Goede honde voer

Mijn honden eten graag het honden voer van arden grange . Ze eten zowel droog als nat voer . De bestelling van van noord wordt puik en op tijd bezorgt . Dit is niet 1 maal , maar dit is al verschillende jaren . Ga zo door . Groetjes van Tara en Teddi

Aanrader!

Deze webshop kan ik van harte aanbevelen. Ze hebben een ruim assortiment, prima prijsstelling en een zeer goede klantenservice. Bestelde producten worden razendsnel verzonden.

top en goede prijs

goede prijs en stipt op tijd levering altijd iets lekkers erbij geleverd top

Veel keuzen en een supersnelle verzending.

Ik heb nu twee keer iets besteld en beide keren zijn perfect gegaan. Ze hebben zo veel producten en de prijzen zijn scherp. Ook fijn om bij een klein bedrijf te kunnen bestellen die goede service nog hoog in het vaandel heeft staan.

Prima website. Duidelijk.

Wij kopen al diverse jaren het hondenvoer via deze website. Bevalt ons uitstekend. Snelle en vlotte levering. Dik tevreden.

Een goeie dierenzaak

Als ik iets besteld hebben ze het. En het wordt altijd netjes bezorgd en op tijd. Als je belt. En vragen hebt wordt je netjes te woord gestaan.

De bestelling snel en correct afgeleverd.

Prima, snelle service en ook direct antwoord op een door mij gestelde vraag.

Vlotte levering!

Altijd tip top.

Snelle levering Goed verpakt gaat zo door.

Verzending en krijgen van pakket in 1 werkdag

Goede service en goede prijs/kwiteit! Leveren op tijd en nemen contact met je op indien ze de bestelling niet volgens afspraak kunnen uitleveren.

conform planning en tegen een mooie prijs

Zeer duidelijk, goede service en snelle levering

Wij bestellen veel kattenvoer. De leveringen zijn snel en altijd op tijd. De website is zeer duidelijk en overzichtelijk. Men denkt met je mee, bijvoorbeeld wanneer een bestelling verdeeld dient te worden over meerdere bestellingen. Wij bestellen nooit meer ergens anders, wat een topbedrijf.

Voorbeeld hoe een web / winkel zou moeten ondernemen .

Koop mijn producten voor mijn hond nu al een aantal jaar bij dit bedrijf . Klantvriendelijk , denken altijd mee en zoeken daar waar mogelijk naar een passende oplossing . Gaat er bij een zending wat fout , doen ze nooit moeilijk ook al ligt het dan vaak aan de bezorgdienst (post nl) . Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en echt doe moeite waard om dit hier te vermelden . Voor nieuwe klanten zou ik zeggen probeer het eens , dan kunt u het zelf ervaren . Groet M.Huart .

Super snel geleverd en een super service

tevreden

prijzen goed levering zeergoed ik ben zeer tevreden

Snelle levering, goeie producten

Alles netjes afgeleverd

Aardige en kundige personeelsleden

eukanuba rothweilers

Top kwaliteit, snelle levering

Betrouwbaar

Snelle leveringen. Ben al jaren een tevreden klant

Goed!

Wij zijn al ruim 10 jaar klant. Wat ons betreft de beste dieren speciaalzaak!

Besteld en dag erna werd het al geleverd! Alles is top. Een aanbeveling.

Snelle levering en mooie prijs

Heel klantvriendelijk

Goede communicatie en kennis van zaken.

snel en overzichtelijke website

snel en overzichtelijke website