Professioneel

Ben erg blij met deze site. Zeer betrouwbaar en klantenservice is erg behulpzaam en reageren snel. Het enige waarover ik zou kunnen klagen is de prijs, maar dat is nou eenmaal wat je betaald voor zo'n wedstrijd, en zij moeten natuurijk ook een verdienmodel hebben. Topavond gehad. Dank voor de goede hulp

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? NED - ENG

Prima geregeld, wel (te) duur

Alles prima, maar achteraf vond ik meerdere sites waar ik veel goedkoper tickets had kunnen krijgen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Fulham Manchester city

Zeer goed geregeld

Fijn telefonisch contact. Kaarten tegen een mooie prijs gekocht. Snel en goed geïnformeerd. Volgende keer zou ik weer kaarten kopen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Bayern Leverkusen tegen AS Roma

Geweldige avond

Een topavond in Parijs, zeer goede plaatsen voor ons gezin. De wedstrijd was eerder flauw maar de sfeer in het stadion was geweldig.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? PSG - Toulouse

Geweldige ervaring

Goede plaatsen in het stadion

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Borussia mönchengladbach-Eintracht Frankfurt

Amazing !

Excellentes places ! Bonne atmosphère et météo. Match agréable à voir.

• Fortuna Düsseldorf / 1. FC Nürnberg

Top geregeld. eenvoudig en professioneel!

Ik had kaartjes besteld voor Valencia-Alaves voor categorie 2, waarna ik blij verrast was om te zien dat wij een gratis upgrade hadden gekregen naar categorie 1 kaarten. Wij kregen tijdig de kaarten en de rest ging vanzelf. Mooie ervaring en goed geregeld.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Valencia-Alaves

Alles is goed gegaan van begin tot einde. Goed geregeld!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Chelsea Westham

Super goed!

We kregen een upgrade en ondanks dat Valencia verloren had tegen Alaves hebben we een mooie wedstrijd gezien en leuke ervaring gehad! Communicatie met Voetbalticketshop was prima.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Valencia Alaves

Superrrr!!!

Hele mooie ervaring om in Londen een wedstrijd mee te maken. En een super plek !!!!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Chelsea-Westham united

1 wedstrijdkaart werkte niet, niet geholpen met toegang tot stadion.

Woensdagavond vol verwachting (moeder) met 2 zoons naar halve finale CL, Gelbe Wand Borussia Dortmund. Op aanraden ruim van tevoren aanwezig. Om 18.45 uur door de poortjes, 1 ticket geweigerd! Gevolg moeder en 1 zoon binnen, andere zoon niet. Zoon naar clientoffice, ticket wordt geweigerd en ingenomen. Het noodnummer gelijk gebeld, was ons verteld en gemaild te allen tijde bereikbaar, wordt niet opgenomen! 10 min in de stress gezeten. Vervolgens zoon door lieve steward stiekem binnengelaten. In het stadion worden we teruggebeld, hulp niet meer nodig geeft meneer aan, want we zijn binnen en nieuwe ticket (zoals normaal de gang van zaken is) is niet nodig. Ik geef aan dat het niet dankzij hun is dat mijn zoon binnen is en dat ze niet direct opnamen. Ik geef aan dat ik -of per direct een nieuwe ticket wens die een serieuze waarde vertegenwoordigd -of gecompenseerd wordt in euro's, want ik heb betaald voor 1 niet-werkend ticket. Zij hebben verzaakt, want het noodnummer is niet opgenomen en ik ben niet direct door hen geholpen. Als zij wel hadden opgenomen, hadden zij alsnog een ticket moeten sturen, wat hen ook gewoon geld kost. Ik verwacht compensatie van het bedrijf waar ik 1 niet-werkend ticket van heb ontvangen, waar ik wel euro's voor betaald heb en die mij niet via noodnummer direct helpen zoals beloofd. Donderdag en vrijdag wederom contact. Zij hebben niks verkeerd gedaan vinden ze, zij geven geen enkele compensatie en zeker geen bedrag retour. Gelukkig altijd te bereiken en altijd ticket achter de hand om het direct op te lossen. In mijn geval helemaal niet waar dus! Maar geen enkele medewerking. Ik ben teleurgesteld, groot bedrag betaald voor ticket en krijg ondanks niet opnemen noodnummer en dat er geen nieuwe ticket gestuurd hoefde te worden, geen euro compensatie voor mijn gekochte niet werkende ticket! Los van de stress als je kind nog buiten staat en jij binnen. Zelf met gedeeltelijke compensatie was ik akkoord gegaan. Ik maak er werk van.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? BVB -PSG

Beste Marion, Dank voor je recensie. We vinden het heel jammer om een ‘1’ te ontvangen nadat we deze situatie meerdere malen netjes en duidelijk hebben proberen uit te leggen. Zoals je aangeeft was er in eerste instantie helaas iets mis met één van de 3 tickets, maar werd dit gelukkig ter plaatse al heel snel opgelost met de stewards van Dortmund. We hopen dat je begrijpt dat je niet ‘stiekem wordt binnengelaten’ bij een halve finale wedstrijd in de Champions League wanneer er iets mis is met de wedstrijdkaart. Als er écht iets mis is met een wedstrijdkaart voor zo’n grote wedstrijd, dan mag je absoluut niet naar binnen. De exacte reden waarom dit ene ticket in eerste instantie niet werkte, is ons niet duidelijk, maar gelukkig was dit binnen 10 minuten al opgelost en hebben jullie ruim op tijd (2 uur voor aanvang van de wedstrijd) toegang gekregen tot het stadion. Laten we vooropstellen dat we begrijpen dat dit even schrikken was, maar aangezien het binnen enkele minuten al was opgelost én wij 10 minuten later alsnog terug hebben gebeld en klaarstonden om het probleem te verhelpen, hopen we dat je begrijpt dat het niet aan de orde is om het orderbedrag van de (achteraf) geldige ticket te vergoeden. Verder klopt het inderdaad dat onze noodtelefoon in eerste instantie niet werd opgenomen. We hadden niet verwacht dat onze klanten zo vroeg van te voren al bij het stadion aanwezig zouden zijn, maar ondanks dat mag dit ons niet overkomen en zullen we het zeker meenemen voor in de toekomst. We hopen dat jullie ondanks dit voorval alsnog hebben kunnen genieten van de prachtige sfeer in het stadion en de mooie 1-0 overwinning voor Borussia Dortmund tegen Paris Saint-Germain. Met vriendelijke groet, Team Voetbalticketshop

Geweldig!!

Ongelofelijke ervaring om samen met mijn zoon een voetbalwedstrijd van de Wolves bij te wonen!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Wolverhampton Wanderers- Luton

onvergetelijk

Bezoek aan de Milanese Derby.. Getuige geweest van het kampioenschap van Inter. Wat een ervaring.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? AC Milan - Inter Milan

Het was niet goedkoop maar het geld dubbel en dwars waard!! Fantastisch goede plek in het stadion en wat een top sfeer in het stadion van Sevilla!!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Sevilla-Mallorca

Gewoon goed!

Kaartjes op tijd via de mail gekregen en geen problemen met binnenkomen. Dicht bij het uitvak op lange zijde, prachtige sfeer van beide clubs. Blij met upgrade zodat we op deze plekken zaten i.p.v. een korte zijde.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? FC Köln - SV Darmstadt

Super geregeld,altijd bereikbaar. In 1 woord top !!!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Ajax- Twente

Prachtige plekken in het stadion en de kaartjes kwamen een dag voor de wedstrijd keurig via de mail binnen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Atletico Madrid - Girona FC

Snel geregeld, telefonisch bereikbaar

Ik heb kaarten gekocht voor Wolfsburg. De kaarten waren op tijd aanwezig, goede informatie verstrekking en ook telefonisch bereikbaar voor vragen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Wolfsburg - Gladbach

Prachtige plaatsen, simpel geregeld

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Juve-Fiorentina

Prima ervaring.

Goed georganiseerd en duidelijk met betrekking tot kaart voor de wedstrijd, gebruiksgemak vond ik top! Verder een leuke middag gehad tijdens en rondom de wedstrijd.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Werder Bremen - VFL Wolfsburg

Goede ervaring.

Bestellen van de voetbaltickets verliep goed!! Duidelijke communicatie.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Borussia Monchengladbach - Freiburg

Prima afgehandeld

Onze wedstrijd Everton-Liverpool werd verplaatst. Als optie aangeboden de wedstrijd:Man city-Newcastle. Mooie ervaring,maar onze droomwedstrijd ging helaas niet door. Hopen ooit nog een keer mee te maken,maar goedkoop is het niet.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Man city-Newcastle

Goed geregeld en prima info

Genoten en t vertrouwen is niet beschadigd Wel waren de kaarten vrij prijzig maar t was t wel waard, dank nogmaals

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Inter Napoli

Spectacular Moenchengladbach stadium

I receive the tickets 4 days before the match . Not cheap but unable via official web tickets. So a fine solution if absolutely interested .

• Moenchengladbach. Koln

Hele goede en betrouwbare partij

We hebben een hele goede ervaring met voetbalticketshop. Aanrader!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Paris - Stade Reims

Julianaweg 141 JJ

1131 DH Volendam

Over Voetbalticketshop.nl

Voetbalticketshop is jouw partner in losse voetbaltickets voor vrijwel alle topclubs en competities in Europa. Geniet dankzij onze betrouwbare wedstrijdtickets tegen de scherpste prijzen altijd zorgeloos van de mooiste voetbalwedstrijden in het buitenland.