Very good!

Very nice boxes! Clean and in good condition so I am really happy! Also when I needed something they immediatly answered me And solved it quickly.

Goede snelle bezorging!

Mooi product, snel geleverd!

Top! Snel geleverd

Brievenbusdoosjes besteld, goede prijs kwaliteit verhouding, en snel geleverd

Super service, gratis verzendkosten, en top levering en service.

Onverwachte levering via pallet, ivm grind was dat niet op het opgegeven adres te doen, werd toen gratis 10min verderop op het werkadres doorgeleverd. Super!

Goede services, snelle levering en prima producten

Snel en goede services Telefonisch goed bereikbaar voor vragen. Zeer tevreden

Ik werd juist geïnformeerd, en alles is op tijd afgeleverd.

De prijs kwaliteit verhouding is prima, ik zou hier de volgende keer weer bestellen.

Snel, vriendelijk, betrouwbaar

Snel, vriendelijk, betrouwbaar

Goede service, goede producten en snel geleverd

Ik was op zoek naar brievenbusdoosjes. YouPack heeft kwalitatief goede doosjes voor een goede prijs! Daarnaast werd er ook snel geleverd. Wat wil je nog meer? Service en ondersteuning voor het in elkaar zetten van de dozen is goed.

Kon beter

Prima product, maar veel later verstuurd dan dat er was gecommuniceerd. Het zou binnen twee dagen verstuurd worden, na 3 dagen gebeld waar het bleef. Item niet in stock... waarom staat dit niet op de website? zou pas en week later verstuurd kunnen worden uiterlijk woensdag. Helaas pas op vrijdag verstuurd. Erg vervelend. Je verkoopt niet alleen een product op je website maar ook een levertijd. Nooit excuses gekregen.

Snel, goed en nette prijs!

Een aanrader! :)

Snelle levering en stevige dozen

Hele fijne en snelle levering van de verzenddozen. De dozen zijn makkelijk in elkaar te zetten en handig om te verzenden!

Snelle verzending en prima producten

150gr zeil is een prima product. Direct verzonden. Helaas ontbrak 1 product, echter werd netjes direct opgelost en de volgende dag meteen weer in huis.

Niks op aan te merken. Alles ging goed

Geen problemen ervaren

Hetgeen wat mis is gegaan werd heel netjes opgelost. Top service!

Zoals verwacht

Was allemaal goed

Dikke prima

Snel geleverd en een goed product

Positief

Goede verwerking vanonder en levering

Top! Niet duur en snelle levering!

Goede prijs kwaliteit verhouding! En hele snelle levering! Vandaag voor 16u besteld , morgen in huis! Top! Zojuist weer een bestelling gedaan!

prima service en snelle levering

hele goed prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

Snelle en transparante service

De bestelling is snel verwerkt en aan mij verzonden. Waarbij ik in elke stap meegenomen werd. Daarnaast is de mogelijkheid om achteraf te betalen ook erg fijn.

Snelle informatie over de verzending

Het is bijzonder prettig te zien hoe snel de bestelling verwerkt werd en ik in stapjes meegenomen werd op de reis naar het opgegeven adres.

Stevig én praktisch, deze verhuisdozen!

Binnen een dag bezorgd en super gemakkelijk in elkaar te zetten. Kwalitatief veel beter dan de bouwmarkt-verhuisdozen en dat voor minder geld. Toppie!

Over YouPack

Youpack is de online specialist in verpakkingen en beschermingsmaterialen. Ons assortiment bevat onder andere producten voor de e-commerce branche, ZZP'ers en MKB'ers.