Fantastisch!

Super geregeld. Kregen een gratis upgrade met betere plekken en toegang tot de VIP lounge voor de wedstrijd PSG-Metz afgelopen woensdag. Wat geweldig! Mijn zoon en ik gebben genoten. Dank!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? PSG-Metz

Gemakkelijk geboekt, en snel antwoord opvragen

Prettige omgang, vragen snel beantwoord, alleen een mailtje van even geduld nog, je kaarten komen eraan zou fijn zijn geweest. Super plekje in het stadion van Schalke, ervaring die we niet meer vergeten. Wat een sfeer!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Schalke04-Greuther Furth

Was niet goed

Het is niet goed gegaan ik had een foto van mezelf gemaakt maar hij pakten het niet

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Ajax - sparta

Prima geregeld

Was de eerste keer dat ik kaartjes hebt gekocht via voetbalticketshop. Duidelijke communicatie en doen precies wat er beloofd wordt. Kaarten zijn wel aan de prijs, maar krijgt dan wel mooie plaatsen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Ajax - Athene

Mooie voetbalavond

Typisch wedstrijdje 2e Bundesliga. Veel sfeer en slecht voetbal.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Schalke 04 - vfl Osnabruck

Top geregeld

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Liverpool - Fulham

Voetbalticketshop.nl zorgt voor een onbezorgde voetbal ervaring.

We zijn 02-12 naar de wedstrijd Real Madrid - Granada geweest, op 30-11 de kaarten besteld en ze hebben altijd kaarten beschikbaar. Tussendoor werden we op de hoogte gehouden omtrent de status van de kaarten, en we kregen ook nog een gratis upgrade naar lagere ring:-) Wij vonden het een geweldige ervaring en ik zou zeker voor de volgende keer de kaarten via deze shop bestellen. Mvg Ton de Leeuw

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Real Madrid - Granada

kaarten waren prima

Kaarten waren volgens verwachting prima, vind wel dat ze laat worden doorgemaild, heb ook geen bevestiging gehad dat ik ze betaald had!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Sevilla-PSV

Top stoelen en goed geregeld

Ik kreeg de kaarten 24 uur van te voren (dat was wel spannend) maar de plekken waren top !

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Manchester city Liverpool

Nadat onze wedstrijd werd verplaatst naar maandag, zijn onze kaarten omgezet naar een andere wedstrijd in het weekend. Kortom super geregeld en fantastische plaatsen in het stadion.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Tottenham Hotspurs - Aston Villa

Werkelijk waar fantastisch!

We gingen met acht vrienden naar een wedstrijd tussen Fortuna Düsseldorf en Schalke 04. Op voorhand al een mooie pot, maar het werd alleen maar mooier. We zaten midden tussen de uitfans van Schalke, die 90 minuten lang zongen en de uitslag 5-3 hielp ook mee. Absoluut een geweldige ervaring!

Fantastische plek in het stadion en geen problemen met de supporters van Sevilla het was super gaaf!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Sevilla PSV

Goed geregeld

Tickets werden op tijd geregeld. Alles functioneerde. Wedstrijd verloop was natuurlijk historisch.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Sevilla- PSV

Alles netjes en eerlijk geregeld

Last minute besloten deze wedstrijd te willen bijwonen, via de club was de wedstrijd uitverkocht, dus even contact opgenomen en kijk, weer een ervaring rijker

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Düsseldorf - Schalke 04

Gewoon super

Alles was tip top inorde

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Juventus - Cagliari

Geweldige ervaring

Top ervaring gehad op een hele mooie plek! Tip: Instructies via waar je het beste het stadion kan betreden zou fijn zijn de volgende keer. Bij het stadion had je geen borden die richting gaven naar de verschillende tribunes. Uiteindelijk gevonden door het te vragen aan de bezoekers.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Lazio - AS Roma

Geweldige sfeer maar voor die prijs verwacht je wel betere plaatsen

Geweldige wedstrijd en score verloop (4-4), met machtige sfeer en lekker door voetballen als er wat op t veld terecht komt. Alleen voor kaarten van meer dan 300 euro verwacht je niet dat je in verre uithoek van het stadion terecht komt.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Chelsea -City

Zeer snel, duidelijk en vriendelijk!

Duidelijke communicatie Vriendelijk en snelle hulp Ze komen na wat ze beloven

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? AA Gent - Anderlecht

1e bestelling en helemaal Top!

1x besteld via deze site en in het begin was het spannend omdat je uiterlijk 2 dagen voor de wedstrijd je tickets pas krijgt. Hotel en vlucht geboekt en de kaarten waren op tijd binnen. Betrouwbare site en ik kom zeker terug!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Real madrid vd Rayo vallecano

Alles als afgesproken en werkte prima. Kregen gratis upgrade van de zitplaats naar categorie 1. Prachtige plek en geweldige ervaring. Dank !!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Bayern München- Heidenheim

Super geregeld mooie zitplaatsen

Strak geregeld mooie wedstrijd

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Brentford-westham united

Prima, altijd bereikbaar voor evt vragen

Ook niet gangbare club als fc Antwerp tickets geregeld. Op tijd ontvangen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Fc antwerp - Genk

Mwah

Twee tickets besteld voor een wedstrijd in de bundesliga. Ik kreeg de tickets als een e-ticket dat alleen te openen is op een Iphone, zonder dat daarbij een optie voor Android gebruikers werd gegeven. Pas na terugmailen kreeg ik de reactie dat als ik geen Iphone had en ook geen mede-reiziger met een Iphone, dat ze me dan een screenprint konden sturen. Als zo ongeveer het enige is wat je doet het doorverkopen van een ticket is, zou ik verwachten dat je bij het verzenden van dat ticket niet in eerste instantie een ticket verstuurt die de helft van de telefoonbezitters niet kan openen op zijn telefoon.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Werder Bremen - Union Berlin

Beste Eelke, Dank voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat de Mobile-Tickets voor Werder Bremen via de Iphone zijn te openen. We ontvangen deze tickets altijd in deze vorm van onze Duitse partners, en kunnen dat zelf helaas niet aanpassen. Ondanks dat sommige klanten deze kaarten in eerste instantie niet kunnen openen, zijn we uiteraard te allen tijde bereikbaar om dit heel snel op te lossen door screenshots van de tickets te maken (zoals in deze situatie). We vinden het jammer om te lezen dat we een '5' van jullie hebben ontvangen en niet worden aanbevolen, terwijl we de mooiste plaatsen van het stadion hebben geregeld (op de 1e ring lange zijde ter hoogte van de middelijn), en de tickets ruim 4 dagen voor aanvang van de wedstrijd per mail hebben geleverd. Ondanks dat, hopen we dat jullie alsnog hebben kunnen genieten van de 2-0 overwinning van Werder Bremen! Met vriendelijke groet, Team Voetbalticketshop

Bestelling gaat soepel, levering iets minder.

Voetbalticketshop belooft uiterlijk 24 uur voor wedstrijd kaarten aan te leveren. Als 24 uur voor aanvang wedstrijd de kaarten nog niet geleverd zijn en je zit al in Munchen zorgt dat voor stress. Kaarten kwamen later wel binnen in mailbox.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Bayern Munchen-SV Darmstadt 98

Beste Cor, Dank voor je beoordeling. We vinden het jammer om te lezen dat jullie niet geheel tevreden waren over de levering van de wedstrijdkaarten. Zoals vermeld geven we inderdaad aan dat de kaarten 48 tot 24 uur voor aanvang van de wedstrijd worden geleverd, maar was dat in dit geval helaas uitgelopen tot 23 uur voor aanvang van de wedstrijd. Ondanks de 'iets' latere levering van de wedstrijdkaarten, hopen we dat jullie alsnog hebben kunnen genieten van deze doelpuntrijke wedstrijd (8-0) en de gratis upgrade van de zitplaatsen naar de lange zijde! Met vriendelijke groet, Team Voetbalticketshop

Perfect de kaarten gekregen online. Goed op de hoogte gehouden en een top wedstrijd gezien. Al met al fantastisch.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Wolverhampton Wanders - Newcastle United

Over Voetbalticketshop.nl

Voetbalticketshop is jouw partner in losse voetbaltickets voor vrijwel alle topclubs en competities in Europa. Geniet dankzij onze betrouwbare wedstrijdtickets tegen de scherpste prijzen altijd zorgeloos van de mooiste voetbalwedstrijden in het buitenland.