Topshop

altijd snelle levering

Duidelijke website met breed assortiment. Goede en snelle levering van bestelling.

Makkelijk en snel geregeld

Ga ik zeker periodiek gebruik van maken

snelle levering van de bestelling .

van bestelling tot ontvangst ging prima

zie hierboven

goede producten maar afleveringsproblemen

ik geef steeds als postcode 2970 op. Ergens wordt dit gewijzigd in 2940. Dit houdt in dat de aflevering van mijn pakket steeds onmogelijk blijkt. Het heeft nadien heel wat voeten in de aarde om er toch alsnog aan te raken.

Veel producten, hele scherpe prijzen , goed werkende internet pagina en een probleemloze razendsnelle levering met een leuke persoonlijke attentie erbij. Aldus een zeer tevreden nieuwe klant :)

Snelle levering, goedkoopste en een snack

Het hondenvoer was binnen een dag bezorgd en er zaten een paar lekkere snacks bij. Ook is het hier het goedkoopste.

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Correct zoals altijd.

snelle en goede levering, voor goede prijs

Top, nu 2 keer besteld en twee keer tevreden.

Goede service.

Wordt vlot binnen enkele dagen opgezonden. Ik bestel sedert enkele maanden bij Van Noort. Prima en geen klachten. Duidelijk.

Zowel online als offline uitstekende service

Prima, snelle levering met gratis extra's!

Dit is de 1e keer dat ik bij Petfooddiscount bestel. Ik ben heel tevreden, snel volgens afspraak geleverd en een paar leuke gratis extra's voor hond en paard, leuk!

Snelle levering en altijd iets lekkers erbij voor onze honden, heel attent.

Bestel hier al geruime tijd online, speciaal voer voor onze honden . Als de 17 kg zak niet op voorraad is, gaan ze hier heel creatief mee om en zorgen dat er een zak met 11.4 kg en een zak met 6 kg voer wordt verstuurd. Zodat we niet lang hoeven te wachten. TOP Ze doen er altijd een paar snacks bij voor de honden, en proefpakketjes . Prima service.

perfecte levering

leuk extra pakketje om uit te proberen

Altijd snel en goede service!

Altijd snel geleverd, goede service, oplettende personeelsleden en gunstige prijzen

Goede producten, goede service.

Ik bestel al jaren bij Petfooddiscount. Niet alleen zijn de producten altijd goed, ik kan ook even bellen voor service. Pas was er een hondenworst die er niet goed uitzag. Ik belde en binnen een minuut was het geregeld. Top! Je moet niet 's middags nog bedenken dat je dier morgen iets te eten moet hebben, want de bezorgtijden zijn wel lang. Helemaal in het weekend. Maar goed, ik moet dan gewoon beter plannen.

Ik grijp nooit mis

Altijd alles op voorraden en keurig volgens planning geleverd.

Top !

Scherpe prijs, zeer snelle levering.

Zoals altijd is de bestelling meteen verzonden en goed ontvangen door mij.

Snel en keurig verpakt met n extraatje voor de hond erbij

Altijd Top

Beste prijs, super verpakt en snel in huis

Slecht

Anders dan afgesproken bezorgd op verkeerd adres. Moest 450 km rijden om product op te halen. Had afhaalpunt opgegeven bij vakantieadres maar toch bezorgd bij huisadres. Jammer van de slechte service.

Zoals altijd goed en op tijd. Daarnaast worden er vaak zakjes met gezonde voer bijgevoegd, zodat de kat eens wat anders kan proberen. Mijn kat is daar altijd enthousiast over ;-)