Fantastische service,

Heb het opgestuurde leder jasje in de fysieke winkel te Haaksbergen geruild voor een maat kleiner Blijken ze daar een speciale leder afdeling te hebben Mooie zaak met vakkundig ervaren personeel

Helemaal oke

Goede levering snel en prima website duidelijk en goed.

snelle levering, goede service

Het product wat ik zoek is in website goed op een aantal punten aan te geven zoals kleur, maat. model, etc.

vlotte bestelling

Dit was mijn eerste bestelling dus heb nog geen ervaring.

weet het noch niet

na een week geleverd goede prijs kwaliteit

• Kwaliteit N.v.t.
  • Informatie N.v.t.

Geachte heer Ham, Als het goed is heeft u uw bestelling 9 januari 12:13 mogen ontvangen volgens de Track & Trace code. Wij hebben de bestelling op 7 januari aangeboden aan PostNL, de bezorging van Nederland naar Belgie kan daarbij soms 2 tot 3 dagen duren. Mocht er toch iets mis zijn gegaan bij de bezorging dan horen wij dit graag van u zodat wij voor een oplossing kunnen gaan zorgen. Met vriendelijke groet, Het Broekenhuis

correcte nakomen van afspraak

Goed en snel

Goede snelle levering Mooie kleding, helaas vond mijn zoon de rits in de trui niet prettig maar kleding zag er goed uit. Beetje prijzig voor een katoenen trui

• Informatie

Vest binnen, ziet er keurig uit

­čĹŹ­čĹŹ

• Informatie

Prima, alleen de mails te snel

Er komt al een mail over een beoordeling, zonder dat het product ├╝berhaupt onderweg was. Dat vind ik nogal voorbarig. Doe dat achteraf, ik zou dat wel beter in de gaten houden.

• Informatie

Geachte heer/mevrouw, Blijkbaar gaat er technisch iets mis waardoor het verzoek om te beoordelen wordt verstuurd op het moment dat het pakket wordt aangeboden bij PostNL. De technische mensen zijn bezig om dit te verhelpen en te zorgen dat het beoordelingsverzoek pas weer na 1 à 2 dagen wordt verstuurd. Mijn excuses in ieder geval hiervoor. Met vriendelijke groet, K.A.Eshuis Het Broekenhuis

Duidelijke site, snelle levering. Goede communicatie en duidelijk retourbeleid

Voordat de bestelling definitief wordt, wordt je gewezen op het tetourbeleid. Iets wat bij concurrenten altijd verstopt zit in de alg voorwaarden. Ook gebruik van vvv-bonnen lijkt uniek.

• Informatie

Prima, binnen twee dagen geleverd.

Niets slechts aan te merken, makkelijk besteld en goed aangeleverd.

redelijk positief

de bestelling duurde wat langer dan verwacht voordat deze in behandeling werd genomen. Op mailtje werd niet gereageerd. Bestelling verder zeker naar tevredenheid.

• Informatie

Beste Jan, Ik heb het even nagekeken en er is bij de verzending en beantwoording van uw mail inderdaad iets misgegaan. Wij zijn aan het achterhalen waardoor deze niet en te laat zijn opgepakt zodat dit niet weer kan voorkomen. In ieder geval mijn excuses en ik hoop dat de jas naar wens is. Met vriendelijke groet, G. Jansen Het Broekenhuis

Levering en product is prima, alleen misschien handig als de leveringstijd ook bij het product op de site staat.

• Informatie

Geachte heer Boogaard, De precieze levertijden vermelden is op dit moment voor ons nog niet mogelijk. Hierom houden wij een levervenster aan van maximaal 5 werkdagen. Doorsnee worden de meeste bestellingen echter binnen 3 werkdagen thuis bezorgd. Ik heb het even nagekeken en uw bestelling is binnen de door ons gestelde maximum van 5 werkdagen geleverd. U heeft uw bestelling zaterdag 4 jan. geplaatst en deze is bij ons op dinsdag 7 jan. aangeleverd bij PostNL. Met vriendelijke groet, G. Jansen Het Broekenhuis

goede koop gedaan

vlotte levering , online bestelling makkelijk te plaatsen en duidelijk

Tijdig en goed geleverd

Precies wat de bedoeling was

• Informatie

prima service en snelle levering

Overzichtelijke site en snelle levering van het kledingstuk

Snelle en goede service

Snel bezorgd, duidelijke verzendinformatie

• Informatie

Vlotte afwerking en vriendelijke prijs.

gewoon goed

voor het eerst een bestelling gedaan bij het broekenhuis,en ben positief over de snelle levering en kwaliteit.ik kan het een ieder aanbevelen.

• Informatie

een goede service alleen het duurde op zich lang voor de mail kwam dat het verzonden is.

Vlotte verzending

Prima product en vlotte verzending.

• Informatie

Geweldig snel en juiste maat

Toch nog net voor de Kerst binnen.

• Informatie

Makkelijk passen in de winkel

Op internet bestellen en passen in de winkel zonder verplichtingen. Erg makkelijk en geen gedoe met eventueel retour zenden. Was wel prettig geweest om even een indicatie te krijgen wanneer het product binnen is.

Gewoon goed

Snelle bestelling, snel in huis, helemaal correct!

Top !,

Goede service ! Online besteld en alles verder afgehandeld in de winkel

Over Het Broekenhuis

Het Broekenhuis is al meer dan 40 jaar het juiste adres voor de nieuwste mannenmode. Het Broekenhuis is een echte Multi-brandstore met een brede collectie van vele verschillende merken. Ondanks dat de naam anders doet vermoeden verkopen wij niet alleen broeken. Bij Het Broekenhuis vind je alles wat je nodig hebt; net, sportief, casual of zakelijk bij ons bent u aan het juiste adres. Naast onze fysieke winkels hebben wij in internetshop dezelfde service als u in onze vestigingen gewend bent. Heeft u geen tijd om te shoppen of wilt u liever thuis in alle rust op het moment van uw keuze passen en beslissen? Neem dan een kijkje in onze webshop!