Goede, snelle service en voldoet aan de verwachtingen!

Ik had een kettinkje besteld met als extra optie gravering en jullie hebben nog heel netjes gemaild of alles klopte en het cadeau was perfect. Super goed geregeld en ook nog lief ingepakt omdat ik zelf deze mogelijkheid niet had ivm het zitten in het buitenland

Verslavend mooie armbandjes gekocht

Ik kan het inmiddels niet meer laten om eens in de zoveel tijd wat moois te bestellen bij de meiden van saitee. Altijd iets unieks en moois om uit te kiezen. Alles is zorgvuldig gemaakt, ingepakt en verzonden. En die persoonlijke touch met de verpakking maakt het echt een cadeautje voor jezelf. I love it!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Service top, armbanden erg mooi! Fijne site.

De meiden van Saitee zijn behulpzaam, vriendelijk en hebben mooie armbanden.

Goede snelle peroonlijke service

Snelle levering en superleuk ingepakt. Hoe het er uit ziet weet ik niet want we moeten het nog geven

Geweldig product, leuk verpakt

Mooie product, precies wat ik had verwacht. Erg leuk verpakt, toch leuk om het zo in je brievenbus te vinden :€

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, leuk verpakt!

Leuke webshop, mooie producten. Kortom aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede webshop met goede service

Helaas kwam mijn bestelling niet aan! Na een telefoontje zijn we snel tot een oplossing gekomen en inmiddels ben ik eigenaar van een paar mooie oorbellen! Hele fijne service ondanks de vertraging.

Geweldig goed!

Wat een prachtig mooi sieraad! Echt heel blij mee! Je ziet dat het met liefde en aandacht is gemaakt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mega leuk om te ontvangen

Erg snelle levering. Goed contact via de mail. Het sieraad zat erg mooi verpakt. Heel persoonlijk. Super!

Goede service & snelle levering

Goede service, snelle & leuke levering. Netjes verpakt met leuke kaartjes etc er bij :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik kocht een initiaalketting met een groot en klein plaatje en een steentje. Toen ik het doosje opendeed, dacht ik er vergeten was te graveren omdat het vrij klein was gedrukt. Ik heb het dag en nacht aan en het begint nu wel wat te verkleuren spijtig genoeg. Al bij al ben ik er wel blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie collectie, duidelijke site. Superblij met mijn oorbellen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super mooie armbandjes! Ik en mijn dochter (2) zijn er heel blij mee! Je kunt zien dat het met liefde is gemaakt! Ook de service is snel en heel persoonlijk. Leuke sieraden om te krijgen maar zeker om te geven!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer leuk verpakt en leuke kaartjes erbij!!

De oorbellen gewoon als set te verkopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige sieraden en goed te bereiken via social media.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, kadozakjes apart om een boodschap te kunnen schrijven, helemaal top!!! Blij met de producten.

Geen, zo door blijven gaan, love it!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel mooi armbandje besteld van angeliet voor mijn moeder met moederdag. Pakje was echt met zorg samengesteld, zag er heel goed uit. Ze was er heel blij mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Pracht ingepakt pakje wat snel bezorgt werd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige sieraden. Goede service en zeer leuk ingepakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, leuk ingepakt.. met daarbij altijd een persoonlijke boodschap. Het zijn de kleine dingen! Hier weer een blije klant.

NVT

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Grote collectie, wisselde collectie, vriendelijk meiden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Saitee

Filter op Taal