Mooi gemaakt produkt, mooie kleur

Goede communicatie over levering, produkt zoals omschreven, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer tevreden.

Uitstekende producten, deskundige hulp bij vragen, en verzorgde levering.

Goede kwaliteit en verzorgde verpakking en bezorging

Goede kwaliteit en verzorgde verpakking en bezorging

Snel, eerlijk en zeer goede kwaliteit van de producten

Prima kwaliteit van de onderkleding. Ik had een verkeerde maat opgegeven en daarover een bericht gestuurd. Meteen is de maat omgewisseld voor de juiste maat. Dat is top persoonlijke service!

Snelle levering, super kwaliteit

De levering is snel en de producten zijn geweldig, onmisbaar in de winter!

Snelle levering, mooi product

Wat een mooi wolfleece pakje voor m'n zoontje. Gelukkig was het snel bezorgd en kon hij lekker warm aangekleed naar buiten.

Ik ben telefonisch heel goed geholpen!

Goede kwaliteit, snelle verzending. Zo nodig vlotte afhandeling retournering. In een woord: goed!

Kwaliteit en snel verzonden

We bestellen ons zijden en wol/zijden ondergoed bij Asterra. Hele mooie kwaliteit en het wordt snel verzonden. Ook hebben ze een goede collectie.

Sokken stuk na 5 x dragen

Wollen sokken, open teen en versleten hak… bij alle paren .. Ik heb fotoos gemaakt.. jammer dat die niet hier kunnen geplaatst.

Beste Fran, Het spijt ons dat de sokken niet aan de verwachtingen voldoen. Als je contact opneemt met onze klantenservice, kunnen we de klacht en foto's bekijken. Dan kunnen we beoordelen of de klacht gegrond is (aankoopdatum, schade etc). We hopen dat de andere aangekochte artikelen wel naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Helga van Ruijven

Perfect geleverd

Fijne website. Makkelijk bestellen. Snelle afhandeling en levering.

Mooie hemdjes

Prima afhandeling van de bestelling

Prachtige wolletjes voor elk lijf, jong of oud.

Zorgvuldig, alles

mooie eerlijke, zuivere kwaliteit en vriendelijke communicatie

Het zijden shirt is een prachtig product. Ik ben er blij mee. Toen de postservice niet direct deed wat zij beloofde volgens de track&trace, en wat ongerust werd, reageerde Asterra snel, klantvriendelijk en geruststellend. Jammer vind ik wel dat ik hier weinig XS maatjes kan vinden.. Ik heb het shirt iets moeten aanpassen.

Positieve ervaringen

De producten van Asterra zijn van een hoge kwaliteit en ik kan het alleen maar aanbevelen!

Perfecte service

Perfecte service, goede bereikbaarheid

Heerlijk zijden hemdje

Draag dit blauwe zijden hemdje met spaghettibandjes heel vaak. Jammer dat de rode kleur niet meer leverbaar is. Zou die anders meteen bestellen.

We hebben deze week een nieuwe voorraad zijden zomeritems binnengekregen: longsleeves, onderjurk en spaghettihempjes. Het spaghettihemd hebben we nu ook in warm rood en in mintgroen. Met vriendelijke groet, Helga van Ruijven

Top !!

Mooie kwaliteit kleding, soepel bestellen en levering in goede orde. We zijn zeer content.

Kwaliteit/prijs: meer dan in orde levering: snel en zorgvuldig .

Ik word zo blij van t draagcomfort van de spullen van Asterra. Heerlijk elke dag weer! Complimenten.

Gewoon goed

Mooie producten, vlotte levering en vriendelijke klantenservice. Mail werd snel beantwoord.

levering snel, vragen beantwoorden gebeurt niet!

Enige tijd geleden heb ik een vraag gesteld over de turfinlegzolen. Jullie hebben deze zolen niet meer in het assortiment. Ik zou graag de naam en eventueel een leverancier weten waar ik het (in het buitenland) wel kan bestellen. Ik heb daar nooit een antwoord op gekregen.

Beste Ria, Het spijt me dat u geen antwoord hebt gekregen op uw mail. Ik heb onze mails gecheckt en geen mail van u gevonden. Blijkbaar is daar iets mis gegaan. We verkopen op dit moment inderdaad geen turfzolen meer omdat onze leverancier gestopt is met de productie. Ik zal u in een persoonlijke mail informatie sturen over alternatieven. Met vriendelijke groet, Helga van Ruijven

Goede prijs/kwaliteit. Wel irritant dat ik iedere x gevraagd wordt de website te beoordelen :(

Helemaal prima!

Mooie kleding, snelle verzending.

Mooie natuurlijke producten

Heerlijke hemdje!

Goede service, Ben tevreden

Over Asterra

Bij Asterra vind je onderkleding van merinowol en zijde voor alle leeftijden.