Netjes en vlot bezorgd

Leuke kknekki’s !

Leuke kleurtjes en snel bezorgd

Altijd snelle/goede service

Als ik iets bestel, is het snel bezorgd. Als de bestelling onderweg is, krijg je een mailtje en zo kun je je pakketje volgen. Goede service ook. Er was een sluiting van een armbandje stuk gegaan, ik kon het armbandje opsturen en er werd een nieuw slotje opgezet. Ik bestel er graag de knekki’s. De elastiekjes zitten goed in het haar en blijven ook goed zitten. Een fijne shop. De workshop sieraden maken is ook erg leuk!

Voor herhaling om iets te bestellen

Fijne site Mooie producten Mooi verpakt Snelle levering

Super tevreden

Saitee levert snel, is goed te bereiken. Bij twijfel of vragen over de bestelling wordt er snel contact met je opgenomen.

Top webwinkel!

Uitgebreid assortiment en super snelle bezorging

Ik ben groot fan van Saitee armbandjes. Heel leuk om verschillende combinaties te kiezen.

Top, zo blij mee!

De verrassingsbox met 8 kadootjes besteld en zo blij mee!

Leuke winkel, goede service!

Fijne webshop, leuke winkel en vriendelijk personeel! We kunnen geen genoeg krijgen van alle mooie sieraden en de toffe kknekki’s.

Overzichtelijke site en producten zoals afgebeeld ontvangen.

Er is 1 ding wat ik verwacht had maar wat niet 'duidelijk' was. Wellicht ben ik hierin ook een beetje naïef geweest. De armbandjes (in mijn geval) werden geleverd in 1 zakje. Ik weet dat er een optie geboden wordt voor een zakje per armbandje voor een vergoeding, maar ik dacht dat ze toch wel afzonderlijk verpakt zouden zijn.

Zelfs rondom de kerstdrukte op tijd binnen! Een normale bezorgkosten; ook heel fijn!

Pakket nooit ontvangen, slecht

Pakketje nooit ontvangen, waardeloos.

Ruime keus

Veel soorten Knekkies, netjes opgestuurd.

De levering van de bestelling was vertraagd. En uiteindelijk nog op tijd voor de feestdagen ontvangen. Zeer vriendelijke hulp van medewerkster Sijtje.

Hai Pascal, wat vervelend dat je deze ervaring met ons hebt. Helaas lopen wij er in december vaker tegenaan. En alhoewel we niet graag de schuld op een ander afschuiven doen we dat toch ;) Zonder dollen: PostNL is in december soms waanzinnig traag, terwijl wij hard werken om alles dezelfde dag nog te versturen. Heel frustrerend. Maar volgens mij hebben we gemaild en is je pakje inmiddels binnen? Fijne kerstdagen, en hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Sijtje

super service !

super ervaring gehad, zowel in de winkel als online. Wat een top winkel.

Snelle correcte levering

Knekki's besteld. Correct en snel ontvangen!

Een fijne winkel om online te shoppen! ;) Al een aantal keer Kknekkie's gekocht, en deze zijn echt perfect! Maar ook armbandjes en oorbellen zijn hier fijn en blijven mooi!

Vlotte afhandeling en zending prima verzorgd

Heel fijn!

Bestelling goed verzorgd en leuke verpakking. Na problemen met de bezorging ( door de post) snelle en bezorgde reactie van Saitee! Bedankt Sijtje!

Wederom prachtig kettinkje, top service!

Super website en winkel

Ik woon niet vlakbij de winkel maar als t kan dan kom ik er graag snuffelen tussen jullie mooie sieraden en dergelijke. Zoals altijd vriendelijk en gezellig en ze nemen er tijd voor je.

Zeer goed!

De producten zijn zeer goed! De levering was zeer snel :)

Altijd snel en correct

Fijne webshop en service

Super makkelijk en snel geleverd

Op de website van Saitee kun je heel gemakkelijk de producten bekijken en in je winkelmandje plaatsen. Afrekenen is simpel, je hoeft geen account aan te maken als je dit niet wilt (maar het kan wel) en de bestelling had ik 2 dagen later al in huis!

Zeer tevreden, dinsdag besteld, donderdag al ontvangen.

Over Saitee

Saitee is een sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee