Mooie producten een snelle service

Goed! Snelle service

Razend snel super elastieken in huis

Mooie elastieken. Ik zou er zeker nog meer bestellen. Heel snel geleverd netjes verpakt!

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Ben echt gek vd knekkis haar elastiekjes.mooie kleuren beter vh haar en idd ook leuk als armband.je krijgt echt waar voor je geld 5 stuks voor 15 euro ik heb er ondertussen 10.maar in de toekomst komen er nog wel wat bij.jullie hebben geweldige service je besteld en het is er met een paar dgn erg vlot.en dan ook een leuk kaartje erbij en een korting kaartje.heb het ook al tegen anderen verteld. Gr conny van houten

Leuke producten en snel geleverd

Leuke elastieken voor het haar besteld. Zijn erg leuk en ook nog eens snel geleverd.

Grandioos.

Besteld via de webshop, ben keurig gebeld wanneer ik het op kon halen. Sieraden van Saitee mooi om te geven. Ik kan Sijtje dan ook van harte aanbevelen.

Mooie sieraden, snelle levering.

Mooie sieraden, goede service, snelle reactie. Al een paar keer armbandjes besteld voor onze dochters, zeer tevreden!!

Mooie elastiekjes en ze blijven zitten

Ook met dun/fijn haar blijven ze goed zitten. En ze staan ook leuk om je arm als armband dus altijd een elastiekje bij de hand!

Snelle levering, goede elastieken

Producten zien er uit zoals in webshop en werden snel geleverd.

Snel in huis met nog een leuk kaartje met lief berichtje erbij . Extra leuk . Fijne haar elastiekjes

Leuke website met gave spulletjes

Fijne website met leuke spulletjes. Snelle verzending. Ben weg van de haar elastiekjes!

Hele fijne winkel met vriendelijke behulpzame eigenaar

Ik kwam altijd in de winkel voor de mooie en leuke sieraden of voor cadeautjes. Nu voor het eerst online gewinkeld bij saitee. Zelfde behulpzame en vriendelijke service!

Snelle, goede service!

Fijne, overzichtelijke site

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering! 1 artikel was niet op voorraad en daar werd ik heel vriendelijk over gebeld en dit werd direct goed opgelost!

Geweldig!!!!!

Super leuke/ gave dingen. Een super leuke winkel met toffe eigenaresse en een super snelle bezorg services Vooral handig in deze tijd

Duidelijke site, snelle levering, goed en leuk verpakt.

Leuke spulletjes

Ik ben tevreden. Kwalitatieve en mooie juwelen.

Snel en leuk

Goed geholpen en snel binnen, uiteraard met het gebruikelijke persoonlijke kaartje erbij. Winkelmandje op de site leek soms een beetje in de bonen te zijn, maar als je die aanklikte was er niks aan de hand.

Top winkel!

Ik ben super tevreden over deze winkel, goede service via mail, bellen en in de winkel zelf. Ze maken hele leuke dingen voor jezelf maar ook om weg te geven als kadootje.. ik koop er graag weer

Super !

Overzichtelijke website en supersnelle bezorging. Leuk dat persoonlijke bericht erbij !

Snelle levering, netjes verpakt

Goede, snelle levering. Netjes verpakt en een leuke persoonlijke tekst!

Snel in huis en goed verpakt

Persoonlijke service, mooie elastieken en snel in huis. Heel fijn!

Hele mooie sieraden en accessoires met een persoonlijk bericht

Wat ik zo leuk vind aan Saitee, buiten de mooie sieraden en accessoires, is dat het altijd een feestje is om het pakketje thuis te ontvangen. Er zit altijd een persoonlijk berichtje bij op een gaaf kaartje. Dit maakt het speciaal en een verrassing om het pakketje te openen. Zeker een aanrader!

Fan van Kknekki!

Fijne haarelastiekjes, zo fijn dat je ze de hele dag in laat. Voorheen was het eerste wat ik deed als ik thuis kwam mijn staart uit omdat het niet lekker meer zat, nu vergeet ik vaak dat ik een staart in heb. Ze blijven ook niet in je haar knopen, heerlijk! Goede service, wordt snel op de mail gereageerd :).

Lange verzending maar netjes verpakt!

De verzending duurde wat lang maar dit zal komen door de drukte bij post nl

Over Saitee

Saitee is een sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee