Het was niet goedkoop maar het geld dubbel en dwars waard!! Fantastisch goede plek in het stadion en wat een top sfeer in het stadion van Sevilla!!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Sevilla-Mallorca

Gewoon goed!

Kaartjes op tijd via de mail gekregen en geen problemen met binnenkomen. Dicht bij het uitvak op lange zijde, prachtige sfeer van beide clubs. Blij met upgrade zodat we op deze plekken zaten i.p.v. een korte zijde.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? FC Köln - SV Darmstadt

Super geregeld,altijd bereikbaar. In 1 woord top !!!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Ajax- Twente

Prachtige plekken in het stadion en de kaartjes kwamen een dag voor de wedstrijd keurig via de mail binnen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Atletico Madrid - Girona FC

Snel geregeld, telefonisch bereikbaar

Ik heb kaarten gekocht voor Wolfsburg. De kaarten waren op tijd aanwezig, goede informatie verstrekking en ook telefonisch bereikbaar voor vragen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Wolfsburg - Gladbach

Prachtige plaatsen, simpel geregeld

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Juve-Fiorentina

Prima ervaring.

Goed georganiseerd en duidelijk met betrekking tot kaart voor de wedstrijd, gebruiksgemak vond ik top! Verder een leuke middag gehad tijdens en rondom de wedstrijd.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Werder Bremen - VFL Wolfsburg

Goede ervaring.

Bestellen van de voetbaltickets verliep goed!! Duidelijke communicatie.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Borussia Monchengladbach - Freiburg

Prima afgehandeld

Onze wedstrijd Everton-Liverpool werd verplaatst. Als optie aangeboden de wedstrijd:Man city-Newcastle. Mooie ervaring,maar onze droomwedstrijd ging helaas niet door. Hopen ooit nog een keer mee te maken,maar goedkoop is het niet.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Man city-Newcastle

Goed geregeld en prima info

Genoten en t vertrouwen is niet beschadigd Wel waren de kaarten vrij prijzig maar t was t wel waard, dank nogmaals

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Inter Napoli

Spectacular Moenchengladbach stadium

I receive the tickets 4 days before the match . Not cheap but unable via official web tickets. So a fine solution if absolutely interested .

• Moenchengladbach. Koln

Hele goede en betrouwbare partij

We hebben een hele goede ervaring met voetbalticketshop. Aanrader!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Paris - Stade Reims

Helemaal naar verwachting

Tickets kwamen ruim op tijd, SUPER goeie plekken (gratis upgrade naar lange zijde), plus een hele leuke wedstrijd meegemaakt. Echt een aanrader, simpel en betrouwbaar.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Fc köln - bayer leverkusen

Een geweldige ervaring!

Kaartjes zijn makkelijk te bestellen. Dag voor vertrek nog wel even gebeld waar de kaartjes bleven binnen 15 minuten werden ze per mail verstuurd. Dat is het enige wat beter kan door tussentijds een update te geven m.b.t. leveren van de tickets . Maar verder alleen positief!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Everton - West Ham

Snel en simpel kaarten besteld, op tijd afgeleverd, tegen een heel redelijke prijs!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? 1. FC Köln - Werder Bremen

Goede organisatie

Mijn tickets 4 dagen voor de wedstrijd goed ontvangen. En geen problemen ondervonden met het binnen gaan. Top top zou ik zeggen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Psg - losc

Uitstekende communicatie en alles goed verlopen!

Ik heb een fantastische ervaring gehad. Kaarten op tijd via de mail gehad en alles verliep soepel.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Ac Milaan - Napoli

Laatste keer geweest

De wedstrijd was fantastisch, maar niet dankzij voetbalticketshop. 4 kaarten categorie 1 premium besteld a €319,- p/st voor ons gezin en we zaten tegenover elkaar in het stadion(niet eens in de buurt of zo) dus zo ga je gezellig met je familie uit. Ik had de kaarten al eind november 2023 besteld, maar dat is dus nutteloos om een betere plek te krijgen (wij hadden vak 441, 2e ring en vak 403, 2e ring wat al de verste plekken zijn) en dus ook niet bepaald bij elkaar. Voor je vliegtickets en accommodatie moet je ook op tijd zijn, anders betaal je de hoofdprijs of je kunt niet boeken wat je wilt. Antwoord van Voetbalticketshop is dat ze aanvragen doorgeven aan de Spanjaarden, maar verder niks kunnen. Daar betaal je €119,-- per kaartje extra voor om de zakken te vullen van voetbalticketshop. Ik weet wel waar ik de volgende keer niet ga bestellen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Real Madrid - Girona

Beste Walter, Dank voor de beoordeling. Laten we vooropstellen dat we het heel erg vervelend vinden om te lezen dat je niet tevreden was over de geboekte wedstrijdkaarten. Echter vinden we het heel spijtig om het cijfer ‘1’ te ontvangen, terwijl we ons netjes aan alle afspraken hebben gehouden. - Wanneer iemand wedstrijdkaarten bij ons bestelt, garanderen we dat deze zich altijd binnen de geboekte categorie van de klant bevinden (zoals in dit geval). We bestellen deze wedstrijdkaarten bij onze Spaanse partners en hopen natuurlijk dat zij de best mogelijke zitplaatsen binnen de geboekte categorie weten te bemachtigen. In dit geval waren het ‘categorie 1 premium’ kaarten die zich zowel op de 1e ring (100 en 200 vakken), als op de 2e ring (300 en 400 vakken) kunnen bevinden. - Verder wordt er op onze website heel duidelijk aangegeven dat we bij Real Madrid tot en met 2 zitplaatsen naast elkaar garanderen. Wegens de enorme populariteit van deze club is het haast onmogelijk om 3 (of meer) zitplaatsen naast elkaar te bemachtigen. Bij een boeking van 4 personen (zoals in dit geval) bevonden de zitplaatsen zich daarom ook 2 om 2 naast elkaar zodat er niemand alleen hoefde te zitten. - Als laatste puntje is het de gebruikelijke gang van zaken dat we onze wedstrijdkaarten via onze buitenlandse partners verkrijgen. Bij populaire wedstrijden als deze (nr. 1 tegen nr. 2) is het zo dat we een marktconforme meerprijs dienen te betalen voor deze kaarten wat puur te maken heeft met vraag en aanbod. Met deze informatie proberen wij het vertekende beeld van de originele kaartprijzen en de prijzen welke onze klanten hebben betaald weg te nemen. We hopen dat het na deze reactie een stuk duidelijker voor je is hoe we te werkt gaan, en dat we ons uiteraard altijd netjes aan onze afspraken houden. Met vriendelijke groet, Team Voetbalticketshop

Geweldige sfeer

Mijn vader & ik hebben erg genoten van de voetbalwedstrijd en het stadion. Het was ongelofelijk mooi. Het enige dat we wel jammer vonden, maar aan de andere kant niks aan konden doen. Was dat we moesten staan de hele wedstrijd lang & mijn poten en die van mijn vader vinden dat niet zo prettig.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Manchester City - Burnley

Alles verliep goed

Het was een mooie belevenis

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Liverpool chelsea

Goed geregeld

Goed geregeld

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? PSG Brest

All perfekt, from ticket delivery to the seats in the stadium.

Very good day in Germany and Cologne

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Köln vs Dortmund

Doen wat ze beloofd hadden

Met mijn zoon een wedstrijd van Leicester in Engeland bezocht. In plaats van een ingewikkelde procedure met 'memberships' en daarna wachten op de mogelijkheid tickets bij de club te kunnen kopen, op de site Voetbalticketshop twee tickets gekocht. Wel iets duurder dan losse tickets bij de club. Maar zo veel makkelijker. Zoals vermeld in de bevestigingsmail kwamen de tickets een paar dagen voor de wedstrijd binnen. Prima ervaring. Zou ik zeker weer zo doen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Leicester Ipswich

Super ervaring, goede zitplaatsen

Perfecte voetbalervaring. Alles verliep top. Echt genoten van een dagje Londen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Chelsea - Fulham

Uistekende service en zeer goed bereikbare klantenservice. De tickets ontvingen we later per mail, deze stonden op naam van onbekenden. Dit werd door de klantenservice perfect toegelicht na enige twijfel vanuit onze kant. We gaan dit jaar nogmaals naar een wedstrijd en dan boeken we zeker weer via voetbalticketshop. We hebben ontzettend genoten, bedankt!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Manchester United - Aston Villa

Over Voetbalticketshop.nl

Voetbalticketshop is jouw partner in losse voetbaltickets voor vrijwel alle topclubs en competities in Europa. Geniet dankzij onze betrouwbare wedstrijdtickets tegen de scherpste prijzen altijd zorgeloos van de mooiste voetbalwedstrijden in het buitenland.