Top, zo blij mee!

De verrassingsbox met 8 kadootjes besteld en zo blij mee!

Leuke winkel, goede service!

Fijne webshop, leuke winkel en vriendelijk personeel! We kunnen geen genoeg krijgen van alle mooie sieraden en de toffe kknekki’s.

Overzichtelijke site en producten zoals afgebeeld ontvangen.

Er is 1 ding wat ik verwacht had maar wat niet 'duidelijk' was. Wellicht ben ik hierin ook een beetje naïef geweest. De armbandjes (in mijn geval) werden geleverd in 1 zakje. Ik weet dat er een optie geboden wordt voor een zakje per armbandje voor een vergoeding, maar ik dacht dat ze toch wel afzonderlijk verpakt zouden zijn.

Zelfs rondom de kerstdrukte op tijd binnen! Een normale bezorgkosten; ook heel fijn!

Pakket nooit ontvangen, slecht

Pakketje nooit ontvangen, waardeloos.

Ruime keus

Veel soorten Knekkies, netjes opgestuurd.

De levering van de bestelling was vertraagd. En uiteindelijk nog op tijd voor de feestdagen ontvangen. Zeer vriendelijke hulp van medewerkster Sijtje.

Hai Pascal, wat vervelend dat je deze ervaring met ons hebt. Helaas lopen wij er in december vaker tegenaan. En alhoewel we niet graag de schuld op een ander afschuiven doen we dat toch ;) Zonder dollen: PostNL is in december soms waanzinnig traag, terwijl wij hard werken om alles dezelfde dag nog te versturen. Heel frustrerend. Maar volgens mij hebben we gemaild en is je pakje inmiddels binnen? Fijne kerstdagen, en hopelijk tot ziens! Vriendelijke groet, Sijtje

super service !

super ervaring gehad, zowel in de winkel als online. Wat een top winkel.

super service

Super goeie ervaring. zowel in de winkel als online. Alles met liefde ingepakt en een handgeschreven kaartje.

super service

Super ervaring altijd. Zowel in de winkel als online. alles met liefde ingepakt, en zelf een hand geschreven kaartje

Duidelijke webshop, snelle service. Mooie winkel met persoonlijke service en leuke collectie

Snel geleverd mooie sieraden

Mooie sieraden, fraaie website, service opties zoals aangepaste maten, snel geleverd

Pakket na 10 dagen nog niet geleverd

Pakket zou volgens mailtje van Saitee 10 dagen geleden verzonden zijn, maar is nog steeds niet aangekomen. Na 7 dagen contact opgenomen via whatsapp. Er kwam snel reactie met een algemeen bericht dat ze geen invloed hebben op PostNL 10 dagen is zelfs tijdens de feestdagen met PostNL te lang voor een paar elastiekjes in een brievenbus pakje.

Pakket na 10 dagen nog niet geleverd

Duidelijke en makkelijke webshop! In de winkel persoonlijke aandacht en een hele leuke collectie!

Snelllll!!

Super snel en netjes mn artikelen gekregen keurig verpakt! Super blij!

Dorpsstraat 165

1749 AC Warmenhuizen

Over Saitee

Saitee is een sieradenwinkel bij wie service en blije klanten op nr. 1 staan! We hebben naast de webshop ook een mooie winkel in Warmenhuizen. Wil je de sieraden liever in het echt bekijken? Kom dan gezellig langs! Liefs, de meiden van Saitee