Prima service, snelle levering

Ik had het pakketje snel in huis, super leuk verpakt:)

Ik had voor mijn nichtje een klein cadeautje besteld en was blij verrast toen de bestelling in de bus lag, ingepakt met zoveel liefde en aandacht. Maar ookal de bevestiging van de bestelling op zo’n prettige manier verwoord. Echt chapeau, ik word heel blij van zulke ondernemers!

Mooie oorbellen, netjes verpakt!

Via Instagram ben ik jullie tegengekomen en aantal oorbelletjes besteld. Nadat het binnen 2 werkdagen was ontvangen (super snel!) was ik gelijk verkocht en heb ik nogmaals besteld. Naast dat de oorbellen hartstikke leuk zijn is de levering van de producten helemaal leuk. Een persoonlijke touch erbij. Een dikke aanrader!

Snelle levering! Mooie armband

Snelle levering! Mooie armband

Altijd tevreden!

Tot nu toe ben ik altijd tevreden over mijn bestellingen bij Saitee. Altijd ontvang ik mijn bestellingen snel, het is altijd goed en leuk verpakt!

Super mooi!

Hele mooie sieren, goede service, snel verzonden en ook nog eens mooi ingepakt met een leuke persoonlijke boodschap erbij! Ook de kwaliteit van de sieraden is top! Ze verkleuren niet en blijven mooi!

Mooie site, snel bezorgd en héél erg leuk om uit te pakken! Enige wens: op de site per sieraad ook een foto waarbij die gedragen wordt, om nog beter te kunnen inschatten hoe het staat/valt.

Mooie sieraden

Blij met alles wat ik besteld heb!

Tijdens het bestellen had ik op afhalen geklikt, maar dat was niet de bedoeling, via mail contact is alles goed gekomen:) het pakketje lag de volgende dag al in de bus! En het was een feestje om uit te pakken:) ook al was het voor mezelf het voelde aan als een cadeautje. Ook het oorbelletje is prachtig! Net als de andere 3 oorbelletjes die ik eerder al bij Saitee heb besteld.

Top bedrijf

Snelle levering, mooi verpakt en een persoonlijke boodschap bij de bestelling.

Geweldige service

Meerdere malen heb ik al een bestelling gedaan bij Saitee. Ik ben altijd heel blij met mijn nieuwe spulletjes. Dit keer was mijn pakketje zoekgeraakt door PostNL. Het is super opgelost. Hele fijne service!

Top opgelost!

Er was binnen een paar uur een steentje van mijn mooie armband af..Daar baalde ik ontzettend van. Dit gemaild en binnen een dag lag er kostenloos een nieuw steentje op de mat. Super!!

Altijd goede service 👌🏻

Vaker iets besteld bij Saitee en mailcontact daarover gehad, fijne en persoonlijke service. Bovendien altijd weer een feestje om het pakketje thuis te krijgen met leuke kaartjes en een lekker theetje erbij 😄

Leuk: een persoonlijke boodschap bij de bestelling

Top!!!!

Geweldige service, reageren snel op vragen, persoonlijk. Snel geleverd, leuk ingepakt, kortom: helemaal top! En volgende bestelling is alweer onderweg 🎉

Heel mooi en erg leuk ingepakt!

Snel bezorgd, en erg leuk ingepakt! Oorbellen waren ook precies zoals op de afbeeldingen, en de grootte die ik op basis van de foto's had verwacht. Perfect !

Zeer leuke, snelle, klantvriendelijke levering

Mooi verpakt en snel ontvangen. De bijnaam voor de gelukkige is “Gembertje”, en dat had ik bij de bestelling gezet waar er was gevraagd voor wie het was. Kon erg lachen toen er gemberthee was mee geleverd bij de bestelling. Kortom enorm tevreden en door de leuke verpakkingen + meelevend vermogen (wat mijn dag maakte) kan ik deze service alleen maar aanbevelen!

Superproduct, snel en mooi verpakt geleverd

Zeer positief

Via via kwam ik bij de website terecht. Duidelijke omschrijving van het product met foto. Erg prettig. Mailcontact gaat erg sneleuk. Mijn bestelling zag er zooo leuk en verzorgd uit! Daar word je blij van! Enige jammere is dat producten die bijvoorbeeld op Facebook beschreven staan, uiteindelijk niet online staan. Webshop zou wat mij betreft uitgebreider mogen.

Echt een leuke webwinkel

Mooi ingepakt en een persoonlijk berichtje. Ik werd er erg blij van!

Armbandje was snel geleverd, en super leuk verpakt. En hoe schattig. Stond alleen bij voor 6 mnd en ons meisje van 7 weken paste hem precies. Waar ik wel erg blij mee ben:-)

Naar verwachting

Leuk verpakt en met persoonlijk berichtje.

Hai Leslie, wauw, bedankt voor je mooie beoordeling! Liefs, Sijtje

Helemaal super. Het gekozen artikel werd snel verzonden en dit was ook heel netjes verpakt, met het artikel zelfs als cadeautje ingepakt.

Een 10... Super bedankt voor dit mooie cijfer! Veel liefs, Sijtje

Snelle levering. Supermooi armbandje, mooi ingepakt.

Mooie armbandjes, zo leuk verpakt!

Feestje om alleen al open te maken! Twee armbandjes voor mezelf mooi verpakt met een persoonlijk kaartje. En een ander armbandje als kadootje ingepakt voor mijn vriendin ook met geschreven kaartje. Heel blij mee! Super snel en goede service.

Over Saitee

Saitee is een kleine sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee