Deel 1 snel geleverd

Een pakket via omweg aangekomeb

klantvriendelijk

Fijn

Perfecte wijn

Perfecte wijn, goed verpakt en snelle levering. Alleen laat DHL wat steekjes vallen met de levering. Was gewoon thuis tijdens de levering en pakket ging naar mijn buren zonder te vermelden welke buren .

Goede wijnen en goede service

Er werd direct contact met me opgenomen toen een bestelde wijn niet leverbaar was en een goed alternatief geboden

Persoonlijk, correct, vriendelijk, open contact, en natuurlijk heerlijke wijn..

x

Perfect verpakt

Flessen zijn zeer goed verpakt. Prijstechnisch ook leuk geprijsd

Prettig, duidelijk, goedkoper dan anderen

Snel, duidelijk, prettige communicatie.

Goed en netjes

Door DHL was m'n bestelling kapot...meteen andere doos opgestuurd! Super vriendelijk!!! Heel erg bedankt!!!!

top levering en afwerking

Goede informatie vanwege het bedrijf, en vlotte levering en info over de verandering van etiket bv. Zeer aangenaam, zullen zeker verder bestellen

Prima wijn voor een goede prijs

Snelle levering, goede communicatie met het bedrijf. Komt beloftes na. Lekkere wijn voor een goede prijs.

Super snelle levering van heerlijke wijn!

Dit bedrijf levert snel en biedt heerlijke wijn aan. Ook goed en snel contact met de klantenservice.

Super goed verpakt

Buiten het feit dat het een lekkere wijn is, is ook het pakket sterk genoeg qua verpakking. Voor levering wijn zeker een aanrader

Snel en alles in orde

Prima allemaal

Heerlijk primitivo

Goede levering

Snelle en juiste levering

Heel vriendelijke hulp bij vragen en heerlijke wijn!

Prima site en snel bezorgd

Uitstekend assortiment

Snel, vriendelijk en betrokken

Goede site, goede service, Ontzettend elegant en klantvriendelijk hoe Wijn van Rosemarijn er mee om ging toen bleek dat er wat vertraging op de levering van mijn bestelling zat: ik kreeg onmiddellijk een proactieve mail met vraag of ik de bestelling wel door wilde laten gaan of dat ik mijn geld terug wilde. Hulde dat deze webshop zo betrokken is bij de klantervaring!

Snel en correct

Snelle en correcte afwikkeling van de bestelling. Vriendelijk bij contact.

Goed verpakt

Alleen jullie pakket leverancier DHL is niet erg goed bezig met hun computer systeem.

Goede beschrijving van de wijnen

Jammer dat er wel een goede beschrijving van de wijnen in het proefpakket zit, maar geen suggesties voor food pairing. Had ik op dit niveau wel verwacht.

Keurig bezorgd. Mailtje gekregen dat het een paar dagen later bezorgd zou worden ivm levering van leverancier.

Snel bezorgd en goed verpakt. Heerlijke wijn!