Super, erg blij!

Leuk kaartje erbij, maakt het persoonlijk. En leuk verpakt

Blij met de snelle Knekkies

Gekleurde Knekkies zijn altijd leuk om te ontvangen. Snelle levering.

Goede en snelle service

Goede service, snelle levering.

Super service!!

Al meerdere bestellingen geplaatst. Altijd super snel en goed verzonden. Aanrader!

Zoveel moois!

Saitee verkoopt allemaal moois waar je blij van wordt of iemand blij mee kan maken.

Fijne service!!

Ik wilde een andere kleur en ik heb direct gemaild of ze de kleur konden wisselen en het ging ! TOP!! Fijne service

Geweldige webshop.

Prachtige sieraden om verliefd op te worden. Ben een terugkerende klant. Zo'n leuke shop. Service en spaarsysteem heel fijn.

Ik heb met alle elastiek dat ik mijn haar voel trekken maar met deze niet.

Snelle levering, mooie producten

Jammer dat de webshop niet meer zo uitgebreid is. Wel goede service en snelle levering.

Super leuke haarrekjes

Ik heb onderdertussen al een hele collectie haarrekjes van mooie kleuren ❤️ Ze blijven super goed zitten en de rekjes hangen niet vol haar als je ze uit doet Ik pas de kleurtjes aan aan het outfitje dat mijn dochter draagt! Prijs qualiteit echt super, wij willen geen andere rekjes meer in ons haar❣️

geweldig

de elastiekjes zijn een lust voor het oog en zelfs met mijn eigenwijze krullen, trek ik ze er makkelijk uit. Ideaal

Precies als verwacht

Hele leuke armbanden, precies als verwacht

Super makkelijk bestellen en snel geleverd

De nieuwste mooie kleurtjes kknekkie en super snel geleverd!

Prima !

Goede service en opvolging en goede producten

what you see is what you get!

mooie spullen en geleverd zoals aangegeven binnen 4 werkdagen.

Alle bandjes zijn goed aan gekomen

Alleen de bandjes rekken uit als je er met je vinger overheen vrijft en als je ze langer draagt rekken ze uit. Verder zitten de bandjes lekker en soepel!

De site is super mooi en overzichtelijk. Op donderdag besteld, maandagavond is het ingepakt en kwam donderdag binnen. Vind ik erg lang… Is uiteindelijk een hele week. De informatie die ze sturen is heel prettig en overzichtelijk!

Netjes en vlot bezorgd

Leuke kknekki’s !

Leuke kleurtjes en snel bezorgd

Altijd snelle/goede service

Als ik iets bestel, is het snel bezorgd. Als de bestelling onderweg is, krijg je een mailtje en zo kun je je pakketje volgen. Goede service ook. Er was een sluiting van een armbandje stuk gegaan, ik kon het armbandje opsturen en er werd een nieuw slotje opgezet. Ik bestel er graag de knekki’s. De elastiekjes zitten goed in het haar en blijven ook goed zitten. Een fijne shop. De workshop sieraden maken is ook erg leuk!

Voor herhaling om iets te bestellen

Fijne site Mooie producten Mooi verpakt Snelle levering

Super tevreden

Saitee levert snel, is goed te bereiken. Bij twijfel of vragen over de bestelling wordt er snel contact met je opgenomen.

Top webwinkel!

Uitgebreid assortiment en super snelle bezorging

Ik ben groot fan van Saitee armbandjes. Heel leuk om verschillende combinaties te kiezen.

Dorpsstraat 165 1749 AC Warmenhuizen

Over Saitee

Saitee is een sieraden-webshop bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! In onze webshop shop je handgemaakte sieraden van ons eigen merk, maar ook mooie sieraden van verschillende andere merken. We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee