Heel duidelijke site met veel keuze

Prettig dat er ruime keuze is in de verschillende merken. Bij deze bestelling heb ik voornamelijk Joha besteld en dat bevalt erg goed. De kindermaten vallen ruim, dus wil je niet dat het slobbert echtde eigen maat bestellen. Zelf vind ik dat zeker bij kinderen niet zo'n probleem en kunnen ze er lang mee doen. Ik verwacht dat de producten van Joha lang mee zullen gaan. Het voelt netzo zacht, maar wel wat steviger aan dan bijvoorbeeld Engel. Oh en een tip voor de dames die van nauwsluitend houden: ribgebreide items behouden beter hun vorm

prachtige en natuurzuivere artikelen!

Het is fijn om een klerenzaak te treffen die alleen natuurzuivere materialen verwerkt.

Fijne service

Heerlijke hemdjes gekocht, fijne service met retourzending en ruilen.

Goede producten en snelle levering

De mooie wollen pakjes voor onze zoon werden snel geleverd. Top!

Snelle accurate levering (zelfs nadat ik huisnummer was vergeten te vermelden)

De bestelde hempjes zijn zo prachtig. Zacht en mooi van kleur. De website zou aangepast kunnen worden-> Als je op een artikel “doorklinkt” en dan weer terug wil, dan moet je opnieuw beginnen met zoeken. Onhandig.

Beste Ester, Dank voor de mooie beoordeling en de tip. Het helpt ons enorm als klanten een terugkoppeling geven ook over het functioneren van onze webwinkel. We hebben geprobeerd het doorkliken en teruggaan te reproduceren, maar bij ons komen we wel terug op de oorspronkelijke zoekresultaten. Wij werken met google chrome op de pc en op een android apparaat. Heeft u misschien een ander besturingssysteem? We zouden het enorm waarderen als u ons dit nog laat weten, dan kunnen we gerichter zoeken naar een oplossing. Met hartelijke groet, Helga van Ruijven

Goede service.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Prettige service!

Prachtig materiaal, snelle verzending en terugbetaling bij retour.

perfect

Asterra is aardig, vriendelijk, snel, efficiënt en super klantgericht.

Levering conform belofte en product naar wens.

Mooie producten en snel geleverd.

Goed product

Het product voldoet aan de verwachtingen.

Uitstekend.

Er was één product niet leverbaar. Ik werd steeds op de hoogte gehouden wat de stand was en kon kiezen of ik mijn bestelling wilde afzeggen. Ik wilde graag de bestelling afwachten en ben blij dat ik het zijden hemdje nu heb ontvangen en kan dragen

Correcte afhandeling, snelle bestelling en heerlijk dragen!

Zie boven

Vast positief alleen houdt postnl mijn pakket vast

Ik weet vrij zeker uit vorige ervaring zeer tevreden te gaan zijn. Voor verzending is er al prettig contact geweest met asterra zelf. Helaas wordt mijn pakket ondertussen al een week vastgehouden door post.nl en heb ik geen idee wanneer ik het eindelijk zal mogen ontvangen.

Mooie handschoenen

Mooie wollen handschoenen, zien er mooi uit en zijn lekker warm. Ik had beter een grotere maat kunnen bestellen maar dat komt omdat ik geen goede indruk had van mijn hand maat en voor 7 heb gekozen ipv voor 8. Prima bezorging via de brievenbus.

pakje is nog niet binnen

Beste medewerker, Toen ik mijn bestelling had gedaan kreeg ik van uw een keurige reactie: De bezorging van uw bestelling vindt naar verwachting plaats op: maandag 25 januari / dinsdag 26 januari, tussen 12:00 en 12:00. Helaas is het nu zaterdag 30 januari en kreeg ik net een bericht van post nl dat het vandaag bezorgd word. Dat is wel echt veel te laat, jammer. Dus ik kan nog geen reactie geven op mijn bestelling. Met vriendelijke groet, Marian

Hartelijk dank voor uw reactie. Begrijpelijk dat u nog niet kunt regaeren. Wij verzenden altijd snel. Helaas doen sommige pakjes er in deze corona tijd veel langer over dan normaal om op de juiste plek aan te komen. Wij kunnen dat niet plannen omdat veel pakjes wel de volgende dag bezorgd worden en anderen pas eén tot zelfs 2 weken later doordar ze in het sorteerproces blijven hangen. De ervaring leert dat bijna 100% wel aankomt. Het blijft vervelend als u er als klant op zit te wachten. Onze excuses daarvoor. Als het goed is, is het pakje inmiddels wel bezorgd; hopelijk bent u tevreden met uw bestelling. Als er toch iets is, laat het ons weten!

Super snelle mooie verpakking

Graag nog grotere maten

Ruime keuze in hoogwaardige wollen artikelen voor een goede prijs.

te groot gekocht

er stond bij als maataanduiding 4 - 6 en ik heb dat geïnterpreteerd als "leeftijd voor dragen voor kinderen tussen de 4 en 6 jaar oud. Mea culpa. Die handschoenen zijn meer voor tieners dan kinderen van 6 jaar. De handschoenen zijn verder wel van prachtige kwaliteit, dus nog een paar jaar bewaren.

Snel geholpen

Duidelijke site, snel gereageerd op een mail.

Heerlijk warm merino wollen shirt. Past precies goed! Snelle verzending

Mooi model wollen hemd

Na aantal jaren op zoek geweest naar zwart wollen hemd met lange mouwen en vooral een lage hals, zodat je er een t shirt over kunt dragen, zonder dat je het ziet, gevonden bij asterra Heel blij mee. Prima services van het bedrijf asterra, mbt verzending en omruilen.

Een fijne webshop

Ik bestel al jaren met vertrouwen wollen en zijden kleding bij Asterra en de toezending is vlot en correct.

Snelle levering, mooie producten!

Joha wolletjes aangekocht, goede verpakking, snelle levering.

Over Asterra

Bij Asterra vind je onderkleding van merinowol en zijde voor alle leeftijden.