Super leuk producten, en kleine maten

Super leuk producten, en kleine maten

Ruim aanbod

Veel keus in diverse stijlen. Prima website en leveringen

Mijn bestelling was snel verstuurd en zorgvuldig verpakt.

snelle service, mooie kleding

Fijne webwinkel met ruime keuze uit mooie hemden en onderkleding, ook de sport kleding is fijn en goede kwaliteit.

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

mooie en fijne onderkleding

De kledingmaten klopten en het zit fijn en warm, en, het kriebelt niet.

Goede en snelle service

Een groot assortiment. Snelle levering. Ik vind alleen dat de maten iets beter beschreven moeten worden. De stretch in de artikelen wordt ook niet erg goed beschreven. Er zijn een aantal dingen die wat beter kunnen, maar toch een zeer goede winkel met goede artikelen.

Heb de shirtjes van het merk Dilling en ze bevallen mij super goed. Heerlijk warm en ze kriebelen niet.

Prima keuze op de website, duidelijke en complete informatie over producten, goede service!

Snelle levering fijn contact

Ik had iets besteld en mijn adres niet volledig ingevuld. Een dag later kreeg ik een mail. Dacht dat ik e.e.a. daarna had aangevuld maar dat was niet goed doorgekomen. Weer een dag later werd ik gebeld. Adres doorgegeven en binnen 1 dag mijn producten ontvangen! Fijne service!

Geweldige service en producten

Alles perfect!

Netjes en snel

Snelle levering, retournering en verrekening.

prima producten, prima service: snel en correct

Snelle levering en bij retour snelle afhandeling.

(H)eerlijke wolletjes!

Fijne wolletjes! Vroeger waren wollen hemden echt een beetje suf, maar Asterra heeft echt ook leuke, fancy hemden in mooie kleuren. Wat een weldaad om een wol/zijden hemdje te dragen.

Prachtig materiaal en snelle levering. Ook de verpakking is heel mooi.

Leuk om op de website iets uit te zoeken en dit dan zo snel in handen te hebben.

Prettige wollen kleding

Aanbod past precies bij mijn vraag. Echte sale prijzen. Fijn bestelproces en perfecte levering.

Prachtige kwaliteit, blij mee!

Niets terug hoeven sturen gelukkig. Alles past mooi en is van zeer goede kwaliteit.

Mooie producten en goede service

Heb al meerdere keren bij Asterra besteld. Producten van mooie kwaliteit en zeer snel en zorgvuldig verpakt geleverd. Zeer tevreden over Asterra!

Wat een mooie wollen rompertjes hebben jullie, fijne kwaliteit. Voor mijn kleinzoon die zichzelf moeilijk warm kan houden deze rompertjes gekocht.

Mooie kwaliteit en prima bezorging

Heerlijke wollen kniekousen, de oplossing voor koude voeten!

Snelle levering en prima product!

zie boven

Mooie producten, snel geleverd.

Mooie producten voor jaren draagplezier. Makkelijk te bestellen en een snelle levering.

Snelle, goede service en levering van hoogste kwaliteit

De beste kwaliteit, draagplezoer voor jaren

Mooie artikelen, vlot en goed geleverd.

Zie boven

Fijne producten en snelle bezorging!

Fijne producten mooie aanbiedingen en snelle levering!

Bolderikkamp 39

2353HL Leiderdorp

Over Asterra

Bij Asterra vind je onderkleding van merinowol en zijde voor alle leeftijden.