Altijd snel en correct

Fijne webshop en service

Super makkelijk en snel geleverd

Op de website van Saitee kun je heel gemakkelijk de producten bekijken en in je winkelmandje plaatsen. Afrekenen is simpel, je hoeft geen account aan te maken als je dit niet wilt (maar het kan wel) en de bestelling had ik 2 dagen later al in huis!

Zeer tevreden, dinsdag besteld, donderdag al ontvangen.

het is een hele leuke winkel alleen de website crashte toen ik wou bestellen

Snelle levering, goede service

Zeer snelle levering en leuk verpakt

Fijne webshop

Leuke items, snelle levering.

Mooie spullen, snelle verzending, zorgvuldig ingepakt

Ik ben erg tevreden met de spullen en de service. De verzending was vlot en er zat duidelijk liefde en aandacht in de producten en verpakking.

Mooie sieraden en klantvriendelijk

Mooie sieraden en snelle goede reactie bij vragen

Super, snelle levering

Toen ik belde werd ik aardig te woord gestaan. De Kknekkie's werden snel geleverd.

Leuke oorbellen, precies zoals ik verwacht had

Mooie armbandjes op maat

Helemaal naar wens en perfect passend. Ook de Kknekki’s zijn tof!

Easy order and fast delivery

Everything was smooth

Helemaal blij mee!

De bestelling werd snel verzonden, heel leuk verpakt en goede kwaliteit producten

Op de website kan je alles makkelijk vinden. Snelle levering! En super fijne producten! Leuk dat er elke keer weer nieuwe kknekki's toegevoegd worden aan het assortiment!

Tot nu toe slecht

Hoi, Jullie vragen naar mijn ervaring en die is helaas tot nu toe slecht, ik heb besteld, betaald en krijg van jullie al een mail om mijn ervaring te delen maar helaas geen levering ontvangen!

Hai Ellen, wat vervelend dat je pakje er nog niet is. Je hebt besteld op 06-08 en je pakje is diezelfde middag nog verzonden met PostNL. We balen zelf ook altijd als PostNL vertraagd is. De mail met verzoek tot beoordeling komt automatisch 5 dagen na verzenden, omdat we er van uit gaan dat het pakje er dan wel is. Laat je ons weten of je pakje inmiddels binnen is? Bij vragen kun je ons altijd bellen (0226702621), mailen (klantenservice@saitee.nl) of appen (0649680184). Liefs Sijtje

Goede elastieken

Koop deze voor mijn dochter met heel lang en zwaar haar, en ze doen wat jullie zeggen ze blijven keurig zitten! Top dus

Vriendelijk, goede prijs. Snel geleverd.

dat kaartje met dat persoonlijke berichtje was voor mij nog leuker dan de elastiekjes zelf

die ene zin hierboven, zegt genoeg, toch?

Voor deze oorbellen gemiddeld

De oorbellen waren leuk verpakt, alleen had ik er meer van verwacht. Voor het geld vond ik het niet waard. De oorringetjes zijn ook niet stevig waardoor er 1 al verbogen is.

Hai Saskia, wat jammer dat de oorbellen niet zijn wat je er van verwacht had. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een ringetje zo snel verbuigt. Heb je al contact met ons opgenomen zodat we het voor je op kunnen lossen? Je mag altijd even appen naar 0649680184 Liefs Sijtje

Top service!

Saitee is gewoon een super winkel met top service en ontzettend vriendelijk personeel :-)

perfect

snel geleverd, beloofde kwaliteit

Slecht

Ik heb al meerdere keren een bestelling gedaan maar de verkeerde kleuren knekki elastiekjes ontvangen!

Hai Rachel, volgens mij heb je ook contact gehad met mijn collega Sarah? Ze heeft wat ik terug kan zien gevraagd om het verkeerde pakketje te retourneren en dat wij de juiste naar jou versturen. We hebben helaas ook geen foto mogen ontvangen zodat we kunnen zien welke je het gehad, zodat we kunnen zien welke je verkeerd gehad hebt. Je vroeg ons om nieuwe op te sturen zonder dat wij de foutief verzonden elastiekjes retour zouden krijgen, dat is helaas niet zoals het opgelost wordt volgens onze voorwaarden. Wel hebben we je een korting gegeven waar je om vroeg, voor een eventueel volgende bestelling. Wat jammer dat je ons na zoveel pogingen het op te lossen onvoldoende beoordeelt. We zijn immers ook mensen die een foutje kunnen maken, en die foutjes lossen we altijd graag op samen met de klant <3 Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Liefs Sijtje

Leuke verpakking kreeg ik binnen. Daar is aandacht aan besteed. Ook telefonisch zeer aardig.

Tevreden klant

Tevreden met mijn bestelling. Vlotte levering, ruime keuze en leuk verpakt.

lang gewacht

Langer dan een week voor mijn bestelling er was. Oorbellen zelf erg mooi; armbandje lastig omdoen als je dat zelf moet doen. Sluiting en extra ketting erg fijntjes en zonder een evt verzwaard einde om zelf omdoen handiger te maken. Kralen en armband zelf erg mooi.

Over Saitee

Saitee is een sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee