Snelle levering van fijne producten

De kleding van goed materiaal werd snel en goed verzonden.

Alles helemaal goed behalve het bestellen is soms wat lastig. Account vergeten en dan? Dan kom je er niet meer door met hetzelfde emailadres. De enige reden om dan ergens anders te bestellen.

Prima verpakt, snelle levering, goede spullen.

prima. spullen snel in huis.

Bestelling goed verlopen

Mijn bestelling was een cadeautje dus ik weet (nog) niet hoe de ontvangster het beoordeelt!

Prachtige kwaliteit wollen hemdjes en een geweldige service. Door een fout van mijn kant werd na contact met mevrouw een geweldige oplossing aan gereikt! Nogmaals dank daarvoor!

Erg snelle levering

Mooi website, erg snelle levering, goede prijs/ kwaliteit verhouding.

uitstekend

Uitstekend op alle gebied, zorgvuldigheid, praktisch, duurzaam, vlot, fijn ingepakt.

Super service en kwaliteit

Zo aardig geholpen en snel thuis bezorgd. Weer zo'n fijn wollen/zijden shirt. Nooit meer te koud of warm en nooit meer stinkende oksels. En Ze blijven mooi in de was. Alles top dus

Website, bestelproces, verzending en bovenal het product: alles prima in orde!

Een zalig hemdje

Een zalig hemdje Vlotte levering

Fijne ervaring

Ik heb 2 hemdjes van wol met zijde besteld. De bestelling was keurig verpakt en snel geleverd. En de hemdjes zijn heel mooi om te zien en voelen heerlijk aan. Echt een aanrader.

De volgende dag al mijn bestelling binnen, terwijl er meer dagen voor stonden! Goed verpakt en blij met deze service !

Mooie producten, persoonlijke aandacht en met zorg verpakt

De website is heel toegankelijk, makkelijk rondsnuffelen in het assortiment. De levering was snel en de kleding was netjes en zorgvuldig verpakt.

Blij met Asterra!

Ik heb inmiddels drie maal Joha wollen sokken online bij Asterra gekocht. Die sokken zijn echt prachtig en de prijs-kwaliteitverhouding vond echt heel goed. De website vind ik prettig, met mooie afbeeldingen wat je koopt. En alles werd keurig en vlot verzonden. Ik blijf klant bij deze online winkel en kan ze echt aanraden.

Snelle levering van prachtige producten

Mooie producten voor een goede prijs en snelle levering. Ik bestelde dilling en draag het met veel plezier!

Alweer een mooi product en snel geleverd.

Prima ervaring

Dit was mijn tweede bestelling bij Asterra. Heel tevreden met prijs-kwaliteit. Snelle levering. Ik kan hen alleen maar aanbevelen.

Snelle en goede service

Zoals al eerder ervaren de producten netjes verpakt en snel in huis. Producten van mooie kwaliteit!

Goede service, goede kwaliteit. Minpuntje: te grote verpakking voor de brievenbus, zou ook wel in een papieren of plastic zak verzonden kunnen worden.

Alles is in orde en werkt goed bij deze webshop.

Uitstekende, kwaliteitsvolle producten! Verzorgde levering!

Alles sehr schöne Sachen, Service ist schnell, es war perfekt.

Meine Erfahrungen sind sehr gut, ich habe schon 3x bei asterra bestellt.

Kwaliteit en service

Ik had mijn bestelling snel ontvangen, namelijk de volgende werkdag. Mooie kwaliteit wol!

Snelle reactie op mijn vraag en snelle afhandeling.

Goede prijs kwaliteit

En goede service

Over Asterra

Bij Asterra vind je onderkleding van merinowol en zijde voor alle leeftijden.