Zeer prettig

Je wordt er goed begeleid en keurig geholpen. , zeer duidelijke website , goede communicatie via de mail al met al een fijn bedrijf

Ik ben zeer tevreden over het resultaat van het geplaatste gedenkteken. Bij de bespreking van de uitvoering van de steen werd door Marco erg goed meegedacht. Tijdens het vervaardigen werd ik ook regelmatig op de hoogte gehouden hoe de stand van zaken was. Het uiteindelijke resultaat is precies zoals ik het voor ogen had. Dank daarvoor!

We hebben prettig contact gehad met Boris Shaeffer locatie Wezep. Hij heeft ons als familie het hele proces mee genomen. We konden met vragen en onze wensen terecht. In overleg en met de expertise van Boris zijn we tot een mooie gedenkplaat van glas voor onze ouders gekomen. We zijn er erg blij mee. Ook alles rond het weghalen en schoonmaken en herplaatsen vd steen is, in goed overleg gegaan. Er was even wat onduidelijkheid bij het herplaatsen vd steen… maar de meneer die de steen weer geplaatst heeft, heeft alles goed gemaakt. Ook hem willen wij heel hartelijk bedanken.

Helemaal naar wens

Ik wil Den Hollandsche (en in het bijzonder Carla) bijzonder bedanken voor het prachtige grafmonument dat ze voor onze ouders hebben gemaakt. De rots staat prachtig en het glas is precies zoals toen is geschetst. Fijn contact, prachtig resultaat, ook namens mijn broers, veel dank. Ik wil Den Hollandsche (en in het bijzonder Carla) bijzonder bedanken voor het prachtige grafmonument dat ze voor onze ouders hebben gemaakt. De rots staat prachtig en het glas is precies zoals toen is geschetst. Fijn contact, prachtig resultaat, ook namens mijn broers, veel dank. Vr. groeten, Fam van der Vegt

Een professionele respectvolle dienstverlening.

Wij hebben Den Hollansche als zeer klantvriendelijk en klantgericht ervaren. Er is een mooi product geleverd binnen de beloofde termijn. Er is goed meegedacht en er zijn goede ideeën aangedragen passend bij onze wensen. Het klantportaal verschaft op elk moment overzicht van de stand van zaken en voorziet daarmee in een behoefte. Dank voor al uw verleende diensten, wij zijn zeer tervreden.

Respectvol, en duidelijke uitleg

Je wordt goed begeleid bij het uitkiezen van het herdenkingsteken en het plaatsen van de tekst. Gedurende het proces van maken en zetten van het herdenkingsteken wordt je goed op de hoogte gehouden.

Bijzonder

Het gedenkteken van mijn lieve dochter is geplaatst . Wij zijn enorm tevreden en emotioneel door het resultaat: Het overtrof volledig mijn verwachting

Betrokken, inlevend creatief om een mooi grafmonument te realiseren.

Prettige sfeer om in alle rust beslissingen te kunnen nemen in een lastige periode voor een tijdloos grafmonument. Bijzonder blij met het eindresultaat. Zorgzame begeleiding van alle collega’s in het proces.

Uitmuntend

Begin dit jaar kwam ik met mijn vriendin in Mijdrecht terecht bij Marco. Hij heeft ons geweldig geholpen bij het uitdenken en uitwerken van een gedenkteken voor op het graf van mijn moeder. Geduldig, vriendelijk, begripvol, luisterend, adviserend en tegelijk ruimte latend voor de eigen ideeën. De communicatie met iedereen van Den Hollandsche, ook de klantenservice dus, ervaar ik als uitermate prettig. Wat mij betreft een 10 voor klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. En misschien nog wel het allerbelangrijkste. Het eindresultaat is exact zoals we hadden afgesproken en ziet er prachtig uit. Mooie materialen en nette afwerking.

professioneel en voldoet aan onze verwachtingen

goede adviezen bij het bestellen, goede communicatie over levering goede afhandeling, plaatsen van de gedenksteen jammer dat de levering zo lang duurde al was dit wel bij bestelling genoemd.

Keurig verzorgd en precies zoals besproken!

Goeie ervaring, zowel in gesprek van te voren als in de uitvoering. Het heeft lang geduurd om het materiaal hier te krijgen, maar we werden keurig op de hoogte gehouden. Het uiteindelijke gedenkteken ziet er mooi uit en precies zoals besproken.

Hele bekwame en prettige hulp

Onze adviseur Marco Fronik heeft ons heel goed geholpen. Onze moeder had een aantal nogal uiteenlopende wensen voor haar grafmonument. Met ruwe steen, met glas en met regenboogkleuren. Marco luisterde aandachtig en maakte vervolgens een ontwerp waar we allemaal erg tevreden over waren. De glaskunstenaar heeft het ontwerp vervolgens tot werkelijkheid gemaakt. Het is erg mooi geworden. Dank!

Uitstekend geholpen en een hele unieke steen

Bij binnenkomst werden we al meteen heel vriendelijk te woord gestaan. We werden meteen geholpen en er was veel tijd voor ons. Wij zochten een speciale steen voor mijn vader en dit is tot in de puntjes voor ons zo geregeld. Het resultaat? Een uniek en prachtige steen voor een mooi mens dat te vroeg is gegaan. Top service dankjewel!

Alle afspraken omtrent het gedenkteken van mijn zoon, zijn netjes en volgens afspraak afgehandeld. Dank daarvoor.

Vakkundige, persoonlijke en begripvolle adviseur

Onze adviseur Marco Fronik uit Mijdrecht heeft ons enorm goed geholpen bij het maken van digitale schetsen voor het grafmonument voor onze zoon. Vooral de manier waarop naar ons werd geluisterd en meegedacht, waardeerden wij zeer. Vanaf het eerste begin hadden wij een goed gevoel en dat was voor ons belangrijk. We hebben gezamenlijk een mooie gedenksteen samengesteld. Eind maart is deze naar alle tevredenheid geplaatst. We zijn overtuigd dat we de goede keuze gemaakt hebben. Dank daarvoor.

Heel goed !

Van a tot z zeer goed geholpen. Paar miscommunicaties gehad met de grafsteen maar ze hebben ons heel goed geholpen en de resultaat was heel mooi! Zeer vriendelijke en professionele mensen die meedenken met de mensen. Ik zou dit bedrijf kunnen aanraden.

Uitstekende verzorging van begin tot eind

We zijn zéér tevreden over Den Hollandsche Gedenktekens. Het hele proces is van begin tot eind super verlopen en we vinden het eindresultaat gewéldig. Van harte aanbevolen.

Alles is vlotjes verlopen. Opvolging en plaatsing super verlopen.Heel mooi eindproduct afgeleverd . Heel vriendelijk en open personeel.

Een héél, mooie ervaring in een eeuwig herdenkingskader gebracht.

Het is een aanrader om bij Den Hollandse een laatste monument te kiezen. De begeleiding algemeen is top! Vanaf het onthaal, verwelkoming en opvolging is alles uitstekend verlopen om een laatste eer, een prachtig gedenkteken als eeuwige herinnering neer te zetten bij ons moeke. Dit met dank aan onze opvolger, Geert!!! Eén enkele tegenvaller dat het materiaal extreme wachttijden opliep in de Corona-tijden, gezien de steen uit het verre buitenland moest overgebracht. Maar ons geduld werd dik beloond! Doe zo verder! Met dank aan Geert en alle medewerkers.

Uiterst behulpzaam en een hele goede service

We zijn enorm goed geholpen bij het uitzoeken van een Grafmonument voor onze zoon. Met veel aandacht zijn we tot een prachtig ontwerp gekomen. Zowel de service als het persoonlijk contact is erg fijn. Zoals het hoort in verdrietige tijden. We zijn erg tevreden en kunnen het zeker aanraden om een mooi liefdevol monument bij Den Hollandsche aan te schaffen.

zeer tevreden

Na een middag intensief overleg met Wim zijn we met een goed gevoel en mooie schets voor een passend grafmonument voor onze ouders de deur uitgegaan. Er bleek van alles mogelijk en de manier waarop er naar ons geluisterd en met ons meegedacht werd, voelde erg prettig. Daarna begon de voorspelde wachttijd, waarin we goed op de hoogte werden gehouden van de voortgang. Recent is het monument geplaatst en het resultaat is precies zoals we verwacht, gehoopt, maar vooral besproken hadden.

Correcte wijze de gedenksteen van mijn vader afgehalndeld

Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de gedenksteen de steen is in echt mooier als op de foto ben super tevreden krijg veel positieve reacties vanenden waar ik de steen heb gekocht .

Fijn

Op de dag dat ik mijn gedenkteken uitzocht werd ik zo fijn behandeld en later ook overal van op de hoogte gehouden zeer fijn en het resultaat geweldig

goede service, alle afspraken nagekomen

goede service, alle afspraken nagekomen

Goed en professioneel

Bij Den Hollandsche in Tilburg een dubbele grafmonument uitgezocht voor onze vader, door coronatijd wat geduurd, inmiddels onze moeder ook overleden en kon gelijk mee gegraveerd worden en geplaatst. Het dubbele grafteken is een mooi geheel geworden, dank daarvoor.

Over Den Hollandsche

Al ruim 75 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.