Item was wat ik had besteld en kwam aan?

Ik heb kattenvoer besteld en dat is toen bezorgd. Meer kan ik volgensmij niet vragen van een dierenvoer winkel?

Goed advies gekregen

Wij kregen prima advies over maaltijd verandering van onze 1 jarige Edy. Onze hond.

Betrouwbaar

Na eerder bij andere leveranciers besteld te hebben en langer op mijn bestelling moeten wachten dan beloofd, is petfooddiscount een betrouwbare leverancier tegen een mooie prijs!

Adequate levering van een goed product tegen scherpe prijs

Het bestelde product werd zoals beloofd snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Altijd mooi op tijd geleverd!

Bestel nu al een hele tijd hier mijn brokken voor mijn 2 Duitse herders en ben nog nooit teleurgesteld in de levertijd! Zeer tevreden, ook een eerlijke prijs!

Problem free

Never had an issue with their deliveries, always on time and use of PostNL saves a lot headache. The prices are also pretty competitive with others. I highly recommend this place!

Altijd snel verstuurd, prima in orde

Producten steeds goed voorradig. Veel keuze. Snelle levering en netjes verpakt.

De beste

Ik bestel altijd bij jullie. De bestelling is makkelijk te plaatsen, de verzending gaat super snel. Het klopt ook altijd, we worden goed op de hoogte gehouden dmv mailing hierover. Als t pakket geleverd wordt zit er een heerlijk klein extraatje invoor je viervoeter. En wat ik, daarvan waardeer is dat t geen troep is wat erbij gedaan wordt. Misschien wat meer variatie erin zou een tip kunnen zijn.

Prijs is goed Leveringen stipt Groot assortiment Dan heb je toch een top bedrijf

Prima service bij probleem met verzending via PostNL

Na een snelle verzending van de bestelling bleek het pakket via PostNL niet aan te komen. Toen ik dit meldde bij de leverancier gingen zij achter de zending aan met de mededeling dat als dit niet dezelfde dag kon worden opgelost, zij opnieuw de bestelling zou verzenden zodat alsnog de dag erna geleverd zou worden. De nieuwe levering kwam de dag erna netjes aan de deur. Prima service.

Top geregeld

Top zaak met de laagste prijzen en snelle bezorging.

Een aanrader.

De bestellingen worden zorgvuldig en zeer snel bezorgd. Onze honden worden heel blij van het extraatje wat erbij zit.

Super goed

Van noord de beste dierenwinkel die er bestaat . Hele grote collectie goede prijzen en hele goede service en altijd tijd voor advies . Daarom bestel ik ook soms online wanneer ik iets nodig heb en niet langs kan rijden . Duidelijke site en snelle bezorging .

Goede spullen en snelle levering

perfect

weer perfect verpakking levering ed

Scherpe Prijs, Snelle Levering en goede communicatie.

Ik bestel al vele jaren voer voor mijn kat en ben zeer tevreden over Petfooddiscount van Noord in Amstelveen

Heel goed en super bedrijf

Top bedrijf!!! Vandaag besteld de volgende dag al in huis

Al meer dan 25 jaar klant! Zelfs nu ik 120 km verder woon, bestel per internet, altijd op tijd en correct.

Snelle levering!

Goede service en snelle levering.

Goede en snelle levering, en prima service.

Altijd volgens planning geregeld. Extra’s die bijgevoegd zijn heel fijn.

Gewoon goed

Altijd goed

Bestel al een tijdje mijn honden voeding bij jullie en het is altijd snel geregeld. Website is duidelijk en de levering snel. Heel fijn!

Snel en accuraat

Voordelig en snel geleverd