goede ervaring

goed en snel geleverd

Snelle en goede service

Mooie kwaliteit, origineel product

• Informatie

Zeer goede service en kwaliteit !

Bij mijn bestelling zat het veiligheidslabel er nog aan. Broek teruggestuurd en binnen twee dagen een nieuwe ontvangen plus een paar sokken als kado. Super !

• Informatie N.v.t.

Een goede winkel met kwaliteit kleding.

Een goede winkel met kwaliteit kleding en een grote selectie . Ik heb overhemden voor m ' n man besteld. We kregen de order de volgende dag en mijn man is erg blij . De overhemden zijn uitstekend en van goede kwaliteit.

Netjes geregeld alles

Ook de bestelling die ik op heg laatst had aangepast was correct Mijn dank

Uitstekende en snelle verzending

Goede kwaliteit en verzending top

• Informatie

Goede website, eenvoudige bestelwijze. Perfecte en snelle levering.

perfect service

pakket op tijd ontvangen. duidelijke instructies, no nonsense. ga zo door.

Gewldigl

• Informatie

Mijn bestelling werd snel uitgevoerd. De kwaliteit van het geleverde was prima; zo ook de verpakking. Niks te klagen dus.

Niet naar tevredenheid

Als vaste klant verwacht ik dat de korting op je bestelling automatisch wordt berekend.(cq verrekend) Misschien de bestelpagina iets gebruiksvriendelijker maken?

• Informatie

Snelle levering en fraaie trui

Overzichtelijke website snelle levering mooie kwaliteit trui

• Informatie

Snelle bezorging en producten als omschreven.

Snelle levering.

Uiterst klantvriendelijk

Bestelde broek was erg mooi, maar toch niet helemaal passend qua maat. Uiterst snelle terugbetaling. Klantvriendelijk en betrouwbaar.

• Informatie

Snelle levering. Retour ook geen probleem

Goed geregeld

Snelle en nette levering

Goede en snelle levering. Prima product.

zeer goed geholpen

goed / betrouwbaar / en goed gevoel .

Snelheid van levering

• Informatie

Het was precies de broek waar ik naar op zoek was. Tegenwoordig zijn de meeste broeken vrij smal naar beneden toe waardoor het voor mij zeer moeilijk om deze uit te doen. Tot op heden ben ik zeer tevreden!!

Goede koopervaring!

In vijf minuten hst juiste poduct gevonden! Duidelijke website, met goede omschrijving van de producten èn de pasvorm, ook erg belangrijk!

Goeie service snelle levering

Via website mooie trui voor mijn man besteld, correcte snelle levering. Gaan zeker weer bestellen

Snel en mooie kwaliteit

Z

Makkelijk en snel

Over Het Broekenhuis

Het Broekenhuis is al meer dan 40 jaar het juiste adres voor de nieuwste mannenmode. Het Broekenhuis is een echte Multi-brandstore met een brede collectie van vele verschillende merken. Ondanks dat de naam anders doet vermoeden verkopen wij niet alleen broeken. Bij Het Broekenhuis vind je alles wat je nodig hebt; net, sportief, casual of zakelijk bij ons bent u aan het juiste adres. Naast onze fysieke winkels hebben wij in internetshop dezelfde service als u in onze vestigingen gewend bent. Heeft u geen tijd om te shoppen of wilt u liever thuis in alle rust op het moment van uw keuze passen en beslissen? Neem dan een kijkje in onze webshop!