Goed en snel besteld

Lekker makkelijk en goed geregeld een aanbeveling

• Informatie

Mijn ervaring met Het Broekenhuis is tot nog toe positief.

Ik heb er kort geleden twee pantalons besteld. De pantalons zijn van goede kwaliteit en werden op tijd geleverd.

Snelle levering Goede kwaliteit Tot nu toe 2 orders geplaatst

• Informatie

Goede communicatie, mooie kwaliteit, snelle levering.

Prima website, duidelijke communicatie, snelle levering, uitstekende kwaliteit van broeken en truien. Wat ook verwacht mag worden in deze prijsklasse... Als er dan toch iets verbeterd mag worden, zou het de communicatie zijn in de dagen tussen dat de bestelling geplaatst is, en de levering van de Post NL, men hoort dan langere tijd niks , en bij een grotere bestelling is dat redelijk vervelend.

• Informatie

spijkerbroeken besteld waren supersnel in huis.

helaas verkeerde maat besteld maar kon heel eenvoudig retour en het geld stond snel op mijn rekening

• Informatie

Goede kwaliteit kleding, snel geleverd !

Er was 1 artikel niet leverbaar, bedrag werd netjes teruggestort op rekening .

• Informatie

Uitzoeken, bestellen en klaar.

• Informatie

Goede service, eerst in de winkel in Lochem geweest, helaas hadden ze daar de maat niet meer, besteld via de site.

Goed en snel

Goed en snel

Slecht

Op 26 augustus jl. heb ik een lichtblauwe herenblouse van het merk Giordano van het rek buiten gekocht met korting voor 41,97€. Tot mijn stomme verbazing haal ik hem uit de was met de zijnaden helemaal los. Ik heb foto's als bewijs, maar kan ik niet invoegen.

• Informatie

Beste P.J. Bedankt voor uw review. Wellicht is het handig dat u even een mailtje met de foto's en aankoopbewijs naar [email protected] stuurt. Wellicht kunnen wij wat voor u betekenden. Mvg,

Past bijna goed

Mijn zoon heeft een appel figuur waardoor het heel moeilijk is. Maar het past bijna goed dus daar kunnen wij mee leven.

Xx

• Informatie

Maar wél jammer dat er nog verzendkosten berekend worden bij een broek van €95.

• Informatie

Hele goede service en goede sfhandeling wij gaan er graag naar toe

• Informatie

De internetshop is prima duidelijk en gemakkelijk

Mijn ervaring met internetshop is uitstekend te noemen Gemakkelijk in gebruiken en een goede kwaliteit aan broeken.

• Informatie

Snel geleverde prachtig overhemd van goed kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Een mooie warme hoodie, van goede kwaliteit en fijne pasvorm

Goede info en kwaliteit

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Goede en snelle service

Snelle verwerking

Keurige afhandeling bestelling

Had twee items besteld Bestelling snel geleverd en ook het ene kledingstuk wat terug moest was netjes snel afgehandeld.( ook het financiële gedeelte!) Dank voor de service

• Informatie

Uitstekend adres voor heren kleding

Duidelijke webpagina en keurige levering

Snelle levering, probleemloze retournering, goede kwaliteit

Snelle levering, probleemloze retournering, goede kwaliteit

• Informatie

Er wordt niet goed naar de maten gekeken.

Ik heb twee hemden van xxl besteld, waar de maten echt niet van klopten. Inmiddels retour gestuurd. 1 hemd was zo klein dat ik die niets eens aan kon trekken. Mijn advies aan hun is: kijk of de maat wel goed is!

• Informatie

Ik ben tevreden over de kwaliteit van uw producten.

Inmiddels heb ik drie broeken bij u gekocht van Meyer in de maat 29. De eerste en tweede broek werden vlot geleverd. De derde niet. Op een mail daarover heb ik geen antwoord ontvangen van [email protected] Ik vind het niet erg om een week of langer te wachten op een bestelling, maar informeer de klant dan over de reden van de vertraging. De broeken zijn alle goed verpakt, maar zitten door de kleine dozen wel erg in de kreukels als ze uit de verpakking komen. Tot zover mijn ervaringen.

Prima kwaliteit.

Goede ervaring.

Koehorstmaat 11 7561BM Deurningen

074-277 75 55

Over Het Broekenhuis

Het Broekenhuis is al meer dan 40 jaar het juiste adres voor de nieuwste mannenmode. Het Broekenhuis is een echte Multi-brandstore met een brede collectie van vele verschillende merken. Ondanks dat de naam anders doet vermoeden verkopen wij niet alleen broeken. Bij Het Broekenhuis vind je alles wat je nodig hebt; net, sportief, casual of zakelijk bij ons bent u aan het juiste adres. Naast onze fysieke winkels hebben wij in internetshop dezelfde service als u in onze vestigingen gewend bent. Heeft u geen tijd om te shoppen of wilt u liever thuis in alle rust op het moment van uw keuze passen en beslissen? Neem dan een kijkje in onze webshop!