Spijtig

Reeds 20 maal werd onze levering op dezelfde plaats geleverd, nu is ons pakket onvindbaar.niet jullie fout wel post.nl.

Vlotte actie

Prima hun woord nagekomen, seintje dat het artikel op voorraad was, toen besteld, alles precies zoals afgesproken geleverd met een kleine verrassing

Pakket snel geleverd

Heel goed, pakket snel geleverd.

Altijd geweldig vriendelijk

Word altijd super vriendelijk te woord gestaan, en geholpen

Altijd top.

Altijd netjes en snel. Snoepje voor de dieren erbij. Bestel er al jaren.. Zeker goede prijs

Vlotte en correcte levering

De bestelde goederen werden op de juiste dag geleverd.

Hele goede service

Mijn bestelde hondenbrokken waren hier 10e goedkoper en de volgende dag al bezorgd!Kortom dik tevreden!

Ervaring

Ervaring telt

Top, juiste producten, snel ontvangen!

Helemaal goed!

Gewoon goed

Ruim assortiment, snelle levering

Topzaak

Al meer dan 10 jaar klant. Goede service en snelle levering

Super super.......

Super super.......

goed verzorgd ,snel geleverd en een goede prijs

Wat ik bestel, komt altijd uitstekend aan

Wat ik bestel, komt altijd uitstekend aan

Betrouwbaar.

Ik bestel al geruime tijd bij Van Noord dierenvoeders de brokken voor onze 2 Vizsla's. Vlotte en snelle levering. Ben hier erg tevreden over. Ook vaak een aantal kilo extra van de brokken als aktie. Prima.

Goede prijs, veel keuze en snelle levering!

De prijzen zijn mooi scherp en er is best veel keuze qua merken. De leveringsdagen zijn overzichtelijk te vinden op de website en ik vind de levering ook snel! Ga hier zeker vaker bestellen!

Jullie zijn snel, accuraat en voordelig!

Prima website en goede service.

Netjes en snel geleverd. Goede prijs voor het voer. En mijn hond Marley kreeg er nog een lekkere snack bij ook.

Een online winkel die afspraak na komt .

Scherpe prijzen en snelle levering . Echt een aanrader en nee ik heb geen belang in deze winkel .

zeer goede service en prijs

bestelling vlot, compleet bezorgd. Snel, professioneel antwoord op mijn vragen. Aanrader !

Duidelijke site

Snelle levering.

Fijne service en goede afhandeling

Het is een aanrader

Snel bezorgd en goedkoop

Ontzettend snel geleverd, product voor een goede prijs en nog een extraatje erbij voor de honden!

Normaal met 3 dagen in huis nu bijna 7 dagen voordat ik het heb

Normaal met 3 dagen in huis nu bijna 7 dagen voordat ik het in huis heb.

Hartelijk dank voor uw recensie en beoordeling. Wij verzenden altijd snel dus ik ben even gaan kijken wat er fout is gegaan. De producten die u besteld hebt waren ruim voldoende. U hebt op vrijdagavond besteld en dan zou de snelste verzendag maandag moeten zijn in geval van iDeal, Bancontact of Creditcard betaling. Ik zie dat u gekozen hebt voor bankoverschrijving, dan zou er eigenlijk maar 1 dag extra vertraging mogen zijn dus verzending dinsdag. Uw bestelling is pas donderdag verzonden door ons. De enige reden die ik kan bedenken is dat de betaling door Multisafepay niet optijd is gekoppeld aan uw bestelling. Mijn excuses voor het ongemak, ik ga er vanuit dat wij u de volgende keer weer supersnel kunnen leveren. :)