Fijne webshop, snelle en goed verzorgde verzending

Koop vaker bij Asterra. Ze hebben mooie wollen en zijde (onder) kleding. Keus uit verschillende fabrikanten van dit soort kleding. Verzending is snel en altijd tiptop ingepakt.

fijne en betrouwbare webwinkel

Ik heb zeer goede ervaringen, twee keer iets besteld en het werd snel bezorgd, goed verpakt. 1 keer kwam het verkeerde product en na contact met de klantenservice , dat prima verliep, werd meteen na het kostenloos retourzenden het goede bezorgd. Ook de producten zijn echt geweldig, je krijgt echt waar voor je geld. Ik kom zeker nog een keer terug!

prachtige producten

Eerlijk, puur, heerlijk zittend ondergoed

Goede kwaliteit; zowel in producten als in klantcontact

Prachtige stoffen en materialen. De zijden shirts waren te groot. Telefonisch contact hierover (over ruilen) verliep zeer naar tevredenheid, vooral door de persoonlijke aandacht en het meedenken over de juiste ruil. Wel jammer dat je niet kosteloos kunt retourneren. Daardoor word je terughoudender in aankopen via internet. Kleine tip: zet op 't bijgaand papier dat DIT zelfde papier gebruikt kan worden om ruilinformatie op te schrijven. Zoals het er nu staat, ga je onnodig zoeken of er nog 'n ander formulier in de doos zou moeten zitten. Maar; vooral het meedenken voor de ruil vond ik helemaal top! En de nieuwe producten passen nu perfect.

snelle levering, kwaliteit

Fijne webshop, snelle levering, mooi kwaliteit, ook de sport/wandelshirts zijn heerlijk om te dragen bij lange wandeltochten.

Snelle verzending (volgende dag in huis) en goede kwaliteit shirt.

Professioneel.

Vlot verloop van de bestelling, correcte email over de datum van bezorgen. Product is van hoge kwaliteit.

Allereerste bestelling snel en keurig verzorgd ontvangen!

Het wollen vest dat ik had besteld is van een zeer mooie kwaliteit en de kleur, in dit geval rood, wijkt nauwelijks af van de afbeelding op de site. Prachtig. Het vest is wat dunner dan ik verwachtte, maar blijkbaar is het moeilijk af te gaan op de foto. Ik was bang dat de maat niet goed zou zijn maar dat was gelukkig ook goed. Ik ben geen fan van internetinkopen en al helemaal niet van het eventueel retour zenden en weer opnieuw laten opsturen. Maar de artikelen van Asterra kun je niet zo gemakkelijk vinden in kledingwinkels en daarom ben ik blij met Asterra. Ook even de complimenten van de keurige zorgvuldige verpakking en beschrijving aangaande het product.

Mooie produkten en prima service

Heel mooie en verantwoord geproduceerde produkten en prima service

Uitstekende service en snelle levering

Ik bestelde vier wol/zijde hemdjes, ik had een aantal vragen en kreeg direct antwoord. De levering was heel snel. De hemdjes van goede kwaliteit en prachtige kleuren. Ik ben zeer tevreden en kom zeker terug.

Kwaliteit en goede levering

Gewoon goed

Prima kwaliteit, heel snel geleverd. Alleen de maat van een van de broekjes valt kleiner. Das wat jammer. Verder goed dus!

prima bedrijf.

Snelle levering. goede brief erbij voor retour zenden , mocht het je tegenvallen. Bij mij was dat niet nodig, ik ben tevreden.

Fijne snelle levering en mooie producten

Fijne snelle levering en mooie producten

Prima internet winkel.

Duidelijke site, snelle levering, kwaliteits producten. Voor mensen die nog nooit online gekocht hebben ook zeer toegankelijk.

Sneller levering, fantastische kwaliteit en met veel zorg ingepakt. Veel dank

Heel blij met het vestje dat ik besteld heb. Erg fijn dat de maten overeen komen met wat ik gewend ben. Ik was erg verrast om te zien met hoe veel zorg en smaak het product verpakt was. Zeker een aanrader.

Mooie spullen en snelle levering

Mooie spullen en snelle levering.

De ster op dit gebied

Fijn sportshirt en bekende kwaliteit bermuda in de aanbieding kopen is extra leuk!

Een kledingstuk gekocht en dit bevalt uitstekend

prettige website en adequate levering

Heerlijke wolletjes

Prachtige artikelen, goed verpakt. Fijn dat er zelf een bezorgdag gekozen kan worden!

Schijnt door

Jammer dat het Mave zwarte hemdje doorschijnt. Verder goed verpakt ontvangen.

Kwaliteitskleding en zeer prettige communicatie. Kreeg spontaan 1 x verzendkosten terug omdat 2 truien in één zending pasten.

Geheel naar wens

de bestelde hemden kwamen snel en zijn precies wat ik zocht.

Product geheel naar wens

Uitstekende informatie wat betreft levering. Snel en goed. Hoogwaardig product.

Het klopt altijd.

Ik ben zeer tevreden. Deze webwinkel heeft altijd wat ik zoek.

Over Asterra

Bij Asterra vind je onderkleding van merinowol en zijde voor alle leeftijden.