Motiveert je echt wel

Personal body plan is voor mij gewoon een goede leidraad en hulp om me gemotiveerd te houden. Tegelijkertijd leert het je ook inzien wat beweging en eten met je doet, ook kwa hoeveelheden en intensiviteit. Verder is je personal coach super wanneer je een keertje vragen hebt. Eerst is het even wennen, maar eenmaal in het ritme gaat het steeds sneller en gemakkelijker. Niet opgeven in de eerste 4 weken, en je zal zien dat het je echt wel helpt.

Betrokken en vriendelijk

Ik ervaar mijn eerste maand als positief en erg betrokken en vriendelijk om te helpen met het behalen van mijn doel.

Spannend

Ik ervaring is gebaseerd op.nu ruim 8oo dagen PBP. Heel bepalend is je coach. Ik heb nu 3 verschillende gehad.. en met de laatste ben zeer tevreden. Daarnaast is je eigen doorzettingsvermogen doorslaggevend. Ik ben inmiddels de 50 gepasseerd.

Heel prettig!

Ik ervaar mijn ervaring erg positief. Ik voel mij door mijn coach gehoord en gesteund. Mocht ik andere vragen hebben dan staat PBP klaar om je altijd te helpen. Top!

Zo blij dat ik gestart ben!

Ik heb een enorm fijne coach die echt naar me luistert. Ze kan flink streng zijn maar dat heb ik ook nodig. Gelukkig kan iederen zijn eigen coach kiezen, dat is top. De app werkt echt uitstekend. Na 1 maand 4 cm in de taille kwijt en 2cm op de heupen! Toppie

PBP is een lifestyle verandering

Na een ietwat valse start door wisselingen van coaches zit ik nu bij een coach die mij helpt doelen te bereiken. Ik kan alles kwijt, krijg snel reactie en hulp bij dingen waar ik mee zit. Er wordt altijd gezocht naar oplossingen en nooit geoordeeld.

Een uitdaging

Het is voor een uitdaging om tijd in dit plan te steken na alle activiteiten die ik al dagelijks doe. Ik moet echt tijd steken in mijzelf en over mijzelf nadenken door de challenge, het lezen van de uitleg, het vastleggen van wat ik eet en wat ik wil bereiken. Oftewel veel met mezelf bezig zijn waar ik anders geen tijd voor vrijmaak omdat ik denk andere nuttige dingen te moeten doen.

Uitbuiterij dit!!

Met het afsluiten met kortingscode werd gezegd 14 euro per maand, nu uiteindelijk na de 1e maand betaal ik 29 euro per maand. Het is het niet eens waard. Aub mensen, laat je niet voor de gek houden. Dit ook aangegeven bij de klantenservice, maar ze doen er niks mee. Ik ga hier ook verdere stappen in zetten, maar hoop jullie er in ieder geval mee te kunnen waarschuwen!

Geeft structuur

Ik vind het fijn dat er een planning is. Er wordt structuur aangebracht op een hele simpele manier. Daarnaast kun je er op terug vallen ook als je even wat minder gezond leeft. Nu rond kerst merk je natuurlijk dat je vaker dingen eet die misschien normaal niet zou eten. Maar je kunt de dag erna gewoon weer oppakken. Ook ga ik zelfverzekerder naar de sportschool omdat ik precies weet wat ik die dag ga doen. En dus ook dat een succesvolle sportsessie heb gehad als ik mijn trainingsprogramma helemaal heb gedaan voor die dag. Het grappige is dat zijn dus veel minder oefeningen dan je zou verwachten

Ik kan blijven eten wat ik wil. Ik vul iedere dag mijn schema in en dat gaat perfect. Iedere week contact met mijn coach. Ik val af en voel mij fitter. Geweldig!!

DE strohalm voor een gezonde lifestyle

Het programma dat de 3 elementen in zich heeft; voeding, beweging en coaching. Je moet het allemaal uiteraard zelf doen, maar dit biedt een goede houvast. Trainingen zijn leuk, voeding gemakkelijk bij te houden en de coach is iedere week weer verrassend opbeurend!

Complete aanbieding van gezondheidstools

Fijne app met veel mogelijkheden, veel informatie en goed contact met mijn coach.

Een goed begeleid traject naar mijn nieuwe ik.

Het was even wennen dat alles online is. Ik ben nu 9 weken bezig en nog niemand live gesproken. Echter is alles zo goed online geregeld dat het ook snel went. Je krijgt snel antwoord. De eerste week dagelijks met je eigen coach. Daarna wekelijks. Proactieve mailing betreffende kortingen en alle nieuwe maatregelen. Ik krijg echt het gevoel dat ze dit traject met mij samen lopen.

Een blijvende changing mindset

Door het volgen van het PBP heb ik ontzettend veel geleerd over krachttraining en voeding. Door de juiste begeleiding, toegang tot informatie en zeer complete training schema's, heb ik hele mooie resultaten kunnen behalen. Ik ben niet alleen fitter geworden, ik heb ook een andere mindset gekregen, en heel veel kennis opgedaan wat betreft sport en voeding.

Opening..

Heerlijk om open te zijn zonder bevooroordeelt te worden. Uiteindelijk zie je zelf wat je doet. En me coach is heerlijk.

Succes hangt van jezelf af

Het is geen dieet. Je moet zelf op zoek naar gezonde keuzes, met ondersteuning van recepten en van je coach. Je moet ook zelf aan de slag. Daarmee is het dus je eigen verantwoording of het een succes wordt of niet. De trainingsprogramma's duren 6 weken, zijn meestal leuk en soms zitten er programma's tussen die minder leuk zijn. Gelukkig kun je ook oefeningen die je echt niet kan/verschrikkelijk vind laten wijzigen. Persoonlijk vind ik de balkjes bij het invoeren van wat je eet HEEL frustrerend. Zelfs heel gebalanceerd en gepland eten zorgde er niet voor dat die balkjes groen werden. Dat heb ik dan ook losgelaten, anders verlies ik mijn motivatie. En werkt het op die manier voor mij wel. Met nog geen enkele dag alleen maar groene balkjes :) Het succes van PBP zit voor een groot deel ook in het delen op de socials: je volgt hierdoor anderen. En ik volg dan vooral de mensen die het ook leuk maken met lekkere en gezonde recepten.

Fijne persoonlijke coaching

Ik ben uitermate blij met Mitzi mijn coach! Ik vind 't fijn dat ze de coaching persoonlijk maakt. Ik merk aan alles dat haar verhaal, feedback, vragen en tips niet een automatisch bericht is. Je merkt aan alles dat ze begaan en oprecht geïnteresseerd bent. Ook de helpdesk en trainers staan klaar om te helpen waar kan.

Ben heel blij met mijn coach

Vind het Toppie

Mooie methode voor gezond lichaam en geest!

PBP nodigen mensen uit om te leren over (hun eigen) gedrag en voeding incl reflectie, waardoor je een fundament neerlegt voor een gezond lichaam en leven! Geen quick wins dus, maar gezonde basis voor vervolg van je leven.

Een goede stok achter de deur

Realistische en haalbare aanpak om structureel een doel te bereiken.

Slecht, weggegooid geld!

Ik ben tot 2x toe lid geweest van PBP, beide ervaringen waren niet heel positief. Met name de laatste keer vond ik zeer tegenvallen. Ik maakte gebruik van 1x per week contact met de coach. Ik was mijn motivatie totaal kwijt, vulde de macro’s niet meer in etc. Kwam geen respons van de coach, ook niet toen ik meermaals contact zocht. App werkt vaak slecht, laad niet alle gegevens. Neemt ook maaltijden van andere dagen niet over, zoals andere tracking apps dit wel doen. Ook de scan functie van de barcodes is beneden maat. Ik was met name niet zo te spreken over het constant invullen van de macro’s. En het werken met kleuren in de balkjes, dus wanneer je netjes binnen je macro’s hebt gegeten, worden ze groen. En wanneer je er overheen zit, worden ze rood. Constant een weegschaal op het aanrecht en álles afwegen. Niet aan mij besteed. Ik kan gerust zegen dat dit mijn eetstoornis het laatste zetje heeft gegeven. Daarnaast wordt er van je verwacht om dagelijks mindset oefeningen in te vullen, tijdrovende klus en weinig effectief. Mijn mening? Wil je afvallen, aankomen of gewoon lekkerder in je vel zitten? Ga naar een voedingsconsulent. Wordt vaak nog (deels) vergoed door je verzekering ook. Mocht misschien al duidelijk zijn, maar ik raad het zeker niet aan.

Voor het eerst heb ik het gevoel dat ik een serieuze verandering maak.

Samen met mijn coach ben ik stap voor stap echt een lifestyle change aan het maken. Het sporten zit nu in 1 maand tijd al helemaal in mijn systeem. Ik maak andere keuzes kwa eten en drinken. Ik ondervind dat ik sommige dingen die ik dacht dat postivie energie gaven me eigenlijk alleen maar negatieve energie geven. Hierdoor maak ik bewust andere keuzes. Daarnaast had ik ook al zo'n fantastisch verschil in mijn eerste meeting waardoor ik nog gemotiveerder ben geraakt! Ik ben enorm blij en dankbaar voor personal body plan!

Zeer motiverend

PBP werkt zeer motiverend, met name de trainingschema's werken voor mij zeer goed.

DE weg naar een goede levensstijl!

Zelf eigenaar blijven van wat je eet is echt zo fijn! En daarnaast, dat wat mensen vaak onderschatten, je mindset eens goed onder de loep nemen. En met behulp van een topcoach de weg naar een sterke mindset bewandelen!

Geldwolven, oplichters, etc

Niet aan beginnen!!! Schijn bedriegt, wat te mooi lijkt te zijn, is ook zo. Zeker bij PBP.... De coach is zelf een klant geweest en geen professional. Op het moment dat je heel veel privé problemen hebt, en aan geeft dat je PBP er niet bij kan hebben, dan weigeren ze het automatisch betalen stop te zetten, en zit je vast aan het abonnement. Ik heb het contract opgevraagd, maar naar de ervaring van een andere review, verwacht ik niks te krijgen.... Ook wanneer je aangeeft een operatie te moeten ondergaan, en mede daardoor het contract wilt stop zetten, vragen ze medische gegevens op.... ! Op het moment dat je coach je vraagt of ze je kan helpen, en je zegt eerlijk hoe je je er bij voelt en wat er aan de hand is, dan wenst ze je veel succes... Als je aan PBP begint, dan moet je zeker weten dat je geen privé problemen gaat krijgen, geen operaties moet ondergaan, en dat je geld hebt om te kunnen blijven betalen ook al ontvang je geen "coaching" meer.... En dat geen probleem vind... Wel aanmelden als je geldlustige oplichters wilt voeden in hun gedrag... Neem de reviews die negatief zijn zeer serieus... Voel je gewaarschuwd!