Goede sfeer mooie ervaring

We waren met vijf vrienden in Liverpool en dan willen we naturlijk een wedstrijd bezoeken. Dit keer speelde Everton thuis. Via de site en daarna via mail contact gehad over de kaarten. Steeds een snelle reactie en goede hulp. In Liverpool zelf geschakeld met de lokale contactpersoon en daar de kaarten op tijd ontvangen. Zorg dat je op tijd bent want de sfeeractie ol het plein voor het stadion is erg leuk om mee te maken. De plekken in het stadion zijn wat beenruimte beperkt dus dat is wat afzien voor die lange Nederlanders en daarnaast viel de wedstrijd tegen maar daar kan Voetbalticket shop natuurlijk niets aan doen. Zou zo weer boeken bij Voetbal ticket shop en kan het aanraden om te doen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Everton

Enige weken bestelde ik 2 kaarten voor de wedstrijd Valencia- Ajax. Een paar dagen voor de wedstrijd ontving ik de kaarten per email. Helemaal perfecto. De plaatsen in het Mestalla stadion waren zoals besteld en beloofd en ...... naast elkaar. Ik wil deze jongens van voetbalticketsshop.com hartelijk bedanken voor de service en kwaliteit van contact. Ze helpen graag en zijn klantvriendelijk. Volgende keer zal ik zeker hier weer kaarten bestellen. Bedankt. Gr Peter

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Valencia -Ajax

Topweekend

Geweldig weekend gehad ondanks de nederlaag voor Manchester United. Ik ga volgende keer zeker weer hier kaarten bestellen!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Manchester United - Crystal Palace

Anfield blijft geweldig

Wedstrijd Liverpool - Arsenal bezocht, prachtige pot!!! Zeer indrukwekkend!! Thanks!!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Liverpool - Arsenal

Losse kaartjes geboekt naar Dortmund voor de Supercup finale 2019. Perfecte, snelle service met een gratis upgrade naar betere stadionplekken. Allerlei extra nuttige informatie gekregen bij het boeken. Leuke wedstrijd gezien die met 2-0 gewonnen werd door Dortmund. Groot feest op de Gelbewand! Mochten wij in de toekomst op zoek zijn naar voetbalkaartjes dan weten we in ieder geval dat deze partij zeer betrouwbaar is!

Perfecte ontspannen voetbalavond

Perfecte communicatie, alles duidelijk uitgelegd!

staanplaatsen is niet je van het

Prijs van het kaartje belachelijk ! kaart kost € 17,50 terwijl wij € 89,- betaalde. (mooie winst zou ik zo zeggen) sjappo ! Dit zeker gezien het feit dat we geen vaste plaats hadden. via deze site éénmalig. De volgende keer boeken we op een andere manier, als eerder gezegd éénmalig via deze site vanwege de prijzen. Ervaring in het Signal Iduna Parc was geweldig, dus dat doen we zéker nog eens dit jaar.

Beste Hans, Goedemorgen. Allereerst bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat er enige verwarring kan ontstaan rondom het door jullie betaalde bedrag. Onze wedstrijdkaarten worden verkregen via onze Duitse partners. Onze partner levert ons de kaarten tegen een marktconforme (meer)prijs wat te maken heeft met vraag en aanbod. Bij een topwedstrijd zoals deze is het gebruikelijk dat wij minimaal een 3-4-voud van de kaartprijs (vermeld op de wedstrijdkaart) dienen te betalen. Deze gang van zaken word uitgelegd op onze website en dit stond ook vermeld in de informatiebrief die bij de wedstrijdkaarten zat. We vinden het jammer dat de ontvangen recensie van u niet al te positief is, natuurlijk begrijpen wij uw gevoel. We hopen dat u na deze uitleg toch nog kunt terug kijken op een leuke dag.

Kaartjes besteld voor Barca - Arsenal. Super snel geleverd 👍

Perfect organisation

Not the first time that I buy tickets from Voetbalticketshop. We received the tickets one week before the game so we didn't "panic". Great game, good spot in the stadium (for the category that we took)

Tickets kwamen optijd aan, duidelijke omschrijving en tips voor de wedstrijd.

Makkelijk te plannen, goede plaatsen en goed bereikbaar voor vragen die vriendelijk worden beantwoor

De site is erg overzichtelijk en via de chat erg aardig en behulpzaam. Al 2x keer zeer goede ervaring met plaatsen in het stadion. De reis en overnachting duidelijk geregeld. De prijs kwaliteit is betaalbaar kortom erg positief.

Super geregeld en mooie plekken

Super ervaring de eerste wedstrijd van Frenky. Tegen Arsenal en met 2-1 winnen. Super ervaring

Leuke ervaring

Een leuke vader zoon ervaring.

Goed, snel en betrouwbaar

Zeer betrouwbare site

Prachtige ervaring rijker

TOP wedstrijd Goede zitplaatsen Zeer gezellig

Borussia Dortmund - Bayern Munchen

Gelbe wand kaarten werden keurig op tijd verstuurd. Leuke sfeer rondom het stadion.

Duurder dan origineel, prima service.

Ik snap dat er geld verdiend moet worden maar 130€ voor een ticket van 2 tientjes vind ik achteraf wel heel gortig. Service verder dik in orde. Zelf geen zin om moeite te doen? De heren van voetbalticketshop regelen het voor je.

Beste Wouter, Goedemiddag. Allereerst bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat er enige verwarring kan ontstaan rondom het door jullie betaalde bedrag. Onze wedstrijdkaarten worden verkregen via onze Duitse partner. Deze partner levert ons de kaarten tegen een marktconforme (meer)prijs wat te maken heeft met vraag en aanbod. Bij een topwedstrijd zoals deze is het gebruikelijk dat wij minimaal een 5-voud van de kaartprijs (vermeld op de wedstrijdkaart) dienen te betalen. Deze gang van zaken word uitgelegd op onze website en dit stond ook vermeld in de informatiebrief die bij de wedstrijdkaarten zat. We vinden het jammer dat de ontvangen recensie van u niet al te positief is, natuurlijk begrijpen wij u gevoel. We hopen dat u na deze uitleg toch nog kunt terug kijken op een leuke dag.

Matige plekken voor veel geld

We stonden volledig vast in ons vak op de gelbe wand. Konden nieteens weg komen om even te plassen. De officiële prijs van het kaartje was nog geen 18 euro, maar wij betaalden 119 euro. Wel erg veel marge op de kaarten. Is niet echt een schappelijke marge. Kaarten waren wel netjes thuisbezorgd.

Beste Stefan, Wij begrijpen dat er enige verwarring kan ontstaan rondom het door jullie betaalde bedrag. Onze wedstrijdkaarten worden verkregen via onze Duitse partner. Deze partner levert ons de kaarten tegen een marktconforme (meer)prijs wat te maken heeft met vraag en aanbod. Bij een topwedstrijd zoals deze is het gebruikelijk dat wij minimaal een 5-voud van de kaartprijs (vermeld op de wedstrijdkaart) dienen te betalen. Deze gang van zaken word uitgelegd op onze website en dit stond ook vermeld in de informatiebrief die bij de wedstrijdkaarten zat. We hopen dat u na deze uitleg toch nog kunt terug kijken op een leuke dag. Met vriendelijke groet, Jan Voetbalticketshop.com

FA Community Shield 2019

Leuke spannende wedstrijd gezien, helaas verloor Liverpool de wedstrijd door een gemiste penalty van onze grote vriend Wijnaldum.

Trofeu Gamper Cup

Samen met onze 5 zonen de wedstrijd Fc Barcelona - Arsenal gezien. De zitplaatsen waren super en de gereserveerde parkeerplaats bij Camp Nou was ook wel lekker. Groetjes!!

Magisch moment in camp nou

Vanaf de camping met 22 personen de wedstrijd Fc Barcelona - Arsenal bezocht. Deze vriendschappelijke feestelijke evenement was voor Fc Barcelona het startschot van het nieuwe voetbalseizoen. We hebben ons goed vermaakt.

Pluspunten

Scherpe prijzen, vlotte communicatie en uiteindelijk een mooie wedstrijd gezien van Paris Saint Germain. Al met al een goed bedrijf die hun afspraken nakomt.

Pluspunten

Na wat rondkijken op het internet kwam deze site heel duidelijk en betrouwbaar over. Ook mede door de laagste prijs heb ik hier mijn voetbalkaarten besteld. geen spijt! Alles goed gecommuniceerd en zeer tevreden over de plekken in het stadion.

Pluspunten

Betrouwbare site, altijd bereikbaar, tickets ruim op tijd ontvangen. Top geregeld!

Pluspunten

FC Barcelona - Liverpool bezocht. Een echte top wedstrijd gezien met fantastische plaatsen. Verder een hele goede service, op al me vragen werd ik heel snel en vriendelijk geholpen.