Voor deze oorbellen gemiddeld

De oorbellen waren leuk verpakt, alleen had ik er meer van verwacht. Voor het geld vond ik het niet waard. De oorringetjes zijn ook niet stevig waardoor er 1 al verbogen is.

Hai Saskia, wat jammer dat de oorbellen niet zijn wat je er van verwacht had. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een ringetje zo snel verbuigt. Heb je al contact met ons opgenomen zodat we het voor je op kunnen lossen? Je mag altijd even appen naar 0649680184 Liefs Sijtje

Top service!

Saitee is gewoon een super winkel met top service en ontzettend vriendelijk personeel :-)

perfect

snel geleverd, beloofde kwaliteit

Slecht

Ik heb al meerdere keren een bestelling gedaan maar de verkeerde kleuren knekki elastiekjes ontvangen!

Hai Rachel, volgens mij heb je ook contact gehad met mijn collega Sarah? Ze heeft wat ik terug kan zien gevraagd om het verkeerde pakketje te retourneren en dat wij de juiste naar jou versturen. We hebben helaas ook geen foto mogen ontvangen zodat we kunnen zien welke je het gehad, zodat we kunnen zien welke je verkeerd gehad hebt. Je vroeg ons om nieuwe op te sturen zonder dat wij de foutief verzonden elastiekjes retour zouden krijgen, dat is helaas niet zoals het opgelost wordt volgens onze voorwaarden. Wel hebben we je een korting gegeven waar je om vroeg, voor een eventueel volgende bestelling. Wat jammer dat je ons na zoveel pogingen het op te lossen onvoldoende beoordeelt. We zijn immers ook mensen die een foutje kunnen maken, en die foutjes lossen we altijd graag op samen met de klant <3 Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Liefs Sijtje

Leuke verpakking kreeg ik binnen. Daar is aandacht aan besteed. Ook telefonisch zeer aardig.

Tevreden klant

Tevreden met mijn bestelling. Vlotte levering, ruime keuze en leuk verpakt.

lang gewacht

Langer dan een week voor mijn bestelling er was. Oorbellen zelf erg mooi; armbandje lastig omdoen als je dat zelf moet doen. Sluiting en extra ketting erg fijntjes en zonder een evt verzwaard einde om zelf omdoen handiger te maken. Kralen en armband zelf erg mooi.

Snelle levering en top producten

Snelle levering en mooie producten. Ik ben fan!

Jammer dat de winkel niet in de buurt zit.

Al een paar keer enkelbandje,kknikki en armbandjes besteld. Als je iets leuks voorbij heb zien komen via insta. Je doet een appje en je krijg snel en persoonlijk antwoord niet door een computer. Kom zeker een keer in de winkel. Dit is 1 van mijn favoriete webshops omdat het klein en persoonlijk is en zelf gemaakte sieraden.

Prima service en snelle levering. Altijd mooi en met zorg ingepakt!

Kwaliteit en vriendelijkheid

Mooie spullen, gevarieerd aanbod, vriendelijk personeel.

Wij hebben ondertussen al een uitgebreid assortiment kknekki's, wat dan ook altijd de reden is om deze site te bezoeken. Soms komen we in de verleiding om nog wat andere leuke spulletjes te bestellen en daar hebben we nog nooit spijt van gehad. Levering gebeurt ook altijd heel netjes en snel.

snelle levering en netjes verpakt

makkelijk te bestellen en de leveringsvoorwaarden snel en was prima verpakt.

Mooi aanbod, snelle verzending

Snel verzonden met attent briefje erbij. Sympathieke webshop waar ik zeker nog een keer ga bestellen.

Makkelijke site; Hele snelle levering

Ik ben dol op de elastieken van Kknekki en bestel af en toe nieuwe. Supersnel geleverd en ruime keuze. Met lage verzendkosten als je onder €20,- besteld

Snelle levering van mooie knekkies! Veel keuze in kleuren

Snelle levering van mooie knekkies! Veel keuze in kleuren

Mooie, goede artikelen en service!

Geweldige elastieken. Fijne site, goede service en binnen paar dagen thuis bezorgd

Superleuk gepersonaliseerd kaartje en heel mooi juweeltje. Absoluut een aanrader!

Goede kwaliteit en snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij, altijd leuk.

Goed!

Super persoonlijke service

Hele goede ervaring met Saitee. Wilde een verandering in mijn bestelling. Mail gestuurd, mail terug met bevestiging en volgende dag geleverd. Super!

Heerlijke winkel, zowel online als fysiek! En fijne meiden!

Kwaliteit en gemak

Eenvoudig te bestellen snel geleverd en dat wat ik verwachte

Goede service, goed product

Bestel hier mijn haar elastieken, die werken heel fijn. Bestellen gaat easy en in no time heb ik ze thuis. Echt super

Snel armbandje op maat gemaakt

Even contact gehad over de lengte van een armbandje en duidelijke instructies gekregen. Snel op maat gemaakt en netje geleverd in een altijd leuke verpakking :) Armbandje zit perfect! Niet zo’n veel te groot ding, maar precies goed voor mijn pols. Heel blij mee.

Matig

Het duurde lang voor ik het sieraad in huis had , het was voor moederdag maar het kwam een paar dagen later , jammer was dat.

Over Saitee

Saitee is een sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee