Top service en producten!

Ik heb nu 3 kettingen van Saitee en met alle 3 nog steeds blij! Mooie subtiele sieraden, goede service en leuk persoonlijk kaartje erbij!

Super fijne service, mooie webshop.

Leuk, het bijgevoegde kaartje!! Heel attent, voelde heel bijzonder.

Snelle levering, mooi verpakt en leuk kleinigheidje erbij!

Snelle levering, leuk ingepakt

Leuke webshop, supersnelle levering. Altijd leuk ingepakt en soms met extra'tjes :-)

Mooie sieraden, te gekke haarbanden en de bestelling wordt altijd leuk en met zorg ingepakt.

Super blij met de spullen

Ik ga zo door

geweldige winkel

Hele leuke winkel en web winkel. Leuke spullen en erg behulpzaam personeel. Ik heb er meerdere oorbellen laten schieten. Kreeg goede adviezen mee na huis. Bij vragen over producten krijg je eerlijk antwoord en de dames denken graag mee. Bij Je bestelling altijd een leuk persoonlijk kaartje en leuke kaart om zelf te versturen.

Heerlijke winkel waar ik graag kom!

Super leuk sieraden winkeltje met veel diverse sieraden! Daarnaast zijn de accessoires die zij hebben heel tof! Je wordt goed geholpen en het wordt altijd leuk ingepakt! Kortom, een feestje voor jezelf of om cadeau te doen!

Elke keer weer een feestje

Elke keer als ik iets bij Saitee bestel, of het nu voor mezelf is of voor anderen, het is elke keer een feestje als je het pakketje openmaakt! Snelle service, klantvriendelijk (via Instagram) mooi en netjes ingepakt, goede kwaliteit. Kortom een top (web) winkel!

Snelle en fijne service!

Zondag avond besteld en dinsdag al in huis, super service en snelle levering.

altijd mooi ingepakte sieraden. Ook hele goeie klantenservice. Mijn oorbel ging stuk en ik kreeg gelijk een nieuwe. Al met al zeer betrouwbaar en ze hebben duidelijk hart voor de zaak.

Ge-wel-dig!

Deze webshop is echt een aanrader. Super leuke spulletjes, mooie kwaliteit en top service! En de winkel is ook zeker een aanrader, zo leuk om in rond te snuffelen en gaatjes prikken ook zó goed geregeld! Ik woon niet in de buurt maar rijd hier graag 1,5 uur voor, dat zegt genoeg!

Service goed

Leuke site en onwijs leuk ingepakt!

De site ziet er soweiso verzorgt uit en de prijs kwaliteit verhouding is ook top. De verzending is snel en wanneer je het doosje openmaakt komt er een ware verrassing uit. Zo leuk ingepakt met een handgeschreven kaartje en nog allemaal kleine extra's erbij. Nieuwe favo winkel voor mij!

Online shoppen in een super leuk boetiekje!

Erg leuk assortiment. Mijn bestelling was supersnel bezorgd. Het openmaken was een waar feestje: ik kreeg er een paar lieve, kleine cadeautjes bij en een persoonlijk, handgeschreven kaartje! <3 Zelf shop ik ‘real-life’ het liefst bij de kleinere boetiekjes, op deze manier kreeg ik met een online bestelling toch echt dat boetiek-shop-gevoel. Aanrader!

Ondanks online aankoop toch een personal touch!

Leuke collectie, snelle levering en uitpakken was een feestje! Met een persoonlijke note, met zorg verpakt en leuke kaart erbij. Bedankt!

Allereerst mijn bestelling kwam snel en super leuk ingepakt binnen. Toen er met 1 van de armbandjes bij het dragen een defect kwam, wederom direct een reactie op mijn berichtje plús een oplossing. Wat een fijne service!

Ik had contact met Sijtje ivm een spoedbestelling en ben supergoed geholpen! Topservice!

Leuke winkel

Leuke winkel Helaas is mijn armbandje te groot.

verwarmend

snelle levering en leuke verpakking kadobon.

Het was gewoon echt een cadeautje om uit te pakkken, naast mijn bestelde producten een handgeschreven kaartje, en lekker zakje thee, een kortingscode en kaartjes om zelf te versturen cadeau. Ik werd echt vrolijk van de verrassingen. En daarnaast ook nog eens super snel geleverd!

Goede en vriendelijke service, kan Saitee aan iedereen aanbevelen

Goede en vriendelijke service, kan Saitee aan iedereen aanbevelen!

Mooie, eerlijke spulletjes.

Al jaren bestel ik bij Saitee. Leuk dat het assortiment zo lekker uitgebreid is/wordt. Service is altijd heel goed.

Perfect!

Op jullie mooie website kon ik precies vinden wat ik zocht. Jullie productomschrijving is heel duidelijk! Verder was het pakketje heel snel bij mij thuis en was het ingepakt als een waar cadeautje met als extraatjes een leuke kaart en een lekkere thee!

Mooi maar sluiting valt tegen

Etui is super. Oorbelletjes zijn heel mooi maar sluiting valt tegen. Bij omschrijving wellicht toevoegen hoe je oorbelletjes moet vastmaken. Eventueel een liniaal of iets dergelijks op de foto naast de oorbellen, dan krijg je meer beleving hoe groot de oorbelletjes zijn. En deze link in de mail actief maken. Klikken de mensen eerder en heb je meer reactie. Website en stijl is super!! Ga zo door.

Over Saitee

Saitee is een kleine sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee