Geweldig.

Volledig tevreden van bestelling tot levering.

• Informatie

Dit is mijn eerste ervaring met Broekenhuis en die is prima.

Gezien deze ervaring ligt het voorde handdat het niet de laatste keer is dat ik bij Broekenhuis meer koop,

• Informatie

Snelle levering en goede service

Bestellen ging prima. Bij maat stond dat deze kleiner uitvalt. Vandaar groter besteld. Bleek veel te groot. Telefonisch contact gehad, maar daar werd ik niet wijzer van. Werd verwezen naar aanmaken retourlabel. Broek teruggestuurd en kleiner besteld. Retourlabel makkelijk uit te printen met gratis retour. Opgestuurd en paar dagen later andere maat ontvangen. Blijkt dat kleiner uitvalt eigenlijk ruimer uitvalt moet zijn. Al met al prima zaak.

• Informatie

Ruim assortiment en snelle levering

Snel gevonden wat ik hebben wilde en net zo’n snelle levering.

• Informatie

Snelle en goede service. Kleding was ook prima

Snel en goed geleverd. Kwaliteit van de kleding is redelijk goed en past bij het relatief lage prijskaartje

• Informatie

Snelle bezorging, service en prijs-kwaliteit.

Zie voornoemd.

Perfect.

Bestelling correct uitgevoerd. Netjes verpakt en snel geleverd.

Prima prijs-kwaliteit-verhouding

Bestellen is heel gemakkelijk. Klantvriendelijk!

Goede online webshop

Op zoek naar een jeans van Paddock, verkopen ze bij het Broekenhuis nog wel, besteld en keurig geleverd

• Informatie

Het bestelde artikel voldeed aan al onze verwachtingen en werd snel en keurig ingepakt verstuurd: zeker voor herhaling vatbaar

Goed en snel

Via internet een jas uitgezocht bij het Broekenhuis. De levering was snel en de jas paste prima!

• Informatie

Snelle levering, in prima verpakking.

Buitengewoon

Na een moeizame klacht behandeling van klarna. Die geen oplossing wist om mijn eigen geld retour te storten. Heeft broekenhuis cordaat en netjes opgelost en mijn geld retour gestort.. dank voor de snelle interventie naar klarna. Zal alleen niet meer zo snel betaling via klarna doen in de toekomst

• Informatie

Geachte, Het kan zijn dat de terugbetaling over het hoofd is gezien doordat er een andere naam bij vermeld is, nl; ‘Texton Fashion B.V.’ of ‘Mollie Payments’. Voor het totale bedrag is echter een terug betaling opdracht aangemaakt op 18 september. Daarbij vermeld Klarna op hun site het volgende; Wanneer ontvangt de klant zijn terugbetaling? De terugbetaling aan de klanten is afhankelijk van de betaalmethode die zij hebben gekozen tijdens het plaatsen van deze bestelling. In het algemeen duurt het tussen de 2-5 werkdagen voordat een terugbetaling aan de klant door ons is verwerkt. • Rechtstreekse betaling: het bedrag wordt teruggestort op de bankrekening die is ingevoerd tijdens het plaatsen van de bestelling. • Factuur: als de klant heeft betaald via de Klarna-app of via klarna.com, zullen we het bedrag terugbetalen wanneer de factuur is geannuleerd. • Deelbetaling: het bedrag wordt afgetrokken van het totaal van het openstaande bedrag dat de klant bij ons heeft of we nemen contact op met de klant met informatie omtrent de terugbetaling. Het kan dus nog zijn dat het bedrag iets later pas terug wordt gestort, hierop hebben wij helaas geen invloed. Met vriendelijke groet, K.A. Eshuis Het Broekenhuis

Correct en snel geleverd

volgende keer weer

• Kwaliteit N.v.t.
  • Informatie N.v.t.

Geleverd wat ik besteld had.

Snel de juiste broek gevonden. En snel geleverd.

Perfect!

Omdat ik veel ervaring heb met het Broekenhuis en zeer tevreden ben over de prijs/kwaliteit van de artikelen bestel ik er graag. Voldoende keuze, snelle levering en goede garantie.

Heel goede en mooie Broeken

Mooie en overzichteijke Website Snel en veilig betalen. De bestel status is heel duidelijk via mail. De Besteling was heel snel in huis en heel degelijk verpakt. Hoge kwaliteit van de Stof en Materiaal van de broek rits Maatgeving klopt precies. Zeker de Broek gaat vele Jaren mee. Vaak heel leuke aanbiedingen! TOP!

Perfeckt..

Nooit klachten gehad

Vaker kleding gekocht en altijd goede kwaliteit en prima bezorging

• Informatie N.v.t.

Lekker snel een goeie broek

Gewoon simpel met duidelijke uitleg op de site wat betreft pasvorm en dergelijke een broek bestellen.

Snel en accuraat

De levering was zeer snel (binnen 24 uur).

perfecte kleding

Makkelijk te bestellen en keurig info over verzending etc.

Goede ervaring

Goede en snelle service

Bij het broekenhuis kon ik makkelijk en snel broeken in mijn maat bestellen. Ze hebben alleen weinig chino's/pantalons in lengtematen.

Vlot en efficiënt

Vlotte afwikkeling van de bestelling. Goede communicatie en vlotte levering.

Over Het Broekenhuis

Het Broekenhuis is al meer dan 40 jaar het juiste adres voor de nieuwste mannenmode. Het Broekenhuis is een echte Multi-brandstore met een brede collectie van vele verschillende merken. Ondanks dat de naam anders doet vermoeden verkopen wij niet alleen broeken. Bij Het Broekenhuis vind je alles wat je nodig hebt; net, sportief, casual of zakelijk bij ons bent u aan het juiste adres. Naast onze fysieke winkels hebben wij in internetshop dezelfde service als u in onze vestigingen gewend bent. Heeft u geen tijd om te shoppen of wilt u liever thuis in alle rust op het moment van uw keuze passen en beslissen? Neem dan een kijkje in onze webshop!