Snelle levering en prima service

Leuke producten die snel geleverd worden. De service is super!

Snelle levering!

Ik heb 5 knekki's besteld en een dag later in huis! Ideaal :)

10x TOP! :)

Gave spulletjes die je niet overal tegenkomt, superservice (ook w.b. de altijd supersnelle verzending) en vaak leuke acties. De supriseboxen/tasjes zijn echt een aanrader! Het heeft mij iig nog nooit teleurgesteld; integendeel! En Sijtje, de eigenaresse, is echt een lieverd.

Mooie en fijne elastiekjes besteld en zien er uit zoals op de site, dus aanbeveling!

Super fijne haar elastiekjes!!

Echt super deze elastieken. Je haar frummelt er ook niet omheen. Echt top. Blijven goed zitten

Leuke site, trage bezorging

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, maar al wel twee keer een mailvoor een beoordeling..

Hai Miranda, wat vervelend dat PostNL zo traag is... we hebben je bestelling op za 24-10 ontvangen en meteen die ma 26-10 verzonden (voor jou te controleren op de post-sticker). Dat had er wel al moeten zijn eigenlijk. Mail je ons even dat je het nog niet gehad hebt? Dan sturen we je een nieuw pakje toe. We vertrouwen er op dat je het vertraagde pakje aan ons retourneert als je die binnen krijgt 🥰 Liefs Sijtje

Snelle en mooi geleverd

De producten voldoen aan de verwachting. De bestelling is en snel, netjes en met een persoonlijke noot verzonden. Vooral dat laatste geeft altijd een fijn gevoel. Dus ik kan iedereen zeker aanraden hier een bestelling te plaatsen!

Snel en mooi ingepakt ontvangen

Ik heb een aantal elastiekjes besteld en snel ontvangen op een mooie en goede manier verpakt. Verzendkosten moet je zelf betalen, maar zijn niet hoog. Wat wel jammer is dat elastiekjes wat duurder zijn dan in sommige andere webshops, als je er niet 5 tegelijk bestelt. Voor mij geen probleem, want ik heb 5 mooie exemplaren gevonden. Verder hebben ze heel veel keuze. Wat me verder opvalt, is dat het de verantwoordelijkheid van de klant is dat het pakje aankomt, als je het niet met track and trace laat verzenden. Dit mag wettelijk zo niet. Het is altijd de verantwoordelijkheid van de verkoper. Anders kunnen zij het gewoon niet verzenden en zeggen dat het wel zo is. Niet dat ik denk dat dit gebeurt bij deze webshop, want bij vragen staan ze meteen voor je klaar. Maar toch iets wat het aanpassen waard is, mijn inziens.

Snelle leuke levering (met een heerlijk theetje cadeau)

Zag er super leuk uit, leuke kaartjes erbij. Netjes en snelle levering! Absolute aanrader!!

Goede service!

Ik was iets vergeten toe te voegen aan mijn bestelling. Nadat ik contact had gehad, legde zij mij uit dat ik het kon bestellen op de website en dan ''af zou halen'' in de winkel. Het vergeten armbandje was toegevoegd aan mijn opgestuurde pakket. Helemaal leuk. Ook nog een supriseset erbij gehad! Ben er blij mee.

Makkelijk te bestellen, snelle levering

Snelle levering van zeer fijne elastiekjes

De elastiekjes zijn fijn en mooi qua kleur. De levering was zeer snel.

Super vriendelijk en kei leuke spulletjes

Persoonlijk advies. Snelle levering en heel blij met Mijn aankopen

Uitstekend!

Mooi assortiment, snelle verzending en met een persoonlijk kaartje erbij en een extraatje. Super!

Snelle service. De stieken die ik besteld had zijn echt heel fijn! Echt een aanrader.

Mooie website, leuke items, snel verzonden!

Helemaal tevreden met mijn bestelling. Snelle verzending en leuke extra's ontvangen!

Het is een super leuke eigenaresse met heel veel passie voor de zaak. En er zijn heel veel super leuke dingen te koop

Helemaal happy!

In no time ontving ik een keurig maar vooral leuk pakketje van Saitee. Het prachtige vintage armbandje was goed verpakt. Daarbij heb ik ook een heerlijk theetje kunnen drinken, bedankt!

Mooie producten met zorg verpakt

Heel blij met mijn knekki elastieken

Fijne webshop met goede service.

Bestelling netjes en snel verzonden. Altijd leuk als er een handgeschreven kaart bij zet en een attentie.

Super winkel en online shop! Top service!

Heel blij met mijn gaatjes die heel mooi en deskundig in de winkel geschoten werden! Prachtige winkel met hele mooie producten! Kocht ook aantal dingen online, top service en super snelle levering.

Heerlijke winkel, maar ook de webshop is zeker de moeite waard❤

Prima service, zoals altijd.

Goede service en snelle levering

Een bestelling met 1 oorbel geplaatst vanwege verloren item. Vervolgens kreeg ik mailtje of mijn bestelling wel klopte omdat er maar 1 stuk is besteld. Wat een goede service, complimenten! Snelle levering en leuk verpakt.

Superleuke webshop met goede service!!

Toen ik na mijn bestelling toch nog iets wilde bijbestellen kon dat zo geregeld worden zonder extra verzendkosten. Heel blij mee!!

Over Saitee

Saitee is een kleine sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee