Was top. Mooie sfeer.

Ruim aantal dagen van te voren de kaarten gekregen via de e-mail. Top geregeld.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Liverpool - Manchester City

Alles is uitstekend verlopen, wij hebben ons bijzonder vermaakt.

Liverpool is een geweldige stad. Ik kan het beschrijven, je kunt er beter zelf heen gaan. Anfield is een must have voor elke voetballiefhebber. De historie, entourage en sfeer houden je geboeid zolang als je binnen bent. Ga met meerdere personen en je zult het er nog lang over hebben.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Liverpool - Brighton

Alles perfect niks aan toe te voegen

Super, wedstrijd gekoppeld met citytrip is heel leuk om te doen

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? N.v.t.

Great game

Everything was good by this company, clear and good contact. The tickets arrived on time.

• Spurs

Moet je gewoon een keer doen, topbelevenis

Geweldige ervaring, top plaatsen. Goede service mbt aankoop en ontvangst kaarten!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Atletico Madrid - Barcelona

Snel en makkelijk bestellen!

Voor de 3e keer kaartjes gekocht bij de vrienden uit Volendam. Contact en levering dikke 10!!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Fc Barcelona - Arsenal

Alles perfect

Zeer overzichtelijke website en scherpere prijs dan vele sites die ook nog eens slechte reviews krijgen. En ook nog eens betere kaarten dan besteld (middelste ring ipv bovenste ring). Kaartjes op tijd etc.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Real Madrid - Real Sociedad

Was een mooie ervaring om een grote club in Duitsland te bezoeken

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Borussia dormund - paderborn

Geweldige match en service!

De match was super! En ik heb al vaak besteld via number1voetbalreizen en deze site en ik ben heel erg tevreden over de service en de accomodaties!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Borussia dortmund - Inter Milaan

Echt aan te raden!

Voor de eerste keer kaarten besteld en het is erg goed bevallen! Persoonlijk contact en alles is goed geregeld. We hebben een hele leuke wedstrijd gezien en genoten van de sfeer in het uitverkochte stadion!!!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? FC Bayern München - Union Berlin

FANTASTISCHE VOETBALERVARING

GEWELDIGE AMBIANCE, MOOI STADION, RONDLEIDING ZEKER DOEN.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? BORUSSIA DORTMUND-BORUSSIA GLADBACH

Top Geregeld

Voor het eerst online kaarten besteld. Van begin tot eind goed persoonlijk contact. We waren van tevoren een beetje huiverig om online kaarten te bestellen, maar we zijn meer dan tevreden.

• Liverpool - Leicester City

Goede sfeer mooie ervaring

We waren met vijf vrienden in Liverpool en dan willen we naturlijk een wedstrijd bezoeken. Dit keer speelde Everton thuis. Via de site en daarna via mail contact gehad over de kaarten. Steeds een snelle reactie en goede hulp. In Liverpool zelf geschakeld met de lokale contactpersoon en daar de kaarten op tijd ontvangen. Zorg dat je op tijd bent want de sfeeractie ol het plein voor het stadion is erg leuk om mee te maken. De plekken in het stadion zijn wat beenruimte beperkt dus dat is wat afzien voor die lange Nederlanders en daarnaast viel de wedstrijd tegen maar daar kan Voetbalticket shop natuurlijk niets aan doen. Zou zo weer boeken bij Voetbal ticket shop en kan het aanraden om te doen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Everton

Enige weken bestelde ik 2 kaarten voor de wedstrijd Valencia- Ajax. Een paar dagen voor de wedstrijd ontving ik de kaarten per email. Helemaal perfecto. De plaatsen in het Mestalla stadion waren zoals besteld en beloofd en ...... naast elkaar. Ik wil deze jongens van voetbalticketsshop.com hartelijk bedanken voor de service en kwaliteit van contact. Ze helpen graag en zijn klantvriendelijk. Volgende keer zal ik zeker hier weer kaarten bestellen. Bedankt. Gr Peter

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Valencia -Ajax

Topweekend

Geweldig weekend gehad ondanks de nederlaag voor Manchester United. Ik ga volgende keer zeker weer hier kaarten bestellen!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Manchester United - Crystal Palace

Anfield blijft geweldig

Wedstrijd Liverpool - Arsenal bezocht, prachtige pot!!! Zeer indrukwekkend!! Thanks!!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Liverpool - Arsenal

Losse kaartjes geboekt naar Dortmund voor de Supercup finale 2019. Perfecte, snelle service met een gratis upgrade naar betere stadionplekken. Allerlei extra nuttige informatie gekregen bij het boeken. Leuke wedstrijd gezien die met 2-0 gewonnen werd door Dortmund. Groot feest op de Gelbewand! Mochten wij in de toekomst op zoek zijn naar voetbalkaartjes dan weten we in ieder geval dat deze partij zeer betrouwbaar is!

Perfecte ontspannen voetbalavond

Perfecte communicatie, alles duidelijk uitgelegd!

staanplaatsen is niet je van het

Prijs van het kaartje belachelijk ! kaart kost € 17,50 terwijl wij € 89,- betaalde. (mooie winst zou ik zo zeggen) sjappo ! Dit zeker gezien het feit dat we geen vaste plaats hadden. via deze site éénmalig. De volgende keer boeken we op een andere manier, als eerder gezegd éénmalig via deze site vanwege de prijzen. Ervaring in het Signal Iduna Parc was geweldig, dus dat doen we zéker nog eens dit jaar.

Beste Hans, Goedemorgen. Allereerst bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat er enige verwarring kan ontstaan rondom het door jullie betaalde bedrag. Onze wedstrijdkaarten worden verkregen via onze Duitse partners. Onze partner levert ons de kaarten tegen een marktconforme (meer)prijs wat te maken heeft met vraag en aanbod. Bij een topwedstrijd zoals deze is het gebruikelijk dat wij minimaal een 3-4-voud van de kaartprijs (vermeld op de wedstrijdkaart) dienen te betalen. Deze gang van zaken word uitgelegd op onze website en dit stond ook vermeld in de informatiebrief die bij de wedstrijdkaarten zat. We vinden het jammer dat de ontvangen recensie van u niet al te positief is, natuurlijk begrijpen wij uw gevoel. We hopen dat u na deze uitleg toch nog kunt terug kijken op een leuke dag.

Kaartjes besteld voor Barca - Arsenal. Super snel geleverd 👍

Perfect organisation

Not the first time that I buy tickets from Voetbalticketshop. We received the tickets one week before the game so we didn't "panic". Great game, good spot in the stadium (for the category that we took)

Tickets kwamen optijd aan, duidelijke omschrijving en tips voor de wedstrijd.

Makkelijk te plannen, goede plaatsen en goed bereikbaar voor vragen die vriendelijk worden beantwoor

De site is erg overzichtelijk en via de chat erg aardig en behulpzaam. Al 2x keer zeer goede ervaring met plaatsen in het stadion. De reis en overnachting duidelijk geregeld. De prijs kwaliteit is betaalbaar kortom erg positief.

Super geregeld en mooie plekken

Super ervaring de eerste wedstrijd van Frenky. Tegen Arsenal en met 2-1 winnen. Super ervaring

Leuke ervaring

Een leuke vader zoon ervaring.