geen doorsnee bedrijf

iets kleins kan toch veel betekenen: ik bestelde kort na elkaar twee artikelen en gaf aan dat ze in één zending verstuurd konden worden. Daarop kreeg ik onmiddellijk antwoord: ze zouden de verzendkosten van het ene artikel terugboeken. Dat getuigt m.i. van een zeer verantwoorde bedrijfsvoering. ook de dingen die ik bestel had voldeden aan mijn wensen.

Ik had zelf helaas gekozen voor een verkeerde maat. De juiste maat werd mij - na ontvangst van de retouzending - nog dezelfde dag toegestuurd.

Prima service, goed product, vlotte levering & netjes verpakt.

Prima service, goed product, vlotte levering & netjes verpakt.

Fijne hemden

Ik heb 2 wollen hemden besteld, alles is perfect verlopen. De hemden zijn mooi en warm. Goed machine wasbaar.

Prima en snel!

Heel tevreden. Het omruilen ging moeiteloos. Prima service!

Heel fijne producten en service!

Fijn!

De kleding zit fantastisch comfortabel, de producten zijn biologisch en duurzaam gemaakt. De kwaliteit van de kleding is in mijn beleving hoog. De prijs is alleen iets waar ik soms tegen op kijk, maar zeker de moeite waard.

Mooie spullen snelle levering

Mooie spullen snelle levering

Snelle levering, goede producten

Snelle levering, goede producten

uitstekend!

Snel geleverd, goed verpakt en precies de kwaliteit waar ik naar op zoek was.

All went well

Thank you for the great products, all well done!

Grote keuze en goede merken

Jammer van de hoge verzendkosten naar België maar verder heel tevreden over snelle verzending, grote keuze aan kwaliteitsproducten

Wat een heerlijke wollen producten

Het is voor een man zeer moeilijk om wollen producten te vinden. Asterra heeft fijn producten om te dragen en ze staan ook nog mooi! Ben dus zeer blij dat Asterra deze mogelijkheid bied!

mooie kwaliteit kleding, snel geleverd en goede service

mooie kwaliteit kleding, snel geleverd en goede service

Fijne kleding, goede service.

Ik ben heel blij met de kleding die zo fijn zit. Er is een divers aanbod van een mooi aantal merken. De levering is prima, zorgvuldig en binnen enkele dagen.

goed product, snelle levering, heel tevreden

tevreden

Veel keuze, topkwaliteit

Ik kijk elk seizoen even wat Asterra te bieden heeft. De shirts en hemdjes zitten zo lekker en de kwaliteit is prachtig. Zo vind je het bijna nergens!

Geweldig shirt

Prachtig shirt, snelle bezorging

snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit kleding. Overzichtelijke website.

Gewoon heel goed!

Fijne winkel. Snel, professioneel, goede prijs /kwaliteit verhouding.

Prima geholpen!

Webshop is duidelijk opgezet. Ik kreeg bericht dat het hempje weer leverbaar was! Super!

alles was goed..dank Helga

Goede service, goede verpakking. Fijn.

Gevonden wat ik zocht, besteld en snel ontvangen.

Ik was op zoek naar Joha truitjes met lange mouwen voor mijn zoontje. Andere webshops hadden alleen de kleuren wit,zwart of grijs in hun maat. Dus was ik Erg blij met de vrolijke kleuren die jullie nog op voorraad hadden.

Snelle levering, en zeer vlotte verwerking en verrekening van deel retour!

Snelle en correcte afhandeling van klacht.

Fijn om mee te maken als er eens iets mis gaat bij een bestelling.

Over Asterra

Bij Asterra vind je onderkleding van merinowol en zijde voor alle leeftijden.