Mooie artikelen, vlot en goed geleverd.

Zie boven

Fijne producten en snelle bezorging!

Fijne producten mooie aanbiedingen en snelle levering!

Bestelling prima uitgevoerd

OK

Snelle levering, goede prijs kwaliteit

Mooie producten met lage vervoers-footprint

Heel goede kwaliteit, en fijn dat er in Leiden een afhaaladres is. Dat scheelt weer uitstoot!

Goed assortiment, mooi product, goede communicatie, dik tevreden

Goede service en mooie kleding!

Kwaliteit en goede service.

Zeer klantvriendelijk!

Ik heb al een hele tijd hele goede ervaringen met Asterra. Ze hebben mooie wollen en katoenen kleding en ondergoed. Je wordt erg goed geholpen als je vragen hebt ook een snelle service. Al met al super tevreden!

Kwalitatief goed. Snelle levering. Zeer tevreden.

Mooie natuurlijke producten. Snel geleverd

Dames vest en hemden besteld, snel geleverd. Vest bleek te krap voor mij, dus retour met verzoek om grotere maat. Opnieuw snel grotere maat ontvangen.

perfect

Het bestellen is makkelijk, de verzending super snel en de producten van goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Zeer tevreden met de goede kwaliteit van de producten. Ook goede pasvorm, voldoet aan de verwachting.

Warmtebehoud, dunne,sterke stof en betaalbaar.

Prettig om te dragen en niet zichtbaar onder een broek.

snelle levering, fijn product!

Voor het skiën een merinos wollen ondershirt met lange mouwen en een hemd besteld. Producten werden snel geleverd, met goede informatie, en beloofde warmte werd waar gemaakt! zeer tevreden

goede kwaliteit en pasvorm...zeer tevreden

doe het hemdje niet meer uit...heerlijk

Mooie wollen basisshirts.

Warm, dungeweven en niet kriebelend. Prijs/kwaliteit goed. Fijn dat er een brievenbuspakje van is gemaakt, gezien de duurzamere bezorging.

Snelle levering, uitstekende kwaliteit en deskundige service.

Ik bestelde een wol/zijde hemd van Engel en een wollen longsleeve van Dilling voor mijn man. Ik liet de artikelen bij jeugdboekhandel Silvester afleveren. Wat fijn dat dit mogelijk is, zo hoeft er geen pakketje bij m’n huis bezorgd te worden. De kwaliteit van zowel het hemd als de longsleeve zijn uitstekend, ik ben erg tevreden met de producten en de service en snelheid van Asterra. We kopen hier al jaren en komen zeker terug.

Efficiente communicatie

Een prettig en snel contact via de mail. De bestelling wordt snel verzonden.

Fijn

Correct in alles van bestellen tot aflevering

Fijn product en goede service

Dit was mijn eerste bestelling bij Asterra en ik ben erg tevreden. Het product werd netjes op tijd geleverd, zelfs tijdens de feestdagen. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Mooie en duurzame kleding

Asterra verkoopt prachtige kleding van natuurlijke producten zoals wol, zijde en katoen. De keus is divers en door gebruik te maken van de filters heb je een goed overzicht van het product waar je naar op zoek bent zoals hemden, truien, shirts of accessoires. Ze hebben een aardig grote collectie. Snel besteld en ook snel bezorgd met de mogelijkheid je bestelling ergens op te halen zodat je geen bezorgkosten hebt. Zeker een aanrader!

Mooie kwaliteit - prachtige natuurlijke kleuren. Verwenning voor jezelf of als cadeau.

Mooi en warm

Ik heb een dun shirt gekocht met lange mouwen, van merino wol. Het is lekker warm. Ik vind het prettig dat het shirt een open ronde hals heeft, dit draagt mooi onder een blouse of vest. Het is wasbaar op 40 graden, dus het gaat in de machine met de andere kleding. Lekker makkelijk.

Het is bijzonder fijn dat er een webshop is met zulke fijne producten

Prachtige producten, uitstekende service

Over Asterra

Bij Asterra vind je onderkleding van merinowol en zijde voor alle leeftijden.