Mooi spul!

Helder, mooi, kwaliteit en snel verzonden!

Toppie

Snelle levering met een leuk persoonlijk kaartje. Netjes verzorgt

Leuke producten

Prima levering, lekker snel, leuk verpakt.

Goed product, snelle levering.

Fijne haarelastiekjes, zelfs als armband zijn ze mooi. Snel en met een persoonlijk kaartje geleverd. Top!

Snelle levering en geweldig produkt!

Leuke haar rekjes

Ik heb vorige week een bestelling geplaatst, gisteren stak het pakketje in de brievenbus. Ik woon in Belgie vond het wel een zeer snelle service. Was heel leuk verpakt, met ook een kortingscode om de volgende bestelling! Nu nog de haarrekjes uittesten! Mijn haarrekjes rekken altijd zeer snel uit, daarom deze eens besteld om te testen! Ze zien er super leuk uit❤

Snelle levering, tof verpakt!

Ben blij met de service van Saitee. De levering is snel (volgende dag in huis) en de verpakking is gezellig, met een leuk kaartje erbij.

Snelle levering en hele fijne elastiekjes. Ik heb dik, maar glad haar en dit zijn de eerste elastiekjes die met drie keer eromheen draaien perfect zitten en niet uitzakken. Leuk ook al die kleurtjes!

Mooi, werkt goed, snelle levering

Fijne haarelastieken voor mijn dikke haar. Leuke kleuren. Veel keuze. Na een probleempje bij mijn bestelling, snelle reactie en goede oplossing. Klantvriendelijk.

Snel netjes en leuk verpakt!

Snelle levering, leuke kleuren en overzichtelijke site. Bedankt

Zeer snelle en volledige levering

Snelle levering en de elastiekjes zien er leuk uit en blijven goed zitten. Leuk om weg te geven dmv de actie

Snelle levering en prima elastieken

De elastieken zijn erg mooi en werden supersnel geleverd, top!

Mijn "GEWELDIGE¨ ervaring is tweeledig: 1. De service is super. Er was één van meerdere artikelen van mijn bestelling niet direct voorradig en ik werd persoonlijk benaderd wat mijn voorkeur qua bezorging hierin was! 2. De keuze en kwaliteit van het assortiment! Ik ben zeer tevreden!

Blij verrast

Ik heb een aantal elastieken voor mijn dochter besteld. Ze zijn hartstikke mooi en, zoals mijn dochter zegt...eindelijk elastieken die de hele dag goed blijven zitten. Het pakketje was keurig verzorgd, er zat heel attent een kaartje bij (handgeschreven). Een feestje om open te maken.

Super haarelastieken

Snelle levering en mooie goede haarelastieken besteld. Mijn dochter is er helemaal blij mee

Kknekki's besteld. Snelle levering en goed kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar om te bestellen.

Super leuke armbandjes

Ik heb de dochter en mama armbandjes besteld, met aangepaste maat voor de volwassene armband. Het zit perfect! Leuke kleur roze en het werd binnen par dagen bezorgd. Super fijn!

Zeer tevreden!

Goed product, snelle levering en keurig verzorgd!

Kwaliteit

Heel goed kwaliteit

fijne elastieken!

fijne elastieken en snel verzonden ;)

overzichtelijk, en snel verzonden

Snelle en goede service en altijd leuk verpakt

Prima service, snelle levering

Zeer tevreden met de elastieken. Goede service en snelle levering!

Snel en attent!

Pakje was heel snel binnen! Mooi ingepakt met een lief kaartje! Dank jullie wel!

Snelle levering, goede kwaliteit

Over Saitee

Saitee is een sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee