Snelle levering, netjes verpakt en heerlijke wijn

Via, via wijn besteld bij wijnvanrosemarijn. Wij houden van krachtig rood en kregen het advies om het ambiance-pakket te bestellen. Donderdag besteld en vrijdag al (goed verpakt) in huis. Vrijdagavond bij een kaasplankje de Carmenere geprobeerd. Dit was een jonge wijn uit 2019 en ik verwachtte er niet zo veel van, maar de wijn was super! Smaakvol, zacht en toch krachtig, fruit en hout. Ben heel benieuwd naar de overige geleverde wijnen. Als die net zo in de smaak vallen, plaats ik absoluut een nieuwe bestelling. Prijs/kwaliteit boven verwachting dus 😀

Vlotte levering & goed advies

Wederom weer perfect.

gemengde gevoelens, zie hieronder

De wijn is prima maar 2 dagen na bestelling had ik nog niets gehoord over de levering. Heb toen zelf maar gemaild naar jullie en toen pas kreeg ik van jullie een email waarin stond dat de levering nog een drie dagen zou duren. Ik verwacht dat jullie zelf in zo'n situatie contact met de klant opnemen M.vr.gr. P. Akkerman

Beste P. Akkerman, Hartelijk bedankt voor uw review. De ontstane wachttijd op uw wijnen had inderdaad even wat eerder gemeld moeten worden aan u. Onze excuses! Wij hopen u een volgende keer weer te mogen voorzien van deze heerlijke (of andere) wijn. Met vriendelijke groet Team Winetable

Alles klopt. Snelheid, logistiek, en kwaliteit van de wijn en het bedrijf

supervlot

Goeie overzichtelijke webshop, goeie communicatie. Degelijke verpakking en vlotjes geleverd. Alles prima dus.

prima service en goede wijn

Binnen 1 dag na bestelling bezorgd en de wijn, Solo Rosso Brendisi is heerlijk en zeer betaalbaar

Heerlijke wijn, goed geprijsd, snel in huis

Website werkt prettig, assortiment is goed, prijs uitstekend

Wijn voor goede prijs snel geleverd

Doen wat ze beloven; prima wijn voor een prima prijs welke degelijk verpakt en snel wordt geleverd. Maar wel een kanttekening. Op de site staat niet het jaartal bij de wijn vermeld. Ik kreeg een ander jaartal dan gedacht; de geleverde wijn is overigens prima. En bij verzending wordt geen track & tracé aan de klant gestuurd. Daardoor stond GLS weliswaar snel op de stoep maar op een moment dat ik er niet was. Aan de hand van de code op het niet thuis bericht kon ik toen pas een alternatief met GLS afspreken.

Probleem opgelost !

Bestelling was niet op voorraad , maar Wijn van Rosemarijn hebben werkelijk alles in het werk gesteld , zodat onze bestelling nog tijdig geleverd is kunnen worden , waarvoor “ dikke Merci “ . Nog heel veel Succes !

Mooie wijnen, goede service en snelle levering!

Wijn van Rosemarijn heeft mooie collectie, makkelijk online te bestellen en snelle levering! Met een mooie verrassing😊

Had andere wijn besteld maar kreeg andere

Had een andere wijn besteld helaas was deze wijn minder dan degene die ik altijd drink. Zonder een e mail te versturen is ook de laatste keer dat ik haar bestel

Goedemorgen Dennis, Wat vervelend. Wij willen graag achterhalen wat er verkeerd is gegaan. Wanneer heeft u wijn besteld bij ons en welke wijn heeft u besteld? Wij kunnen uw bestelling namelijk niet terugvinden in ons systeem. Heeft u wellicht onder een andere naam besteld? Wij horen graag van u, Met vriendelijke groet Team Wijn van Rosemarijn

Snelle service!

Wel jammer dat je bij een bepaalde bezorgwens zaken moet doen met de bezorgdienst!

Pluspunten

Klantvriendelijk. Snel

Pluspunten

Goede service ! Ben vriendelijk te woord gestaan toen ik belde en goed geïnformeerd.

Pluspunten

Bestellen, betalen, volgende dag geleverd...

18 flessen samen is wel wat zwaar

Pluspunten

Bestelling zeer snel geleverd ondanks het slechte weer. Chauffeur heel behulpzaam ! ( zware doos) Prima verpakking!!!

Geen !!!

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Pluspunten

Zeer vriendelijke en juiste service !!!!

Geen super tevreden

Pluspunten

Vriendelijk aan de telefoon en snelle verzending

Pluspunten

Goede wijnen Degelijke levering Prijs kwaliteit

Track & Tracé of verzend informatie verstrekken

Pluspunten

Ze leveren/ doen wat ze beloven.

Niets

Pluspunten

Makkelijk bestellen en zeer vlotte levering.

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Eeserveld 1

8332 VP Steenwijk