Super snelle service! Ik zag s’avonds een armbandje wat uitverkocht was. Ik heb een bericht gestuurd en kreeg antwoord dat heel soms de voorraad niet klopt. De dag erna kreeg ik mail er was er nog 1. Die leukerd zit nu om mijn pols! Dus snelle, goede service!

Snelle levering mooie producten.

Leuk glitterpakketje ontvangen. Met elastiekjes en sokken.

Vriendelijk en behulpzame mensen en een grote originele collectie.

Saitee heeft een grote behoorlijk originele collectie. Van oorbellen tot glittersokjes, alles kun je vinden bij Saitee. Alle medewerker zijn enorm vriendelijk en ze geven een perfecte service. Kortom: Saitee is dè Place to be, zowel online als in de fysieke winkel.

Mooi pakketje mogen ontvangen

Wat een mooie armbandjes binnen gekregen! Duidelijke site, bestellen super makkelijk en heel blij met mijn zoon/moeder armbandjes.

Ontzettend vriendelijk en service gericht!

Ik ben uitstekend geholpen. Ze hebben oprecht de tijd genomen om mij te laten slagen.

Super leuke sieraden

Super leuke sieraden, ben er iedere keer weer blij mee. Super snel binnen en altijd een leuk kaartje

Toppers!

De meiden hebben een super leuk verrassingspakketje met glittersokken samengesteld! Ben blij dat ik hiermee een kleine bijdrage kan leveren in deze moeilijk tijd. En zeg nou zelf, thuis zitten is toch leuker met glittersokken aan? Super bedankt en veel succes nog de komende tijd!

Blij!

Ik had een armband besteld en als cadeautje opgestuurd naar een vriendin. Was onwijs leuk verpakt met nog wat extra kaartjes en een theezakje erbij! Er was echt een cadeautje van gemaakt, super leuk!

Mooi cadeautje om te versturen

Fijne snelle levering

De producten zijn met zorg ingepakt wat het ontvangen van de mooie producten nog leuker maakt.

Superleuk assortiment

Ik werd vlot geantwoord toen ik een vraag had.

Alles leuk ingepakt, met attente kleinigheidjes erbij. Ik zal zeker nog eens bij jullie bestellen :)

Super service en leuke spulletjes!

Altijd gezellig in de winkel en de pakketjes worden altijd met liefde ingepakt!

Altijd tevreden!

Leuk winkeltje met veel leuke accessoires. Eerder al verschillende sieraden besteld. Nu het Leju armbandje. Heel erg mooi en kwaliteit is super! Stevig materiaal en mooie kleuren. Snelle levering en mooi verpakt!

Zeer leuk assortiment, hartelijk contact

Zowel in de fysieke winkel als online spullen gekocht, leuk assortiment en goede service.

Helemaal goed!

Snelle levering van kwaliteitsproducten

Keurig op tijd en zo verzorgd met een lief kaartje!

Het was een feest om het pakketje open te maken.

Mooie website, bij bestellingen snelle levering

Al meerdere keren bij Saitee besteld, elke keer een feestje om te ontvangen. Ik ben fan!

Echt verwennen met kwaliteit!

Prachtige artikelen.

Super service, super mooie armbandjes!

Armbandjes besteld, kon zelfs op maar gemaakt worden voor mijn polsen, super bedankt!

Altijd super!

Altijd blij met de mooie pakketjes, kwaliteit prijs verhouding is prima. Al heel wat leuke armbandjes besteld en altijd erg tevreden. Toevallig vandeweek een armbandje voor mijn dochter dat niet pastte, wordt super opgelost!❤️

Goede kwaliteit & snelle levering

Super klantvriendelijk

Leuke spullen voor jezelf óf om cadeau te doen. Altijd enorm klantvriendelijk en pakketjes worden leuk ingepakt, dus zijn een feestje om te ontvangen. Winkel ziet er altijd gezellig uit en weggaan met lege handen lukt eigenlijk nooit!!

Prettige winkel

de winkel super leuk. Ik rij er speciaal een stuk voor. En dat is de winkel ook echt waard!

al meerdere keren besteld en altijd even goed geholpen bij vragen en super leuke en mooi verpakte pakketjes! aanrader!

Over Saitee

Saitee is een kleine sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee