Goede service, goed product

Bestel hier mijn haar elastieken, die werken heel fijn. Bestellen gaat easy en in no time heb ik ze thuis. Echt super

Snel armbandje op maat gemaakt

Even contact gehad over de lengte van een armbandje en duidelijke instructies gekregen. Snel op maat gemaakt en netje geleverd in een altijd leuke verpakking :) Armbandje zit perfect! Niet zo’n veel te groot ding, maar precies goed voor mijn pols. Heel blij mee.

Matig

Het duurde lang voor ik het sieraad in huis had , het was voor moederdag maar het kwam een paar dagen later , jammer was dat.

Heel erg blij mee!

Super mooi armbandje en kettinkje gekocht voor mezelf en het voldoet aan al mijn verwachtingen! Heel erg blij mee! En ik hou altijd van de persoonlijke note die bij zo'n pakketje zit, echt een kadootje voor jezelf!

Fijn geholpen! Zorgvuldig ingepakt! Snelle verwerking! Mooie spullen!

Leuke oorbellen besteld

Ik ben blij met de bestelde oorbellen. Staan heel mooi, bedankt

Hai Martine, wat vervelend dat je pakje vertraagd is... We hebben het meteen de ochtend nadat je besteld hebt verzonden. Heb je ons al gemaild over de vertraging? Ik hoop van je te horen, dan kunnen we het netjes oplossen :) Je kunt ons mailen op info@saitee.nl Liefs Sijtje

Erg mooie edelstenen ketting

Mooi afgewerkt, en prachtige kleuren!

Elke bestelling word persoonlijk gemaakt.

Lief dat er altijd een persoonlijk geschreven kaartje bij zit, voel me dan echt speciaal.

Leuke shop en goede service

Mooie Knekki’s bestelden supersnel geleverd.

Vriendelijk meedenkend team

Er stond een klein foutje op de site mbt korting, hierover een vraag gesteld en zeer vriendelijk te woord gestaan. Elastiekjes zijn heel fijn!

Snelle verwerking en verzending. Mooi ingepakt.

Duidelijke website en goede prijs

Zeer snelle verzending, goed verpakt, helaas paste het bestelde artikel niet. Goede prijs en kwaliteit

Allereerst een leuke site, de bestelling is snel verstuurd en er zat nog een leuk kaartje bij. Helemaal top!

Mooie producten, snel ontvangen

Ik bestelde een aantal haarelastieken bij Saitee. Tevreden met de snelle service!

Prachtige sieraden, prima service. Al vele jaren klant.

Super leuk en gezellige workshop

We werden super hartelijk ontvangen, werd allemaal goed uitgelegd. Voelde als een klein feestje. Was erg gezellig en super mooie en leuke spullen.

Zeer snelle levering. Met een gezellige attente ansichtkaart erbij.

Op de duidelijke website kon ik snel vinden wat ik leuk vond.. En ik had het al thuis voordat ik het in de gaten had. Top dus

Slap elastiek.

Mooi elastiekje maar helaas erg slap. Na 1 keer gebruiken al uitgerekt.

Hai Ellen, wat vervelend! Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? klantenservice@saitee.nl x Sijtje

Ik vind het een super leuke site

Maar, mijn adres was niet opgegeven dus dat kostte meer tijd en ik had donderdag besteld en het is nu dinsdag en het is nog steeds niet binnen

Hai Cleo, oei, balen! Ik heb je inderdaad gebeld om te checken of het adres klopt (we kregen een foutmelding bij het versturen, dus om te voorkomen dat je pakje elders terecht zou komen wilden we het eerst even checken). Hopelijk is het er snel! X Sijtje

Het pakketje kwam snel aan met een leuke kaart en de kwaliteit is zeer goed

Mooie producten, snelle levering

Zeer goede ervaringen met Saitee! Zowel online als in de winkel. Leuke meiden, mooie producten, goede prijzen en top service!

Kknekkies gekocht, snel verstuurd en netjes verpakt met aardig persoonlijk kaartje erbij

Mijn pakketje was de volgende dag in huis. De sieraden zijn prachtig en betaalbaar en de service is super!

Het sieraad is nog mooier dan ik had verwacht!

Leuke sieraden en goede service.

Saitee is een enthousiaste en leuke winkel met mooie sieraden van een goede kwaliteit. En is er onverhoopt toch iets niet goed, dan wordt het zonder problemen opgelost.

Over Saitee

Saitee is een sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee