Snel en hebben bijna alles

Heel fijn dat je op basis van je vorige bestelling een herhaalaankopen kunt doen. Prijsniveau is prima

Geweldige snelle, goede service

's Avonds een mooie hondenvoer aanbieding besteld en de eerstvolgende werkdag al in een stevige doos in huis compleet met 3 leuke extraatjes voor de honden om uit te proberen. Wat een goede service en fijne prijs!

super

snel en voordelig

goede website

snelle levering duidelijke website jammer dat verzendkosten bij Vannoord gratis is bij 50 en bij petfood 35 euro onduidelijk ik bestel voortaan via PETfood

Goed, netjes en snelle levering.

Fijne prijzen en nette levering.

Goede duidelijke site en snelle levering

Bestel hier regelmatig, altijd een snelle levering en ook via mail contact reageren ze snel en zijn klantvriendelijk.

Geweldige service

Netjes snel.

Correcte webwinkel, snel en prijs ok

Sinds een jaar koop ik al mijn hondenbrokken acana via deze website

De bestelling word altijd snel geleverd!

Niks op aan te merken, goede webshop!

We bestellen regelmatig hondenvoer bij Petfooddiscount. Altijd netjes op tijd geleverd en altijd een lekkere snack voor de honden extra erbij. Laatst hadden we genoeg spaarpunten voor een tientje korting, dat is ook mooi meegenomen. Samengevat een goede webshop waar niks op aan te merken is!

UItstekend

Koop hier al mijn hondenvoer. Goede prijs en snelle, betrouwbare levering. Kortom TOPbedrijf.

Vriendelijk en vlot geholpen

Leuke prijzen eerst even gebeld daarna bestelling gedaan,Volgende dag alles netjes geleverd en een extraatje erbij voor de hondjes echt super.

uitstekend aanbod

ik ervaar deze webshop als super! Het aanbod is groot en de levering verloopt heel vlot, net als de communicatie er rond.

Snel geleverd en overzichtelijke website, ook als iets niet voorradig is

Zie boven, niet veel aan toe te voegen

Goed, snel geleverd.

Juist producten en snel geleverd.

Binnen 24 u geleverd

1 klein minpuntje

Het zou handig zijn wanneer men een bestelling plaats dat men meteen op de hoogte gebracht word dat een product niet voorradig is , mijn puppyvoeding kwam juist op tijd het laatste zakje was juist op , als het vermeld zou worden kan je even elders 1 verpakking gaan bij halen , ipv vrijdag kreeg ik mijn bestelling pas dinsdag , ik werd wel op de hoogte gebracht via mail . Maar voor de rest netjes verzonden , vriendelijk contact , mijn vorige bestelling kwam netjes op tijd , dit was de eerste keer dat ik met een vertraging te maken had.

Dank voor uw recensie en beoordeling. Mijn excuses voor de vertraging door een niet up-to-date voorraad indicatie. De volgende keer zullen we weer zorgen dat alles op tijd en in 1 keer geleverd wordt. :) Groet Jan

Topproducten!

Kwaliteit, goed en snel geleverd.

Mand optijd binnen en lekker snackie voor onze hond bijgekregen

Altijd erg vriendelijk en zeer behulpzaam!

Kom er al meer dan 20 jaar! Helaas nu wat minder omdat ik verder weg woon, maar ben ik in de buurt dan kom ik ook altijd even boodschappen doen. Ik ben gewoonweg uitermate blij met de service die van Noord biedt. Altijd een vriendelijk woord als wij elkaar zien. Maar buiten dat goed assortiment met fijne prijzen!

Prima, snelle service

Had nog nooit eerder gehoord van uw bedrijfje,via internet een bestselling gedaan deze werd snel geleverd Prima ga zo door

Goede en snelle levering

Fijn

Prima afhandeling

Prima afhandeling

Super snelle levering en ruim aanbod

Ik bestel hier graag. Ze hebben vrijwel alles wat ik nodig heb en ze leveren snel. Goede producten ook. Ik blijf hier zeker vaker bestellen.

Over Petfooddiscount