Mooie producten en snelle levering

Mooie producten van bewuste producenten en uiterst snelle levering.

Redelijk positief

Ik vind de hevige verzendkosten altijd heel vervelend

Mooie kwalitatief goede betaalbare producten met hart en oog voor de natuur en de mens

De hemdjes die ik voor de kinderen en mij besteld hebt zijn prachtig, zitten en voelen heerlijk en we zijn er erg blij mee! Ik heb mijn hemdje terug gestuurd en om een maat groter gevraagd en die 2 dagen later alweer bezorgd en ik had fijn persoonlijk contact super service en super mooie producten van hoge kwaliteit met aandacht en zorg voor de natuur en de mens!

Goede service en fijne aanbieding

Kwaliteit product was heel goed, de prijs was in een aantrekkelijke aanbieding, communicatie was aangenaam en met aandacht.

uitstekend

Het hele bestel en bezorgproces is prima verlopen en ik ben blij met de aankopen.

Adequaat, netjes en op tijd bezorgd.

Duidelijke site, communicatie goed, onderkleding is van de allerfijnste kwaliteit.

Mooi product, goede omschrijving

Een mooi hemdje gekocht. Ik was blij dat er iets over de lengte in de beschrijving stond omdat hemdjes al snel te kort zijn bij mij. En het klopte: de pasvorm en kleur was zoals omschreven.

Snelle verzending, goede kwaliteit

Mijn bestelling snel ontvangen. Heel blij mee, daarom gelijk extra besteld.

Goede en fijne service!

Mijn bestelde wollen truitjes werden zelfs op de camping bezorgd!

Goede service, uitstekende kwaliteit

Fantastische producten en snelle levering

Het product voldoet aan alle eisen. Het stemt overeen met de omschrijving op de website.

Asterra is mijn eerste beste keus voor deze bijzondere artikelen.

Heel toegankelijk. Vlugge, vriendelijke respons, bezorging, en eventueel overleg bij retour,

Snelle levering; goede product

heb zijde wollen zoogcompressen besteld en ben helemaal blij ermee. Ze zijn zacht en houden mijn borsten warm en droog! Top product van goede qualiteit!

Goede uitleg over gekozen merken en snelle levering

Wat mij aansprak in de website van Asterra is dat zij uitleg geven per merk hoe het merk is ontstaan en waarom er voor het merk is gekozen. Ook staat er vermeld of het merk biologisch is of niet (dat laatste toont voor mij ook integriteit). Levering was prima!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Baby mutsje van merinowol en zijde is van heel mooie kwaliteit

Mooie producten en goede, snelle service

Mijn bestelling werd snel verwerkt en verzonden. Het retourneren en andere maat van kledingstuk aanvragen ging gemakkelijk. Daardoor had ik vlot mijn mooie fijne hemd in huis!

Goede kwaliteit

Veel keus in deze speciaalproducten. Gekochte producten zijn van goede kwaliteit.

Große schöne Auswahl!

Schnelle und unkomplizierte Bestellung und Lieferung nach Deutschland, nur ist das Porto leider etwas hoch.

Snelle vriendelijke service. Mooi materiaal.

Snelle bezorging.

Prima zwrvice en goede kwaliteit

Zeer snelle levering.

Mooi spullen, die snel geleverd werden en ook nog brievenbuspakket. Top!

Snel, vriendelijk en betrouwbaar

Snele verzending en zeer vriendelijk bij vragen. Retournering ook snel afgehandeld

mijn ervaring: Asterra is hartelijk warm, snel, vriendelijk, heb het elke dag nodig!!!

De bestellingen van Asterra komen snel; ze zijn vriendelijk en hartelijk. De producten zijn warm en natuurlijk, heerlijk om te dragen en fijn om als cadeau te geven.

snelle en goede levering

zie onderwerp

Over Asterra

Bij Asterra vind je onderkleding van merinowol en zijde voor alle leeftijden.