Om nog eens te gaan winkelen!

Toegankelijke website met mooie spullen en duidelijke productinformatie. Snelle - en als je in Leiden woont prettig geregelde, voordelige -levering.

Heerlijk zacht&warm

Verwennerij voor het lijf

Vlotte verzending en mooie kwaliteit wolletjes.

Vlotte verzending en mooie kwaliteit wolletjes.

Fijn ondergoed, goede kwaliteit. Goed verpakt goede service.

Zie boven

prima, ook de hulp bij een digitaal bestelprobleem.....

ik heb het boven al samengevat, maar dankjewel.....

Vriendelijk, snelle levering en netjes verpakt

We bestellen graag bij Asterra. Snelle levering en een mooi assortiment kleding voor het hele gezin. Daarnaast een goede service bij vragen en acties. Ga zo door!

Heel tevreden over mijn eerste ervaring met Asterra

goede kwaliteit voor een goede prijs!

Goed geholpen

Ik had behoefte aan omhullende hemdjes. Vroeger prikte wol, deze hemdjes zijn zo zacht als wat, heerlijk! Ik had iets fout gedaan bij het bestellen en Helga heeft dat adequaat opgelost.

heel vlot

prima kwaliteit

Product zoals verwacht

Aflevering supersnel. Plus de info vooraf dat het pakketje door de brievenbus zou passen zodat ik er niet voor thuis hoefde te blijven. Duidelijke communicatie en goede service.

Top kwaliteit!

Heerlijk mooi zacht wol zijden hemd gekocht! De vorige heeft zoonlief in herfst en winter jarenlang dagelijks aangehad. Is nog goed, maar hij is er uitgegroeid. Nu dus een grotere maat van precies hetzelfde hemd besteld!

Mooi materiaal

Het shirt voor dames is de perfecte maat en zit heel erg lekker. Maar ik wil meer bestellen, maar dat lukt dus niet meer via de computer. Graag doe ik dit de volgende keer telefonisch. Met vriendelijke groet

Prima ervaring, bestelde item naar verwachting

Fijn ondershirt lekker warm

Mooie selectie

Blij dat jullie een breed aantal merken voeren en daardoor keuze bieden én onderscheidend zijn.

Prettig draagbaar

Goede kwaliteit, vriendelijk geholpen, snelle levering! Alleen de maattabel is niet goed voor de verschillende merken. Zijde hemd large is te groot, wolken hemd m is te groot, ecru medium is de juiste maat

daar word ik blij van!

Kwaliteits produkten en een vlotte betrouwbare afhandeling. Fijn!

Top producten en snelle levering

Top producten en snelle levering

Materiaal, communicatie en levering prima.

Goede ervaring

Gewoon goed!

De levering had iets sneller gekund ( 2 dagen nodig...), maar verder alles perfect. Mooie kwaliteit en heel goede pasvorm.

Prima wolletjes met perfecte service

Asterra is een fijne webwinkel met prima wolletjes. Ik slaag altijd prima voor het hele gezin.

Duidelijke beschrijving op website van product, snelle levering, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel toen ik belde met een vraag

goed zaken gedaan en zeer goed bediend,

besteld en betaald, maar ook direct vlot bezorgd op de gewenste tijd. Geweldig fijn.

Heel soepel

Prima afhandeling, snelle levering en heel tevreden over de besteld artikelen (shirt, jas en handschoenen)!

Prima ervaring!

De mevrouw aan de telefoon heeft me goed geholpen met mijn vragen over de bestelling. Ze hebben prachtige wollen producten!

Geweldige snelle service!

Over Asterra

Bij Asterra vind je onderkleding van merinowol en zijde voor alle leeftijden.