Heel goede en mooie Broeken

Mooie en overzichteijke Website Snel en veilig betalen. De bestel status is heel duidelijk via mail. De Besteling was heel snel in huis en heel degelijk verpakt. Hoge kwaliteit van de Stof en Materiaal van de broek rits Maatgeving klopt precies. Zeker de Broek gaat vele Jaren mee. Vaak heel leuke aanbiedingen! TOP!

Perfeckt..

Nooit klachten gehad

Vaker kleding gekocht en altijd goede kwaliteit en prima bezorging

• Informatie N.v.t.

Lekker snel een goeie broek

Gewoon simpel met duidelijke uitleg op de site wat betreft pasvorm en dergelijke een broek bestellen.

Snel en accuraat

De levering was zeer snel (binnen 24 uur).

perfecte kleding

Makkelijk te bestellen en keurig info over verzending etc.

Goede ervaring

Goede en snelle service

Bij het broekenhuis kon ik makkelijk en snel broeken in mijn maat bestellen. Ze hebben alleen weinig chino's/pantalons in lengtematen.

Vlot en efficiënt

Vlotte afwikkeling van de bestelling. Goede communicatie en vlotte levering.

• Informatie

Mijn ervaring is positief wat betreft snelle levering en communicatie

• Informatie

Correct en juiste informatie en levering

Correct

• Informatie

Een goede zaak met oog voor berichtgeving aan webklanten

Mijn aankoop was geen avontuur: de club-of-comfort broek ken ik al jaren. De eerste keer dat ik hem bij het Broekenhuis besteld heb en dat pakte positief uit. Deze firma heeft het artikel in voorraad en doet er informatie over de verzending bij. (vraagt terecht begrip voor de drukte bij Post NL). De broek is keurig in een doosje geleverd.

• Informatie

1 item niet de juiste maat Teruggestuurd en het te betalen bedrag was snel aangepast door Het Broekenhuis

Goede prijs en snelle en correcte levering

Goede prijs en snelle en correcte levering

• Informatie

is zoals het hoort te zijn

2 spijkerbroeken besteld van hetzelfde merk en dezelfde maat. Helaas 1 terug moeten sturen omdat die te groot voor mij was. Balen voor iedereen extra gedoe.

• Informatie

Ik vind wat ik zoek, en vlotte levering

Voldoende keus, ook in mij maat XXXL, wat bij veel merken/winkels niet het geval is

Duidelijke site, veel maten, snelle levering

Duidelijke site, veel maten, snelle levering

Conform afspraak

Geleverd conform afspraak

• Informatie N.v.t.

Webshop onduidelijk over lange levertijd

De webshop-opzet en structuur is prima en duidelijk, maar er is (aug '20) geen levertijd of inschatting van levertijd gedurende het bestelproces. Vervolgens werd de favoriete polo niet geleverd ondanks de aangegeven op-voorraad. Levertijd bleek uiteindelijk 5 werkdagen te zijn. Als dit vooraf was aangegeven, had ik dit waarschijnlijk geaccepteerd. Nu was ik aan het wachten zonder enig idee te hebben wat ik kon verwachten. Dat voelde heel vervelend.

• Informatie

Een zeer duidelijke en toegankelijke site en een snelle levering.

Op een zondag twee bermuda, s besteld en die waren op de woensdag erna in mijn bezit. Daar valt dus niets van te zeggen.

slecht

Heb na twee bestellingen, altijd maar een deel gekregen, mits terug betaling, de laatste bestelling was twee t-shirts, de een ok, maar de tweede was afgekleurd van de zon, 2e hands marchandise, spijtig, maar voor mij hoeft het niet meer

• Informatie

Geachte heer/mevrouw, Allereerst onze excuses dat de bestelling niet naar wens is. Het kan voorkomen dat bepaalde producten waarvan er nog maar 1 of 2 voorradig toch net uitverkocht zijn. Vooral in de opruimingstijd kan dit voorkomen doordat de webshop voorraad en winkelvoorraad gekoppeld zijn. Verkopen kunnen elkaar daardoor kruizen maar het kan ook een voorraadfout zijn. Helaas is dit door ons niet geheel te voorkomen. Onze producten zijn zeker niet 2e hands maar komen rechtstreeks uit ons magazijn of uit 1 van onze vestigingen. Het zou kunnen dat deze verkleurd zijn in 1 van onze vestigingen door de verlichting maar dan nog zou dit niet mogen voorkomen. Dit is niet waar wij voor staan en wij zullen het dan ook gewoon oplossen voor u. Wij zullen u een retourlabel sturen waarmee u de producten die niet naar wens zijn gratis kunt retourneren, zodat wij u het geld terug kunnen storten. Nogmaals onze excuses voor alles. Hopende u enige duidelijkheid te hebben gegeven en een oplossing die enigszins naar tevredenheid is. Met vriendelijke groet, Het Broekenhuis

Goed Service

Prima broeken

Goede merken voor een juiste prijs

erg goed

Goede ervaring, ook telefonisch er goed,

Over Het Broekenhuis

Het Broekenhuis is al meer dan 40 jaar het juiste adres voor de nieuwste mannenmode. Het Broekenhuis is een echte Multi-brandstore met een brede collectie van vele verschillende merken. Ondanks dat de naam anders doet vermoeden verkopen wij niet alleen broeken. Bij Het Broekenhuis vind je alles wat je nodig hebt; net, sportief, casual of zakelijk bij ons bent u aan het juiste adres. Naast onze fysieke winkels hebben wij in internetshop dezelfde service als u in onze vestigingen gewend bent. Heeft u geen tijd om te shoppen of wilt u liever thuis in alle rust op het moment van uw keuze passen en beslissen? Neem dan een kijkje in onze webshop!