Super geregeld mooie zitplaatsen

Strak geregeld mooie wedstrijd

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Brentford-westham united

Prima, altijd bereikbaar voor evt vragen

Ook niet gangbare club als fc Antwerp tickets geregeld. Op tijd ontvangen.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Fc antwerp - Genk

Mwah

Twee tickets besteld voor een wedstrijd in de bundesliga. Ik kreeg de tickets als een e-ticket dat alleen te openen is op een Iphone, zonder dat daarbij een optie voor Android gebruikers werd gegeven. Pas na terugmailen kreeg ik de reactie dat als ik geen Iphone had en ook geen mede-reiziger met een Iphone, dat ze me dan een screenprint konden sturen. Als zo ongeveer het enige is wat je doet het doorverkopen van een ticket is, zou ik verwachten dat je bij het verzenden van dat ticket niet in eerste instantie een ticket verstuurt die de helft van de telefoonbezitters niet kan openen op zijn telefoon.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Werder Bremen - Union Berlin

Beste Eelke, Dank voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat de Mobile-Tickets voor Werder Bremen via de Iphone zijn te openen. We ontvangen deze tickets altijd in deze vorm van onze Duitse partners, en kunnen dat zelf helaas niet aanpassen. Ondanks dat sommige klanten deze kaarten in eerste instantie niet kunnen openen, zijn we uiteraard te allen tijde bereikbaar om dit heel snel op te lossen door screenshots van de tickets te maken (zoals in deze situatie). We vinden het jammer om te lezen dat we een '5' van jullie hebben ontvangen en niet worden aanbevolen, terwijl we de mooiste plaatsen van het stadion hebben geregeld (op de 1e ring lange zijde ter hoogte van de middelijn), en de tickets ruim 4 dagen voor aanvang van de wedstrijd per mail hebben geleverd. Ondanks dat, hopen we dat jullie alsnog hebben kunnen genieten van de 2-0 overwinning van Werder Bremen! Met vriendelijke groet, Team Voetbalticketshop

Bestelling gaat soepel, levering iets minder.

Voetbalticketshop belooft uiterlijk 24 uur voor wedstrijd kaarten aan te leveren. Als 24 uur voor aanvang wedstrijd de kaarten nog niet geleverd zijn en je zit al in Munchen zorgt dat voor stress. Kaarten kwamen later wel binnen in mailbox.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Bayern Munchen-SV Darmstadt 98

Beste Cor, Dank voor je beoordeling. We vinden het jammer om te lezen dat jullie niet geheel tevreden waren over de levering van de wedstrijdkaarten. Zoals vermeld geven we inderdaad aan dat de kaarten 48 tot 24 uur voor aanvang van de wedstrijd worden geleverd, maar was dat in dit geval helaas uitgelopen tot 23 uur voor aanvang van de wedstrijd. Ondanks de 'iets' latere levering van de wedstrijdkaarten, hopen we dat jullie alsnog hebben kunnen genieten van deze doelpuntrijke wedstrijd (8-0) en de gratis upgrade van de zitplaatsen naar de lange zijde! Met vriendelijke groet, Team Voetbalticketshop

Perfect de kaarten gekregen online. Goed op de hoogte gehouden en een top wedstrijd gezien. Al met al fantastisch.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Wolverhampton Wanders - Newcastle United

Een ontzettend mooie ervaring

Van te voren tickets bij jullie besteld voor de wedstrijden QPR- Leiscester City en Westham - Everton. De tickets een paar dagen van te voren ontvangen in de mail, We hadden zeer goede plaatsen. We gaan het zeer zeker een x herhalen!!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? QPR- Leiscester City en Westham - Everton

Perfect geregeld

Kleine week van te voren tickets gehad voor Borussia mönchengladbach-Heidenheim. Eerst biertje gedronken in biergarten en daarna wedstrijd. Geweldige sfeer, 90 minuten lang

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Borussia Mönchengladbach vs Heidenheim

Top geregeld

Betrouwbare partij. Kaartjes kosten een paar centen, maar dan heb je ook wat! Top avond

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? PSG - AC Milan

Matig tevreden

De e-tickets kwamen aan de late kant. Onze groep was al op locatie. Was voor ons handiger geweest als deze al verstuurd waren toen we nog in NL waren. Grotere ergernis: slechts 2 van de 8 tickets werden verstuurd. Gelukkig werden de overige 6 snel verstuurd toen ik aan de bel trok.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Sevilla FC - Real Madrid

Beste Rens, Dank voor je beoordeling. In onze bevestigingsmail wordt altijd duidelijk vermeld hoe en wanneer de wedstrijdkaarten worden geleverd (uiterlijk 48 tot 24 uur voor aanvang van de wedstrijd). We hebben ons netjes aan deze afspraken gehouden en de kaarten op tijd geleverd. We begrijpen dat het voor jullie wellicht makkelijker was geweest wanneer de kaarten eerder zouden worden verstuurd, maar dit hebben we helaas zelf niet in de hand aangezien we hierbij afhankelijk zijn van onze leveranciers. Verder waren de wedstrijdkaarten in de vorm van E-tickets die je heel gemakkelijk vanaf de telefoon kunt laten scannen bij het stadion. We vinden het jammer om te lezen dat we een '6' ontvangen terwijl we ons netjes aan onze afspraken hebben gehouden. Ondanks dat, hopen we dat jullie alsnog hebben kunnen genieten van de wedstrijd! Met vriendelijke groet, Team Voetbalticketshop

Geweldige ervaring

Borussia Dortmund - Werder Bremen Gezellig, groots en super plekken vooraan t veld. En als je dan omhoog blijft kijken naar de zogenaamde “Gelber Wand” dat is dat in een woord gaaf!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Dortmund - Werder Bremen.

Fantastische ervaring

Samen met mijn zoontje van 11 naar een wedstrijd van Liverpool geweest. Het was een fantastische ervaring!! Alles was perfect geregeld en de helpdesk heeft mij tot drie keer toe geweldig ondersteund met vragen. Dikke aanrader!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Liverpool

Betrouwbaar en altijd goede plekken

Nu twee keer tickets geboekt. Altijd goede plekken. Wanneer de tickets pas laat verstuurd worden, houden ze je proactief altijd op de hoogte. Fijne club!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Dortmund

Eenvoudig en snel tickets geregeld

Snel tickets kunnen regelen voor de wedstrijd.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Borussia Dortmund - Werder Btemen

tickets ontvangen zoals voorgesteld, perfect in orde.

tickets ontvangen zoals voorgesteld, perfect in orde.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? real madrid - ossasuna

Prachtige en probleemloze dag beleefd.

Alles was perfect in orde met het ticket, tijdig ontvangen en zonder problemen het stadion binnengeraakt. Het zicht vanaf de bovenste ring in de lengte van het veld viel beter mee dan ik vooraf gedacht had. Een aanrader.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Bayern Munchen - Freiburg

Leuke Engelse voetbalervaring

De wedstrijd Sunderland - Middlesborough was geweldig! Het kaartje kocht ik aan het eind van de middag, de dag ervoor. Super klantenservice en dus goed geholpen om het snel te kopen. Aardig aan de telefoon ook. Kortom een 10!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Sunderland - Middlesborough

Eerste keer , gelijk een goed gevoel.

Duidelijke website, goed bereikbaar en volgens afspraak. De ticket prijzen mogen minder hoor, heb wel het idee dat er forse marges gemaakt worden.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Crystal Palace - Nottingham Forrest

goed geregeld, supertoffe ervaring

Ik wist niet hoe je een voetbalwedstrijd in het buitenland moest bezoeken. Uiteindelijk uitgekomen bij voetbalticketshop.nl. Goede keuze! Ik kreeg na betaling een mailtje dat de tickets van de wedstrijd 48 tot 24 uur van te voren als pdf in mijn mailbox zouden verschijnen. Toch even gebeld toen het me te lang duurde, maar supervriendelijk en adequaat te woord gestaan door medewerker voetbalticketshop.nl. Tickets kwamen die middag zei hij, en dat was ook zo. Dag erna naar Dortmund voor een leuke dag! helemaal goed

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? BVB Dortmund - Wolfsburg

Kaarten waren eerst uitverkocht, kregen een herinnering bij nieuwe kaarten. Daarna alles conform verwachting geleverd.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Borussia Mönchengladbach - Bayern München

Handig online tickets, topplaatsen!

Topplaatsen!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Werder Bremen-Mainz

Alles ging soepel vanaf het moment dat ik naar de stadion ging tot einde van de wedstrijd ik zou zeker weer gaan in de toekomst.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Real Madrid tegen getafe

Geweldige avond gehad!

We hebben geweldig genoten van de stad Hamburg en natuurlijk van de wedstrijd! Fijne ge-upgrade kaarten, bedankt nog daarvoor!

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Hsv - Hertha

Goede nazorg

Na de review is er contact opgenomen en excuses aangeboden. Digitaal ongemak kan helaas gebeuren al was het op dat moment erg vervelend. Voor het ongemak dat is ervaren hebben we een mooie korting gehad op een eventueel volgend bezoek van een wetstrijd wat zeer gewaardeerd word. Het ongemak is dus gecompenseerd en heel netjes opgelost. Al met al dus goed geregeld.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Dortmund v Koln

Geweldige wedstrijd met een unieke sfeer die je alleen in Engeland hebt

Het was wel moeilijk om binnen te komen met E-tickets, dat is wel een aandachtspunt voor de volgende bezoekers van Fulham maar verder was alles fantastisch. Prachtige oude tribune, het oude huisje met terras, dicht op het veld, snel spel, prachtig gezang, goed voetbal, kortom enorm genoten.

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? Fulham-Brentford

Betrouwbaar en goede klanenservice

Afgelopen seizoen heb ik kaarten gekocht voor BVB Dortmund voor mijn zoon en mijzelf. Ik wilde graag samen de beleving van de Gelbe Wand. We hadden via Voetbalticketshop kaarten gekocht voor het Champions League duel Dortmund - Chelsea. Ik was wat huiverig om tickets te kopen 'bij een derde partij' omdat je wel een stuk moet reizen. Het gaf vertrouwen dat Jim aangaf dat in geval van een calamitiet altijd contact mogelijk is. Helaas gaf een kaart geen toegang. Het noodnummer werd opgenomen en binnen 15 minuten hadden we via mail twee zitplaaatsen gekregen ter hoogte van de middellijn. Goed geregeld dus. Prima wedstrijd gezien. Betere plaatsen, maar niet de beleving van de Gelbe Wand. Toen ik dit aangaf aan Jim kregen we als compensatie van het ongemak 2 kaarten aangeboden om alsnog de Gelbe Wand te ervaren bij een Bundesliga duel naar keuze van Dortmund. Het was een fantastisch om tussen 30.000 supporters te staan op een staantribune. Super klantenservice. Ik kan Voetbalticketshop dus aanbevelen als betrouwbaar adres voor voetbaltickets. Groeten Jordi en Jaco

• Welke wedstrijd heeft u bezocht? 2x Dortmund

Julianaweg 141 1131 DH Volendam

Over Voetbalticketshop.nl

Voetbalticketshop is jouw partner in losse voetbaltickets voor vrijwel alle topclubs en competities in Europa. Geniet dankzij onze betrouwbare wedstrijdtickets tegen de scherpste prijzen altijd zorgeloos van de mooiste voetbalwedstrijden in het buitenland.