Goedkoop en niets op aan te merken

Prima, goede service, snelle verzending

Werkt niet goed

Foto’s opslaan gaat heel langzaam en lukt meestal niet. Ben bang dat ik een miskoop heb gedaan

Snel en correct geleverd.

Geen op of aanbevelingen, ga zo door!!!

Geen service

Ik had een usb besteld en na besteld had ik gelijk door dat de adres verkeerd door gegeven. Gelijk had ik gebeld (neemt niet op) en ook gemaild en aangeven met de juiste adres en na paar uur laten krijg ik een mail terug van hun en zegt die dat niet onze schuld en wij niet verantwoordelijk is en dat ik zelf even aan kloppen bij de adres waar ik die verkeerde had opgegeven. Ik begrijp dat niet jullie verantwoordelijk is maar de bestelling is nog geen 2 minuten geplaatst en misschien is zelfs nog niet verwerkt!!!!! Dan is toch geen service en geen klantvriendelijk. Dus ik raad mensen aan om niet bij deze site te kopen. Nu is klein probleempje die wel kan opgelost worden, je moet voorstellen als iets verkeerd bezorgd of iets niet goed is dan hebben ze denk ik een smoesje om alle schuld aanveegt derde te geven.

Beste meneer Ho, Wat jammer dat u het zo heeft ervaren. Ik heb zelf uw bestelling ingepakt. Tijdens het inpakken zag ik nog net uw bestelling binnenkomen (16:21 uur) en heb ik deze gelijk meegenomen zodat u de volgende dag uw bestelling al zou ontvangen. Uw bestelling was al verzonden om 16:27 uur, daar heeft u ook een mail over gekregen. En uw mail over een verkeerd huisnummer heeft u later naar ons verstuurd (16:56 uur). U heeft inderdaad zelf een verkeerd huisnummer opgegeven, maar gelukkig van een adres iets verderop in de straat. Helaas heeft u iets verder moeten lopen dan alleen naar de brievenbus. Aangezien u uw bestelling heeft kunnen ophalen bij een van uw nabije buren, hoop ik toch dat u plezier heeft van uw bestelling en ik hoop u wellicht een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn in onze webshop. Met vriendelijke groet, Silvana SDkaart.nl

Was mijn eerste bestelling

Snel geleverd 👍

snelle levering, kwaliteitsproducten

Snel en goed.

Het is een betrouwbaar service.

Goed deal

Ben ik tevreden met kwaliteit van de produkt en niveau van de service

als lekker uitgebreide permanente backup in mijn laptop voldoet de sd kaart uitstekend.

Prima USB, snelle levering

Alles in orde. Correcte levering, op tijd. Niets op aan te merken.

Uitstekend product voor een nette prijs

Zeer snel de bestelde Scandisk card ontvangen. Bekende kwaliteit voor een zeer nette prijs.

Lage prijs en snel geleverd

Alles op voorraad, snel geleverd, lage prijs en een persoonlijk bedankje op de pakbon. Zeer aanbevolen.

Uitstekend !

Supersnelle levering, niets op aan te merken. Scherpe prijzen. Keurige verzending. Aanrader !

All good

Good product. Fast delivery.

Goed contact en reageert snel. Zelfs op mailtjes

Uitgebreid assortiment

Pr

Snelle en perfecte levering. Helft goedkoper dan in België.

Goed en snel

Super gedaan, huisnummer was niet doorgekomen. Kreeg mail hierover, beantwoord en zelfde dag nog verstuurd.

snelle en correcte leveringen ( 3 x besteld)

Uitstekende en 'zéér' snelle leveringen. tot nu toe steeds tot volle tevredenheid.

Prettige service, snelle verzending

Top service! Door mijn eigen fout mijn bestelling naar het verkeerde adres laten sturen. Telefonisch contact opgenomen en er werdt meteen een nieuwe bestelling naar het juiste adres gestuurd. Deze had ik de volgende dag al in huis!

Snel en netjes!

Snelle en nette levering.

Mooie prijs correcte levering!

Al 2 maal een mini sd kaart besteld. Mooie prijs en snelle correcte levering. Hier zal ik zeker nog bestellingen plaatsen.

Vlugge levering.

Na twee dagen was de SD kaart al bezorgd. In Belgie betaal je het dubbele voor deze kaart.