super

fijn

Leuke Kknekkies gekocht!

Super leuke knekkies voor mijn haar. Ik heb nu 12 kleuren. Snel geleverd en als cadeautje verpakt.

Leuke artikelen

Leuke artikelen snelle levering, van 1 armbandje vond ik het jammer dat je het zelf nog moest knopen.

Super bedrijf! Snelle reacties en goede kwaliteit producten.

Ik had een foutje gemaakt in mijn bestelling en werd een uur later gebeld om te checken of mijn bestelling wel klopte. Dit was super fijn omdat ik zo mijn bestelling kon annuleren en een nieuwe bestelling kon plaatsen. Het geld werd ook snel weer terug gestort. Kortom, een top bedrijf en top service. De elastiekjes die ik heb gekocht zijn super mooi en fijn!

Fantastisch!

Prachtige moeder & dochter armbandjes van goeie kwaliteit. Ook nog eens onwijs leuk verpakt!

Mooie armbad

Bij de meiden van Saitee heb ik een mooie armband gevonden voor bij mijn horloge. Dat maakt de set compleet. Snel verzonden en leuk ingepakt. Bedankt!

Prachtige producten & goede kwaliteit

Snelle verzending en zeer content met de gekochte producten

Helemaal tevreden, had via de mail een vraag gesteld, hier op heel snel een reactie gehad, er word door de medewerker ook meegedacht en daarna mijn wensen doorgegeven en 2 dagen later mijn pakketje al thuis ontvangen! Armbandje past perfect

Mooi enkelarmbandje

voor onze jarige dochter een enkelbandje bij jullie besteld. Het pakketje was snel binnen en heel leuk verpakt. Ook inclusief een sticker met haar naam.

Altijd goede service zowel online en in de winkel!

Goede service! Mooi ingepakt en snel verzonden

Leuke website met mooie producten

Heel erg fijn, snelle levering en mooie producten.

Vriendelijke en snelle service & leuk ingepakt

Leuke sieraden en goed met elkaar te combineren. Supersnelle bezorging en leuk ingepakt.

Gewoon góed!

Alles is gewoon altijd góed bij Saitee. De service, de spulletjes; Sijtje en de meiden maken van de pakjes altijd weer een klein feestje. Super om te krijgen of jezelf cadeau te doen!

Ik ben super tevreden! Snelle levering, heel leuk ingepakt, lief kaartje erbij en hele mooie armbanden. En ook nog voor mij op maat gemaakt!

Leuke spullen en snel bezorgd

Duidelijke website en snelle levering

De website is duidelijk en duidelijke foto met omschrijving. De levering is snel.

Super geholpen

Enorm fijn geholpen. Niets was te veel, zeer geduldig. Ik kom er zeker weer!!

Schelpje kwijt na één dag

Erg mooi, maar na één dag was het schelpje al van mijn ketting af en kwijt. Gelukkig is dit heel snel opgelost en had ik een dag later een nieuw schelpje in de brievenbus. Top!

Hai Wies, wat vervelend! We gaan je meteen een nieuwe toesturen! Hopelijk ben je dan weer helemaal blij :) x Sijtje Hoi Wies! We hebben je een nieuw schelpje toegestuurd, ik ben benieuwd of je deze ontvangen hebt? Liefs!

Top product! Snelle levering en prachtig armbandje

Mijn armbandje werd twee dagen later al in de brievenbus gestopt. Ben er suuuper blij mee, met mijn rozenkwarts liefdesarmbandje :) Het product was ook heel lief ingepakt met theezakje en persoonlijk bericht. Zeker aan te raden! X

Orginele winkel met allerlei artikelen

Een hele leuke webshop en ook de winkel zelf. Ik ben er een paar keer geweest. Mooie sieraden en andere artikelen. Je ziet er altijd wel iets leuks! Voor cadeautjes kan je er ook goed terecht!

Heel persoonlijk en snel!

Meteen dezelfde dag van mijn bestelling kreeg ik bericht dat het verzonden was. Volgende dag inderdaad in mijn brievenbus met een persoonlijk bedank-kaartje voor mijn bestelling! Erg lief! De geleverde sieraden waren exact zoals op de site staat. Daarnaast ook nog mooi ingepakt, 2 gratis wenskaarten erbij en een kortingscode voor de volgende keer. Daar ga ik zeker gebruik van maken! :-)

Fantastisch!

Mooie webwinkel en snelle levertijd! Hele leuke sieraden en accessoires

Top service en producten!

Ik heb nu 3 kettingen van Saitee en met alle 3 nog steeds blij! Mooie subtiele sieraden, goede service en leuk persoonlijk kaartje erbij!

Super fijne service, mooie webshop.

Leuk, het bijgevoegde kaartje!! Heel attent, voelde heel bijzonder.

Over Saitee

Saitee is een kleine sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee