Super mooie sieraden

Een hele fijne webshop om te bestellen en de sieraden zijn super mooi en blijven ook echt mooi!

Snelle service en erg blij met de spullen....

Via de site vond ik snel wat ik zocht en had de spullen snel in huis.

Perfect!

Snelle levering leuk in gepakt helemaal blij

Leuke webshop, nog leukere winkel in Warmenhuizen, met gezellige meiden!

Altijd wat leuks te vinden, voor jezelf of voor een kadootje!

Super, helemaal fan

Ik heb inmiddels drie armbandjes van Saitee en ik ben er echt heel blij mee. Ze zij leuk als cadeau en zeker voor jezelf. Ze zijn sterk en ik draag ze dag en nacht. Hoop nog vele armbandjes te kunnen bestellen.

Fijne ervaring

Fijne ervaring, kortingscode wordt meteen verwerkt, mooi aanbod en snelle en fijne service

Altijd aardig en gezellig

Dat de armbandjes tegenwoordig slecht alleen om te krijgen zijn omdat ze zo ontzettend strak geregen worden dat het slotje niet buigzaam meer is. Ik heb heel veel armbandjes van jullie maar merk aan de laatste paar dat ze steeds te strak geregen zijn zodat ik het niet om krijg alleen door de onbuigzaamheid. Het is masr een tip verder zeer tevreden en blij met alles.

Leuke winkel met uitstekende en persoonlijke service

Leuke sieraden en accessoires. Zeker waard om een keer langs te gaan. Leuke, persoonlijke verkopers.

Leuke gezellige winkel

Verkopen heel veel leuke assecoires

Goede levering mooi ingepakt

Ik vind het jammer dat ik ook BTW moet betalen over een kadobon.

Snel geleverd, prachtig verpakt! Nog blijer met wat erin zat ;)

Snelle en goede service

Leuk ook de extra's erbij. Zakje thee, kaarten. Ook erg leuk verpakt.

Super leuke collectie en kwaliteit

Leuke collectie en kwaliteit. Voor elke budget iets leuks te verkrijgen! Ook altijd leuk verpakt bij een online bestelling!

Goede service en altijd netjes antwoord op je vragen.

Altijd fijne service en mooie producten

Altijd fijne service

Fan!

Ik ben fan! Sieraden zijn onwijs gaaf, snelle service, het uitpakken is een cadeau opzich. Aanrader!

Super mooie/leuke producten en altijd een super service!

Gewoon altijd goed!

Altijd leuke cadeaus en mooi verpakt.

Altijd leuke cadeaus en mooi verpakt. Aardige meiden staan altijd voor je klaar. Bezoek ook eens winkel. Slaag je altijd voor mooie glimmers

Iedere keer weer een cadeautje om te ontvangen!

Keurige levering. Met aandacht ingepakt en verzonden.

Makkelijk en snel besteld

Winkelkeuze van mijn dochter. Niet voor niets blijkt. Het gevraagde cadeau makkelijk en snel besteld en ontvangen. Klein cadeau maar zo mooi feestelijk ingepakt. Moet tot 2e Kerstdag wachten op de reactie van mijn dochter, maar zoals het nu met zorg verpakt is leuk om te krijgen. En dan moet het nog in het oor.

Ik kreeg m’n bestelling Super leuk “aangekleed” binnen

Erg enthousiast!

Dikke prima!

Snelle levering....altijd leuk verpakt!

Professioneel

Snel geholpen vriendelijke dame die gelijk alternatief biedt.

Erge mooie en leuke winkel

Ik kwam voor mijn 2 de stel gaatjes na 25 jaar al oorbellen te hebben gehad. Ik was best zenuwachtig. Maar werd snel op mijn gemak gesteld en achteraf waren de zenuwen voor niets. Ik kreeg goede uitleg en werd zeer vriendelijk geholpen. Na het schieten nog even rondje id winkel gedaan. Daar wordt je gewoon hebberig van. Net als van de website. Ook hier wordt je vriendelijk geholpen bij vragen en is de service goed en de levering netjes en snel.

Super leuk bedrijf met leuke spulletjes!

Over Saitee

Saitee is een kleine sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee