Goede kwaliteit en goede service.

Ik ben zeer tevreden over de geleverde kwaliteit en service.

Altijd fijne wolletjes kunnen vinden bij Asterra

Erg tevreden over de producten en diensten en Helga is erg vriendelijk

Heerlijke warme wollen kleding

Ik gebruik al jaren de hemden van Asterra als onderlaagje in de winter. Ze zitten zo heerlijk en fijn. Nu ook een mooi paar wollen handschoenen aangeschaft, wat wel lekker is in de winter. De bestelling was snel geleverd.

Goede communicatie, top product en zeer goede prijs.

Bij Asterra heb ik mooie wollen dilling babyrompers gekocht voor een hele goede prijs. De bestelling ging soepel, snel en makkelijk. Het leveren was netjes en binnen een paar dagen had ik de gewenste rompers binnen. Het product was zoals omschreven, ik ben zeer tevreden en zal zeker met een gerust hart in de toekomst een product bij Asterra bestellen.

Prachtige producten en snelle service

Bij Asterra zijn prachtige natuurlijke producten te koop waarbij ik altijd kan slagen. Voor mijzelf of voor een cadeau voor een dierbare. De prijs kwaliteit verhouding vind ik goed. Het is logisch dat wil en zijde wat duurder zijn en alsnog niet te gek hoge prijzen. De service is snel en heel fijn dat je ervoor kan kiezen om je pakket zonder extra kosten op te halen bij Silvester!

Prima kwaliteit en goede levering

Fijn bedrijf om te bestellen met mooie produkten en goeie info op de site zodat wat ik verwacht ook klopt.

Fijne bestelprocedure, maar bestelde pyamabroek was te ruim.

Beste mensen, Een tengere, lange Lijs die houdt van wolzijden pyama's: het wordt steeds lastiger om iets te vinden voor haar lange benen (158-164). Ze was heel blij met de pasvorm van wollen pyama's met bamboe binnenzijde van Hust & Claire, maar die gaan maar tot maat 146-152. En zijn moeilijk te vinden. De Hocosa pyamabroek sluit heel hoog, wat ze niet prettig vindt, en vooral: de stof lubbert om haar middel. Daarom helaas retour. Is er nog iets anders te verzinnen? Zou Cosilana misschien nog iets kunnen leveren in haar maat? De samenstelling van katoen, wol en zijde was ook altijd favoriet. Vriendelijk dank, Manon Berendse

Prima artikelen en snelle service

Via website snel mooie artikelen kunnen kiezen, die ok razendsnel werden geleverd.

Mooie kwaliteit en snelle levering, dank!

Mooie kwaliteit en snelle levering, dank!

Lekker zacht en warm.

Aangenaam om te dragen. Geeft me een gevoel van comfort en maakt dat ik deze winter warmer ben dan voorheen.

Mooi materiaal. Fijn dat ik het zelf af kan halen.

Duidelijke website. Onze ervaring is dat de produkten van goede kwaliteit zijn.. Merini wol is heerlijk.

Mooie en duurzame kwaliteitsproducten

Alles klopt: warm materiaal, mooie kleur, goede pasvorm, snel in huis. Zeer blij mee. Elk jaar een mooi kerstkado om in te wonen.

X

Goede service en mooie duurzame producten.

Snelle levering en ijn retour is snel en goed afgehandeld.

Prima hemdje, prima webshop

De bestelde hemdjes waren heel mooi en van goede kwaliteit, maar vielen helaas te groot. Geretourneerd mbv de bijgeleverde link voor retourlabel, aangeven op retourblad dat ik graag een maat kleiner wil, en een paar dagen later de juiste maat in huis. Prima en soepel geregeld.

Mooi product,vriendelijke prijs en snelle levering

Ik was opzoek naar betaalbare wollen onderkleding voor mijn 2e kleinkind wat onderweg is. De producten zijn heel goed,maar de website kan wel een update gebruiken...maar neemt niet weg dat ik vaker ga kijken. Mvg carin

Uitstekend.

De website, de producten en de informatie over de producten en bestelprocedure, vind ik uitstekend.

Geweldige kwaliteit wollen sokken!

Goede sokken snel bezorgd

Prachtig collectie

Al jaren kleine klant. Goede service. Snelle en verzorgde levering. Telefonisch advies uitstekend.

Een zaak om naar toe terug te keren

Er wordt kwaliteit geleverd, het is erg vlug en je bent dan zo dankbaar

Uiteindelijk alles top.

Veel keuze en zeer snelle verzending. Er ontbrak 1 artikel. Na communicatie alsnog ontvangen. Opnieuw zeer snel. Goed kwaliteit en mooie producten.

Helemaal goed

Fijne spullen, goede communicatie en snelle verzending! Graag meer keuze van Blusbar…..

Mooie shirts die lekker zitten en warm zijn

Ik heb bewust shirts gekocht met een kanten rand. Zo heb ik warme shirts die ook mooi zijn eventueel als gewoon shirt te dragen. Ik vind de shirts comfortabel en warm.

Gewoon fijn spul. Dun wollen ondergoed houd me lekker warm in de winter. Katoen is voor de zomer en houdt je koel

Over Asterra

Bij Asterra vind je onderkleding van merinowol en zijde voor alle leeftijden.