Goede keuze, correcte levering

Fijne Tshirts,, draag ze wellicht al 10 jaar.. katoen zonder stretch vezel. T shirts zijn voldoende lang in normaleuitvoering. Prijs is correct, niet goedkoop,, niet heel duur. Verhouding prijs kwaliteit is correct.

één grote teleurstelling van begin tot einde

Ik had vanuit België voor een bedrag van ongeveer 96 euro besteld, inclusief transportkosten ten mijnen laste. wat ik nog kan begrijpen, hoewel dit bij de meeste online orderbedrijven niet het geval is. De helft van de bestelling heb ik teruggestuurd op eigen kosten wat ik op zich ook nog kan begrijpen want zo was het beschreven in hun policy,, maar bij de terugbetaling werd er me dan ook nog eens 5 euro minder terugbetaald. Vraag me niet waarom, want ik had de kosten zelf allemaal betaald. Verder wil ik nog even iets kwijt over de bestelling. Op mijn mails werd nooit geantwoord. De verpakking van een deel van de bestelling was stuk en de t-shirts zaten in het doosje gepropt alsof iemand die het had gestuurd die niet eens weet hoe een t-shirt netjes op te plooien. Voor mij zeker geen aanrader !

Top snel geleverd

Ik heb al meerdere zendingen ontvangen en ze voldoen mij prima.

Geheel in orde

Keurig volgens afspraak bezorgd

Snel en goede kwaliteit

Zeer positief

Goede ervaring

Itt bamboe onderbroeken voel je deze broek niet zitten. Met name de band is aangenaam

Mooie producten

Wacht al een week op bestelling. Is bij Shoeby ageleverd door DHL, week geleden. Maar hele DHL

Zie boven

Zeer voordelig en snel geleverd

Reeds meerdere keren van een aanbieding gebruik gemaakt en altijd zeer tevreden over prijs en verzending.

Probleem heel snel opgelost

Verkeerde zending maar na één telefoontje een hele fijne oplossing aangeboden

Probleemloze bestelling voor een mooi product

Eenvoudige bestelling, mooie prijs, lekker zittende shorts, mooie kleur en goede kwaliteit

Eindelijk gevonden wat ik zocht

Ik zocht al langer naar een t-shirt met goed sluitende hals, zoals een turtle neck. Deze shirts voldoen daar enigszins aan, hoewel de halssluiting iets hoger mag zijn. Terzijde: de eerste zending werd niet correct aan de deur afgeleverd, de tweede zending gelukkig wel.

Eerste keer, ben supertevreden, een dikke 10!

Ik bestelde voor de eerste keer T-shirts. Het hele proces verliep perfect! Complimenten! En... een mooie prijs voor mijn artikel.

Prima snel en volledig

Precies wat ik zocht

Prima, snel, compleet, duidelijk

Prima, snel, compleet, duidelijk

Uitstekend, snelle levering

Uitstekend, snelle levering. Fijne shirts!

Top ondergoed!

Mijn man is heel kritisch wat boxers betreft en heeft er al heel wat geprobeerd maar deze vindt hij top zitten , pijpjes blijven mooi aangesloten! En hij draagt al jaren de t shirts model Virginia waarvan de boord heel mooi in model blijft! Dus zeer tevreden !!

Keurig

Bestelling en aflevering verliep zonder problemen

Toppie