Afhandeling prima, communicatie kan veel beter

Ik bestelde 3 broeken en een overhemd en betaalde met iDeal. Een dag of 5 hoorde ik niets meer, ook geen bericht dat het even zou duren, dat maakte me toch wat nerveus. Daarop kwam er wel bericht en werd alles in 1 keer geleverd. Als ik meteen een berichtje had gehad dat het een paar dagen zou duren was dat beter geweest. Kleine moeite lijkt me.

Keurig verpakt en geregeld

Mooie jas besteld. Goed verpakt. Keurig verzorgd.

• Informatie

Winterjas besteld en keuriggeleverd. Zeer tevreden over deze jas

• Informatie

Snelle en goede levering met goede prijzen. Niets op aan te merken.

• Informatie

Snel en goed, constnate kwaliteit en merk vast

I have been wearing the same brand of pants for >10 years, because of the fit and the size of the pockets. "Het Broekhuis" is my regular supplier, because of the wide choice of colors and the stock of sizes. Trying something new is made easy by the good returns service. Ik draag al >10 jaar het zelfde merk broeken, vanwege de pasvorm en het formaat van de zakken. "Het broekhuis" is mijn vaste leverancier, vanwege de ruime keuze in kleuren en de voorraad van maten. Proberen van iets nieuws word makkelijk gemaakt door de goede retour service.

• Informatie

Bezorgen is goed, telefonisch contact prettig

Super geregeld

Goede prijs makkelijk te bestellen snelle levering

Uittekend

Afwerking prima geregeld inclusief de bezorging.

• Informatie

Gekozen vest voldoet aan de verwachtingen

Het gehele proces was perfect geregeld

Trage bezorging

De leveringstijd was een hele week wat normaliter een dag zou moeten zijn. Login op website is lastig en status van de bestelling was moeilijk te volgen. Retour was wel efficient.

• Informatie

Alles gaat goed. Mistte wel per mail de bevestiging van de betaling en de levering

• Informatie

Pakket was op tijd afgeleverd, en de broeken zitten als gegoten. Ben er zeer blij mee.

Graag, maar traag

Kiezen, bestellen, etc. was allemaal geen punt en verliep zonder problemen. Verzending daarentegen duurde wat langer dan ge- wend bij een online-bestelling.

• Informatie

Fijne jas winddicht waterdicht.

Prima product en prijs

Vlotte service.

Goede kwaliteit van producten

• Informatie

Geweldig product,snelle en correcte levering!

Correct en goed product!

Beter beschermen in doos

Jas is netjes optijd geleverd . Bestellen ging eenvoudig . Voldoet aan verwachting. Alleen vond ik het raar dat jas zonder extra plastic zo in de doos zat.

• Informatie

Altijd leuke en goed passende kleding!

Nu een aantal keer nieuwe kleding gekocht bij Het Broekenhuis. Tot nog toe altijd geslaagd en het is niet zoals in andere winkels dat het te groot of te klein valt. Bij deze winkel hoef ik enkel te kijken naar wat ik mooi vind. Topzaak!

Keurige en snelle levering

• Informatie

De bestelling is goed gegaan maar ben inmiddels gewend geraakt aan de communicatie van de voortgang van een bestelling en die ontbreekt bij jullie. Heb nog een mail gestuurd maar geen antwoord op gekregen. Vriendelijke groet Fred.

Prima service na bestelling

Product werd vlot geleverd en voldoet aan de verwachting.

Over Het Broekenhuis

Het Broekenhuis is al meer dan 40 jaar het juiste adres voor de nieuwste mannenmode. Het Broekenhuis is een echte Multi-brandstore met een brede collectie van vele verschillende merken. Ondanks dat de naam anders doet vermoeden verkopen wij niet alleen broeken. Bij Het Broekenhuis vind je alles wat je nodig hebt; net, sportief, casual of zakelijk bij ons bent u aan het juiste adres. Naast onze fysieke winkels hebben wij in internetshop dezelfde service als u in onze vestigingen gewend bent. Heeft u geen tijd om te shoppen of wilt u liever thuis in alle rust op het moment van uw keuze passen en beslissen? Neem dan een kijkje in onze webshop!