Mooie producten snel en netjes geleverd.

Armbandje en kettinkje besteld. Hand gemaakt en ziet er net zo mooi uit als op de foto’s. Was in de aanbieding dus een hele goede prijs. Snel en nette levering. Ik raadt deze leuke en goede winkel aan.

Een cadeautje in je brievenbus !

2 sierraden besteld , heel leuk verpakt kreeg ik ze thuis .

Zo blij mee!

Mijn dochter en ik zijn altijd blij met de producten die wij bij Saitee aanschaffen! Deze zijn prachtig van kwaliteit!

Snelle en correcte service

Spulletjes die ik besteld heb, zijn, net zoals anders, exact zoals ze omschreven staan op de site. Bestelling was binnen een paar dagen geleverd. Top!

De kleuren wijken erg af van de website

Ik bestelde negen stiekjes waarvan ik twee verkeerde kleuren kreeg

Hai Saar! Wat jammer dat het ander was dan verwacht! Soms kunnen kleuren op bepaalde schermen afwijken, dat blijft altijd een uitdaging met een webshop. Heb je al contact met ons gezocht over je bestelling? Je mag namelijk altijd ruilen of retourneren :) Ik heb volgens mij geen berichtje van je voorbij zien komen hier over. Als je ons een foto appt van je bestelling kunnen we kijken of (en zo ja, welke) je verkeerde hebt ontvangen. We zijn via Whatsapp bereikbaar op 0649680184 liefs Sijtje

Leuke website!

Met plezier op de website geshopd, super snelle levering. Pakketje ziet er leuk en verzorgd uit!

Knekkies zijn perfect

Hele fijne elastieken, die niet na 3 keer uitgerekt zijn. Snel geleverd ook nog eens.

Super leuke haarelastiekjes besteld voor mijn nichtje (ik heb er zelf ook een paar gehouden :-) Goed en leuk verpakt, snel geleverd. Ik ben tevreden.

Snelle levering en product zoals omschreven

Ik had de Knekkies vlot in huis!

Slechte tot geen communicatie en verzending

Wanneer je belt op het nummer voor bellen, wordt er niet opgenomen. Wanneer je een bericht stuurt naar de app, komt er geen bericht terug of pas na meerdere berichten van mijn kant. En dan krijg je een reactie, waar niet het antwoird op mijn vraag in staat. Als je een opmerking plaatst bij je bestelling over een diameter oorbellen, wordt er niet gecommuniceerd welke je wil, kom je pas achter als het verstuurd is. En de verzending( op maat gemaakt) duurt 2 weken, vorig jaar ook bestelling gedaan zonder op maat gemaakt of feestdagen, precies hetzelfde verhaal. Terwijl op insta en Fb af en aan berichten worden geplaatst, wil je als klant thuis gewoon een antwoord. Ik vind het erg jammer hoe het nu gaat, gezien ik weet hoe het in de beginjaren ging. Ik denk dat het teveel is om te managen, een winkel, webwinkel.... Hoe ik het merk als klant. Mvg Kelly Jonker.

Hai Kelly, wat jammer dat je deze ervaring hebt, ik wil graag even op alle punten reageren :) - Je gaf aan dat we niet opnemen op ons bel-nummer, maar ik zie in ons vaste nummer geen gemiste oproep van je staan. Bel je wel naar het juiste nummer? - Ik heb even onze berichtjes via Whatsapp nagelezen, maar we hebben volgens mij netjes gereageerd op al je vragen/verzoeken? Op welke vraag hebben we niet gereageerd? - Je hebt bij de opmerkingen bij je bestelling gevraagd om een oorbel van 14mm of 16mm (in plaats van de standaard 12mm oorbel). Na contact via Whatsapp hebben we een 14mm oorbel speciaal voor jou gemaakt, wat ik persoonlijk zie als een mooie service. 16mm oorbellen hebben we niet, dus dat had sowieso niet gekund. - Zoals aangegeven hebben we andere levertijden tijdens de 35% kortingsactie, dit hebben we overal heel duidelijk gecommuniceerd. Standaard bestellingen duren 2-5 werkdagen, maatwerk nog eens 2-5 werkdagen extra. Aangezien je alle armbandjes op speciale maat gemaakt wilde hebben duurde dit inderdaad 10 werkdagen. Dit is ook wat we naar je hebben gecommuniceerd via Whatsapp. - In het systeem zie ik een bestelling van 10 november 2022 staan, deze is op 11 november 2022 meteen verzonden, dat valt netjes binnen de verzend-termijn die we hanteren. We zijn een klein bedrijf en doen alls voor de klant, maar we kunnen echter niet toveren. We communiceren alles zoals we zelf ook door een (web)winkel benaderd zouden willen worden. We kunnen de boel echt prima managen, maar wonderen verrichten valt niet binnen onze macht ;) We zijn geen Wehkamp of Bol.com waarin alles automatisch gaat. Maar daar staat wel tegenover dat alles met liefde gemaakt en op maat gemaakt kan worden. Met vriendelijke groet, Sijtje

Fijne winkel met goed personeel

Saitee is een fijne winkel met een breed assortiment. Wanneer je in de winkel langskomt is het altijd gezellig en de meiden staan altijd voor je klaar. Echt een aanrader. Maar ook de webshop is erg fijn; goed assortiment en erg overzichtelijk.

Reageert heel traag op vragen. Duurt dagen. Als je dan met een actie wil bestellen komt het antwoord te laat waardoor je niet meer aan de actie/ aanbieding deelnemen

Hai Jolanda, wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Door vakantie-bezetting en de drukte van een zomer-actie kunnen we soms wat langzamer reageren dan normaal. Via welke weg heb je contact gezocht? We zijn bereikbaar via mail, Whatsapp en telefoon. Ik zie dat je via Whatsapp contact gehad hebt en dat in het laatste berichtje vanuit jou gezegd wordt dat je langs zou komen met je ketting om deze in te laten korten. Zoals eerder in dat gesprek aangegeven is dat natuurlijk prima :) Liefs Sijtje

Bestel vaker wat bij Saitee en is altijd goed

Mooie winkel, leuke producten en prima service!

Altijd super tevreden, ik maak gebruik van de webwinkel. Leuke acties en mooie kwaliteit producten.

Een hele fijne winkel. Voor iedereen is er wel iets. Sieraden, kleding en leuke hebbedingetjes. Er wordt mee gedacht en gekeken door de gene die er werken.

Altijd super goed!

Al meerdere online bestellingen gedaan. De bestellingen worden altijd super snel geleverd en netjes verzonden. Echt een aanrader!

Bestelling laat

31 juli bestelling geplaatst en die is op 8 Augustus nog steeds niet geleverd.

Hai Carol, wat vervelend dat het zo traag is gegaan… soms raakt een pakje kwijt. Heb je wel al contact met ons gezocht? We lossen dit soort vervelende situaties graag op. Liefs Sijtje

Musthave voor lang haar.

Mooie kleurtjes, goede kwaliteit. Blijven lang en goed zitten in het haar. Ideaal!

Echt super leuke winkel en personeel

Mooie armbandjes, leuk verpakt

Onwijs goede service

Met een open vraag zo onwijs goed geholpen via whats app. Heel blij met altijd top service en gezellige en vrolijke medewerkers. Ze maken van je cadeautjes echt een waar feestje ook, onwijs leuk! Dikke aanrader om ook eens langs de winkel te gaan, tot zaterdag dames! Hebber weer zin in!

Mooie elastieken, zeer snel geleverd

Zo snel een bestelling versturen. Top!

Duidelijk en goed

Leuke dingen kwaliteit en snel duidelijke levering

Snel geleverd en leuk!

Snel geleverd en leuk!

Super mooie armbandjes!

Mooie sieraden!

Over Saitee

Saitee is een sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee