Mooi cadeau

Schattig kwarts armbandje besteld, de volgende dag al in de bus. Met een mooie beschrijving van de aventurijn in mijn geval. Saitee, een aanrader!

Goed product, snelle levering

De elastiekjes zijn super fijn. Ze zakken niet uit en gaan makkelijk in.

Super vrolijke en kwalitatieve haarelastieken

Makkelijke bestelsite en snelle levering!

Snelle verzending, goede kwaliteit producten

Top elastiekjes ❤️

Super leuke winkel!

Altijd top!

Al vele bestellingen gedaan, inmiddels ook in de winkel geweest en beide top! Wordt altijd meegedacht en benaderbaar voor alternatieven. Alle aankopen zijn top, blij mee!

Altijd snel en goeie kwaliteit!

Altijd super blij met mijn aankopen + het wordt snel geleverd.

Mooi assortiment, snelle verzending en heel leuk; een persoonlijk kaartje erbij

Gemakkelijk bestellen en snel in huis. Bestelling leuk ingepakt en voorzien van een handgeschreven kaartje. Fijn winkelen; een aanrader :-)

Super elastiekjes! Zelf mijn partner is enthousiast!

Mijn dochter vond ze ook super leuk! En was ook super blij met de keuze van deze super fijne elastiekjes!

Snelle bezorging van de perfecte elastieken! Deze hebben een perfecte grip en zakken echt niet uit.

Fijn haarelastieken

Fijne haarelastieken.

Snel en goed geholpen

Bestelling willen doen had wat vragen werd in de morgen nog op gereageerd. Heldere communicatie en erg leuk. Wij zijn tevreden!

Snelle levering van een goed product

Snelle levering van een goed product

The best!

Ik heb zwaar haar en had van die plastic gedraaide elastiekjes, maar die zakten altijd uit. Ik hoef nu nooit m'n haar op nieuw te doen en ook niet strak vast te zetten. Met 2 keer het elastiek om m'n knot blijft m'n haar de hele dag zitten. Zelfs als ik 's ochtends wakker wordt zit het elastiek nog in m'n haar, wat anders nooit zo was! Super blij dus en gaaf die kleurtjes!!

Fijne elastiekjes voor dik haar!

Voor de tweede keer besteld, leuke kleurtjes.

Goed!

Redelijk snelle levering, goed verpakt en erg blij met het product.

Knekkies besteld en afgehaald in de winkel. Super leuk geholpen

Snelle bezorging, goed ingepakt en leuke verpakking. Goede producten die matchen met de foto’s

Geen haar meer die vast zitten in je elastiek

Hele fijne zachte elastieken. Heb dun haar en ze blijven heel goed zitten. Ook blijven je haren er niet in vast hangen zoals bij vele andere elastiek soorten.

superblij met product en levering

helemaal top, ik kocht drie elastiekjes van het knekki merk, superfijn zijn die! en heel lief en leuk verpakt!:)

Lief persoonlijk kaartje erbij

Wáááááánzinnig!

Super lieve mensen, uitstekende service en hele gave sieraden!

Fijne elastiekjes

Prima shop! Kreeg alleen wel per elastiekje één bevestigingsmail. :)

Over Saitee

Saitee is een sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee