Kan niets negatiefs/ opmerking zeggen of maken.

Super !

Goed aan de levertijd gehouden zelfs voor Belgie , en een prima prijs kwaliteit verhouding ...........

Snelle kevering

Fantastische dierenspeciaalzaak

Hele snelle verzendservice, ze hebben topproducten en betrokken personeel in de winkel

Prima hondenvoer

Mijn hond is zeer allergisch voor runder/varkens/paardenvlees. Door Arden Grange te gebruiken, zijn de problemen opgelost. Ook is de bezorging prima geregeld. Ik ben zeer tevreden.

Levering op tijd. Keurig.

Jammer dat wij de doos van vele kilo's zelf moesten meenemen vanuit de hal naar 2e etage . weliswaar met de lift maar dat was te zwaar. Volgende keer graag aan huis afleveren

Prima ervaring, geen negatieve zaken op te merken

Website is duidelijk Het product is gemakkelijk te vinden De prijs is prima Levering volgt heel snel nadat de bestelprocedure is afgerond Het bestelde product netjes verpakt Kortom op dit moment is er niet te bedenken wat deze review een negatieve klank geeft

Snelle verzending en altijd iets lekkers in het pakket.

De bestelling is de volgende dag al in huis

Netjes afgeleverd en een kleine snack voor de hond

Super blij

Heb altijd alles op tijd en me hond s super blij

jaar na jaar top!!

Sedert een aantal jaren telkens goede producten die onze honden appreciëren. Daarbij een goede verzendservice, plaats bij de bestelling je opmerking of wens en er wordt duidelijk rekening mee gehouden, of er wordt contact met je opgenomen. Ter verduidelijking of met een alternatief. Top.

Als altijd super stipt en met kadootje erbij top!

Altijd binnen een paar uur geregeld, verzonden en de dag erna al afgeleverd in goede staat met kadootje. Wat kun je nog meer wensen, niets toch?

Snel, vakkundig en niet duur.

Overzichtelijke website met handige nabestelfunctie. Erg snelle levering. Een aanrader!

Klasse

Zeer tevreden. Mijn eerste bestelling bij jullie gedaan en ging super vlot. Levering binnen de tijd en perfect in orde. Website ook gemakkelijk hanteerbaar en snel alles terug te vinden.

1 woord GEWELDIG

Ruime keuze, snelle levering

Snel verzonden

Snel en goed verzonden

Supersnel tot aan je deur!

De dag voor aankomst besteld en aan de deur afgeleverd. Super!

Zeer goede klantenservice

Door een onhandigheidje van Post NL is mijn bestelling niet bij mij thuis afgeleverd, maar op een afhaalpunt waar ik niet zelf heen kon reizen. Petfooddiscount had geen enkel probleem mee te denken en me te helpen door de bestelling opnieuw te versturen. Daarnaast zijn ze gul met extra’s voor mijn hond.

Goede producten, snelle levering, goede communicatie, uitstekende site, gunstige spaarmogelijkheid. Kom hier vaak terug.

Goede honde voer

Mijn honden eten graag het honden voer van arden grange . Ze eten zowel droog als nat voer . De bestelling van van noord wordt puik en op tijd bezorgt . Dit is niet 1 maal , maar dit is al verschillende jaren . Ga zo door . Groetjes van Tara en Teddi

Aanrader!

Deze webshop kan ik van harte aanbevelen. Ze hebben een ruim assortiment, prima prijsstelling en een zeer goede klantenservice. Bestelde producten worden razendsnel verzonden.

top en goede prijs

goede prijs en stipt op tijd levering altijd iets lekkers erbij geleverd top

Veel keuzen en een supersnelle verzending.

Ik heb nu twee keer iets besteld en beide keren zijn perfect gegaan. Ze hebben zo veel producten en de prijzen zijn scherp. Ook fijn om bij een klein bedrijf te kunnen bestellen die goede service nog hoog in het vaandel heeft staan.

Prima website. Duidelijk.

Wij kopen al diverse jaren het hondenvoer via deze website. Bevalt ons uitstekend. Snelle en vlotte levering. Dik tevreden.

Oude Karselaan 15

1182CM Amstelveen