Laden reviews...
Laden reviews...
66 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen een overwegend positieve klanttevredenheid met snelle levering, verzorgde verpakking en persoonlijke aandacht. Klanten prijzen vooral de vriendelijke klantenservice, het uitgebreide assortiment en de kwaliteit van de producten. Een enkele review wijst op verbeterpunten zoals soms ontbrekende voorraad of verwarrende kleurvoorbeelden op de website. Over het geheel genomen is de klanttevredenheid hoog en het merk wordt aanbevolen.
Super leuke tegeltjes besteld om weg te geven, super leuk en grappig cadeau idee. Bestelling wordt goed verpakt en een persoonlijke note laat zien dat er aandacht aan wordt besteed.
Beveelt aan
20 June 2026
Juul
Winterswijk
Een tegeltje zelf laten maken met tekst, helemaal leuk! Daarnaast nog twee standaard tegeltjes. Fijn verpakt en lief handgeschreven kaartje erbij!
Beveelt aan
10 June 2026
Sanne
's-Gravenhage
Leuk tegeltje, kleur was even niet op voorraad maar weer binnen gekomen en gemaakt!
Beveelt aan
24 May 2026
M
N
Wat een service! Zo lief, snel en goed geholpen door Sijtje. Het tegeltje wat ik heb besteld is super en precies zoals verwacht! Aanrader!!
Beveelt aan
24 May 2026
Sara
Amersfoort
De persoonlijke boodschap op het tegeltje was mooi afgewerkt. Ook de kleuren waren zoals omschreven op de website.
Beveelt aan
15 May 2026
Marjolein
Enschede
Ik heb eerder armbandjes gekocht. Daar zaten bij de sluiting meerdere oogjes aan, waar je de sluiting aan vast kon maken Deze armbandjes zaten maar 1 ringetje, waardoor echt krapper vallen.
Beveelt aan
14 May 2026
Lydia
Purmerend
Leuke enkelbandjes gekocht, blij mee. Mailcontact gehad over de verzending. Verliep prettig en met aandacht :-)
Beveelt aan
14 May 2026
Carolien
Broek op Langedijk
Heel mooi tegeltje, leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje.
Beveelt aan
12 May 2026
Esmaralda
Bunschoten
Het bestellen was lastig in de zin van dat de juiste kleur niet als voorbeeld kwam. Dat was jammer en spannend wat er uiteindelijk geleverd werd.
Beveelt aan
26 April 2026
Yvonne
Hengelo gld
Product goed ontvangen. Netjes verpakt en verwerkt.
Beveelt aan
22 April 2026
Vincent Nijhof
's-Heerenberg
Ik had een tegeltje met ‘eigen tekst’ besteld. Ik kreeg een persoonlijk berichtje met een schets hoe het tegeltje er uit zou gaan zien. Echt top!
Beveelt aan
16 April 2026
Jessy
Roermond
Hai Jessy, ah fijn om te horen! Met je speciale wensen wilde ik het inderdaad even dubbel checken! Hopelijk ben je er heel blij mee! X Sijtje
Mooie steentjes, vind de sluiting iets te glimmend. Oogt wat goedkoop, dat is jammer
Beveelt aan
16 April 2026
Patricia
Rotterdam
Hai Patricia, bedankt voor de prachtige beoordeling! De zilveren onderdelen zijn zo glimmend omdat het nieuw zilver is (echt 925 sterling zilver) en dat is voor het dragen altijd wat meer glazend dan na een tijdje dragen. Het is massief zilver en behoudt zijn kleur, maar zal na verloop van tijd iets minder heftig glimmend zijn. Een kettinkje dat voor altijd mooi blijft, ook omdat het echte edelsteentjes zijn :) Veel plezier er van! Liefs Sijtje
Top service en vriendelijk
Beveelt aan
14 April 2026
Marja
Zeewolde
Wauw Marja, wat super dat je ons zo'n mooi cijfer geeft! Bedankt! X Sijtje
Goede kwaliteit
Beveelt aan
11 April 2026
mirjam
Den haag
Helaas is de website niet echt gebruiksvriendelijk. Als je een gepersonaliseerd item wil, moet je de kleuren gokken want die zie je niet als voorbeeld. Vind ik persoonlijk erg jammer. Wel leuke tegeltjes.
Beveelt niet aan
6 April 2026
Sharon
Ouderkerk aan de Amstel
Snel geleverd en mijn vriendin was helemaal blij met haar cadeautje! Een geschreven kaartje bij de levering kan ik ook altijd enorm waarderen.
Beveelt aan
2 April 2026
Maryse
Woudrichem
Heel snel verzonden en product was precies naar wens
Beveelt aan
1 April 2026
Sammy
Noord Scharwoude
Leuk verpakt, leuk kaartje met tekst erbij. Snelle verzending/ levering
Beveelt aan
30 March 2026
I.
Loosdrecht
Ruime keus mooie kleuren en super snelle levering
Beveelt aan
29 March 2026
Suus
Meppel
Heel leuk tegeltje, besteld om cadeau te geven. Stevig verpakt en als brievenbuspakket verzonden. Dat is fijn want dan hoef ik er niet voor thuis te blijven.
Beveelt aan
26 March 2026
Karlijn
Enschede
Mooie kwaliteit, snel en netjes geleverd met een persoonlijk kaartje. Toptent.
Beveelt aan
21 March 2026
Danny
Eindhoven
Als kado 2 tegeltjes besteld, mooi van kwaliteit met een kaartje erbij. Zorgvuldig en leuk ingepakt.
Beveelt aan
17 March 2026
Riët
Renkum
Netjes en vlot de bestelling binnen gekregen Nog een leuk persoonlijk bedankkaartje erbij
Beveelt aan
16 March 2026
Monique
Spijkenisse
Ik kwam de leuke tegeltjes van Saitee online tegen en werd op hun website verrast door de mooie sieraden. Ik heb een aantal oorbellen, kettinkjes en een armbandje besteld. Ik twijfelde over de kleur van een van de kettinkjes en nam daarom contact op met Saitee. Ik kreeg direct antwoord en ben heel goed geholpen met mijn keuze. De sieraden had ik binnen een week binnen, netjes verpakt en met een leuk kaartje erbij. KDe klantenservice is top en de sieraden zijn heel elegant. Aanrader!
Beveelt aan
13 March 2026
Pien
Eindhoven
Fijn contact .service uitstekend prachtige ketting . Echt een aanrader!!
Beveelt aan
12 March 2026
Marianne
WERKENDAM
Saitee is een sieradenwinkel bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee
Dorpsstraat 165
1749 AC Warmenhuizen
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops