Goede service en een mooi product

Mijn prachtige bestelde armbandjes werdenmet een glimlach precies op maat gemaakt

Service en klantgerichtheid is top

Laatst had ik een armband met een stukkende sluiting. Service was klantvriendelijk en helpend. Nu heb ik een armbandje gekocht van dezelfde lijn. Heel blij mee. Dank Saitee!

Blij maak items

Mijn dochter en ik zijn al jaren trouwe (online) klanten. De bestellingen worden altijd vlot en met zorg verpakt. De sieraden zijn prachtig en sterk. En de service is top! In overleg is het mogelijk om bijvoorbeeld gouden kraaltjes te vervangen voor zilveren. Wij houden van Saitee.

Het zijn super mooie armbandjes, heb er al een aantal voor mezelf en kado gegeven.

Goede webshop

Leuk aanbod, verrassend en bestellen gaat prima, vlotte levering en fijne service!

Leuk nieuw zomers armbandje!

Zoals altijd snelle levering, leuk verpakt en het armbandje ziet er heel mooi uit!

Unieke webshop met prachtige sieraden

Prachtige sieraden die je nergens anders ziet. Kan mezelf of een ander altijd heel blij maken met een cadeautje van Saitee. Fijne en goede klantenservice. Echt een aanrader.

Mooi armbandje

Mooi en snel verzonden. Vind alleen 1 euro voor papieren cadeau zakje niet passen. Zou service moeten zijn net als wanneer je in winkel iets koopt, dan betaal je ook niet voor inpakken

Hai Anita, bedankt voor je feedback! Ik begrijp je punt hoor. Voorheen pakten we alles in, maar kregen we vaak te horen dat mensen dat zo zonde vonden, omdat ze de verpakking meteen weggooien. We proberen bij Saitee zo duurzaam mogelijk te werken, vandaar dat we een kleine bijdrage rekenen voor inpakken als cadeau en verzenden onder €20,-. Het is voor ons als webshop altijd zoeken naar de juiste balans <3 Liefs Sijtje

kwalitatief goed en snel verzonden

kwalitatief goed en snel verzonden

TOP!

Ik heb al meerdere keren iets besteld hier en het is altijd perfect! Mooie producten, snelle verzending en de meiden staan altijd klaar om je te helpen.

Ontzettend leuke en mooie sieraden, heel ruim assortiment!

De leukste!

Mooie spullen, goede kwaliteit, lieve meiden, servicegericht en persoonlijk. De beste elastiekjes van Knekki en toffe cadeautjes (ook voor jezelf natuurlijk). Absoluut heen als je in de buurt bent en anders online!

Zeer tevreden met de kwaliteit.

Mooie sieraden en geweldige service!

Ik heb hier prachtige sieraden gekocht voor mij en mijn dochters. Voor de oudste een armband wat hopelijk wat stress wegneemt en zelfvertrouwen geeft tijdens haar examens de komende weken. Helaas was het pakketje vertraagd bij de post. Ik heb contact met hun opgenomen, omdat ik graag de armband voor mijn dochter wilde voordat haar examens begonnen. Vrijwel direct kreeg ik reactie op mijn mail en er werd meteen meegedacht en tot een oplossing gekomen zodat ze het toch op tijd zou hebben. Gelukkig was het niet nodig en kwam de bestelling net op tijd binnen. Voor ons zijn edelstenen helemaal nieuw en onbekend, dus we zijn benieuwd of het iets bij ons losmaakt. De sieraden zijn prachtig dus gaan hier zeker nog eens bestellen!

De mooiste sieraden met uitstekende service

Al jaren bestel ik bij saitee en ook de stenen winkel is een aanrader. Voor gaatjes prikken willen we geen ander meer. De meiden zijn enthousiast en lief. De service is uitstekend. Onlangs miste er iets in mijn bestelling en het werd snel nagestuurd. Een dikke 10!

Leuke site, leuke winkel

In de winkel zelf wel meer keus! Maar wat een feestje om het pakketje te ontvangen!!

Leuk assortiment en goede service!

Heel goed. Leuk assortiment, alles netjes verpakt en goede service.

Uitstekend!

Leuk verpakt, snelle service!

Altijd super service en snelle levering!

Al vaak een bestelling geplaatst! Ze hebben leuke acties en altijd goede en snelle verzending. Aanrader om hier wat te kopen!

Ik bestel hier altijd de kknekki haarelastiekjes voor mijn dochter. Echt super zijn ze! Mooie kleuren en snelle levering

Snel en correcte levering

Simpel bestellen, snelle levering en netjes verpakt. Daarbij ook nog fijne spullen.

Super leuke site en hele goede service

Ik heb een kleine pols en al mijn uitgekozen armbandjes worden op maat aangepast. Helemaal super! Ze zitten daarom als gegoten! Snelle reactie en snelle levering. Helemaal top! Bedankt Saitee!!

Ik shop hier af en toe alleen online maar het is een overzichtelijke site, en de klantenservice is echt super. Vind het een fijne online winkel. Met een ruime keuze in artikelen.

Product prima service slecht

Portemonnee besteld voor een ander als verrassing, Product is prachtig, maar geen verzend bevestiging gehad, daarna mail gestuurd en hoorde ik helemaal niets op, gelukkig kwam het wel aan, maar vind ik erg slordig!

Positieve ervaring

Bestellen was makkelijk en snel, de levering ook.

Over Saitee

Saitee is een sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee