Zeer snelle levering. Superrrrr

Zeer snelle levering. Superrrrr

Sandisk is een topmerk!

Goede snelle levering, en niet duur!

slecht

Ik haat deze email's ik vraag aan jullie toch ook niet of ik een goede klant ben?

Snelle brievenbus levering

Gewoon wat je ook verwacht!

super

grote voorraad levering snel top

Snelle levering. Goed produkt.

Snel geleverd. Tevreden over de mini sd card

Top.

Goede site snelle levering top.

snelle levering, gekregen zoals verwacht

Voor een nette prijs snel geleverd

Sd kaart besteld voor een nette prijs en met twee dagen in huis. Precies zoals ik het zou willen. Ik kom zeker nog eens winkelen bij jullie.

Snel geleverd en prima verpakt.

Usb-stick besteld. Ruime keuze ui assortiment en de prijzen zijn lager dan bij andere aanbieders (als je de Chinezen niet meerekent, maar dan moet je vrezen voor de kwaliteit).

Makkelijk besteld, snel verzonden en snel geleverd

Snel en voor een goede prijs!

Prima internet bedrijf met goede producten die ook daadwerkelijk op voorraad zijn en snel worden geleverd.

De Samsung SD houd geen bestanden vast

Wanneer ik mijn muziek naar de kaart kopieer lijkt alles in orde maar als ik mijn Samsung s10+ herstart zijn alle muziek files verdwenen

het lijkt "Overtoom wel ", zo snel

het lijkt "Overtoom wel ", zo snel

Value for Money

Hi, Ik ben DJ en kan het me niet permitteren om mijn DJ SETS EN CUE'D NUMMERS KWIJT TE Raken. Heb 't met goedkopere sticks geprobeerd maar uiteindelijk zijn dit de betere Sticks voor 'n goede prijs, ik ga niet nog eens' vreemd' maar blijf bij jullie aanbod!!!

Goede prijs, snel geleverd, kortom, ok

Kwaliteit!

Snelle levering, voldoende keus en niet duur

Ik had snel SD kaartjes nodig, binnen 2!dagen had ik ze op mijn deurmat liggen

snelle en goede levering

Goede prijs-kwaliteit en snelle levering zoals beloofd!

Koop en levering prima verlopen.

Wat ik nodig had, heb ik vlot gevonden op de site. Verder prima afgehandeld. Als het nodig is kom ik weer terug.

Zeer positieve ervaring

Ik bestelde een USB stick, maar na enkele dagen na de verwachtte levertijd, was deze nog niet binnen. Je kunt ze netjes ook in de avond uren telefonisch bereiken. Ze waren netjes om zonder discussie de stick opnieuw te sturen en kwam ook netjes op tijd binnen SDkaart bedankt en zeker tot een volgende keer

Nette prijs, duidelijke communicatie

Website overzichtelijk, prijs is netjes, na aankoop goed op de hoogte gehouden van status, USB sticks goed verpakt

Snel kunnen vinden wat ik zocht en snelle levering!

Goede prijs, snelle levering

Geen opmerkingen

gewoon goed

normale SD kaart besteld en ontvangen functioneert zoals verwacht, gewoon goed