Leuke ervaring

Een leuke vader zoon ervaring.

Goed, snel en betrouwbaar

Zeer betrouwbare site

Prachtige ervaring rijker

TOP wedstrijd Goede zitplaatsen Zeer gezellig

Borussia Dortmund - Bayern Munchen

Gelbe wand kaarten werden keurig op tijd verstuurd. Leuke sfeer rondom het stadion.

Duurder dan origineel, prima service.

Ik snap dat er geld verdiend moet worden maar 130€ voor een ticket van 2 tientjes vind ik achteraf wel heel gortig. Service verder dik in orde. Zelf geen zin om moeite te doen? De heren van voetbalticketshop regelen het voor je.

Beste Wouter, Goedemiddag. Allereerst bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat er enige verwarring kan ontstaan rondom het door jullie betaalde bedrag. Onze wedstrijdkaarten worden verkregen via onze Duitse partner. Deze partner levert ons de kaarten tegen een marktconforme (meer)prijs wat te maken heeft met vraag en aanbod. Bij een topwedstrijd zoals deze is het gebruikelijk dat wij minimaal een 5-voud van de kaartprijs (vermeld op de wedstrijdkaart) dienen te betalen. Deze gang van zaken word uitgelegd op onze website en dit stond ook vermeld in de informatiebrief die bij de wedstrijdkaarten zat. We vinden het jammer dat de ontvangen recensie van u niet al te positief is, natuurlijk begrijpen wij u gevoel. We hopen dat u na deze uitleg toch nog kunt terug kijken op een leuke dag.

Matige plekken voor veel geld

We stonden volledig vast in ons vak op de gelbe wand. Konden nieteens weg komen om even te plassen. De officiële prijs van het kaartje was nog geen 18 euro, maar wij betaalden 119 euro. Wel erg veel marge op de kaarten. Is niet echt een schappelijke marge. Kaarten waren wel netjes thuisbezorgd.

Beste Stefan, Wij begrijpen dat er enige verwarring kan ontstaan rondom het door jullie betaalde bedrag. Onze wedstrijdkaarten worden verkregen via onze Duitse partner. Deze partner levert ons de kaarten tegen een marktconforme (meer)prijs wat te maken heeft met vraag en aanbod. Bij een topwedstrijd zoals deze is het gebruikelijk dat wij minimaal een 5-voud van de kaartprijs (vermeld op de wedstrijdkaart) dienen te betalen. Deze gang van zaken word uitgelegd op onze website en dit stond ook vermeld in de informatiebrief die bij de wedstrijdkaarten zat. We hopen dat u na deze uitleg toch nog kunt terug kijken op een leuke dag. Met vriendelijke groet, Jan Voetbalticketshop.com

FA Community Shield 2019

Leuke spannende wedstrijd gezien, helaas verloor Liverpool de wedstrijd door een gemiste penalty van onze grote vriend Wijnaldum.

Trofeu Gamper Cup

Samen met onze 5 zonen de wedstrijd Fc Barcelona - Arsenal gezien. De zitplaatsen waren super en de gereserveerde parkeerplaats bij Camp Nou was ook wel lekker. Groetjes!!

Magisch moment in camp nou

Vanaf de camping met 22 personen de wedstrijd Fc Barcelona - Arsenal bezocht. Deze vriendschappelijke feestelijke evenement was voor Fc Barcelona het startschot van het nieuwe voetbalseizoen. We hebben ons goed vermaakt.

Pluspunten

Scherpe prijzen, vlotte communicatie en uiteindelijk een mooie wedstrijd gezien van Paris Saint Germain. Al met al een goed bedrijf die hun afspraken nakomt.

Pluspunten

Na wat rondkijken op het internet kwam deze site heel duidelijk en betrouwbaar over. Ook mede door de laagste prijs heb ik hier mijn voetbalkaarten besteld. geen spijt! Alles goed gecommuniceerd en zeer tevreden over de plekken in het stadion.

Pluspunten

Betrouwbare site, altijd bereikbaar, tickets ruim op tijd ontvangen. Top geregeld!

Pluspunten

FC Barcelona - Liverpool bezocht. Een echte top wedstrijd gezien met fantastische plaatsen. Verder een hele goede service, op al me vragen werd ik heel snel en vriendelijk geholpen.

Pluspunten

Voortreffelijke zitplaatsen in stadion, De hotels waren super goed en centraal gelegen bij zowel centrum van Madrid als bij het stadion (2 nachten op eigen verzoek verschillende hotels)

Wij hebben het weekend van ons leven gehad dus hebben geen verbeter punten

Pluspunten

alles prima geregeld geen problemen

Pluspunten

Hele goede service Goed bereikbaar een een snelle reactie op mijn vragen

Pluspunten

Snel antwoord op vragen

Pluspunten

Dit was de eerste keer dat ik via Voetbalticketshop kaartjes voor een wedstrijd had geregeld, en dat is zeker voor herhaling vatbaar! Goed contact gehad als ik vragen had, en de tickets werden ruim van te voren thuisbezorgd. Precies in de vakken zoals wat afgesproken. Wij hadden goede plaatsen achter het doel met recht voor ons uitzicht op de beroemde Gelbe Wand. Het was fantastisch en goed georganiseerd!

Pluspunten

We received the tickets several days before the game. Thanks to the information given, it was very easy to go to the match and enjoy the city. About the game, the situation in the stadium was perfect. We will definitely go back next year !

Pluspunten

Het bedrijf is supergoed... alles perfect geregeld.

geen verbeterpunten

Pluspunten

Iedere keer maar weer top kaarten!!

Meer foto's op de website.

Pluspunten

Afspraken worden na gekomen

Bij veel tijd tussen bestelling en evenement tussentijds communicatie

Over Voetbalticketshop.com