Snel netjes en leuk verpakt!

Snelle levering, leuke kleuren en overzichtelijke site. Bedankt

Zeer snelle en volledige levering

Snelle levering en de elastiekjes zien er leuk uit en blijven goed zitten. Leuk om weg te geven dmv de actie

Snelle levering en prima elastieken

De elastieken zijn erg mooi en werden supersnel geleverd, top!

Mijn "GEWELDIGE¨ ervaring is tweeledig: 1. De service is super. Er was één van meerdere artikelen van mijn bestelling niet direct voorradig en ik werd persoonlijk benaderd wat mijn voorkeur qua bezorging hierin was! 2. De keuze en kwaliteit van het assortiment! Ik ben zeer tevreden!

Blij verrast

Ik heb een aantal elastieken voor mijn dochter besteld. Ze zijn hartstikke mooi en, zoals mijn dochter zegt...eindelijk elastieken die de hele dag goed blijven zitten. Het pakketje was keurig verzorgd, er zat heel attent een kaartje bij (handgeschreven). Een feestje om open te maken.

Super haarelastieken

Snelle levering en mooie goede haarelastieken besteld. Mijn dochter is er helemaal blij mee

Kknekki's besteld. Snelle levering en goed kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar om te bestellen.

Super leuke armbandjes

Ik heb de dochter en mama armbandjes besteld, met aangepaste maat voor de volwassene armband. Het zit perfect! Leuke kleur roze en het werd binnen par dagen bezorgd. Super fijn!

Zeer tevreden!

Goed product, snelle levering en keurig verzorgd!

Kwaliteit

Heel goed kwaliteit

fijne elastieken!

fijne elastieken en snel verzonden ;)

overzichtelijk, en snel verzonden

Snelle en goede service en altijd leuk verpakt

Prima service, snelle levering

Zeer tevreden met de elastieken. Goede service en snelle levering!

Snel en attent!

Pakje was heel snel binnen! Mooi ingepakt met een lief kaartje! Dank jullie wel!

Snelle levering, goede kwaliteit

Knekki's besteld! Wachten duurt altijd lang, maar het was het wachten waard. Erg fijne haarelastieken. En nog leuk ook!

Snel geleverd, blij met mijn nieuwe elastieken :)

Top geregeld!

Prachtig armband geleverd aan mijn vriendin! Heel blij mee. Snelle service! Ga zo door

Veel keuze en snel binnen!

Ze hebben een ruim assortiment en de spullen zijn snel verzonden. Het gepersonaliseerde kaartje wat erbij is gedaan is ook een super idee en toverde een glimlach op mijn gezicht :)

Hele mooie elastiekjes die goed blijven zitten!

Ik ben heel tevreden!

Snelle levering van mooie elastieken.

Ik heb mooie elastiekjes besteld en ze zijn ondanks de coronamaatregelen heel snel geleverd.

Super goede kwaliteit en geschikt voor dik haar. Maar dan ook echt dik haar.

De elastieken blijven heel bij het super dikke haar van mijzelf en mijn dochters! Geen haar breuk haar blijft veel gezonder dan bij andere elastieken. Echt super tevreden. Ook breken de elastieken niet. En ze hebben super leuke kleuren!

Superleuke en mooie haarrekkers

2 dochters en ikzelf met lang haar, dus haarrekkers zijn hier niet overbodig! Deze zijn zo mooi en leuk! Handig te gebruiken, kan zonder knopen uit het haar en ze zijn ook leuk als armband. Ik heb stiekem al geen zin meer om ze met mijn dochters te delen

Heel blij mee!

Heel blij er mee! Met lang zwaar haar altijd een probleem om een knot te maken met maar 1 elastiekje vaak gingen er dan minimaal 2 in. Met gevolg pijn aan mijn hoofd door hoe straks ze zaten. Nu nergens last van en knot blijft op zijn plek! Geld meer dan waard

Over Saitee

Saitee is een sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee