Mijn bestelling was in het leveringsproces zoekgeraakt. Fijne en snelle communicatie en uiteindelijk een nieuwe verzending mogen ontvangen Super service en een prachtig product

Hele mooie aembandjes

snel geleverd en ze zijn erg mooi.

Mooi product ontvangen en snelle reactie en levering

Verbeterpunten de website. Heel omslachtig. Maar jullie werken eraan.

Hele mooie armbandjes

hele mooie armbandjes

Prachtige sieraden en een goede service!

De sieraden zijn erg mooi, de service is erg goed en het is altijd gezellig in de winkel.

Mooi product, persoonlijke benadering

Mooi armbandje ontvangen, klein misverstand werd goed opgelost, fijne persoonlijke benadering. Ga hier zeker nog eens een mooi kado uitzoeken!

Ontzettend vriendelijk en heel prettig contact en zorg voor klant

Oorbelen en armbandje besteld en beide mooi. Service uitstekend.

Mooie producten, netjes geleverd

Ik kom steeds weer terug!

Top! Goede service en erg vriendelijk.

Goede kwaliteit producten! Ik had een enkelbandje gekocht die achteraf te klein bleek. Kon gelijk langs komen en werd ter plekke iets groter gemaakt. Top service, echt een aanrader voor mooie cadeaus voor jezelf of een ander!

Telefonisch gesproken of ze een knekkie snel konden leveren. En ja natuurlijk, dan sturen we het vandaag nog op, was het antwoord. Top!

Ik heb nog steeds niets ontvangen en het duurt erg lang na plaatsen van bestelling voordat je iets h

Zo jammer, ik had niet verwacht dat het zo lang zou duren. Ik begrijp dat jullie het druk hebben rond deze tijd, maar dat ik nog steeds niets ontvangen heb valt tegen. Vorige ervaring was wel goed.

Hai Diane, bedankt voor je feedback! Ik zie dat je besteld hebt met Black Friday korting. Had je gezien dat de levertijd ca. 5 werkdagen was, dat stond duidelijk aangegeven bij de actie. We hebben je pakje netjes binnen die tijd verstuurd. Als het nood geeft kun je vandaag een nieuw pakje ophalen, dan komt die andere retour zodra je deze hebt ontvangen, ik zie dat je vlak bij onze winkel woont. Laat je het per mail of telefoon weten? Liefs Sijtje

snelle levering en goede kwaliteit :)

de armbandjes die ik had besteld waren met een paar dagen binnen en de kwaliteit, zoals gewend, is zeer goed!

Snelle reactie en service

Prettige en snelle reactie op de vraag die ik via de app had gesteld

Snelle en correcte levering.

Zaterdag besteld en de producten werden woensdag keurig in een enveloppe afgeleverd.

Volgende dag bezorgd

Snelle levering van knekki’s. Blij mee.

Snelle correcte levering, leuke artikelen

Leuke zaak als je echt geen cadeautje voor tienermeisje weet

Ging kapot

Was heel blij maar na de eerste keer dragen ben ik mijn ene steen aan mijn oorbel al kwijt geraakt omdat de ringetjes niet goed sluiten

Hai Eline, bedankt voor de feedback! Wat jammer dat je een steentje bent verloren. Heb je hier contact over opgenomen per mail? Ik kan namelijk niets vinden. We bieden garantie op de sieraden. Laat je het weten? Liefs Sijtje

Hele mooie armbandjes

4 armbandjes voor 50 euro. Met de hand gemaakt. Super mooi!

Goeie kwaliteit en originele sieraden!

Sieraden blijven lang mooi!

Snelle levering, leuke producten.

Altijd goede service!

Al meerdere bestellingen gedaan via de webshop. Altijd goed verzonden en snel geleverd! Aanrader!

Van de week weer een paar Knekkie haarelastiekjes besteld voor mijn dochter en mezelf, we misten nog een paar kleurtjes, weer helemaal blij mee! Dank jullie wel! Snelle levering!

Prachtige knekki elastiekjes met snelle bezorging

De Knekki elastiekjes zijn een echte aanrader. Ze zijn in allerlei kleuren te verkrijgen. En ze passen mooi in je pols. Ik ben fan! Saitee is een fijne organisatie die alles netjes verpakt en snel bezorgd!

Zeer snelle verzending en super producten

Over Saitee

Saitee is een sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee