 3 verschillende partijen later, zit ik met 5 dozen met elk 2 shirts die matchen met het soort t-shirt wat ik besteld had (Derby) en 3 dozen met het type Ottowa waar ik niet om gevraagd heb. De opsplitsing in 3 pakketjes zorgde er ook voor dat ik niet voor elk pakketje een afhaalpunt kon kiezen. Ook kon dit niet vooraf, mede aangezien welke bezorgdienst zou gaan leveren niet op de website bij de bestelling inzichtelijk was...al met al geen beste 1e indruk

Beste Nick, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat je bestelling in meerdere delen is geleverd en dat dit verwarring heeft veroorzaakt. Wij doen ons best om alle artikelen uit één vestiging op te sturen, maar helaas is dit niet altijd mogelijk. Mocht er iets niet naar wens zijn en retour komen, dan mag dit uiteraard wel in één verpakking terug. Aangezien je meerdere mails hebt ontvangen, begrijpen wij dat dit niet altijd even overzichtelijk is. In dit geval mag je ons in het vervolg contacteren, zodat we met je mee kunnen kijken. Wij nemen nog persoonlijk contact met je op aangezien je aangeeft dat er iets verkeerds is geleverd. Met vriendelijke groet, Shannon - Team Berden

Uitstekend!

Het juiste product uitgezocht en besteld. Keurig op de hoogte gehouden van het gehele proces. Prima!