fantastisch!

Goeie service, snelle levering en fantastische haar elastieken. Ik ben fan

Niks ontvangen

Niks

Hai Marina, wat enorm vervelend dat je pakketje er nog niet is. He je hier al contact met ons over gehad? Dan kunnen we dat natuurlijk netjes oplossen. Mail je ons? info@saitee.nl voor mail of 0686136301 voor snel contact via Whatsapp. Hopelijk horen we van je en geef je ons de gelegenheid het op te lossen. Liefs Sijtje

Helaas minder goede ervaring

Aantal Knekkies (elastiekjes) besteld voor mijn dochters. Duurde een week voor deze binnen kwamen, maar kan natuurlijk aan PostNL liggen. Toen mijn dochter een elastiek in wilde doen knapte er meteen een kapot. Dat hoort toch niet bij elastiekjes van 3,50 per stuk. Dit per whatsapp bij Saitee aangegeven, maar tot op heden geen enkele reactie terug. Voor ons dus geen bestelling meer bij Saitee. > Saitee heeft alsnog een nieuw elastiek opgestuurd, alsnog netjes afgehandeld dus.

Hai Karin, volgens mij is het inmiddels opgelost en heb je een nieuwe? Dit is de laattse mail: Bedankt Karin, Er komt een nieuwe naar je toe! Op maandag verzenden wij niet, dus morgen gaat het met de post mee! Hopelijk heb je er nu weer vertrouwen in en kunnen we van een onvoldoende weer naar een voldoende, want we hebben zoveel moois te bieden :)

Blijven super zitten!

Eindelijk haarelastieken gevonden die goed blijven zitten en er ook nog eens leuk uit zien. Wij, dochter van 10 en ik zijn fan!

Fijne elastiekjes

Makkelijk te bestellen, al werkte de optie achteraf betalen niet. Bestellen ging soepel met de stapel korting. Verzending duurde paar dagen, waarschijnlijk mede door feestdag. De envelop zat helaas gescheurd in de bus. Er zat een leuk kaartje bij met een korting voor volgende bestelling.

Heerlijke haarelastiekjes

Voor de eerste keer haarelastiekjes besteld in verschillende kleuren. Blijven goed zitten, plakken niet aan je haar en zitten niet te strak. Ik ga er binnenkort nog een paar bestellen.

Fijn!

Makkelijk te bestellen, met een persoonlijk kaartje snel in huis, zeer fijne elastieken!

Hele leuke & fijne elastiekjes!

Hele fijne elastiekjes in allerlei leuke kleuren! Echte aanrader!

Geleverd volgens afspraak , super fijne elastiekjes

Fijne elastiekjes, zakken niet uit het haar. Snelle levering

Dik in orde!

Snelle levering, alles mooi verpakt, leuk kaartje erbij. Aanrader!

Al vaker wat besteld hier. Altijd leuk verpakt met een kaartje erbij. Echt een cadeautje aan jezelf!

Top producten

Hele fijne en mooie elastieken voor in je haar. Het handgeschreven kaartje erbij vond ik een erg leuke aanvulling bij mij bestelling.

Netjes verpakt met een persoonlijk kaartje

Ondanks de vertraging bij de post, toch tevreden over mijn bestelling. Netjes verpakt, met een persoonlijk kaartje.

Hai Esther, wat enorm vervelend dat je pakketje er nog niet is. He je hier al contact met ons over gehad? Dan kunnen we dat natuurlijk netjes oplossen. Mail je ons? info@saitee.nl voor mail of 0686136301 voor snel contact via Whatsapp. Hopelijk horen we van je en geef je ons de gelegenheid het op te lossen. Liefs Sijtje

Helemaal top

Hele fijne haarelastieken in mooie kleuren. Geen gekreukt haar en blijft goed zitten. Ook nagenoeg geen haarpijn meer, ben er zeer tevreden over!

Top !

Snelle bezorging en goed verpakt !

Precies zoals verwacht en er zat een leuk handgeschreven kaartje bij.

Mijn dochter en ik hebben allebei krullend haar en zelfs daar blijven ze niet in vast zitten

Super fijn.!!

Gister gaatjes laten prikken met mijn dochter van bijna 3. Wat legde ze het goed en rustig uit echt op kindermanier. Stelde me dochter echt gerust ook al vond ze het mega spannend. Nam echt de tijd ervoor. Nu loopt mijn dochter te stralen en aan iedereen haar nieuwe Oorbellen te showen. Bedankt voor de goede zorg.

Heel blij met mijn aankoop en leuke kleurtjes

Vlotte bestelling en levering, leuke kleurtjes en gemakkelijk om in het haar te gebruiken. Ik gebruik ze nu wel nog niet lang dus weet niet of ze mooi hun vorm houden.

Super elastiek voor dik haar! Eerste die echt goed blijft zitten!

Leuk aangeleverd!

Haarelastiek is fijn! Krijgt de levering leuk persoonlijk origineel aangeleverd. Bedankt!

Leuk verpakt heel blij mee!

Heel goed contact via de mail! En heel leuk verpakt

Leuke producten, prima prijs en snelle levering. De haarelastieken zijn top!

Mooie elastiekjes

Ik had perongeluk een dubbele bestelling geplaatst, werd meteen vriendelijk telefonisch opgepakt en 1 bestelling geannuleerd, alleen de andere bestelling dan ik aangaf, werd opgestuurd. Maar wat zijn ze mooi! Ook die 'verkeerde'!

Fijn elastiekje!

Mijn haar blijft goed zitten!

Over Saitee

Saitee is een sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee