De gekochte iXpand deed niet waarvoor ik hem nodig had. Na een telefoontje mocht ik hem retourneren!

Ik had een USB stick nodig. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Gekregen wat ik besteld had Snel geleverd SD kaart werkt prima

Top snelle service / levering.

Snel geregeld en prijs was ook goed. 👍

Snelle levering van een SD kaartje voor een prima prijs!

Duidelijke website ; voordelig ; goede verzending.

Goed geprijsd en volgende dag bezorgd

Goed geprijsd en volgende dag bezorgd

Goed en snel

Mooie prijs!

Snel geleverd en echt goedkoop!

De verkeerde kaart gekocht

Ik wilde een micro sd bestellen. Dit was m niet

goede prijs, snelle levering

fijn spul, snel binnen, niet te dure prijs

Prima, snel en goede prijs. Zo moet het!

Dit bedrijf is aan te bevelen. Snelle levering, goede communicatie en een scherpe prijs. Top!

Goedkoop en niets op aan te merken

Prima, goede service, snelle verzending

Werkt niet goed

Foto’s opslaan gaat heel langzaam en lukt meestal niet. Ben bang dat ik een miskoop heb gedaan

Snel en correct geleverd.

Geen op of aanbevelingen, ga zo door!!!

Geen service

Ik had een usb besteld en na besteld had ik gelijk door dat de adres verkeerd door gegeven. Gelijk had ik gebeld (neemt niet op) en ook gemaild en aangeven met de juiste adres en na paar uur laten krijg ik een mail terug van hun en zegt die dat niet onze schuld en wij niet verantwoordelijk is en dat ik zelf even aan kloppen bij de adres waar ik die verkeerde had opgegeven. Ik begrijp dat niet jullie verantwoordelijk is maar de bestelling is nog geen 2 minuten geplaatst en misschien is zelfs nog niet verwerkt!!!!! Dan is toch geen service en geen klantvriendelijk. Dus ik raad mensen aan om niet bij deze site te kopen. Nu is klein probleempje die wel kan opgelost worden, je moet voorstellen als iets verkeerd bezorgd of iets niet goed is dan hebben ze denk ik een smoesje om alle schuld aanveegt derde te geven.

Beste meneer Ho, Wat jammer dat u het zo heeft ervaren. Ik heb zelf uw bestelling ingepakt. Tijdens het inpakken zag ik nog net uw bestelling binnenkomen (16:21 uur) en heb ik deze gelijk meegenomen zodat u de volgende dag uw bestelling al zou ontvangen. Uw bestelling was al verzonden om 16:27 uur, daar heeft u ook een mail over gekregen. En uw mail over een verkeerd huisnummer heeft u later naar ons verstuurd (16:56 uur). U heeft inderdaad zelf een verkeerd huisnummer opgegeven, maar gelukkig van een adres iets verderop in de straat. Helaas heeft u iets verder moeten lopen dan alleen naar de brievenbus. Aangezien u uw bestelling heeft kunnen ophalen bij een van uw nabije buren, hoop ik toch dat u plezier heeft van uw bestelling en ik hoop u wellicht een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn in onze webshop. Met vriendelijke groet, Silvana SDkaart.nl

Was mijn eerste bestelling

Snel geleverd 👍

top

snelle levering, kwaliteitsproducten

Snel en goed.

Het is een betrouwbaar service.

Goed deal

Ben ik tevreden met kwaliteit van de produkt en niveau van de service

als lekker uitgebreide permanente backup in mijn laptop voldoet de sd kaart uitstekend.

Prima USB, snelle levering

Alles in orde. Correcte levering, op tijd. Niets op aan te merken.

Uitstekend product voor een nette prijs

Zeer snel de bestelde Scandisk card ontvangen. Bekende kwaliteit voor een zeer nette prijs.

Lage prijs en snel geleverd

Alles op voorraad, snel geleverd, lage prijs en een persoonlijk bedankje op de pakbon. Zeer aanbevolen.