Goede service, prima product

Goede service (snelle, correcte levering en leuke extra’s). Product bevalt tot nu toe goed.

Super.

Snelle en goede levering mooi verpakt en lief kaartje + cadootje erbij.

Weer een feestje!

Zoals ik intussen gewend ben van Saitee is mijn bestelling weer top! Ben erg blij dat ik via jullie de Kknekki's heb gevonden! Superleuke nieuwe kleurtjes ook weer! Voor de rest weer een snelle levering en een cadeautje om uit te pakken!

Super service!

Altijd ingepakt als een cadeautje en hele fijne service!

Super!!!

Super ervaring, zeer goede service! Bij twijfel of de bestelling op tijd werd geleverd, werd de bestelling zelf gebracht door Saitee. Top!

Super goede indruk van jullie!!

Snelle service. Super leuke persoonlijke bezorging. Ik hou van die kleine dingetjes die je er bij krijgt. Geeft een leuke indruk.

Snel geleverd, in een leuk klantvriendelijk pakketje en precies wat ik besteld had.

Zie bovenstaand.

Snelle nette verzending

Netjes en snel verzonden. Leuk verpakt. Goed op de hoogte gehouden via mail.

Snelle en juiste levering!

Goede ervaring, ik ga eigenlijk nooit in op insta advertenties maar nu wel en gelukkig goed bevallen!

Super snel, fijne deal, top elastieken

Erg blij met mijn knekki elastieken ( yay 3 voor 10). Super snel geleverd! Ik had ze nog helemaal niet verwacht :).

Zeer snelle levering van mooie producten

Bestelling heel snel ontvangen, leuk ingepakt, veel aandacht aan besteed. Producten waren helemaal naar wens!

Snelle levering goed verpakt

Heel fijne producten leuk verpakt

Super snelle service en leuke kadootjes bij de bestelling!

Perfect!

Heel mooi!

Heel leuk armbandje voor mijn zoontje van 1 gekocht. Leuk dat jullie ook stoere jongensarmbandjes hebben! Leuke verpakking met een leuk zakje en gratis kaartjes erbij! Een mooie verrassing op uit te pakken! Dankjewel!

Geweldige shop met top service!

Bestelling ging vlot, op tijd geleverd en super leuk met persoonlijke noot erbij. Absoluut een aanrader en ik ga er zeker vaker bestellen!

Goede producten en super snelle verzending!

Leuke en fijne elastiekjes besteld, heel tevreden!

Snel!

super snel en leuk verpakt

Snelle levering, leuk verpakt!

Ben heel blij met mijn gekochte producten. Het is super snel geleverd en zat hee leuk verpakt! Heel blij mee, bedankt!

Helemaal leuk om bij jullie te shoppen!

We kregen een mooi pakketje, met daarin een aardig kaartje en 6 van die leuke knekki elastiekjes. Het zag er meteen vrolijk en verzorgd uit door de kaartjes die erbij zaten. Wij zijn er blij mee!

Snelle levering en prachtige producten

Fijne website, producten zijn goed vindbaar. Snelle levering en prettige service.

Goei kwaliteit! Vriendelijke mensen, en werk correct!

Originele spullen van goede kwaliteit.

Super goede service, leuke producten en snelle levering. Ik ga zeker vaker bestellen.

Snelle service en betrouwbaar. Altijd feestelijk verpakt met zorg en aandacht.

Over Saitee

Saitee is een kleine sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee