Fantastische producten en snelle levering

Het product voldoet aan alle eisen. Het stemt overeen met de omschrijving op de website.

Asterra is mijn eerste beste keus voor deze bijzondere artikelen.

Heel toegankelijk. Vlugge, vriendelijke respons, bezorging, en eventueel overleg bij retour,

Snelle levering; goede product

heb zijde wollen zoogcompressen besteld en ben helemaal blij ermee. Ze zijn zacht en houden mijn borsten warm en droog! Top product van goede qualiteit!

Goede uitleg over gekozen merken en snelle levering

Wat mij aansprak in de website van Asterra is dat zij uitleg geven per merk hoe het merk is ontstaan en waarom er voor het merk is gekozen. Ook staat er vermeld of het merk biologisch is of niet (dat laatste toont voor mij ook integriteit). Levering was prima!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Baby mutsje van merinowol en zijde is van heel mooie kwaliteit

Mooie producten en goede, snelle service

Mijn bestelling werd snel verwerkt en verzonden. Het retourneren en andere maat van kledingstuk aanvragen ging gemakkelijk. Daardoor had ik vlot mijn mooie fijne hemd in huis!

Goede kwaliteit

Veel keus in deze speciaalproducten. Gekochte producten zijn van goede kwaliteit.

Große schöne Auswahl!

Schnelle und unkomplizierte Bestellung und Lieferung nach Deutschland, nur ist das Porto leider etwas hoch.

Snelle vriendelijke service. Mooi materiaal.

Snelle bezorging.

Prima zwrvice en goede kwaliteit

Zeer snelle levering.

Mooi spullen, die snel geleverd werden en ook nog brievenbuspakket. Top!

Snel, vriendelijk en betrouwbaar

Snele verzending en zeer vriendelijk bij vragen. Retournering ook snel afgehandeld

mijn ervaring: Asterra is hartelijk warm, snel, vriendelijk, heb het elke dag nodig!!!

De bestellingen van Asterra komen snel; ze zijn vriendelijk en hartelijk. De producten zijn warm en natuurlijk, heerlijk om te dragen en fijn om als cadeau te geven.

snelle en goede levering

zie onderwerp

Heel fijne ervaring

Mooie producten en uitstekende service. Dank Asterra!

Hoogwaardige producten en snelle levering!

Prima service en producten!

Na mijn bestelling bij Asterra kreeg ik de producten heel snel opgestuurd en waren ze naar volle tevredenheid.

Aardige service& mooie producten

Altijd goed, vriendelijk geholpen. Mooi op tijd geleverd

Mooie producten, prima service!

Ik koop al jaren artikelen bij Asterra. Dat gaat altijd soepel, tevreden met de spullen en een prettige website!

Blij met de mogelijkheid om de bestelling rechtreeks en snel in het buitenland te laten bezorgen! Top service.

Prima, betrouwbaar.

Snelle levering. Indien retour, snel terugbetaald.

Over Asterra

Bij Asterra vind je onderkleding van merinowol en zijde voor alle leeftijden.