Er wordt niet goed naar de maten gekeken.

Ik heb twee hemden van xxl besteld, waar de maten echt niet van klopten. Inmiddels retour gestuurd. 1 hemd was zo klein dat ik die niets eens aan kon trekken. Mijn advies aan hun is: kijk of de maat wel goed is!

• Informatie

Ik ben tevreden over de kwaliteit van uw producten.

Inmiddels heb ik drie broeken bij u gekocht van Meyer in de maat 29. De eerste en tweede broek werden vlot geleverd. De derde niet. Op een mail daarover heb ik geen antwoord ontvangen van [email protected] Ik vind het niet erg om een week of langer te wachten op een bestelling, maar informeer de klant dan over de reden van de vertraging. De broeken zijn alle goed verpakt, maar zitten door de kleine dozen wel erg in de kreukels als ze uit de verpakking komen. Tot zover mijn ervaringen.

Prima kwaliteit.

Goede ervaring.

• Informatie

Goed overzicht op de webpagina’s

• Informatie N.v.t.

Kleding wordt netjes verstuurd.

Overzichtelijke website. Bestelde kleding was netjes verpakt. Fijn dat je ook kan ruilen. Alleen de afhandeling van teruggestuurde artikelen liep niet goed. 2 keer overgebeld na 4 weken. Bij de 2e keer bellen werd het geld direct teruggestort. Uiteindelijk vriendelijk geholpen.

• Informatie

Er wordt gedaan wat beloofd is

Moderne mode!

Kleding zit prima!

Mooie broek...

Mooie aankoop met goede pasvorm

alles klopt zoals besteld

Prettige online shop

Vriendelijk maar...

Onze eerste bestelling online gelijk een mail verzonden met een vraag over het puntensysteem, dat was 1 juli en nu 8 juli nog geen antwoord ontvangen. Terwijl ik toch graag een antwoord wilt weten! Wel correct onze bestelling ontvangen.

• Informatie

Beste Cor, Mijn excuses ik zie dat uw mail niet beantwoord was. Dit is alsnog zojuist gedaan. Excuses voor het ongemak. Hopende dat uw bestelling naar wens is. ^Bas.

De bestelling werd correct opgenomen en afgeleverd Mijn vragen werden direct en professioneel beantwoord. Kopen bij het Broekenhuis was een prettige ervaring

Goede ervaring gehad.

Redelijk snelle levering. Vele maten beschikbaar. Bij een conculega waar ik altijd kocht, was dat niet het geval, hier wel.

Netjes en goed

Mijn ervaring is zeer positief. Totaal geen wanklank.

Meestal snelle levering

Goede kleding, snel geleverd. Alleen jammer dat je een retour ticket moet printen en deze niet in de doos zit. Wij hebben geen printer meer thuis, dus moet dan elders printen. Niet zo handig vind ik. Maar verder super tevreden.

Top ervaring

• Informatie

Heb gebeld om een maatadvies. En heb dat gekregen en het advies was goed.

Tijd bezorging uitstekend aangegeven

• Informatie

Ben op een deskundige en vriendelijke manier te woord gestaan. Dit resulteerde in een mooie, passende korte broek. Geen voor de hand liggende maat.

Snelle service voor een betaalbare prijs

Snelle service voor een betaalbare prijs

Snel geleverd. Voldoet aan verwachting

Snelle bezorging

En goede service

• Informatie

Keurige snelle aflevering van product.

Ik ben zeer tevreden over deze aflevering.

• Informatie

Goede artikelen en snelle levering

Ik koop altijd graag kleding bij deze winkel. Er is een breed assortiment van kleding en de informatie hierover is ook goed. Artikelen worden snel geleverd na bestelling.

Koehorstmaat 11

7561BM Deurningen

074-277 75 55

Over Het Broekenhuis

Het Broekenhuis is al meer dan 40 jaar het juiste adres voor de nieuwste mannenmode. Het Broekenhuis is een echte Multi-brandstore met een brede collectie van vele verschillende merken. Ondanks dat de naam anders doet vermoeden verkopen wij niet alleen broeken. Bij Het Broekenhuis vind je alles wat je nodig hebt; net, sportief, casual of zakelijk bij ons bent u aan het juiste adres. Naast onze fysieke winkels hebben wij in internetshop dezelfde service als u in onze vestigingen gewend bent. Heeft u geen tijd om te shoppen of wilt u liever thuis in alle rust op het moment van uw keuze passen en beslissen? Neem dan een kijkje in onze webshop!