Super snelle levering

Super snelle levering voor een goede prijs wijn

Snel en altijd goed

De volgende dag heb ik de wijn al in huis! En omdat we dichtbij wonen komt ze het altijd brengen. De laatste keer haalde ik het op en heb ik een uitgebreid kijkje gekregen in het nieuwe pand. Leuk persoonlijk contact en nu nog dichterbij dus nu kan ik zo langs rijden. Nog makkelijker!!

Heerlijke wijn voor een mooie prijs

De Veedha red is een aanrader. Heerlijk voor bij de pasta of de borrel.

Lekkere wijn voor een goede prijs

Lekkere wijn voor een goede prijs

Erg lekker

Had deze op vakantie gedrongen en daar smaakte die 10 out of 10, thuis iets minder goed maar nog steeds extreem lekker

Deskundig advies en snelle levering

Roos is altijd vriendelijk en behulpzaam. Mooie collectie wijnen. Altijd iets lekkers te vinden.

Vriendelijk, behulpzaam en snel verzonden.

Ik dacht dat ik een andere wijn had gekregen dan besteld, maar alleen het etiket was anders.

Ik heb een wijn besteld , omdat ik die in het restaurant waar ik was erg lekker vond . Een fles in het restaurant gekocht en de wijn later op de avond besteld. De wijn is echt heerlijk ondanks dat ik dacht dat ik een ander soort had ontvangen wat niet het geval was. Ik kon het productiejaar op de website niet vinden, maar het wijnhuis en het etiketje was hetzelfde. Ik heb de wijn vlot ontvangen en werd goed op de hoogte gehouden van de staat vd bestelling. Het etikette is echter anders dan wat op de website staat. Ik heb de wijn nog niet geproefd en hoop dat hij wel lekker is en dat het dezelfde wijn is die ik in het restaurant had, hoewel die uit 2022 was en die ik ontvangen heb uit 2021.

Beste Anja, Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan. Producenten passen inderdaad bij nieuwe jaargangen regelmatig de etiketten van de flessen aan. Gelukkig is de wijn die u van ons ontvangen heeft wel gewoon dezelfde wijn die u besteld heeft; wij zullen het etiket aanpassen op de webshop om verwarring te voorkomen. De jaargangen van de wijnen staan bewust niet op de webshop omdat deze zo vaak wisselen; maar u kunt altijd contact met ons opnemen als u op zoek bent naar een specifieke jaargang. Mocht u toch niet tevreden zijn over de wijn dan horen wij het graag. U kunt ons altijd bereiken via 0521 344225 of [email protected]

goed advies, correcte levering

Leuk en goed geadviseerd door Roos, gaan zeker weer terug komen

veel keus,snelle levering.

Was op zoek naar heerlijke wijn die ik had gedronken op terras. Kwam uit bij jullie . Jullie verkopen hem gelukkug. En nig vour een orima prijs. Nu zo nu en dan dit wijntje Cum laude chardonay bestellen bij jullie. Heel blij mee.

Zo hoor je met klanten om te gaan

Goede service Had niet goed op de site gekeken en zag na mijn bestelling pas dat er geen verzendkosten waren als ik voor €75 een bestelling plaatste. N.a.v een mailtje de bestelling aangepast en gratis verzonden. Goed opgelost door Roos

Topservice en topwijn

De volgende dag al in huis en omdat we in de buurt wonen wordt de wijn gebracht. Echt super tevreden!

Prima en transparant!!

Duidelijk, makkelijk en correct!

In alles werd ik goed op de hoogte gehouden

Heerlijke wijnen

Leuke aanbiedingen, perfecte bezorging en lekkere wijnen. Betrouwbaar!

Late levering

Het duurde wel even eer we de wijn hadden ontvangen

Snelle afhandeling en vlotte levering

Keuze uit hele mooie wijnen in goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer vlotte afhandeling. Gewoon goed.

Ik kan geen ervaring op schrijven , ik heb de bestelde wijn nog niet ontvangen !

Heb de bestelde wijn nog niet ontvangen

Uitstekend wijnhuis!

Onlangs had ik in een restaurant een lekkere wijn ontdekt en ben gaan kijken wie me deze voor thuis kan leveren. Dat waren er maar een paar, maar Rosemarijn had de beste prijs en bezorgde de wijn ook nog gratis thuis. Inmiddels heb ik al diverse keren de wijn besteld en alles verloopt steeds top. Binnen een dag of 3 wordt de wijn gebracht en als je dat weet dan is dat prima. Mensen die alles de volgende dag in huis willen hebben moeten gewoon eerder bestellen en niet pas als je laatste fles leeg is ! Uiteraard zal ik op termijn ook andere wijnen gaan proberen hier. Topadresje!

Al regelmatig besteld, Altijd keurig.

Ze doen wat ze zeggen. Je bestelt, je krijgt het binnen de afgesproken tijd.

goed verpakt, zeker weten bestellen we weer. Zeer snelle levering!

Uitstekende wijn, snel bezorgd, genoten!

Uitstekende wijn, snel bezorgd, genoten!

Heerlijke wijnen, goede service

Wijn van Rosemarijn heeft een uitgebreide collectie heerlijke wijnen. Voor elke gelegenheid! Goede service, want het wordt bij huis netjes afgeleverd. Maar ook de wijnen ophalen is geen probleem. Ik ga zeker nog eens vaker bestellen!!

Snelle levering, prima wijn en veel keuze. Ik vind alleen bij het zoeken op de website de wijnen met de prijs`op aanvraag`erg vervelend. Wil gewoon weten wat het kost. En deze wijnen komen ook nog eens het eerst in beeld.

Top bedrijf

Heerlijke wijn tegen een nette prijs en prima service. Wat wil je nog meer?

Eeserveld 1 8332 VP Steenwijk