Prima netje en vlot

Snelle levering!

Snel bezorgd en leuk verpakt

Uitstekende service en hele mooie producten

Mijn favoriete winkeltje. Word altijd heel goed en prettig geholpen. Producten zijn van hele goede kwaliteit zodat je er heel lang mee doet en veel keuze! Absoluut een aanrader, ook voor online bestellen!

Nette en liefdevolle service

Het bestellen bij Saitee voelt al als een cadeautje op zich. Het aanbod is groot en veelzijdig, het is zelfs een hele opgave om tussen al dat moois te moeten kiezen! (word ik heel hebberig van!) Verzending is snel en met liefde wordt alles ingepakt, ik ben fan!

Supper mooie oorbellen heel blij mee dank u :-)

Mooie spulletjes, snelle verzending.

De bestelling, die heel snel verzonden was, voelde als een cadeautje. Super leuk ingepakt, met schattige kaartjes erbij. En dat terwijl ik alleen wat haarelastiekjes besteld had!

Goed en persoonlijk verpakt en snelle levering

Snel en leuk

De bestelling was heel snel in huis met een leuk persoonlijk kaartje!

Saitee = 10!

Of je nu via de shop, of via een DM besteld, altijd fantastisch!! Zelfs in coronatijd super snel geleverd.

Snelle levering en prachtige haarband

Mooie haarband gekocht, degelijke kwaliteit en hij blijft ook nog goed zitten. Top!

Snelle levering, leuke producten!

Ik ben super blij met het product dat ik gekocht heb! Helemaal naar verwachting!

Ik heb vandeweek n geweldige Teddy tas thuis gekregen, wel zo blij mee. Mooi van formaat, lekker zacht, en super handig. Bij de bestelling kreeg ik n zakje thee en n aantal leuke kaarten erbij......echt n cadeautje. Dankjewel SAITEE.... .

Snelle levering en mooi product

Snelle levering van een prachtig product. Ik kocht een haarband met ijzerdraad binnnenin zodat het prima blijft zitten. Kleur velvet groen.

Fijne webshop met mooie betaalbare leuke dingen

Fijne webshop met leuke en mooie sieraden. Goede service en bestellingen altijd snel binnen en leuk verpakt. Ik kijk regelmatig! Ga zo door!

Superfijne winkel met goede service

Fijn persoonlijk advies en ook online een fijn aanbod en snelle levering.

Echt super

Leuke items! Super service!

Mooie collectie, leuke nieuwsbrief en acties, het pakketje wordt snel verstuurd en leuk verpakt.

Mooi verpakt met een persoonlijk briefje en verrassing! Erg attent!

Super service!

Nadat ik met Moederdag een setje oorbellen van mijn dochter cadeau had gekregen bleek er een oorbel te ontbreken in de bestelling. Zonder pardon werd er een geheel nieuwe set opgestuurd omdat degene die ik wel had gekregen na een dag al kapot was. En het werd dezelfde dag nog thuis gebracht zo lief!!! En de pakjes zijn gewoon te leuk om uit te pakken.

top geleverd

Snelle levering en klantvriendelijk, er werd meegedacht, heel fijn!

Ik word er altijd vrolijk van!

Mijn guilty pleasure! Altijd leuke hebbedingetjes, leuke kadootjes, vrolijk ingepakt!

Vriendelijke klantensupport, opgehaald en leuk verpakt!

Snelle levering, mooi kettinkje

Super snelle levering, ik had iets niet goed ingevuld met de bestelling en kreeg gelijk en mail waarna mijn pakketje alsnog de dag later geleverd is! Echt top! Helemaal blij met mijn ketting.

Over Saitee

Saitee is een kleine sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee