Probleemloos verloop

Ik ben tevreden.

• Informatie

nog niet veel ervaring , twee broeken gekocht

Ik moet nog zien hoeveel plezier ik er van ga hebben van die broeken. Ze pasten wel direct goed maar hoe sleets ze zijn weet ik nu nog niet. voorlopig geef ik een 7 .

• Informatie

Ruime keus, goed advies en een super klantvriendelijkheid in de winkel in Neede. heel fijn ook dat je de bestelling in de winkel kan laten komen en zo nodig kan passen en evt ruilen etc. De site is ook overzichtelijk doordat je merken en kleuren apart kan aanklikken. Voor herhaling vatbaar!

• Informatie

Goed service voor uitstekende kwaliteit

Sinds een jaar of 3 haal ik hier mijn spijkerbroeken en de meeste overhemden. Goede kwaliteit van jeans die mij goed passen

heel erg goed

ik werd in diverse winkels goed geholpen en de kwaliteit is prima

Snelle afhandeling

Na de geplaatste bestelling snel een reactie en bevestiging. Ook de verzending werd prima uitgevoerd. Prima adres om iets te bestellen.

• Informatie

Bestelling kwam snel en alles prima

super geregeld

super snel alles geregeld en de kwaliteit van de Mustang broeken is super .

keurig binnen afgesproken termijn geleverd

keurig binnen afgesproken termijn geleverd

prima, in één woord

Zit perfect

Alle drie artikelen zitten perfect

Keurig

Keurig. Heb ook een mail gestuurd over de bestelling, netjes en snel antwoord op gehad. Levering duurde wel 5 dagen.

Prima site

Geen bevestiging wanneer de bestelling wordt geleverd..jammer.

• Informatie N.v.t.

Geachte heer/mevrouw, U krijgt altijd een bevestiging met Track&Trace code op de mail waarmee u uw bestelling heeft geplaatst. Deze mail ontvangt u zodra het pakket is aangeboden aan PostNL. Met deze mail kunt u met behulp van de Track & Trace link de status bij PostNL opvragen en wordt er ook vaak een tijd indicatie gegeven. Het kan echter zijn wanneer dit een Gmail of Hotmail adres is dat deze bevestiging in uw ongewenste items / Spam box is terecht gekomen. Met vriendelijke groet, K.A. Eshuis Het Broekenhuis

Goed verpakt en snel geleverd

Mijn jas was keurig verpakt en snel geleverd

Alles helemaal prima

Had deze jas gezien en gepast in een winkel in Duitsland, maar ze hadden mijn maat niet meer. Toen vond ik dezelfde jas, in de juiste maat en ook nog 20 euro goedkoper. Binnen 3 dagen had ik de jas in een doos prima ontvangen. Niks mis mee!

Zeer snel geleverd

Precies wat ik had verwacht

Top bedrijf

Mooi product Snelle levering Goede website

• Informatie

Duidelijke website, makkelijk te bestellen

Goede ervaring met dit bedrijf.

• Informatie

Snelle levering van gekocht product

De bestelde kleding werd binnen drie dagen bezorgd. Mogelijheid tot gratis retouren. Snelle teruggave van geld.

Zeer positief.

Alles heel duidelijk en goed te volgen.

Toppie

goede levering

goede website voor bestellen en goede levering

• Informatie

Correct verzorgd en keurig afgeleverd.

Prima SERVICE

• Informatie

Goeden aflevering netjes verpak goede service

Over Het Broekenhuis

Het Broekenhuis is al meer dan 40 jaar het juiste adres voor de nieuwste mannenmode. Het Broekenhuis is een echte Multi-brandstore met een brede collectie van vele verschillende merken. Ondanks dat de naam anders doet vermoeden verkopen wij niet alleen broeken. Bij Het Broekenhuis vind je alles wat je nodig hebt; net, sportief, casual of zakelijk bij ons bent u aan het juiste adres. Naast onze fysieke winkels hebben wij in internetshop dezelfde service als u in onze vestigingen gewend bent. Heeft u geen tijd om te shoppen of wilt u liever thuis in alle rust op het moment van uw keuze passen en beslissen? Neem dan een kijkje in onze webshop!